Kia pride wagon letnik 99 (letela k sneta sekira, prvi avto-kupljen s študentskim delom pri 18ih).
Sledil Volvo 460 letnik 95. Zakon avto,moj najljubši. Tank. Zamenjal , ker ni imel klime.
Sledilo je 10mesecev obiskovanja servisov z zjahano lancio lybro 2,4jtd letnik 01.
Leta 09 kupil novo xsaro Picasso, ki jo imam še sedaj.
Miata letnik 01 je bila pri meni od leta 2016do2018. Nobenih problemov.
Takoj iz avto šole sem še pred kio učil voziti v spremstvu fotra na njegovem takrat skoraj novem passatu avtomatik (beri: sklopka na kii je potem nekaj časa trpela 😂 ).
Zdaj pa gledat če bo anketa,ker sem govoril o ne-mazdah....
Ne vem kako ostali, ampak jaz zimske dam gor malo prej, pa dol malo kasneje, bi rekel da so gor blizu 5 mesecev. V zadnjih letih se je itak vse zbrkljalo, tudi vreme. Sneg z lahkoto zapade od oktobra do konca aprila, in če si ravno takrat na cesti ...
Jp,jaz živim v lj in si zlahka privoščim,da dam zimske gume gor konec novembra, ko je dejansko tudi v kratkoročni napovedi napovedan sneg. Letne sam gor nekje konec marca .
Čim pa živiš recimo na nmv nad 700m je pa pametno počakati do sredine aprila. Isto velja,ce si nujno odvisen od avta (edini avto pri hiši) ali če marca hodiš smučati v tujino. Saj je v Italiji obvezna oprema do 15.4.ce se ne motim.
Ta zadnji sneg ki je bil pri nas cerka 20 centi so vsi imeli probleme celo terenci.
Na stranskih cestah v hrib plužijo z traktorji a imam cerka 1 km vijugastega S ovinka ki je kar ornk strm,maximalno v 2 prestavi se lahko pelješ saj je zadnji krajec S ovinka skor 360 stopinj nazaj
lp Tine
To je 10000km na sezono; recimo da je guma prestara po 4ih letih... Torej bi gledal nekaj,kar nima posebno nizke obrabe, saj Predvidevam,da 40t km zdrži večina zimskih gum (vsaj moje izkušnje so take,je pa res,da vozim 15col).
Če gledal nekaj z res nizko obrabo,ti bodo zdržale več km,ampak bodo cetrto (če ne že tretjo) sezono plasticne in nevarno trde (tako kot so bile pri meni Michelinove).
Težko... Že jaz sem imel original volan 1cm od stegen.
So pa baje reševali ta problem tako da so dali vanj sedeže iz NA.
pred 32 minutami je Janez007 napisal:
Pred 20-timi leti, ko sem jo imel, so pravi navdušenci kupovali motorje 1.8, sam sem imel 1.6, ki je bila cenejša. Ampak avtoček je majhen, lahek, prava igračka ...
Ko sem jo prodajal, jo je prišel pogledat en znanec iz srednje šole, visok vsaj 185 cm, se vsedel vanjo, potem pa ni vedel ali bi gledal čez okvir vetrobranskega stekla ali pa se sklonil in gledal skozi šipo. Bila je res smešna situacija.
Ja se strinjam, ti avti, vsaj pred 20-timi leti, so bili narejeni za višino do 175 cm, max 180 cm visoke ljudi. Sam sodim v kategorijo Nejca1986 in vsaj pri MX5 zaradi višine nisem imel težav 😃
Jaz sem ,ko sem sedel malo bolj pokončno, s frizuro narahlo drgnil po platnu 😂
Ta avto si bom kupil, ko grem v penzijo. To sva že debatirala z ženo in je dogovorjeno. Potem pa na izlete... Moja želja od vedno. Katere modele se pa splača kupiti? Da ni cena previsoka, pa da je motor v redu?
Odvisno katero generacijo gledaš. Jaz sem gledal zgolj NB (poceni + NC mi ni tako všeč) in imaš itak bolj malo izbire glede motorjev; 1,6 z 110 ali 140konji. Moraš pa vedeti,da sem bil jaz z 173cm ravno še dovolj majhen , da sem normalno sedel notri.
Odvisno je od tega a imaš doma avto parkiran v garaži in v službi prav tako. Je razlika ali ga imaš parkiranega v lj na javnih parkingih in delaš nekje ,kjer spet parkiras na xy parkirišču...
Če se dnevno voziš na relaciji lj-kocevje je večja verjetnost, da zbijes srno,kot če se voziš po Ljubljani in greš zgolj na AC.
Fajn je imeti zavarovano šipe (kamencki), sploh če imaš drago šipo s senzorji/atermicno ali pa šipo,ki je nima vsak odpad.
Predvsem pa se je treba vprašati kakšen udarec za žep bi bilo,da je treba na1x dati 3jurje za popravilo in itak, koliko je star avto.
Jaz sem imel kasko prva 4leta,nato nadaljnjih 5let zgolj šipe,divjad, luči,ogledala...
V 7ih letih nobene škode, nato v enem letu 2xšipa. Zdaj imam samo še ao+ in asistenco.
Avto je star 12let... Po eurotaxu je vreden nič od nič. Če zbijem srno,bi mi ocenili kot totalko (pa tudi če bi bilo škode zgolj za 700eur)in kaj bi imel od tega? Imel bi znesek zmerne plače v žepu in lahko bi si šel na a.net z njim kupiti zmahana jajca.
Raje dam tej istih 700eur za popravilo iz lastnega žepa in prisparam vsako leto nekaj 10do 100eur , hkrati pa obdržim avto,ki ga poznam.
Je pa res; vozim se po mestu in AC,na manjše poškodbe od parkinga sem neobčutljiv.
Drži, enoprostorci kot si omenil so najboljši za omenjene zadeve.
Pomembno je ravno dno.
Jaz sem z mojo Hondo CR-V prve generacije prepeljal že marsikaj ravno zaradi tega, hkrati pa to pravi terenec saj z njo marsikaj prepeljem tako z vikendov in na njih, pomagam na kmetijah, nanj priklopim priključke preko kardana, ... noben problem mi nista vreme in podlaga, saj imam povrh vsega še 4x4, reduktor, diferencialne zapore in možnost izklopa prednjih pest.
Tako brez težav peljem zelo dolge predmete in tudi na tesnih parkiriščih vstopam/izstopam tudi na drugi strani, saj je ročka od menjalnika postavljena ob volanu tako kot pri ameriških vozilih.
Crv je zakon avto. Ima piknik mizo zadaj,ne?
Picasso ima tudi ročico menjalnika na armaturki pa tudi 30cm prehod med prednjima sedežema in zadnjimi sedeži, tako da se lahko predstavljaš ubistvu po celem avtu. Praktično,ce kampiraš in spis v avtu (spet; raven pod je zakon).
Podjetje Schmidt se že več kot 25 let ukvarja s proizvajanjem prevoznih sredstev in podobnih pripomočkov. Z visoko kvaliteto in fleksibilnostjo hitro in zanesljivo izpolnjujejo želje strank. Ker smo mi – podjetje...
Tako specialko kot mtb (29col) spravim pokonci v avto brez prednje feltne. Niti sedeža na kolesu mi ni treba spuščati,je pa res,da imam zgolj 173cm .
Letos smo šli s prijatelji (3je kolesarji+ 3specialke) na izlet in sem pustil dva sedeža doma (tako da je ostal zgolj zadnji desni v avtu), in smo lepo (brez problema) pokonci spravili 3bicikle (brez prednje feltne seveda), privezali z špagami in vmes dali 5ruzakov.
Xsara Picasso je dejansko neverjetno uporabna za take stvari (visok strop,prednji sedeži so zelo naprej ter notranja širina je ogromna).
Aja,za piko na i sem imel zadaj za edinim sedežem še rezervno gumo (lpg predelava).
pred 2 urama je Alex napisal:
Ok. Daš pa v luknjo šotor. Isti smeh,isto neprimerno. 😋
?? Podreš ožji del zadnje klopi (oz njen naslon) in daš smučke na pod.
Jaz se 3/4 leta vozim brez zadnjega levega sedeža , ker imam večino poti zadaj ali kolo (pokonci postavljeno) ali pa smučke (jp,smučam). Sam pač uporabljam avto za skoke po mestu in športno obarvane izlete. Verjamem,da je moj način uporabe avta malo specifičen,ampak se da smučke čisto lepo tako voziti.
Za vozit palice za ribolov v luknji za smuči? Se pravi, če sem prav razumel, ko gre Mčk na ribolov, gredo z njim še žena, dva otroka, maček in pes.Zraven stlači zadaj v prtljažnik še kolesa za ta male, da se bodo lahko vozili. Pa šotor, da lahko prespijo medtem, ko vlečejo krape iz jezera. Lepo. Če ima njegova lepotica škoda tako velik prtljažnik je super. Mi ostali tega ne potrebujemo. 😉
Sicer je pa splošno znano, da naj vozimo stvari v strešne kovčku, če je le mogoče. V slučaju trka, stvari, ki niso dobro zavarovane in pritrjene, delujejo kot izstrelek. In te ribiške palice mi že delujejo tako.
Ampak pes ne sme biti prevelik, saj smučke in palice lepo razdelijo prtljažnik na pol
No,jaz vem kako je izgledalo pri nas, ko smo v mojem otroštvu hodili smučati v Madonno di campiglio s karavanskim passatom; 4osebe+pes+oprema za 1teden+hrana. Smučke,palice in pancarji v strešnem kovcku, pes in prtljaga pa v prtljažniku, manjše stvari pa na sredini klopi. Ostri in težki predmeti naj bodo čimbolj stran od ljudi ali pa DOBRO privezani.
Zdaj pa pri meni izgleda tako; Picasso z dvema osebama + roba za 1dan + oprema za 2osebi: ne maram voziti stvari na strehi če je v avtu prostor ,da se jih varno pelje, zato so smučke in pancarji 2x privezani z močnimi trakovi na zanke v podu, prtljaga v prtljazniku.
Aha, že spet, a enega otroka daš pa v prtljažnik da podereš tretjino klopi? Pa tudi kadar je na zadnji klopi samo en otrok sem ugotovil, da je precej zajeten in dolg šotor varianta brolly da leži skozi luknjo in na naslon za roke, ker prtljažnik je poln. Palice niso v luknji ampak preko naslona zadnjih sedežev pod stropom, ker se dajo ukrivit.
Ok,se mi je zdelo,da je da zadeva uporabna "zgolj" ko voziš zadaj 2 osebi. Nisem pa pomislil,da že 1 otroški sedež tako "zajeten".
Smešno? Isofiks na sredini? Kam daš potem drugega mulca, ki enako rabi isofiks? V prtljažnik? Približno desetletje že ne delajo več avtov, ki bi bili sposobni paralelno na zadnji klop voziti 3 isofix stolčke.
Pa kakšne smuči. Meni veliko večino časa luknja služi pri vožnji opreme na ribolov. In to ne samo kake dva meseca na leto kot je smučanja, pač pa celo leto, tudi pozimi. Po Aleksovi teoriji bi moral 365 dni na leto praktično skoraj vsak teden šraufati trugo na streho in dol. Ni logike da pelješ nekaj na strehi, če to lahko v avtu.
Jutri bo padalo, pojutrišnjem bodo pa v luknji turne smuči, in thule bo spet sameval pod stropom.
Ok,ampak v čem je razlika a pelješ palice v tej lukji ali pa podres tretjino zadnje klopi?
Tudi jaz ne vidim nekega plusa v luknji za smuči . Sam jih sicer vozim v prtljažniku (še prej jih obrisem do suhega - tudi pancerje in potem privezem s pasovi, da me ne ubijejo ob trku). Na strehi ne maram voziti stvari , placa v avtu je pa dovolj.
Sicer pa vidim edini plus v luknji za smuči v tem,da lahko 4je normalno sedijo ob smučkah (če je tretjina klopi podrta ni ravno udobja zadaj).
Sicer pa; a ni ponavadi tudi vreča pri tej luknji?
Te sani so zelo aerodinmične, verjetno ne doprinesejo niti 1% k porabi. Tudi prečne aerodinamične letve (v obliki letalskega krila) imajo menda minimalen doprinos.
Šalim se. Pred kratkim je tu tekla debata o teh prečkah,pa sem se malo pohecal.
Sicer pa kako dol za tvoje poglobljene prispevke, jaz mojemu avtu znizam porabo s tem,da kontroliram tlak v gumah in da se vozim enakomerno in po AC 15kmh počasneje kot včasih.
Sem pa par let nazaj ujel podatek, da tudi klima ni več tak porabnik goriva,kot včasih in da je nad določeno hitrostjo večji porabnik tudi samo narahlo odprta šipa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nexen ( in ne hexen) so baje ok.
Sam imam izkušnje z nokian na službenih avtih; dober oprijem na mokrem in v snegu in precej velika obraba.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani