Skoči na vsebino
Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ko si glih omenil vo?nje ve?ih avtomobilov mi je zdaj ravno to v?e?, da ko ?altam na slu?benega Passata in nazaj se sploh ne rabim privajat tistih nekaj deset sekund (sklopka, menjalnik,...), ker sta vsaj v tem delu izredno podobna. Zanimivo, da pa pri Golfih pa ni tako - druga?na ergonomija, ob?utek na sklopki ... tako, da se mi tudi zgodi, da mi avto cukne, ker narobe spustim sklopko.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

moras sprostit sklopko pa das v ler in pol ponovi vajo, nc na silo, ker pol je rezultat to kar si opisal...se mi je parkrat zgodilo s staro 6-ko in mogoce 2 krat z miato

 

Ampak na novi ?estki pa ne? Men se ne na te ne na stari to ni zgodilo niti enkrat, ?eprav tudi ?e bi se to res ni ne vem kak?en problem. :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

Ajoj no... pa sej ni bila poanta v tem kako to zrihta? ampak v tem, da gre za neoriginalen odbija? in zato verjetnost, da je avto bil udarjen ter v opozorilo morebitnemu kupcu, da avto dobro pogleda. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

Dvomim, da se da tele pokrov?ke posebej dobit saj so del dvi?nega sistema ?ob za ?pricanje vode na lu?i. Kakor poznam Mazdin princip rezervnih delov je to vse komplet za nemajhno ceno. :blink:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

u, ta zna bit lepa ja, od une pa raj roke stran, je res butast pokrpana. ?e je tok problem dat tistih par ? za pokrov?ek za xenon, kako se je ?ele ?paral pr ve?jih zneskih ;)

 

Ni pokrov?kov - odbija? za tiste brez xenonov je pa? brez lukenj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

Iz slik je razvidno naslednje - avto je s TE opremo brez Xenonov zato nima pralnikov lu?i. Avto na sliki ima odbija? z luknjami za te pralnike - se pravi nima originalnega odbija?a gor. Zato obstaja velika verjetnost, da je avto bil zaleten in popravljen glih takole za silo, s prvim odbija?em, ki je pri?el pod roko.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

Ja ampak to je dejstvo ?ist pri vsakem nakupu rabljenega avta ne glede na znamko. V bistvu je kr precej prepu??eno sre?i na kaj naleti?.

 

Ampak vseeno je razlika, ?e sli?i?, da lastniki novih vozil do 150.000km niso imeli omembe vrednih napak, medtem, ko pri nekaterih drugih znamkah zamenjajo ?e ?etrt ma?ine v tem ?asu. Ok malo karikiram samo mislim, da se vidi point.

 

Rabljeni avto je vedno rizik je pa vseeno manj?i, ?e vidi?, da lastniki novih niso imeli te?av. :D

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde 6
Napisano

Skoraj 5 let lastni?tva in 145.000km pa zaenkrat deluje vse tako kot mora - nobenih omembe vrednih napak (daljinec, gumb za odpiranje na 5-ih vratih).

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

?e dobr, da te niso po cajtngih vla?il, kjer bi zihr pisalo, da si ga izsilil. Tam vedno napi?ejo, da je bil motorist izsiljen pa ?etudi je pripeljal 120 na uro skozi naselje in ga tudi pod razno nisi mogel ne videt ne predvidet.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

Brizganje nafte v olje? ?emu?

 

To ni namensko, da nafta kon?a v olju ampak je zaradi na?ina vbrizga, ki pri regeneraciji zamuja fazo oziroma pride do dodatnega vbrizga v izpu?ni cikel. In ker vsa nafta ne zgori v fazi vbrizga zgori ?ele naknadno v izpu?nem sistemu, da dvigne temperaturo DPF. In seveda ker ne zagori v valjih lahko malenkostno ste?e mimo obro?kov v karter sploh, ?e ustravi? motor, ko regeneracija ?e ni kon?ana.

 

Vsaj tako si jaz razlagam postopek regeneracije.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema - kje tankati
Napisano

Verjetno da bo to kar res.?e bi vozil natanko iste relacije z isto prometno cesto in isto temperaturo bi bil test kolikor toliko realen.Drugo so samo neki pribli?ki in nikakor ne realna slika.

 

to?no tako

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

priklopi na tester in poglej kaj ga maltra. Najverjetneje je EGR ventil za spucat. Imel enak problem?ek. Za vsako minimalno napako vr?e v safe mode, tako da ni nujno da je kaj huj?ega :prstgor:

 

Zna bit EGR lahko pa je tudi eden izmed senzorjev na DPF filtru.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Ma dejte Klobaso poslu?at - on je en navaden zdrahar.

 

Sej je pri dvigu cestnin tud tulil, da bodo nekonkuren?ni - proti komu bodo nekonkuren?ni? Proti letalskem prevozu, ladijskem, ?eleznicam? Ne vem sam mislim, da nas ima tale mo?ic za neumne in nam prodaja vse mo?ne bu?e.

 

Je pa hecno, da se pajac ni oglasil lani, ko je bil diesel ?e za 5 centov dra?ji kot je danes. Aja sej res, lani je bil ?e Majer na oblasti, proti svojim pa res ne sme pizdolirat. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Tko kot sem rekel - gola cena je do centa enaka kot pri nas

 

razlika je le v dajatvah:

 

SLO: tro?arina 0,512? + 0,035? CO2 obdav?itve za ovce in je to skupaj 0,547? + 0,27? DDV = 0,817?

HR: tro?arina 0,45? + 0,0 CO2 (EU jim bo hitr predpisal davek za ovce) + 0,286? = 0,736?

 

in to je pol razlika v kon?ni ceni goriva

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.