Skoči na vsebino
EU vs SLO
Napisano

Sej bom res ob priliki se ustavil - ker, da pa ne dobim slo krompirja v ?tacuni se mi zdi pa oreng debilno.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

a to pa ja, je pa velika razlika med mazdino 2.0 ma?ino in 2.2 ma?ino - 1-2L, medtem ko 2.2 skyactive ni razlike

 

Pa od kje teb to, da je taka razlika? :ne vem:

 

Ho?e? re?i, da bi jaz z novo 2.2 imel porabo 4,5 do 5,5 litra/100km ?zmeden? - govorimo o realni porabi ne o tisti, ki jo pi?ejo v specifikacije, kjer je ena la? ve?ja od druge.

 

 

Da ne bom pristranski - podatki iz Spritmonitorja

 

Spritmonitor

140KM 2.0CD

6,73l/100km

 

125-129KM 2.2CD

6,55l/100km

 

Razlika je le 0,18l/100km in ni? ve? v povpre?ju

 

Tudi, ?e gledamo prvo generacijo ni ve? kot pol litra razlike

 

136KM od 2001-2004

7,03l/100km

 

121KM od 2001-2004

6,82l/100km

 

143KM od 2005-2007

6,94l/100km

 

 

Kot ka?ejo prvi podatki o novem skyactive motorju pa bo kot ka?e vseeno nekaj prihranka in da uravi?uje vso famo, ki se odvija okoli njega

 

150KM 2.2 skyactive

5,98l/100km (upam, da to ni samo zaradi premajhnega ?tevila avtomobilov za pravo primerjavo)

 

?eprav pri 175KM to ni vidno

 

175KM 2.2 skyactive

6,92l/100km

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

Tu? ma pri nas SLO krompir (imajo tudi LU?T)

 

Ma nimajo - oziroma v Logatcu ga ni. Kot ka?e ga je zmanjkalo ta mlad pa ?e ni zrasel. :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brett Winberg, CEO of LubeTrak, the company that performed the tests for XFT, says it's hit or miss whether the product works in the real world. He adds that XFT did change the formula after the test and some consumers report seeing really good results, while others report seeing no results at all.

 

K smo ?e glih pri temu modelu...

 

WTF je tole

 

http://www.enginevitamins.com/files/librar...avings_Test.pdf

 

A to je report al kaj je to? Kak?na tabelca, kak?ne mere, kaj so sploh iskali? ?as al kaj? Kje je poraba? ?e klele je metanje peska v o?i, ?e ne pove? niti kaj si meril ampak samo to, da so naredili toliko in toliko testov ne?ese brez logike.

 

 

A gremo naprej?

 

http://www.enginevitamins.com/files/librar..._Case_Study.pdf

 

Najprej opis, ki pove ogromno o uporabi avtomobila - trije razli?ni vozniki, ve?inoma mestna vo?nja in gor in dol po klancih zato tudi ekstremno velika poraba za 1.8 litrski motor s cca 130KM pa ne glede, da je 4WD in automatic saj razlaga, da gre v testih brez aditiva za porabo od 11-12litrov/100km.

 

Zaradi tako velike porabe je dovolj, da ?e malo spremeni? na?in uporabe avtomobila in vo?nje pa je takoj lahko liter razlike. ?e to, da ga recimo en izmed treh voznikov vozi ve? ?asa kot drugi je lahko razlika v litru ali ve? kar tudi nakazuje povpre?je porabe z aditivom.

 

Ne pozabimo, da so tri tankanja bila v aprilu, ko je hladneje kot pa takrat, ko so bila tankanja v maju in juniju, ki sta na?eloma najbolj prijazna meseca glede temperatur saj ni ve? hladno lahko pa se tudi vozi? ?e brez klime.

 

Najbolj podere celo razlago njegov "road trip", kjer je dosegel porabo pod 8litrov/100km. Se pravi gre za razliko 3-4 litre, kar je ogromno in nakazuje, da je ta mestna vo?nja z veliko pospe?evanja, semaforji, zastoji kar lahko pomeni le to, da se tankanje do tankanja lahko bistveno razlikuje.

 

V glavnem, zakaj pravim, da je tale test navaden BS? Vse preve? je spremeljivk, ki vpivajo na porabo in se jih v testu niti ne trudi znebiti.

 

?e ho?emo imeti realen test mora biti en voznik z enakim na?inom vo?nje po mo?nosti relacijo kjer bo najmanj mo?nosti prometnih spremenljivk (razli?na gostota prometa, zeleni val na semaforjih, itd...).

 

In da dajo takle pav?alni nekredibilni test kot referenco je lahko odgovor samo en in sicer, da se i??ejo najmanj?e pozitivne ocene pa ne glede na kako majavih nogah stojijo.

 

 

Pa ?e mogo?e tole

 

glede, da stane aditiv za cel tank cca 4? pomeni, da mora biti poraba takoj za 5% manj?a, da se vsaj izena?i cena tankanja brez aditiva. Se pravi, da mora biti vsaj 10% ali ve? manj?a, da bi rekel, da je smiselna uporaba. Za 10% pa verjamem, da ?e bi bilo tako super bi se ?e davno razvedelo saj pri takih stro?kih goriv bi bilo to cela revolucija in bi se aditiv sam prodajal kot sve?e ?emljice brez direktnega marketinga.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

 

V nekaj podobnega me je ?e na? "va?ki vseved" prepri?eval. Le da je on "reklamiral" navaden aceton...

 

?e to res nebi delovalo potem nebi ?la v to SNAGA Ljubljana, KOMUNALA Koper...

 

V podpisu pa je tudi ?e pogodba z LPP-jem.

 

Mislite da oni niso stestirali zadeve na vse mo?ne na?ine preden so se odlo?ili za to?

 

Ne razumem ?ist... glede na tvoj odgovor in citat Slivki so ?li v snagi in komunali na aceton? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zato ponujam test - ?e je rezultat kupim! ?e ne, vrne? tank nafte - zakaj? Zato:

Objavljena slika

 

Ampak je vse potihnilo sedaj.

 

Kakor koli se strinjam s tabo, ?al ne more? zahtevati tanka goriva ampak le ceno za ta dodatek - to namre? pomeni 100% money back gurantee. :blush:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

EU vs SLO
Napisano

A ve? kaj je ?alostno? Sem danes bil v Me?katorju in so imel cel kup krompirja sam tudi en ni bil slovenskih proizvajalcev (vse neka ?panija, francija, egipt). Torej nisem kupil krompirja, ker sploh ?panski je ?isto zani? brez okusa kot bi jedel vodo.

 

Rad bi kupoval slovenske izdelke pa jih enostavno ni... dobr razumem, da banan al pa ananasa ne more biti Slo poreklo ampak vsaj solate, krompir, jabolka ipd pa je lahko.

 

Aja, sem pa najdu slovenski paradi?nik, ki je dobr k sto mater - res, da je drag 3,5? za kilo ampak vreden vsakega centa.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

V leru ka?e...vi?je obrate :jezicek:

 

pri meni ne... se pa sli?i malce druga?en zvok ampak razlika je toliko neznatna, da jo sli?i le tisti, ki ima ?e kr neki ?asa avto in pa dober sluh.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

DPF filter
Napisano

olje sem preveril in je malo nad f mogoce kak milimeter

imam me?ano vo?njo enkrat ali pa dvakrat na teden na acc druga?e po 3 km tura (otroka v vrtec pa v trgovino,..)

avto ni ?ipiran je pa imel box ki sem ga odstranu. saj je vsaki? ko sem ga priklopu svetla dpf lu?ka sam avto je normalno vleku,...

 

 

Predvsem je to krivo - razdalja je bistveno prekratka, da bi se DPF normalno spucal oziroma regeneriral. Moj nasvet za prihodnje je to, da spremlja? kdaj se za?enja regeneracija in da takrat pa? odpelje? tistih 15-20km, da se spuca do konca, ker ?e ne bo? konstantno imel te te?ave z ma?enjem DPF-ja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Letne gume 2013
Napisano

a ma? rumene super soft ali oran?ne trde?

 

Aja ti ma? modre za de?....

 

hehe... ?e jih primerjamo z F1 pol mu ne bodo kej dost zdr?ale :P

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nevarni servo volan na M6
Napisano

Po letniku sode? ima? drugo generacijo M6, ki pa ima elektri?ni servo tako, da ne vem kje si gledal nivo teko?ine :ne vem:

 

Ker volan pomaga obra?at elektromotor bi rekel, da je nekaj narobe z njim ali pa s kak?nim senzorjem :unsure:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Nop.Na za?etku mora bit bombon?ek,da zadovoljijo svoje ov?ke.Sledilo bo itak vse po starem...ali pa ?e mnogo slab?e, kar se prakar dogaja. ;)

 

A si ti link, ki sem ga prilimal, sploh odprl? Tam ima? gibanje cen goriva in igranje s tro?arinami.

 

Se pravi, po tvoje, ?e pade cena nafte na mediteranski borzi in se to pozna na kon?ni ceni bencina je bombon?ek vlade, ?e pa cena zraste so pa svinje rde?karske, al kako naj to razumem? :ne vem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano

Na, pa je ?el bombon?ek nove vlade rakom ?vi?gat in se bo gorivo kot ponavadi spet podra?ilo. :P

 

Sorry, ampak kaj je pa zdej vlada kriva, ker niso spreminjali tro?arin ne na gor ne na dol. Sprememba cene je zgolj zaradi mednarodnih borznih sprememb na naftnem trgu.

 

Mi je pa ?udno, da za?asa Majerja se pa nikoli nisi oglasil, k so nam nabili tro?arine na najvi?jo raven :blink:

 

http://www.petrol.si/na-poti/za-vozilo/gor...je-cen-goriv#95

 

Aja pa tudi pred 14 dnevi vlada ni bila zaslu?na za pocenitev saj niso ni? naredili na podro?ju ni?anja tro?arin in je bilo vse samo borznih nihanj na naftnem trgu. Tko, da ni nikjer nobenih bombon?kov in podobnih neumnosti - problem je samo v tem, da manjka objektivnosti/vedenja glede omenjen situacije.

 

Smo pa lahko sre?ni, da imamo vsaj regulirane cene, ker bi druga?e bilo verjetno gorivo pri nas na nivoju italijanskih cen. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Zgleda da jures spet kupuje avto. ?:)

 

hehe, zna bit - to sem ?e zadnji? posumil, k je za?el slikce svojih preteklih avtov objavljat ... :bravo:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Ejga skoda k ta kanta nima plina vgrejenga, k potem bi bil avto bil prava bomba. :)

 

A se heca?? :ne vem:

 

Za 5 let star ?portnik, ki je ocenjen ?e vedno na skoraj 50k? bi ti dajal notiri plin? Zakaj? A da bo? ?paral? :hohoho:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Pri normalni voznji je velika razlika skorajda liter + isti filing ceprav manj konj ker je navor isti + razred zavarovanja pod 100kw

 

Je med prvo generacijo ?estke in drugo res lahko nekaj razlike. V drugi generaciji pa med motorjema 2.0 140KM in 2.2 129KM ni take razlike - a si pozabil kak?ni so bili rezultati na?ega testnega "poraba" izleta v Bovec? Midva sva imela skoraj enako porabo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Zlo velik pri motorjih ne bo? mogel izbirat (vsaj pri nas), ker je ve?inoma 2.0 140KM in nekaj malega 2.2 129KM. Ostalih so o?itno tako malo prodali, da se skoraj ne pojavljajo v oglasih.

 

Glede napak v tej verziji motorja ni kej dosti sli?at - mogo?e edino to, da rabi ve?krat "u?enje" injektorjev, ker se kot ka?e raz?telajo pol pa lahko ob?asno kej rahlo pocuka - ni? tragi?nega zna bit pa za ta razred vozil to malo neprijetno saj se pri?akuje svilnato miren tek motorja.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 1.8TE
Napisano

Jep veliki servis za dizle je 1200 ?....benz ga ne rabi. Ocitno pa nisi informiran o mazdinih problemih na diskih.....nekateri smo pri 40k imeli ze 3x nove

 

Veliki servis je okoli 750?, da ne bomo pretiravali. Tudi problemi z diski so odvisni od modela avtomobila. ?e glih ne zavira? na polno pri 200km/h oziroma, ?e z razgretimi bremzami ne zapelje? v lu?o ima? na?eloma mir.

 

Druga?e pa ob neupo?tevanju tega diske zvije tako pri Golfu ali Passatu kot pri Mazdi, Fordu, Oplu ali Hondi oziroma, da malo starej?ih Kijinih vozil sploh ne omenjam, pa verjetno ?e pri kom. Tako, da to ?e zdale? ni samo Mazdin problem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 1.8TE
Napisano

Bom najdu - sam do fotra moram pridet pa objavim tukaj, ker to ?e sam nisem mogel verjeti, da je mo?no... Je pa uraden servis.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 1.8TE
Napisano

Prepri?an 100%. Bom pa prilepil tudi par ra?unov. Cena ni bila NI KOLI pod 350Eur

 

Ajoj... ista fora k na fotrovi bencinarci M6 1.8, k je bil servis tud zdele ?ez 350?. Od kod torej ideja, da je servis za bencinarje cnej kot za dizle?

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).

 

Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).

 

Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).

 

?aki, kolkrat si to peljal - 6x? :jezicek::jezicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.