Res ni podlage, da bi 18 bolj aquaplanirala, ?e ima isto globok profil (recimo, da je ista guma, iste ?irine z isto globokim profilom).. Edini faktor bi bila ?irina, ali pa da imap na 18 toliko slab?o gumo, da hitreje aquaplanira, kar bi se pri federalkah znalo hitro zgoditi (nimam pojma katere gume ima?/si imel na 16kah..)
lp
Ne govorim o vi?ini profila ampak vi?ini gume - boka
Verjemi da se dr?ijo ve? kot dobro, stestirano, opisal sem zgolj primer v klanec gor, ko je te?a avta zadaj, z res polno vode na cesti, pa ?e to pod obrati in je parkrat cuknilo (sistem kompenziral) pri vo?nji narvnost.
No pa tudi stara cesta je ?e kanalasta v iber....na avtocesti pod istimi pogoji no way da bi se to zgodilo.
Pri mojih konkretno je sedaj razlika 205/16 proti 225/18. sicer pa bi lahko bil pameten le da bi ob istih pogojih nataknil ?e 16 in videl razliko
The 3 main factors that contribute to hydroplaning:
Vehicle speed. As speed increases, wet traction is considerably reduced. Since hydroplaning can result in a complete loss of traction and vehicle control, you should always reduce speed, paying attention to the traffic around you.
Tire treads depth. As your tires become worn, their ability to resist hydroplaning is reduced.
Water depth. The deeper the water, the sooner you will lose traction, although even thin water layers can cause a loss of traction, including at low speeds.
Tu sem mislil na vi?ino gume - je isto, vi?ja ko je bolje odvaja preko kanalov in globina vode na cesti je v bistvu to pri 5cm vode na cesti je 18 zalita isto kot 16 pri 8cm na primer
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mogo?e sem zamenjal, ampak sem mel feeling da ?e je na cesti ecimo 5cm vode da 18 celo zalije medtem ko 16 ne bi...
Druga?e pa je pihalo tudi tako mo?no, da je za Kubedom po klancu navzdol veter vodo nosil v klanec
Ta rumena miata na Kubedu pa je bila na velikem testu - sem pa opazil da ima od nedavnega desno stran celo porajsano
Mokster - Federalke so sedaj sprobane tudi v monsumu in guma je definitivno vredna cene bolj?ih proizvajalcev!!!
Nikjer bo?nega zdrsa ali drifta riti, le na velikih plahtah vode v klanec (sem imel na obratih) se je TCS oglasil, ker je avto zaplaval - sam je bilo neverjetno veliko vode, kot da bi se potoki zdru?evali in zlivali po cesti dol ...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ali je kdo kdaj zapazil ali bral, da je lahko aquaplaning izrazitejsi ob nizkoprofilnih gumah?
Na primer v nedeljo smo sli domov na izi po stari cesti do postojne in je v stari crnokalski klanec TSC bil zelo aktiven ko je navor vrtel po luzah in je bila razlika med 16 in sedaj 18 ocitna
Gume (federalke) so sicer drzale tudi na ovinkih ko hudic in mi se enkrat ni zal da sem jih kupil.
Logicno je da voda prej zalije cez bok gume ce je ta nizja - je kdo se izkusil to?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Kopirano s prve spletne trgovine, ki sem jo odprl:
"Vra?ilo blaga
Potro?nik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporo?i (na kontaktni e-naslov ________), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odlo?itev. Stro?ek, ki bremeni potro?nika v zvezi z odstopom od pogodbe, je stro?ek vra?ila blaga; blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporo?ila o odstopu od pogodbe (nakupa). Blago mora biti vrnjeno nepo?kodovano in v nespremenjeni koli?ini. Vra?ilo pla?il bo izvedeno takoj, ko je to mogo?e, najkasneje pa v roku 30 dni po prejemu sporo?ila o odstopu od pogodbe...
...Mo?nost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da artikel lahko odpre?, pregleda? in ?e ti ne ustreza, ali pa so bila tvoja pri?akovanja napa?na, odstopi? od nakupa. Ta priporo?ila ne veljajo, ?e je artikel ob nakupu v okvari oziroma ne deluje -> v tem primeru nakup reklamira?."
Spletno trgovino sem izbrisal, da ne bi delal reklame zanjo.
Morda malo pogleda? zakonodajo, ki govori o spletnih nakupih in pravicah potro?nikov pri njih.
Hja papir marsikaj prenese...
So pa tudi drobni tiski ki scitijo trgovce
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Omenjenih modelov ne poznam, morda pa vseeno mali nasvet:
- predlagam, da pri nabavi preveri?, ?e predvaja formate, katere ima? na svojih CD/DVD-jih. V mislih imam DivX, XviD (.avi)... Z originalnimi filmi na DVD-jih verjetno ne bo te?av pri nobenem.
- malo tudi poglej, katere DVD medije predvaja (+, -, R, RW), da ne bo potrebe presnemavanja kasneje, ko nekaj ne bo delovalo,
- in verjetno najbolj pomembno: pravilno prikazovanje ???!!! Mnogo teh predvajalnikov namre? tega ne predvaja in so potem: prazen prostor (sede na), beseda skupaj stisnjena (sedena) ali pa neke kvake namesto ?umnikov (sede[\na). V oklepajih sem kot primer pisal besedo "sede?na".
Predlagam, da se tam, kjer bo? nabavil vnaprej dogovori?, da "jim bo? vrnil predvajalnik, ?e ne bo..." in na?teje? gornje. Itak ima? zakonskih 15 dni za vrnitev izdelka ob nakupu preko spleta.
Prijetno gledanje!
Hja kateri prodajalec pa garantira da bo predvajal kar mas ti doma????
On garantirajo tisto kar je nasteto pri izdelku???? Logicno in normalno.
Nekaj kar ti ni vsec pa ne mores vrniti ce ni v okvari ali pa ne dela tisto kar je deklarirano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tle se zopet vra?am na lizing....se spla?a....seveda redek primer a ker avto ni tvoj (?eprav ga zavaruje? ti) je vrednost avta na ta dan ve?ja po eurotaxu, kolikor si jim ?e dol?an ....spet +
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja je ravno napisal, da je bil zavarovan in so bili policisti potem bolj na izi. Druga?e pa, ?e bo kdo zasledil vsaj feltne (gume gor so pa Toyo T1R) naj pa vsaj to sporo?i. ?eprav vpra?anje kako in kam grejo ti deli.
Feltne so pa Dezent dark V
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tega je najve? na cesti in se rabijo deli....?e bi jaz hodil ?e toliko po jugi kot LAbi na primer ne bi imel Seata (En od razlogov da sem mislil na japonca tudi...kruta realnost)
pa je mela zavarovanga?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tukaj je - najprej v Ameriki seveda...je pa to vedno bolj Ford.....................
ta rumena naj bi bila kon?ni cestni izdelek, srebrna ?e ?tudija
2011 Mazda CX-5 Design
The CX-5 will be based on a new Ford Focus platform, along with other Ford models that come under Fords new "One Ford" planning. The 2011 Mazda CX-5 shapes up as a thoroughly modern small crossover, and it's no surprise that CX -5 follows the sporty path laid down by the CX-7 and CX-9. Mazda's larger crossovers sell respectably despite today's down market, and each has been bringing in valuable business for the franchise. Furthermore, the CX-5 will be an exciting new design compared to its outgoing predecessor, the Tribute.
Th e CX-5 won't be just any crossover, it promises to mimic the style and driving spirit of Mazda's RX-8 sports car. It won't have a rotary engine, but the CX-5 is expected to have similarly rakish looks. The 2011 Mazda CX-5 will be a swoopy 5-passenger wagon patterned somewhat on the Kazamai concept from the Aug ust 2008 Moscow Auto Show. Kazamai--the name means "swirling crosswinds" in Japanese--is the latest preview of Mazda's new nagare or "flow" styling theme announced by a like-named 2006 concept. Likely styling elements include cycle-type front-fender forms, an emerging Mazda hallmark; a gaping "five-point" grille; heavily sculpted bodysides with upswept windowsill lines; and a trim tail with minimal metal behind the rear wheels. A two-way liftgate with separate-opening glass is also likely; size wise, the CX-5 should be close to the Escape, Mariner, and Tribute except for height.
Conclusions
The 2011 Mazda CX-5 will be part of the new "One Ford" global product plan that aims to harmonize the company's various models around far fewer platforms and components. The idea is to develop vehicles that can be built and sold most anywhere in the world without expensive alterations for individual markets. This strategy not only promises to save big money upfront, a must for Ford nowadays, but it should also improve manufacturing flexibility, allowing Ford to respond more quickly to profit-killing currency fluctuations and changes in sales demand, a must for any automaker in today's global economy. The plan kicks off with the 2011 Ford Fiesta subcompact car, which is due sometime next year. Next comes a redesigned 2011 Ford Focus compact car. Another part of the One Ford plan is to replace its aging SUV and CUVs; these include the Ford Escape, Mercury Mariner, and Mazda Tribute. And this is where the 2011 CX-5 comes in. There's no word yet on whether the 2011 Mazda CX-5 would be built in North America, like Tribute, or sourced from Japan like the CX-7.
The 2011 Mazda CX-5 will share its platform with the European Ford Kuga, which is shown here. Both vehicles will be on the same platform as the next generation of the Ford Focus.
vpra?anje ?e ga bo Evropa sploh videla - o?itno delan za ameriko in bli?nji vzhod
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne govorim o vi?ini profila ampak vi?ini gume - boka
Verjemi da se dr?ijo ve? kot dobro, stestirano, opisal sem zgolj primer v klanec gor, ko je te?a avta zadaj, z res polno vode na cesti, pa ?e to pod obrati in je parkrat cuknilo (sistem kompenziral) pri vo?nji narvnost.
No pa tudi stara cesta je ?e kanalasta v iber....na avtocesti pod istimi pogoji no way da bi se to zgodilo.
Pri mojih konkretno je sedaj razlika 205/16 proti 225/18. sicer pa bi lahko bil pameten le da bi ob istih pogojih nataknil ?e 16 in videl razliko
Navsezadnje pa imam celo malo prav
http://www.smartmotorist.com/driving-guide...quaplaning.html
The 3 main factors that contribute to hydroplaning:
Vehicle speed. As speed increases, wet traction is considerably reduced. Since hydroplaning can result in a complete loss of traction and vehicle control, you should always reduce speed, paying attention to the traffic around you.
Tire treads depth. As your tires become worn, their ability to resist hydroplaning is reduced.
Water depth. The deeper the water, the sooner you will lose traction, although even thin water layers can cause a loss of traction, including at low speeds.
Tu sem mislil na vi?ino gume - je isto, vi?ja ko je bolje odvaja preko kanalov in globina vode na cesti je v bistvu to pri 5cm vode na cesti je 18 zalita isto kot 16 pri 8cm na primer
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani