hmmm, vo?en kot tretji avto v familiji pa so naklepali 200kkm. Jaz sem se ogromno vozil s svojim ?e nekaj let nazaj pa sem uspel v tem ?asu spravit skupaj 270kkm pa je to moj edini avto.
Druga?e pa, pejt ga peljat in bo? ugotovil a je to to. Te pa ?e vnaprej opozarjam, da teh 147KM zelo dobro skriva
... res je. V?asih se mora? ustavit in odpreti havbo, da pogleda?, a ni kak zbe?al ven. Ker to ni nek ?portni motor ampak le motor, ki te bo nekako preva?al od to?ke a do to?ke b.
Pa prikolice ne more? vle?i, ?e jo slu?ajno ima?. Prehitevanja v kakem dolgem klancu so bolj za tiste z dobrimi ?ivci, ker ti bodo blendali kamioni zadaj, ?e vas bo kaj ve? v avtu. Druga?e pa v redu avto.
Dobil nazaj svojo Mazdo... se je kar milina spet peljat malce visje... Nova prednja sipa.... in garancijsko menjana ogledala, ker se ni vedno zaprl do konca...
To z ogledali je izgleda kar stalnica pri novih mazdah.
Noja... ta del, da gres ven iz avta, ni kriticen... Kriticno je lahko, ce ne pohodis vsakih 20 do 30 minut pedala zavore, da sistem ne gre v sleep mode ... Ce se to zgodi sredi nadgradnje, si lahko v tezavah
Ali pa odpre? vrata... jaz sem si dal timer, da ne bi pozabil. Pa na soncu sem to delal... trajalo je kako urico, da se je vse in?taliralo.
Mal je treba... Saj zato pa tudi imajo novejse modele v floti nadomestnih, da se mogoce kdo potem odloci za menjavo,,, Samo skoda, ker ni ?full option?... ceprav ima kar dosti opreme...
Uradno menda samo na servisu... Naj pa vsak sam presodi, ce bo nadgradil sam ... Ce ne sledis navodilom, se lahko zgodi, da ?zabrikas? ... potem pa brez servisa ne bo slo dalje ...
Sej te v bistvu vodi, kako nadgradi?. Je pa ena fora vmes, ko mora? za tri minute zapustiti avto. Jaz sem pustil, da se je zaklenil sam. Pridem nazaj, ne gre naprej program. Preberem navodila ?e enkrat in pi?e-zakleni z daljincem vrata in jih tudi odkleni z daljincem. In drugi? je seveda delovalo.
Najbolj?e od vsega je to, da tudi pri mp3 prikazuje izvajalca in naslove. Pa takoj za?ne predvajati glasbo iz mp3. Prej je nekaj mlelo.
Ja saj to je bilo splo?no znano da so nemci na testih o?itno preferiral nem?ke avte, ?eprav se mi zdi da zadnje cajte ljudsko vozilo zgublja teste (mogo?e je vw zaprl denarnico, heheh).
?e bi ti delal teste bi verjetno vsepovsod zmagala Mazda a? :D :D
Por?eji so druga stvar. Ampak to, da nekateri kupujejo low cost zadeve, jih kar naprej drgnejo in pri tem sanjajo da imajo buti?ne avte .
Res je.. bogi oni,ni jim pomo?i. Mi drugi, ki imamo mazde smo pa upravi?eno ponosni, da imamo tako lepe avte. In to pomisli, za normalen denar dobi? vrhunski avto in ?e najlep?i povrh. ?e pa jih ?e lepo vzdr?uje?, kot vidim, da to po?no mnogi, je meja samo nebo. Ne vem, ?e ste nekateri opazili, da ker smo pa? na mazda forumu smo tudi ljubitelji te znamke. Pa tudi, ?e malo porjavijo(kot vse ostale znamke, itak) so nam ?e vedno ljube. Pa? nekaterim nam ni avto nadomestek za avtobus ali vlak, pa? pa stvar, v kateri se u?ivamo voziti... in to kvalitetno. Nekomu, ki je v?e? ribarjenje si bo kupil ribi?ko palico za 2 jurja in bo sedel 6,5 ure na bregu jezera in lahko ne bo ni? ujel. Pa bo drugi rekel, zakaj si ne kupi trnek za 8,50? in bo rezultat isti?
Ne, ker on v temu u?iva.
X2. Tudi sam redno perem, voskam, sesam in to ne zaradi rje, ampak zaradi tega, ker imam rad cist in pospravljen avto. Kljub vsej teli negi sem na prvi generaciji moral zaradi rje sanirati sledece : oba praga, oba blatnika (nova), sprednja in zadnja leva vrata, zadnje obrobe... Sedaj se tudi ze na prtljaznih vratih zacenja. Skratka brez veze ga neki mazes in drgnes, ce avto ze v staru ni zasciten tako, kot bi moral biti. Se pa strinjam, da obstajajo izjeme , ampak naceloma je tako, kot je aless rekel in je s faceliftom situacija boljsa z GH generacijo je pa rja "odpravljena" oz. minimalna. To in pa podhranjenost (1.8) je tudi razlog, da sem prodal prvo generacijo.Tudi sedaj k sem bil na servisu so mojstri rekl, da se ne spomnejo, da bi imeli neke hude probleme z rjo pri drugi generaciji.
Ne vem no, moja 6-ka 1.gen.je stara to?no 15 let in nima pikice rje nikjer, mogo?e malo na podvozju.Res je,da smo ob morju, pa vseeno bi po toliko letih kaj bilo.
Ja kaka pa je verjetnost da je na ve?ih testih dljsa zavorna pot od konkurence?
Pri vozni dinamiki slalom...pa je ?e manj?a verjetnost za subjektivnost. Pa ?e je primerjalni test na isti podlagi z istim voznikom, nvm no
Fantje, kdaj boste ?e enkrat ugotovili, da je vse samo v denarju. Ne govorim na pamet, moj dober kolega je avto-novinar in vem, kako potekajo testi.
Ve? bombon?kov in darilc kot dobijo, bolj?i so rezultati testov. Plus tega imajo nekateri novinarji preference na nekatere znamke in tudi, ?e te znamke naredijo skropucalo, dobijo dobre ocene.To je enako, kot da bi jaz delal teste... le katera znamka bi imela najbolj?e avte?
V glavnem,nova trojka gre kot po tirnicah. Preverjeno. Mislim, da trenutno nima konkurence v svojem segmentu. Vse drugo je neko nabijanje razvajenih novinar(?kov).
Ja pa bolj?e zavore, ker to je prav ?alost!
Mogo?e pa zaradi slabih zavor ni mo?nej?ega motorja.
Nova 3-ka ima original vgrajene Ate plo??ice, ki jih nekateri tako priporo?ate.A so sedaj Ate plo??ice tako slabe in od tu tak?ni podatki o zavorni poti?
Moja M6 je tudi iz Italije in ima izpolnjen DSK + sprintan italijanski DSK + tega ?e na roke napisan A4 list z kilometri in datumom kdaj se je npr. menjalo gume in dodatna dela na avtu ki jih ni v DSK-ju. Tak da ta italjan ki je prej imel mojo M6 je dobro skrbel za avto.
Podobno delam jst, si bele?im vse stvari okrog avta kaj menjam,....
Pi?ejo, da je bila na 19 col, na slikah in med podatki in v homolagaciji so letne 18. Kljub temu 42,3 m za ustavitev 100-0, kar je precej slabo. 0-100 namerjeno 11 sekund,kar je slab?e, kakor uradni podatek.
Ve?ina resnih uvoznikov ne uva?a ve? avtov iz Italije prav zaradi tega, ker se ne servisirajo na uradnih servisih ampak jih kar sami. Jaz sem tudi gledal pred nakupom moje eno 6-ko. Vpra?al sem na uradnem servisu za servise a je ni bilo v sistemu.Imela je tudi standarno olupljeno barvo na feltnah in mu niso hoteli popraviti v garanciji.Obrnil sem se na brzino in gass, ?im dlje od takega avta.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa prikolice ne more? vle?i, ?e jo slu?ajno ima?. Prehitevanja v kakem dolgem klancu so bolj za tiste z dobrimi ?ivci, ker ti bodo blendali kamioni zadaj, ?e vas bo kaj ve? v avtu. Druga?e pa v redu avto.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani