Nekaj mi je izredno ?udno in sicer, ko tega mojga Renoja furam na LPG, do zdej me je lep cajt neki hecal (trokiru ko zme?an, totalna ne-posko?nost itd.), potem pa sem v?eraj po doolgem ?asu spet tankal LPG na Verov?kovi (kje je na sre?o tut dale? najcenej?i LPG) no in zadeva je prakti?no izginila (malo bi bilo treba samo ?e na?telat prosti tek, ostalo ?tima)!
Moje vpra?anje je naslednje; ali je mo?no, da je kalori?na vrednost plina, ki sem ga v predhodnem obdobju kupoval na Petrolu oz. ko sem se po Hrvatariji fural, majo tam Ina in ?e par firm, torej da je kalori?na vrednost tega z Verov?kove, tolko bolj?a, da so mi te?ave postale takoreko? zanemarljive s tistimi prej. Ali je to mo?no???
P.S. Dvomim, da mu samo temperature malo nad 0, tolko ustrezajo, da je to vse po?timalo glede nagajanja pri vo?nji na LPG!
Jao, ne vem - ?e oblikovno sta si tako razli?na, jaz npr. niti slu?ajno ne bi vzel Tojote, ker mi je obupna na pogled, mazda je solidna, medtem ko npr. Insignia je pa BO?ANSKA!
P.S. med japonci oblikovno bi verjetni jaz izbral Accorda tanovga!
opa, malo redkej?a pri nas.. ta "?e??a" s 192 konji?ki
Mi je pa smeh, kako je dodatno slikan tistle START knof, o?itno je bla to takrat za Japonce te?ka pridobitev in silni dose?ek, medtem ko imajo to ?e nekateri EU skreti, ?e kar okroglo desetletje! Aja firme ne bom izdal!
Jaz bi v vsakem primeru odlopu kleme akumulatorja, potem pa enkat na 14 dni bi ga pa zalaufal, morda se kar malo popelju z njim, al pa vsaj da na mestu malo laufa!
P.S. - nekateri pravjo, da ?e dlje cajta stoji na mestu, ga je dobro vsaj mal prepeljat, ker se ti gume nekak posedejo oz. ratajo lahko "kvadratne", ?e je to kej res na tem, te?ko re?em!
Ja, isto?asno pa ?e majo npr u celi dr?avi 15km AC-jev, me prov zanima kdo bo pla?val za vinjete in torej ?e ho?jo, da jih sploh kdo kup, morajo dat neke simboli?ne cene!
Potro?nja se dejansko giblje nekje med 7 in 8 litrov benza, nekateri bolj var?ni pa jo mamo pre?timano na LPG (avtogas), potem pa je poraba ?e zanemarljiva!
Rja je res problem pri teh avtih, tko da to je treba kar fajn pogledat.
Sicer pa kak?nih ve?jih defektov naj ne bi imeli, je pa? Japonc, takrat so delali ?e orng avte, dandanes pa je tut pr Japoncu pra?anje kaj dobi? za svoj ke?!
Ne se zaletet pri nakupu, vzem si cajt!
P.S. - za moje pojme je optimalen motor za 323FBA - 1.8 16v, 115KM, ker 1.5 je nekolko podhranjen!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo eksperti za razli?na goriva!
Nekaj mi je izredno ?udno in sicer, ko tega mojga Renoja furam na LPG, do zdej me je lep cajt neki hecal (trokiru ko zme?an, totalna ne-posko?nost itd.), potem pa sem v?eraj po doolgem ?asu spet tankal LPG na Verov?kovi (kje je na sre?o tut dale? najcenej?i LPG) no in zadeva je prakti?no izginila (malo bi bilo treba samo ?e na?telat prosti tek, ostalo ?tima)!
Moje vpra?anje je naslednje; ali je mo?no, da je kalori?na vrednost plina, ki sem ga v predhodnem obdobju kupoval na Petrolu oz. ko sem se po Hrvatariji fural, majo tam Ina in ?e par firm, torej da je kalori?na vrednost tega z Verov?kove, tolko bolj?a, da so mi te?ave postale takoreko? zanemarljive s tistimi prej. Ali je to mo?no???
P.S. Dvomim, da mu samo temperature malo nad 0, tolko ustrezajo, da je to vse po?timalo glede nagajanja pri vo?nji na LPG!
Rad bi sli?al va?a mnenja oz. izku?nje!

LP!
B.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani