a to pa ja, je pa velika razlika med mazdino 2.0 ma?ino in 2.2 ma?ino - 1-2L, medtem ko 2.2 skyactive ni razlike
Pa od kje teb to, da je taka razlika? :ne vem:
Ho?e? re?i, da bi jaz z novo 2.2 imel porabo 4,5 do 5,5 litra/100km - govorimo o realni porabi ne o tisti, ki jo pi?ejo v specifikacije, kjer je ena la? ve?ja od druge.
Brett Winberg, CEO of LubeTrak, the company that performed the tests for XFT, says it's hit or miss whether the product works in the real world. He adds that XFT did change the formula after the test and some consumers report seeing really good results, while others report seeing no results at all.
A to je report al kaj je to? Kak?na tabelca, kak?ne mere, kaj so sploh iskali? ?as al kaj? Kje je poraba? ?e klele je metanje peska v o?i, ?e ne pove? niti kaj si meril ampak samo to, da so naredili toliko in toliko testov ne?ese brez logike.
Najprej opis, ki pove ogromno o uporabi avtomobila - trije razli?ni vozniki, ve?inoma mestna vo?nja in gor in dol po klancih zato tudi ekstremno velika poraba za 1.8 litrski motor s cca 130KM pa ne glede, da je 4WD in automatic saj razlaga, da gre v testih brez aditiva za porabo od 11-12litrov/100km.
Zaradi tako velike porabe je dovolj, da ?e malo spremeni? na?in uporabe avtomobila in vo?nje pa je takoj lahko liter razlike. ?e to, da ga recimo en izmed treh voznikov vozi ve? ?asa kot drugi je lahko razlika v litru ali ve? kar tudi nakazuje povpre?je porabe z aditivom.
Ne pozabimo, da so tri tankanja bila v aprilu, ko je hladneje kot pa takrat, ko so bila tankanja v maju in juniju, ki sta na?eloma najbolj prijazna meseca glede temperatur saj ni ve? hladno lahko pa se tudi vozi? ?e brez klime.
Najbolj podere celo razlago njegov "road trip", kjer je dosegel porabo pod 8litrov/100km. Se pravi gre za razliko 3-4 litre, kar je ogromno in nakazuje, da je ta mestna vo?nja z veliko pospe?evanja, semaforji, zastoji kar lahko pomeni le to, da se tankanje do tankanja lahko bistveno razlikuje.
V glavnem, zakaj pravim, da je tale test navaden BS? Vse preve? je spremeljivk, ki vpivajo na porabo in se jih v testu niti ne trudi znebiti.
?e ho?emo imeti realen test mora biti en voznik z enakim na?inom vo?nje po mo?nosti relacijo kjer bo najmanj mo?nosti prometnih spremenljivk (razli?na gostota prometa, zeleni val na semaforjih, itd...).
In da dajo takle pav?alni nekredibilni test kot referenco je lahko odgovor samo en in sicer, da se i??ejo najmanj?e pozitivne ocene pa ne glede na kako majavih nogah stojijo.
Pa ?e mogo?e tole
glede, da stane aditiv za cel tank cca 4? pomeni, da mora biti poraba takoj za 5% manj?a, da se vsaj izena?i cena tankanja brez aditiva. Se pravi, da mora biti vsaj 10% ali ve? manj?a, da bi rekel, da je smiselna uporaba. Za 10% pa verjamem, da ?e bi bilo tako super bi se ?e davno razvedelo saj pri takih stro?kih goriv bi bilo to cela revolucija in bi se aditiv sam prodajal kot sve?e ?emljice brez direktnega marketinga.
A ve? kaj je ?alostno? Sem danes bil v Me?katorju in so imel cel kup krompirja sam tudi en ni bil slovenskih proizvajalcev (vse neka ?panija, francija, egipt). Torej nisem kupil krompirja, ker sploh ?panski je ?isto zani? brez okusa kot bi jedel vodo.
Rad bi kupoval slovenske izdelke pa jih enostavno ni... dobr razumem, da banan al pa ananasa ne more biti Slo poreklo ampak vsaj solate, krompir, jabolka ipd pa je lahko.
Aja, sem pa najdu slovenski paradi?nik, ki je dobr k sto mater - res, da je drag 3,5? za kilo ampak vreden vsakega centa.
olje sem preveril in je malo nad f mogoce kak milimeter
imam me?ano vo?njo enkrat ali pa dvakrat na teden na acc druga?e po 3 km tura (otroka v vrtec pa v trgovino,..)
avto ni ?ipiran je pa imel box ki sem ga odstranu. saj je vsaki? ko sem ga priklopu svetla dpf lu?ka sam avto je normalno vleku,...
Predvsem je to krivo - razdalja je bistveno prekratka, da bi se DPF normalno spucal oziroma regeneriral. Moj nasvet za prihodnje je to, da spremlja? kdaj se za?enja regeneracija in da takrat pa? odpelje? tistih 15-20km, da se spuca do konca, ker ?e ne bo? konstantno imel te te?ave z ma?enjem DPF-ja.
Nop.Na za?etku mora bit bombon?ek,da zadovoljijo svoje ov?ke.Sledilo bo itak vse po starem...ali pa ?e mnogo slab?e, kar se prakar dogaja.
A si ti link, ki sem ga prilimal, sploh odprl? Tam ima? gibanje cen goriva in igranje s tro?arinami.
Se pravi, po tvoje, ?e pade cena nafte na mediteranski borzi in se to pozna na kon?ni ceni bencina je bombon?ek vlade, ?e pa cena zraste so pa svinje rde?karske, al kako naj to razumem? :ne vem:
Na, pa je ?el bombon?ek nove vlade rakom ?vi?gat in se bo gorivo kot ponavadi spet podra?ilo.
Sorry, ampak kaj je pa zdej vlada kriva, ker niso spreminjali tro?arin ne na gor ne na dol. Sprememba cene je zgolj zaradi mednarodnih borznih sprememb na naftnem trgu.
Mi je pa ?udno, da za?asa Majerja se pa nikoli nisi oglasil, k so nam nabili tro?arine na najvi?jo raven
Aja pa tudi pred 14 dnevi vlada ni bila zaslu?na za pocenitev saj niso ni? naredili na podro?ju ni?anja tro?arin in je bilo vse samo borznih nihanj na naftnem trgu. Tko, da ni nikjer nobenih bombon?kov in podobnih neumnosti - problem je samo v tem, da manjka objektivnosti/vedenja glede omenjen situacije.
Smo pa lahko sre?ni, da imamo vsaj regulirane cene, ker bi druga?e bilo verjetno gorivo pri nas na nivoju italijanskih cen.
Pri normalni voznji je velika razlika skorajda liter + isti filing ceprav manj konj ker je navor isti + razred zavarovanja pod 100kw
Je med prvo generacijo ?estke in drugo res lahko nekaj razlike. V drugi generaciji pa med motorjema 2.0 140KM in 2.2 129KM ni take razlike - a si pozabil kak?ni so bili rezultati na?ega testnega "poraba" izleta v Bovec? Midva sva imela skoraj enako porabo.
Zlo velik pri motorjih ne bo? mogel izbirat (vsaj pri nas), ker je ve?inoma 2.0 140KM in nekaj malega 2.2 129KM. Ostalih so o?itno tako malo prodali, da se skoraj ne pojavljajo v oglasih.
Glede napak v tej verziji motorja ni kej dosti sli?at - mogo?e edino to, da rabi ve?krat "u?enje" injektorjev, ker se kot ka?e raz?telajo pol pa lahko ob?asno kej rahlo pocuka - ni? tragi?nega zna bit pa za ta razred vozil to malo neprijetno saj se pri?akuje svilnato miren tek motorja.
Jep veliki servis za dizle je 1200 ?....benz ga ne rabi. Ocitno pa nisi informiran o mazdinih problemih na diskih.....nekateri smo pri 40k imeli ze 3x nove
Veliki servis je okoli 750?, da ne bomo pretiravali. Tudi problemi z diski so odvisni od modela avtomobila. ?e glih ne zavira? na polno pri 200km/h oziroma, ?e z razgretimi bremzami ne zapelje? v lu?o ima? na?eloma mir.
Druga?e pa ob neupo?tevanju tega diske zvije tako pri Golfu ali Passatu kot pri Mazdi, Fordu, Oplu ali Hondi oziroma, da malo starej?ih Kijinih vozil sploh ne omenjam, pa verjetno ?e pri kom. Tako, da to ?e zdale? ni samo Mazdin problem.
Prepri?an 100%. Bom pa prilepil tudi par ra?unov. Cena ni bila NI KOLI pod 350Eur
Ajoj... ista fora k na fotrovi bencinarci M6 1.8, k je bil servis tud zdele ?ez 350?. Od kod torej ideja, da je servis za bencinarje cnej kot za dizle?
Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).
Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).
Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej bom res ob priliki se ustavil - ker, da pa ne dobim slo krompirja v ?tacuni se mi zdi pa oreng debilno.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani