Saj jaz kot smrkavec sam tud mislil kaka raketa je bil Yugo45 s pobru?enimi cilindri in malo bolj odprtim frgazerjem tko, da je stisnu ven ene 60KM in je ?el "neverjetnih" 155km/h.
Pol ?ele k sproba? karkoli drugega vidi?, da si mel nepremi?nino.
Vsaki dan bolj ugotavljam, da niso samo na?i politiki krivi za tako stanje kot je v dr?avi, ampak celo mi sami.
Hehe, dobr si opazil - sam ?e nekaj ?asa to razlagam pa me imajo nekateri tudi na tem forumu za va?kega posebne?a, ki opozarja na napake vseh, namesto, da bi se raje pridru?il masi v majhnih ali ve?jih lumparijah.
Pri tanovi pa sem sele enkrat tankal odkar jo imam (dobil sem jo s skoraj polnim rezervoarjem) ... To, da ima avtomatik visjo porabo sem itak vzel v zakup... To, da je pa razlika pri 4 vratni ali karavanu zaradi aerodinamike pa pomoje ni ravno omembe vredno ... Mogoce je res... ampak je pomoje odstotek tako majhen, da je zanemarljiv ...
Govorim samo pri ve?jih hitrostih (pri nizkih ima zelo malo vpliva) - predvsem na AC in vi?ja kot je hitrost ve?ji je vpliv in koeficient pri limuzini je 0,26 pri karavanu pa 0,28.
V tem ?lanku, je opisano, kolk sprememba koeficienta vpliva na porabo v me?anem ciklu (mesto/relacija) in prera?unano je 0,02 razlike v koeficientu vpliva cca dober deci. ?e pa hitrost pove?uje? pa razlika samo ?e raste.
Sej vem, da so to malenkosti in da ti je vseeno za tistih nekaj deci - ho?em samo re?i, da vpliv je, sicer ne velik, ampak je in ?e je ve? malih vplivov se pa? na koncu pozna, kar je janik potarnal, da se mu zdi poraba visoka.
Tempomat gor ali dol, aktiven al pa neaktiven, na nogo imam porabo manj?o, na isti relaciji, za ve? kot pol litra.
?e pa se po lokalnih cestah pri omejitvi 90 ali manj, pa z tempomatom naredim ni?jo porabo, ne spra?ujte zakaj se po lokalnih vozim na tempomat, ker kdor se je v sakerju samo 1x peljal mu je lahko jasno, da smo pogled v ogledala da 20-30 km/h gor.
hehe, tako kot sem napisal - tempomat vi?a porabo v kolikor je hitrost enaka. ?e pa tempomat skrbi za to, da ne gre? hitreje pa definitivno zmanj?uje porabo.
Nekateri proizvajalci (bolj premium razred - Mecke, BMW,...) imajo tako, da uposteva tudi brisalce oz. senzor za dez... Tako da ko se recimo vklopijo brisalci na polno, se prizgejo tudi luci, tudi ce je ura 2 popoldne, ko naj bi bil svetel dan ... ... Ce ne drugega, bi vsaj se zadaj lahko nekam namontirali rdece LED trakove, ki bi bili vkljuceni stalno oz. takrat, kot prve LED luci ...
Mogo?e pa se da ob?utljivost senzorja za svetlobo spreminjat? Pri moji recimo se mi zdi pa da je celo preve? ob?utljiv in mi na no?ni na?in preklaplja ?e pri poznopopoldanskem soncu, v de?ju ali obla?nem vremenu, ko se rahlo stemni takoj preklopi, pozimi pa razen, ?e ni ravno son?en svetel dan skoraj ne gre iz no?nega na?ina.
Samo teli nemski so lahko zelo zavajujoci. En slovenc ma na mali poti lahko 15 semaforjev, nemc pa ga zge ali kruza po avtocestah.
Ne razumem te ?isto - napisal si glih tako kot, da se v Slo vsi vozniki vozijo le po mestu in da nimamo AC-jev. Nemci so pa sam na AC-jih, mest pa nimajo ?eprav so bistveno ve?ja kot je recimo pri nas Ljubljana. Za njih je Lj manj?e mesto.
Ne more? primerjati skrajnosti zato pa se jemljejo povpre?ja ve?ih uporabnikov.
Sicer bo pa itak Jest napisal, ko bo primerjal prej?njo s to, kolk je dejansko razlike. Ampak rezultat bo definitivno slab?i kot je bil pri prej?nji. Samo o porabi govorim - o ni?emer drugem.
Klasi?en automatic menjalnik dvigne porabo za vsaj pol litre oziroma raje za cel liter in to je dejstvo. Vo?nja s tempomatom (sploh aktivnim) tudi raje pove?a porabo kot pa da jo zmanj?uje.
?e pri klasi?nem tempomatu sem opazil, da v kolikor vozim na ob?utek in sam pritiskam z ob?utkom na stopalko za gas sem kar za nekaj decilitrov var?nej?i od samega tempomata. Namre? pri dr?anju gasa je konstantno enako doziranje plina, tempomat pa ves ?as rahlo dodaja in odvzema gas saj ?imbolj lovi to?no nastavljeno hitrost.
Pri AC hitrostih 130-140 se ?e pozna tudi slab?i aerodinami?ni keficient kot recimo pri limuzini. Tako, da je zaradi tega nekaj deci razlike. Referen?na poraba, ki je objavljena med tehni?nimi podatki se namre? izvaja v ?isto ne?ivljenskih razmerah, kjer avto le enkrat za borih 5 sekund dose?e maksimalno predpisano hitrost 120km/h. To skoraj ne vpliva na skupno povpre?no porabo zato v tehni?nih podatkih med limuzino in karavanom ni razlik v porabi - v praksi pa je druga zgodba.
Upam, da zdele spet ne bo kdo sko?u in imel ?iv?ni izliv, ker spet govorim o porabi in da kompliciram za nekaj deci. Ampka nekaj deci tukaj nekaj, deci tam, pa je hitro liter ali celo dva razlike.
Sej navzgor gre? lahko na?eloma brez te?av tako da bi moral biti 95 ?ist okej. Edino un aditiv za simulacijo osvin?enga bencina se not zlije - kako se mu ?e reće? Ventil plus al neki tazga... sej bodo na pumpi vedeli.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani