Hehe... isto razmi?lja?. Avto mora biti sleeper, da ni nikomur pol ni? jasno k te odnese z mesta. Kak?ni kranceljni neki to je vse nepotrebna ?ara, ki samo te?o avta pove?uje in manj?a aerodinami?nost.
Uh ?e je blo pa tole vredno odpirat teme in potencirat zadeve, kot da je konec sveta :ne vem:
Zato sem se pa prvi? tudi sam oglasil, ker nekaj je "ustno izro?ilo", kjer se lahko ?e doda marsikateri "okrasek" nekaj pa je dejansko video posnetek, kjer lahko vsak vidi kaj se je dogajalo.
z debelo so "ozna?eni okraski"
V petek, 30. avgusta popoldan, enkrat zve?er, si po vzhodni ljubljanski obvoznici pridrvel po levem pasu s hitrostjo 110 + X (jaz sem ?el 110, ti pa X hitreje, po moji oceni med 160 in 180 km/h), pred menoj je bila kolona na obeh pasovih (mimo izvoza Zalog), prehiteti si sku?al po desni, a je bil tik pred mano na desnem pasu nek avto, komaj si se izognil trku z njim, avto ti je razmetavalo ?ez oba pasova, da si se vrinil pred mene in potem naprej izsiljeval avtomobile diagonalno od levega do odstavnega pasu in nazaj.
In zato mi pa? ni cool, ?e nekdo kar tako na po?ez obto?i pa se nato spro?i ?e cel plaz graj ?eprav smo sli?ali samo eno plat medalje.
In ker je ?lo tukaj za direktno navajanje podatkov in zraven obkladanje z neprimernimi izrazi (Kapitalni cepec, brezupni primerek,..), je treba pa? malce potegnit ro?no zavoro.
ni te razmetavalo, ampak je ?lo na centimetre, mazdi6 se zahvali, da je bil toliko bolj pozoren in razumen, da je zabremzal.
Kdo je bremzal.... nih?e ni bremzal. Sam na kameri se vidi, kot da bi, ker je v tistem trenutku avto v senci pod mostom in kamera prika?e kot, da bi se bremzne lu?i pri?gale ampak se ne - to so pozicijske lu?i.
Druga?e pa ja bilo relativno kriti?no samo tisto prehitevanje, ker bi se lahko ne iz?lo. Se pa poraja vpra?anje od kod je bilo toliko prostora na voznem pasu, da je sploh lahko to izpeljal.
Osebno se po prehitevanju takoj vra?am na vozni pas sploh, ko vidim nekoga za sabo. Ni va?no kako vozi tisti zadaj in ali se sam vozim na max dovoljeni hitrosti ali ne, bi se sam na mestu Mazde6ska vrnil na vozni pas takoj po prehitevanju prvega vozila saj tako narekujejo CPP. ?al pa ve?ina tega ne po?ne oziroma jih 90% nima pregleda kaj se dogaja na cesti oziroma kaj se dogaja zadaj - zato so ogledala.
Nikogar tukaj ne opravi?ujem s tem kar sem napisal niti ne obto?ujem, apeliram pa tudi na tiste, ki vidite samo napake drugih, da tudi pomislite kaj ga sami serjete oziroma se ne obna?ate ne po CPP ne po cestnem bontonu. In izkazalo se je to?no to za kar sem se najprej oglasil v tej temi, ko je ?lo za brezpogojni napad na Lumpija ... ni nujno vse tako kot nekdo napi?e oziroma potencira zadevo, ker nekaj je spremljati situacijo 50 -100m ali ve? zadaj ali pa biti za volanom in tukaj se je izkazalo da je kriti?en samo prvi del, drugo pa niti ne toliko, ?eprav tudi ne ?isto po predpisih. Samo tako kot jih je takrat kr?il Lumpi jih je tudi Mazda6ska, ker se ni vrnil na vozni pas, ?eprav bi se lahko.
No ja .. saj sem si tudi jaz mislil, da bo? ti tako odreagiral
hja se ne ?udim sej si itak alergi?en name pa te zmoti vse kar napi?em
?e ima avto klubske nalepke, ja je slaba reklama direkt za klub. Mogo?e bolj kot ?e par ?rnih Audijev/BMWjev po AC fura izklju?no po prehitevalnem pasu (ker roko na srce, nanje ste najbolj alergi?ni na forumu).
Ah vi? klele je pa bistvena razlika - en posameznik ni zrcalo ne?esa ampak, ?e pa se ti ve?krat ali celo pogostokrat dogajajo zadeve v katere so vklju?eni tipi?ni primerki (v tem primeru ?rn AUDI/BMW) je pa dokaj normalno, da to dojame? kot vzorec. ?e pa to isto dojame? ?e pri enem primeru potem je problem v tvojem dojemanju.
Da bo bolj jasno tud stereotip o pokvarljivosti francozov in italijanov ni pri?el zaradi problemati?nega enega izdelka ampak zaradi naadpovpre?ne pogostosti okvar.
A sem s samo eno besedico napisal, da je v redu, ?e se takole obna?a...
Je pa danes tako, da se lahko jutri pojavi nekdo, ki bo napisal, da je neka srebrna Mazda s tablico LJ-KM... divjala skozi naselje mimo ?ol in skoraj zbila za cel razred otrok. Kaki kapitalni cepec je moral biti za volanom. Danes je vse mo?no in z lahkoto nekoga userje? do konca in dobi neizbrisljiv made? pa ni nujno, da bi bil kriv. Ne govorim o tem primeru, ker ga nisem videl in tudi nih?e od ostalih ne.
Najbolj bo vedel Lumpi, ?e je bilo res tako in ?e je bilo res ter je kolikor toliko dovolj samokriti?en bo ?e sam sprevidel ali ga serje.
?e vas pa kar naenkrat toliko skrbi za klub (tudi tiste, ki vas ni zraven) pa se naj na prihodnjem sestanku vodstva kluba obravnava ta problematika in zaprosi VSE uporabnike, da iz svojih vozil snamejo vse kar je kakorkoli povezano s klubom, da ne bi slu?ajno kdo kdaj naredil kako neumnost in omade?eval klub.
bravo ful si pameten in si me dobu...pa sem mislu, da mas mal vec v glavi
No ja .. sej sem si mislil, da bo? takole odreagiral...
O?itno tudi ti na zna? brati med vrsticami in ne vidi? bistva... a ker nekdo divja je to slaba reklama za znamko avtomobila s katero divja? Kluba? Hmmm, se pravi, ?e te enkrat izsili Integralov avtobus to pomeni, da so vsi integralovci kreteni? Upam, da se vidi poanta - za svoje napake je vsak sam odgovoren in ?e smo glih pri Integralu v tistem trenutku ni kriva firma ampak bumbar za volanom.
?e pa kdo to ina?i pol je pa pa? to njegova te?ava. Je pa velikokrat problem, da nekateri vidijo same pizdarije na cestah in kako je grozno in oh in sploh. Dostikrat je stvar opazovalca, kako zadevo interpretira tako kot je nekomu najhuj?i prekr?ek (direkt za v zapor po besedah biv?ega uporabnika foruma iz Dolenjske) neuporaba brisalcev ali pa da so divjaki vsi, ki tega opazovalca prehitijo pa ne glede ali se je sam vlekel po cesti kot smrkelj.
Saj vem, da pi?em v prazno in da je najbolje kot da bi vsi skupaj zanergali in pizdili v tri brezvezne pa bi bil mir - Lumpi oblaten do konca mi pa vsi s svetni?kimi siji na glavi.
Tist ki bo hotel napisano razumeti ostali me pa lahko imate za bedaka s prazno glavo - boli me.
Ah Labi no... tud ti si svoje ?ase prehiteval po desni pa po odstavnem pasu... pa ne da si pozabil Rekordov v hitrostni vo?nji do Pri?tine pa sploh ne bi omenjali.
Mislim, da mamo klele verjetno vsi kak?no slabo potezo in trenutek slabosti. Ne odobravam takega po?etja, vem, pa da ni nih?e brezmade?en vklju?no z mano ne.
Pa to ni opravi?evanje Lumpija, ki je ?e do?ivel trenutek sramote, ko se o njemu pi?e po forumu na tak na?in... Je pa v?asih tako, da napake nekoga drugega vidimo v veliko huj?i lu?i kot dejansko so...
Torej pri?akuje? opravi?ilo od njega ?e sem zastopil
Ma kak?no opravi?ilo neki ... na pikniku ga damo ?ez koleno pa po riti, da bo vedel za drugi?
Je pa takole, da pr tolk dreka?ih, ki se svaljkajo po cestah tud mene mika da bi v?asih malo odslalomiral mimo, ker jih je v ve?ini primerov ve? na prehitevalnem kot na voznem pasu (temu bi lahko rekli ?e sistematsko kr?enje predpisov), a se nekako zadr?im - pa? leta in izku?nje zabremzajo instiktivno ?eljo - Lumpi se bo pa moral ?e nau?iti tole brzdat pa upam, da ne na trdi na?in.
Uff.. ?e dobro da je LojZi za vedno odpotoval v zdravili??e, ker to bi bila spet tema zanj in njegove nasvete v stilu "mame Manke".
Kot je meni znano imajo licenco zakupljeno tudi drugi kot recimo Ford, General Motrors, Mercedes, Toyota, Porsche... celo Rolls Royce, ki je izdelal dizelski wankel?!?!?!
Mercedes mislim, da je to poskusil le v prototipu C111, Norton celo v motociklih, Audi naj bi ga dal v A1 e-tron kot podalj?evalec dosega. Uporabljajo pa se teli motorji za lahka letala in cel kup drugih pogonskih zadev in strojev ter generatorjev.
Recimo sam sem se prvi? sre?al z wanklom, ko sem slu?boval v biv?i JLA na tri cevnem 20mm topu M55. Za obra?anje uporablja majhen wanklov motor.
Protivavionski trocevni top M55A3B1 se od verzije M55A3 razlikuje po tome ?to sa desne strane ima ugrađen motor "Wankel" ?ija se snaga koristi za pokretanje po pravcu i elevaciji. Ni?and?ija topom upravlja uz pomoć palice (d?ojstika).
No ja... vseeno pa ni dost dale? od resnice s tem da z MPS-ko dobi? zraven ?e udobje in vsakodnevno uporabnost. Je pa res da to pomeni ve? kil in posledi?no slab?e performance. ?e bi imel tedva na izbiro bi vzel MPS-ko, ker so mi bolj v?e? sleeper look cars kot pa neke na?i?kane s spojlerji opremljene kit car look zadeve. Ampak to sem jaz - za dirkali??e je pa definitivno Impreza bolj?a izbira.
Ne vem kolk se dejansko Sava ?e delajo v Sloveniji (razen razvoja). Sava ima tako dobro in kvalitetno proizvodnjo, da se pri nas izdelujejo premium gume koncerna GoodYear-Dunlop-Fulda-Sava-Debica.
Se pravi bo? prej dobu kak?ne Goodyearke al pa Dunlopke s Slo oznako kot pa same Sava. Vem, da sem pred leti imel 2x Eagle F1 z napisom "made in Slovenia"
sej vem da ti ni v tola?bo... sam ko pogledam slu?bene Passate kako imajo od kamen?kov po?rto barvo je Mazda ?e dobra. Pa so avti mlaj?i od moje ?estke pa ?e cca 15kkm imajo manj.
Kok ste eni zanimivi mate avtomobile ki imajo porabo 6l pa potem ra?unate pa ra?unate pa zra?unate da se vam po 2 letih ?ele vrne investicija in potegnete ?rto, da je plin ok ampak se ne izpla?a. Jest da mi avto pije 6l niti tega ne grem ra?unat. Predelave delamo tisti, ki imamo porabo 10l+ tukej je pa potem mal druga?na matematika ane
Nisem plina? ampak si zadel bistvo... ve?ja kot je poraba bolj se spla?a in hitreje pokrije ter za?ne var?evati s stro?kom goriva. Manj?a, ko je poraba in ?e je to vezano ?e na malo prevo?enih km bolj je investicija nesmotrna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani