Ko si glih omenil vo?nje ve?ih avtomobilov mi je zdaj ravno to v?e?, da ko ?altam na slu?benega Passata in nazaj se sploh ne rabim privajat tistih nekaj deset sekund (sklopka, menjalnik,...), ker sta vsaj v tem delu izredno podobna. Zanimivo, da pa pri Golfih pa ni tako - druga?na ergonomija, ob?utek na sklopki ... tako, da se mi tudi zgodi, da mi avto cukne, ker narobe spustim sklopko.
moras sprostit sklopko pa das v ler in pol ponovi vajo, nc na silo, ker pol je rezultat to kar si opisal...se mi je parkrat zgodilo s staro 6-ko in mogoce 2 krat z miato
Ampak na novi ?estki pa ne? Men se ne na te ne na stari to ni zgodilo niti enkrat, ?eprav tudi ?e bi se to res ni ne vem kak?en problem.
To se tudi meni zdi nenavadno - sicer sem imel samo dva Japonca do zdaj pa tega problema z vzvratno prestavo nisem opazil. Nazadnje ko se je spomnim, je bilo to ?e na Wartburgu pred davnimi 20 leti.
Sicer ne vem kako zgleda drugod sam pri nas se oprema vozila sploh ne ceni pri prodaji tako, da imajo isto ceno osnovne razli?ice kot tiste najbolj opremljene. Na koncu se le malo la?je prodajo bolj opremljene ampak skoar za isti denar.
Ajoj no... pa sej ni bila poanta v tem kako to zrihta? ampak v tem, da gre za neoriginalen odbija? in zato verjetnost, da je avto bil udarjen ter v opozorilo morebitnemu kupcu, da avto dobro pogleda.
Dvomim, da se da tele pokrov?ke posebej dobit saj so del dvi?nega sistema ?ob za ?pricanje vode na lu?i. Kakor poznam Mazdin princip rezervnih delov je to vse komplet za nemajhno ceno.
u, ta zna bit lepa ja, od une pa raj roke stran, je res butast pokrpana. ?e je tok problem dat tistih par ? za pokrov?ek za xenon, kako se je ?ele ?paral pr ve?jih zneskih
Ni pokrov?kov - odbija? za tiste brez xenonov je pa? brez lukenj.
Iz slik je razvidno naslednje - avto je s TE opremo brez Xenonov zato nima pralnikov lu?i. Avto na sliki ima odbija? z luknjami za te pralnike - se pravi nima originalnega odbija?a gor. Zato obstaja velika verjetnost, da je avto bil zaleten in popravljen glih takole za silo, s prvim odbija?em, ki je pri?el pod roko.
Ja ampak to je dejstvo ?ist pri vsakem nakupu rabljenega avta ne glede na znamko. V bistvu je kr precej prepu??eno sre?i na kaj naleti?.
Ampak vseeno je razlika, ?e sli?i?, da lastniki novih vozil do 150.000km niso imeli omembe vrednih napak, medtem, ko pri nekaterih drugih znamkah zamenjajo ?e ?etrt ma?ine v tem ?asu. Ok malo karikiram samo mislim, da se vidi point.
Rabljeni avto je vedno rizik je pa vseeno manj?i, ?e vidi?, da lastniki novih niso imeli te?av.
?e dobr, da te niso po cajtngih vla?il, kjer bi zihr pisalo, da si ga izsilil. Tam vedno napi?ejo, da je bil motorist izsiljen pa ?etudi je pripeljal 120 na uro skozi naselje in ga tudi pod razno nisi mogel ne videt ne predvidet.
To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.
Verjetno da bo to kar res.?e bi vozil natanko iste relacije z isto prometno cesto in isto temperaturo bi bil test kolikor toliko realen.Drugo so samo neki pribli?ki in nikakor ne realna slika.
priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega
Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru.
Ma dejte Klobaso poslu?at - on je en navaden zdrahar.
Sej je pri dvigu cestnin tud tulil, da bodo nekonkuren?ni - proti komu bodo nekonkuren?ni? Proti letalskem prevozu, ladijskem, ?eleznicam? Ne vem sam mislim, da nas ima tale mo?ic za neumne in nam prodaja vse mo?ne bu?e.
Je pa hecno, da se pajac ni oglasil lani, ko je bil diesel ?e za 5 centov dra?ji kot je danes. Aja sej res, lani je bil ?e Majer na oblasti, proti svojim pa res ne sme pizdolirat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko si glih omenil vo?nje ve?ih avtomobilov mi je zdaj ravno to v?e?, da ko ?altam na slu?benega Passata in nazaj se sploh ne rabim privajat tistih nekaj deset sekund (sklopka, menjalnik,...), ker sta vsaj v tem delu izredno podobna. Zanimivo, da pa pri Golfih pa ni tako - druga?na ergonomija, ob?utek na sklopki ... tako, da se mi tudi zgodi, da mi avto cukne, ker narobe spustim sklopko.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani