Tudi za tak?no kot je moja imajo na sprintmonitor nekateri porabo 5, 14, 5,17...verjetno se vozijo brez gasa v zavetrju kamionov in gredo malo hitrej?i kamioni z lahkoto mimo njih. So skratka ovire na cesti.
Sam podatek o porabi je pa smeh ... 192KM pa avtomatik in naj bi bila povpre?na 6,4 izven mestna pa 5,1. Kljub temu, da je Skyactiv motor res napredek v porabi pa vseeno si lahko zelo sre?en, ?e gre pod 8 litrov/100km.
Realno tej motorji pokurijo od 9 pa vse do 10 litr?kov.Kar je pod je cijazenje po magistralkah.
Zadnji? sem sre?al enega tak?nega patrona na italijanski avtocesti, ko je z novo 6ko rintal 120.
Po?asi bo tega poletja z temp. do 25?C konec in bo pri?la zima. Kaj menite o teh zimskih gumah Vredestein Wintrac Pro (100 V)-(zmagovalec testa) v reviji auto build.Je dokaj nova guma in mislim, da je adac ni imel ?e na razpolago. Res je, da je bila testirana dim. 235/18 a vseeno.
Kerami?na za??ita ti ne bo ?isto ni? pomagala kar se ti?e po?kodb kamen?kov, pa tudi ne kaj dosti pri praskah. Verjami, jo imam od prvega dne.
Skratka barva pri Mazdah je popolna katastrofa. Moj je ?e pri?el v takem stanju, da je bilo potrebno poliranje predno se je nanesla kerami?na za??ita.
Pomaga edino, da se ne sekira? in sproti kak?no zadevo popravi?. Moj prej?nji avto je bil po 5 letih v veliko boilj?em stanju kot Mazda po 1 letu.
LP
PS. Pa tudi z avtom sem bil v letu in pol skoraj ve?krat na servisu, kot s prej?njim v 5 letih.
No, no, ne pretiravajmo. Moja "ta nova" bo kmalu stara dve leti in je kot, da je pri?la direkt iz razstave(ne iz trgovine).Vse je odvisno od odnosa do stvari in to ?isto do vsake.Mojo so predhodniki o?itno lepo cartali.
Mater Alex kolk me ti ko?ta? od kar si tako razlagal razliko med Maxxmotion in klasi?nim dizlom. Sem v?eraj tankal v Kopru in si nisem upal klasi?nega dat notri, ker si napisal, da je pri OMV tolk razlike v kvaliteti med tema vrstama dizla. Ampak cena je pa ?e res zlatarska 1.509 EUR/liter
To je razlike 8,25 EUR na tank - kot v "zlatih" Jan?evih ?asih
Heh, meni ga ni treba ve? tankat, ker zadnji tank je v redu tudi brez tega maxx turbo super maxi motion dizla. Samo drugi avto in je re?eno.
?e je barva tak problem pri tem avtu, oziroma Mazdah nasploh, a pozna kdo mogo?e kak na?in, izvajalca, bilokaj, da bi se lak oziroma barvo dodatno za??itilo? O tem razmi?ljam zadnje ?ase, ko berem o slabi kakovosti Mazdinih barv.
Kaj pore?ete na to? - www.poliglob.si (link ne deluje, vpi?ite poliglob v google)
Ta izvajalec ponuja kerami?no za??ito laka.
Kerami?na za??ita je super, a ob skrbnem vzdr?evanju, (redno pranje avta z nevtralnimi ?amponi, za??itami z posebnimi detailerji za kerami?no za??ito) zdr?i nekje do 3 leta. Nato mora? stvar ponoviti. Glede na to,da te stvari niso poceni je kar drago dolgoro?no.Cenej?a varianta je za??ita laka z kakim tr?im, odpornim waxom, ki zdr?i tudi pol leta.Nato vajo pponovi?.Je mukotrpno delo a vsekakor cenej?e.
Moja "stara" mazda ima 14 let,a je lak v vrhunski kondiciji zaradi rednega vzdr?evanja(nikoli avtomatska pralnica, redno voskanje, ob?asno ?i??enje s plastelinom, da odstrani? trde delce iz barve in razne ne?isto?e.Obvezno pranje z kakovostnimi avto?amponi in re?eno.
Res pa je, da se na sprednji havbi poznajo pikice od kamen?kov. To pa je v novej?em ?asu itak pri vseh znamkah.
Avtomatski menjalniki nikakor niso za tiste, ki so prepri?ani, da znajo sami najbolj?e in neprimerno bolje od drugih - takim bo prestava, ki jo izbere glupi ra?unalnik, vedno napa?na. Sam osebo se ne ?tejem med te res ?udne osebke, meni je pri ?kodilakovem DSG napa?na prestava samo ob?asno.
To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek.
a niams ti e-bike, kranj ljubljana z njim je mala malica
je pa res, da za zdaj niso se naredil ebike z avtomatskim menjalnikom
To je -navadno kolo je ro?ni menjalnik, elektri?no kolo je avtomatski menjalnik.
Najbr? je tudi v praksi to podobno-avtomatski menj. =elektri?no kolo, ro?ni je klasi?no kolo.Meni ne pride na pamet, da bi vozil e-kolo.Ko kolesarim, kolesarim in ne, da me "kolesari". Kot sem ?e omenil, vsakemu svoje. Sem imel na preizkusu mazdo 6 z avtomatskim menjalnikom in mi ni bila v?e?.
Zato pa obstajajo tudi tak?ne z ro?nim za nas klasi?ne boyse.
Kakor mi ni v?e? na novih ta ekran ta? skrin, ki ga jaz absolutno ne potrebujem.
Kaj je po tvoje podobno "FLAC" ? AAC je trenutno industrijski standard za audio in ve?ino servisov dobavlja zvok v tem formatu. Spada pa v isto dru?ino z MP3, Opus, Vorbis in podobnimi.
O tazadnji stvari bom ti pa te?ko verjel karkoli, ker ko smo nazadnje merili razliko med 256k AAC in FLAC (precej let namre? ?e delam z dostavo digitalnega videa in zvoka) so bile razlike zelo marginalne. Do te to?ke da jih po reprodukciji ?ez zvo?nike z ustrezno opremo ne more? izmeriti ?e nima? izolirane studijske sobe z zelo drago in pravilno priklopljeno avdio opremo.
?e sli?i razliko v ropotajo?em avtu, potem ima? prisluhe, ti dela placebo ali pa si pobral oba formata z razli?nih koncev in sta pri?la z razli?nih masterjev. Ampak na koncu je itak vseeno - Mazda Connect FLACa ne bo privzeto predvajala.
Tudi sam sem prebil na stotine ur v "pravih" studiih in ne v teh dana?njih "home made". ?e ti ne sli?i? razlike med mp3 in flac ti pa? ne morem pomagati jaz jo in to zelo.Na mp3 je le desetina zapisa cd-ja (stisnjenega) in vsakdo si lahko predstavlja, zakaj je razlika v zvoku.?e flac je stisnjen format vendar je skoraj nespremenjen oz.se res ne sli?i razlike.In v avtu poslu?am v?asih glasbo tudi, ko je avto ma mestu z ugasnjenim motorjem.
Ugotovil sem, da pa? ne bo druge, kot posneti mp3 in to poslu?at.
Kar se tega ti?e je bila stara 6-ka z sar?erjem za 6 cd-jev zakon.Tudi bose v stari z sub wooferjem je deloval bolje kot v ta novi brez. Ta stednji zvo?nik v armaturki je res smeh.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani