Skoči na vsebino
Mazda CX 3
Napisano

Za?ne? z:poraba, vo?nja in motor so super... pa potem nekaj napakic.

A nima mogo?e mazda 5 letno garancijo?

?e vnaprej se predaja?, ?e?, saj tega ne bodo re?ili.Se je treba za svoje pravice zavzeti, dokler stvar ni re?ena.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rjavenje novih (novejsih) mazd
Napisano

Enkrat sem neki bral, da bi najbolj?e za??iteni proti rji bli avti izdelani za skandinavski in ruski trg, to naj bi veljalo za vse znamke.

Bi blo pomoje kr logi?no, ?e je to res.

Jaz sem isto bral. Najbolj?e naj bi bile za??itene Mazde za belgijski trg, baje.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rjavenje novih (novejsih) mazd
Napisano

Pa je to normalno, da tako rjavi avto ki dejansko sploh ni tako star? Nisem ?e videl tako rjavega podvozja :blink:

Sej pravim, fa to ni normalno.Moja 2004 je, kar se ti?e rje kot nova, nikoli menjal zadnjih blatnikov, nikjer rje, nikoli je nisem spodaj za??itil. Mo?no, da je res odvisno, za kateri trg so bile delane.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Pripeljem v kri?i??e in nasproti mi pripelje Audi. Na moji poti sekam njegovo. Opazim, da mo?akar ne zavira in zahodim zavoro na polno. Takrat se tudi on zave, da se zadeva ne bo iz?la in za?ne zavirat. Ustaviva na nekaj centimetrov. Mo?akar stopi iz Audija ven in za?ne kri?at in tulit, oblal kot zverina, ni nehal in ni nehal. Ko se je kon?no umiril in ?tartal proti svojemu Audiju, ga povsem mirno pokli?em:

- "Gospod."

- "Ja."

- "Prevozili ste stop - znak."

- "Kak?en stop znak? Kje ti vidi? stop znak?" Se obrne okoli, ga opazi, se obrne k meni:

- "Ma spel se mi, ti sploh ?e ne ve?, kdo sem jast!"

 

Ker res nisem vedel kdo je in ker me to niti najmanj ni zanimalo, sem resni?no upo?teval nasvet in speljal...

... Ti pa bi moral:"model,a ve? ti kdo sem ?ele jaz"? On:"ne"??

Ti:"I'm the master of lopatas"!!.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Potem si pa skupaj s potnimi stroski ze zelo blizu tiste cene :) ... OK... se vedno je okoli jurja drazje... ampak sem prperican, da se da tudi pri tisti ceni se kaj narediti :) ... 

 

Sicer pa ce dam sedajl v mobile.de pogoje iskanja take, kot jih ima ta v Skofji Loki ... so cene kar primerljive ... Iskalnik najde 4 ponudbe s temi parametri (mazda6, CD150, AWD,...)

 

skitched-20180731-092031.jpg

 

skitched-20180731-092110.jpg

 

Tako, da ce ze, moras cakati res dobro ponudbo... in takoj zagrabiti... ker ce je res vse tiptop in po kriterijih, ponavadi hitro najde novega lastnika ... :P

 

 

Meni recimo veliko pomeni, da poznam zgodovino ali se bolje lastnika ... in raje za to dam malo vec, kot pa da bi zaradi par 100? nizje cene vzel nekaj bolj rizicnega ... 

 

Kot ze prej omenil Shrek... sem tudi jaz sedaj ze drugo sestico prodal istemu, kot ze prejsnjo sestico :) ...

 

Jaz sem gledal na uradnem mazda servisu in prodajalec ima 5 zvezdic

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

To je samo strosek za pot oz, transport... kaj pa dajatve (DMV,...)?

 

Nateguni so povsod... In kontra... pri nas niso vsi nateguni...

Dmv pride za mazdo, ki je euro 6 in stane recimo 22000?- 327?.

Za ta denar dobi? konec 2016 letnik in prevo?enih cca 20000km.Oprema pa nakama intense(175,ro?ni menjalnik, ogrevan volan, ?iberdah... Cena nove pride v Nem?iji okoli 40000 jur?kov.

Nadalje COC(dokument o skladnosti cca 90?.

Za?asne tablice za 9 dni 125 ? in ?e nek davek 25?.To je to.

Skupaj nekje 1300?.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

?e je treba it nekam fajn gor v Nem?ijo (npr. skoraj do Danske), potem je to ?e res konkreten stro?ek, ker tam gor so malo druga?ne dimenzije kot iz KP do LJ it avto gledat.  :zvizga:

Ni nujno. Sem gledal enega 1100 km dale? od Kopra v Nem?ijo. . In sem izra?unal, da je najhitreje in skoraj najceneje it z avionom. Ena stran pride 200?/osebo,pa spanje najde? za 50?na dan. Recimo gorivo za nazaj pride 100?,pa avstrijska vinjeta 15,pa slovenska tedenska 15.Pa recimo,da gre? v dveh, da ti ni dolg?as.

Pride okoli 600?.Pa hrana ?e 50?.

?e vedno je ceneje kot, da ti katera od firm pripelje avto v Slo. Pa ?e avto si lahko na licu mesta ogleda?.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

?ist slu?ajno sem ?el mimo in si pogledal tole Mazdico. Povr?en pogled ni opazil ni?esar, avto je super ohranjen, nikjer ni videti, da bi bil zaleten. Ni? ni spraskano, ne feltne ne barva. Notri ga ?al nisem pogledal razen skozi ?ipo ampak izgleda, da so kilometri realni saj so tudi gume temu primerno obrabljene in so originalne.

 

Je pa o?itno to ve? ali manj uvoz saj so na parkiri??u sami nem?ki avti (Predvsem VW in Audi ter BMW, pa ?e kak?en Opel se najde) vse v rangiu nekej 10 jurjev in navzgor.

 

?e pa koga zanima je ta prodaja na istem naslovu, kot je lociran Tri Krone.

Cena je malo previsoka. V Nem?iji se ga da dobiti z enako opremo in podobnimi kilometri za tudi 19900?.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

In ravno visok izkoristek skyactiv benz motorjev je razlog za to, da se dizlom zelo pribli?ajo pri porabi. Svojo ?e 7.000 kilometrov vozim s povpre?no porabo 6,5 l/100 km, prera?unano na roke. Dizel porabi samo dobrih 0,5l manj. Primerjava med D150 in G145 , oboje ro?ni menjalnik:

 

dizel: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=1&constyear_s=2013&power_s=150&power_e=150&gearing=1&powerunit=2

 

benz: https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&constyear_s=2013&power_s=140&power_e=150&gearing=1&powerunit=2

 

Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti. Prehitevanje pa? izgledatako: 2,3 ali 4 prestave dol in akcija! V 4. gre ?ez 200 km/h, v 5. malenkost ve?, v 6. pa te?ko vzdr?uje? top speed. Pri 130km/h je posledi?no obratov cca. 2.700, 6. prestava pa bi ?la teoreti?no do 320 km/h. :)

Ne more? gledati porabo drugih. Recimo jaz sem imel prej?nji tank povpre?no 8.2/100 -ve?inoma mesto, sedaj pa zadnji tank 6.3 pa tempomat skozi na 135-140, vse avtocesta.

In katero vrednost bi ti vzel? Odvisno od vo?nje in kje. Jaz benzinarke nisem spravil pod 8/100.Moj stil vo?nje :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Konec kratkih vo?enj, zato bo? mel bicikel al pa si omislit elektri?nega. Preberi si nabijanje Bojana ?lendra kaj se nam obeta potem pa se da ?isto enostavno razumet kam zakonodajni psi in psice molijo grde umazane tace.

Veseli me, da smo ?iveli vsaj v tej dobi, ko je avto bil avto z glasnim motorjem in ne neko ?udo, ki gre po cesti, oddaja sme?ne zvoke, da bi ga pe?ci sli?ali in v katerem voznik prera?unava, kolikokrat se mora ustaviti na dalj?i poti oz. kdaj mora vzeti dva dni dopusta za pot od Kopra do Milana.

Resno, zadnji?, ko sem hotel pre?kati cesto, sem sli?al sme?en zvok. In je mimo pri?la Tesla. Ali vedno oddaja tak zvok?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Bencin/Dizel
Napisano

Kaj, da ne, dve novi bom moral kupit pa 16 EUR (136 proti 151 EUR) so dra?je po kosu kot za bencinarja. :lol:

 

OK, OK bom nehal trolat, ker ni ve? sme?no. 

 

Problem pri tem je da vse preve?krat je vzrok za te?ave z DPF ?isto nekaj drugega. ?al pa servisi in serviserji v ve?ini ne znajo diagostnicirat napake v prvo brez metode try and error. ?al pa tudi sam nisem hotel pametovati na servisu, ?eprav se je na koncu izkazalo, da imam celo prav in da niso krive ?obe, ne turbina, ne egr in tudi ne DPF. Kriv je bil Luftmesser, ki pa se je zapacal po moji krivdi saj sem verjel forumu, da pridobi? z uporabo k&n filtra in da je zaradi trajnosti filtra to ceneje - ja res je na koncu ceneje :angry2:

 

Druga?eje pa res, da na bencinarju nikoli ne bo te?av z DPF, bodo pa po novem z GPF.

A je ta GPF ene vrste DPF za benzinarje? Ker nekje sem zasledil, da bodo v kratkem tudi benzinarjem vgrajevali to sranje.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Karavan je namenjen aktivno-?portni dru?ini, ki se veliko ukvarja z raznimi ?porti. Sedanka je pa bolj za stare prdce z klobukom na glavi in zobotrebcem med zobmi. Pa kak?ne ?e?ke zavesice in psi? z majajo?o glavo na zadnji polici tudi pa?ejo gor.Te oblike so pase. ?iveli karavani. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

5-vratna je najbolj uporabna - skoraj tolk ima? manevrskega prostora kot v karavanu pa ne izgleda kot trugawagn. 4 vratna je pa za bolj stare atate, ki ne rabijo p?portnih rekvizitov okrog trogat in se z mularijo ter njihovo robo ukvarjat.

 

Glede oglasa pa samo to - predrago pa ?e senzorje za tlak v gumah ima v kurcu.

Meni pa je recimo ta zadnja verzija veliko lep?a v karavan izvedbi kot navadna.

Bolj ?portno deluje.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

A je mogoce kaj narobe napisal ? Ketna je naceloma vecna, ni DPFJA, ni nekega jebanja z nastavljanjem sob, ni turbine, ni treba pucat cedila in pa karterja, itd.

Sej na?eloma ni nujno, da ?isti? karter, pa cedilo, pa dpf te lahko ne zafrkava, pa injektorji ti tudi lahko zdr?ijo ?ez 300000 km... ali pa ne.Odvisno od sre?e kakor tudi pri benzinarju.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj ne maram digitalizacije...
Napisano

Torej problem ni v digitalizaciji sami ampak v tem da je veliko teh tehnologij ?e v povojih; znanje ljudi ki upravljajo z njimi pa tudi? Lok je streljal nekajkrat hitreje od prvih pu?k, konji so bili mnogo hitrej?i in vzdrzljivej?i od prvih avtov...

 

Pa da ne bo pomote, to ni kritika old tech-a. Sam imam doma bas, elektri?no in klasi?no kitaro in sedaj, ko niti priblizno aktivno ne igram ve?, za du?o vsake toliko primem v roke samo ?e akusti?no. Hecen mi je odklonilen odnos do novih tehnologij zaradi zgoraj napisanega.

Vidim, da si se tudi ti ukvarjal z glasbo in verjamem, da razume?,kako stvar ( koncert) funkcionira v ?ivo. Pustimo studije,kjer , kjer ima? na pretek ?asa za eksperimentirati in popravljati, pa ?e tam so klasi?ne me?alne mize-sicer sedaj digitalne ampa pustimo to.

Ni proplem v novi tehniki ( to s tablicami namesto me?. miz je zunaj ?e kar nekaj let) in tip se ni u?il, ampak dela tako ?e kar nekaj let. ;)

Problem je v tem, da je to zadevo nek pametnjakovi? vrgel na trg in to prodaja kot zadji krik tehnike v glasbi.Kot sem ?e zgoraj napisal, so podobne zadeve pri?le ven ?e konec 80. let ( digitalni pre- ampi za kitare), celi racki so bili za kitaristi ( digitalni reverb, digialni kompesor, digitalni delay...). to so takrat pograbili vsi pomembni glasbeniki ( pravzaprav so podjetja pla?ala te glasbenike, da so se s temi re?mi slikali) in raja je nasedla in je bil pravi boom prodaje. No, minila so leta in tej isti glasbeniki so neopazno pre?li nazaj na analogne pre-ame, analogne efekte, kjer so ?e danes, kjub vsej tej moderni dogitalizaciji. Zakaj? Ker so ugotovili, da je pa? stara analogna tehnika bolj zanesljiva, ni ob?utljiva na elektri?na nihanja in interference in preprosto- je pa? bolj?i, bolj organski zvok. :prstgor:

Edino, kar se je izbolj?alo so daljinski oddajniki in sprejemniki za kitare namesto kablov pa ?e tu velika ve?ina prisega na stari preizku?en kabel. Namre?, ?e vedno je verjetnost motnje na frekvenci.

No, pa se vrnimo k me?alni mizi. Kot vemo, so sestavljeni iz drsnih potenciometrov in navadnih. Profesioalni obstajajo od 64 kanalov pa do neskon?no. Kako delujejo?

Najprej se postavi v mikser bobne ( vsak boben posebej vsaka ?inela posebej ) in ?e skupni master levo-desno, nato bas ktara, kitare, vokali itd.

Vsak kanal ima najmanj ?tiri potenciometre za ekvalizacijo ali pa ?e bolj fino ( po frekvencah). V vsak kanal pridejo ?e razni efekti.

In sedaj band zaigra. Pri prvih udarcih oz. akordih se pri?igajo rde?e lu?ke, ?e je kaj v peeku ( over gain, preve? signala) -zapiska, zadoni, povle?e.Miksermen to vidi v sekundi in z ve? prsti naenkrat lahko povle?e drsne master volume naaj, dokler ne piska ve??. Kako bi to izvedel na tabelci mi ni jasno, ker bi moral najprej pregledat vse mape, kje ima kaj nastavljeno. ?e ne bi na?el takoj, bi se lahko povezal na fejzbuk, da mu to kdo razlo?i.

Nato-koncert...Glasba ?iba, trenutno je vse kot treba, popravek tu popravek tam, mal visokih tu, malo mid tam. Na vsakem kanalu imajo zapisano, kaj je kaj ( recimo kitara 1, kitara 2, bas kitara lead vokal, back vocal 1, 2,3). Koncert gre naprej, pevec sko?i naprej pred monitorje in zapiska mikrofonija. Takoj se pri?ge rde?a lu?, kateri kanal na mizi je to in tudi v temi  lahko mikserman reagira in povle?e slide nazaj.Ne piska ve?. To je re?il v desetinki sekunde. Kaj pa z tablico?? :wacko:

Gremo naprej. glasba se odvija in kitarist ?t.1 ima solo. Miksermen to zazna in v del?ku sekunde dvigne nivo z drsnikom z eno roko, z drugo doda malo reverba, da bolj?e zveni in pride ven iz mixa. V tem istem trenutku basist malo premo?no udari po basu in iz zvo?nika grdo zaru?i in v istem trenutku mikserman v milisekundi z slidom zmanj?a signal. Pevec med tem ?asom zapoje ultra visoko in malo mu zmanjkuje vi?ine...spet del?ek sekunde -slide malo dol, doda ve? reverba in z drugo roko doda malo ve? delaya, da ga "re?i" oz. zvle?e ven. Z tablico? Kako bo to izvedel, ?e pa v eni roki dr?i tablico in z enim prsto maksimalno ?ara po njej?. Nikakor.

Gremo naprej...koncert se odvija, bobar ima solo.Vse ostale slide masterje z obema rokama potisne na nulo master volume bobnarja isto?asno dvigne in ?e lahko fino regulira posamezni boben in dodaja reverb za bolj mogo?en zvok.Tablica? No way.

Band se vrne na oder in z enim klikom motorizirane master volume povrne  v prej?nje stanje na nastavitve, ki jih je memoriziral preden je vse dal na 0.

Da poenostavim. Tudi v potni?kem letalu je v pilotski kabini kljub digitalni tehniki ?e vedno en kup lu?k in stikal, tako da lahko pilot in kopilot isto?asno spreminjata nastavitve in da so vse nastavitve vidne vedno in ob vsakem ?asu in da lahko reagirata v hipu in natan?no.

Ko bodo pri?li piloti v kabino z tablico in bodo iskali signal po letalu ter spreminjali nastavitve letala z njo, bom enostavno izstopil iz takega letala in ?el raje z avtobusom. ;)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj ne maram digitalizacije...
Napisano

Sam produciram, sicer amatersko, elektronsko glasbo in pa? za pravi mastering bo treba vedno uporabiti me?alno mizo.

Vidim pa v temu primeru problem v ozvo?evalcu in njegovi lenobi. V glasbi pa? ni prostora za lenobo in ''nekaj na hitro''.

 

Sem pa skoraj vedno uporabljal izklju?no ra?unalni?ke programe za in?trumente in lahko povem, da ni? ne nadomesti pravega in?trumenta, kar spoznava tudi vse ve? EDM proizvajalcev (recimo Avicii, Kygo itd.) in dejansko v studiu snemajo ve?ino in?trumentov (razen synthi in podobne stvari).

Itak. V 80-ih so vsi kar naenkrat pre?li na elektronske bobne in je bil zvok porazen. Nato so nazaj pre?altali na prave bobne... no v zadnjem ?asu ga spet sra?kajo z drum softwar-jem, se pravi bobni so pravi, udarec po bobnu in povle?ejo zvok iz ra?unalnika, katerega si prej izbere?. In zopet zveni za en k...c.Jih sli?im na 10 km, da so trigerirani.Vse za ?im manj?e stro?ke.

Kako danes "moderno snemajo rock album.

V kantini v Izoli bobnar posname trigerirane bobne, po?lje ta posnetek basistu v Nem?ijo, ta ga da na ra?unalnik in nasname bas kitaro v naslanja?u v spalnici, nato ta po?lje kitaristu v Los Angeles in ta. medtem ko je na veliki potrebi v wc ju nasname kitare, pa ?e naravni room reverb ima. Nato vse skupaj po?ljejo pevcu v Koper in ta v gara?i posname vokale in back vokale. Nato gre to vse skupaj k producentu v Nem?ijo, kjer zmiksa par variant in jim po?lje vsem, da preposlu?ajo in da izbetejo najboljso varianto. Nato sledi ?e mastering, tipo v Rusiji ti naredi za 300? kilerski ovitek, tiskanje in distribucija. Velikokrat se glasbeniki do kon?nega izdelka niti ne vidijo. No, pa je ?lo dru?enje in ?ar snemanju tudi v tem primeru na ra?un digitalizacije in ra?unalnikov v maloro.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj ne maram digitalizacije...
Napisano

?e se je ozvo?evalec odlo?il uporabiti slabo (in nepresku?eno) orodje, zakaj je krivo orodje?

Zato pa?, ker zvok se me?a z me?alno mizo, kakor nam ?e samo ime pove, risanke in igrice se pa igra na tablicah. Zato.

Tudi v preteklosti so nam hoteli uturit digitalne nadomestke za kitarsko opremo, a ?e vedno kitarski heroji pra?ijo z lampa?i. Tudi po 80 letih od izuma.

Simple like that. :)

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zakaj ne maram digitalizacije...
Napisano

OK vedel sem, da je hudo, da je toliko pa ne. Je pa zanimivo ja, kako ravno kaki sazas in njihovi ljubljen?ki najbolj lajajo ?ez pirate. Ti si napisal to, kar sem sumil, da glasbenik dobi zaslu?ek od igranja v ?ivo, ne ve? toliko od prodaje.

 

O, pri nas je enih 8 ljudi, znanih glasbenikov, ki so pri koritu in mastno slu?ijo na ra?un manj?ih bandov, ki ne dobijo ?isto ni?,ker ne dose?ejo kvote predvajanja. V?asih si dobil tudi za eno samo predvajanje na radiu ali tv pa? dolo?en znesek.

Recimo kolegi iz Italije ali pa recimo ?vedske predlo?ijo seznam svojih komadov, ki jih igrajo na koncertu in ?e od tega dobijo kar zajeten kup?ek denarja. V glavnem se da tam od ?pilov dobro ?iveti in marsikdo dela samo to. In to igrajo rock muziko.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.