ni igrica na seat servisu so nama z atom to povedal, pol pa rekl da lahko poka?ejo ata pa rekel ne je mel dober razlog, ker so ble gor pirelli-jeve gume mel smo pa cordobo vario sport 1.6
ABS sprobaj v eni gara?ni ko je gladek beton najprej stisn enkrat pa gume ne smejo zablokirat pol pa probaj zaporedoma 6x stisnat na hiter skoraj do kraja sedmi? pa do konca pa bi mogl gume zablokirat. za DSC pa nwm. (pri seat-ih deluje ta na?in za ABS testirat)
izkop dsc pa gre? nekam ko je spolzko pa agresivno zavije? v ovinek in ?e mam prav se more lu?ka tko ko pri bmw-ju pr?gat (ESP pi?e) --> ?e mam narobe naj me kdo popravi
sam ti bi mogel met gumbek ker ga rx-8 tut ma koker po youtube gledam
ful je razlika, ene so temne modre, skoraj ?rne na dale?, druge, teh je ful malo pa so svetlo plave, svetle nebe?ko plave barve.mene so v ?oli u?il da je modra temnej?a od plave.morda sem se nau?il narobe.
rja na zadnjih blatnikih je skoraj vedno znak, da je bila f-ka ba karambolirana.sam sem jih preprodal in razrezal ?e veliko, a pri nobeni zadnji blatniki niso bili rjasti.
To so moje izku?nje.
sepravi so se mal "zlagal" ?e lahko temu tko re?em zdej vem ni? rje, ?e pa je je bil pa avto zabit nekam
zadni? bral (sicer ne verjamem) da bi pri tem modelu mogli biti pozorni na rjo na zadnjih blatnikih :ne vem: nwm zakaj, ker na forumu koker jz vem noben nima tega problema Po izpitu tudi jaz resno razmi?lajm o tem modelu
mejbi ?e kak stari ?ika v cayennu al pa kak BMW, pol se pa ?e kon?a,... mi jih mamo pa smo jih sam 1x v dveh pa pol letih oz 3eh pr?gal...
nemci majo pa glih kontra,.... mamo enga na morju ko ma mercedes ml400 pa se ?e avtomatsko okol vozi z pozicijo pa meglenkami, ker ma mo?ne xenonke in se lahka primerjejo z dolgimi halogenkami, pa mu folk me?ika nazaj ko se pelje,... pol pa meglenke pr?ge... ka ?ele dolge po sekajo
najve? meglenk najde? pri?ganih pri frajerjih 25 and under ki vozijo honde
"men so pa rekl, da ?e je megla moram pa obvezno tale gumbek stisnt" je bila izjava ene mojih biv?ih, ko sem ji poskusil razlo?it kako in zakaj se uporablja zadnja lu? za meglo.
Zdi se mi povsem utopi?no, da bi se povpre?nemu vozniku pri nas dalo razlo?it, da ?e ima pri?gane zadnje lu?i za meglo in vozi v koloni, da je potem precej ve?ja verjetnost, da se mu kdo zabije v rit, ker bo te?je opazil ?toplampe.
mi smo se na ta ra?un ene 7 let nazaj nabil na enga golfa II... (v megli brez vsega se je vozil...) desna lu? mu ni delala, ni mel 3 ?top lu?i, megla, pa stal na casti, ni se vidlo ?miguca.... pa prletel v kluko za prikolico, seat havba pokonc, ?to?tanga v vertikalni V, lu?i po gobe, tablica mela tako lepo bunko,...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
If in doubt, flat out...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani