Kak navor...kako blendanje tovornjakov...ne spravjajte ?loveka v strah, no...
Zakaj 145 konji?ev ni dovolj za vleko prikolice? Zakaj je samo dizel za vleko prikolice? Kako so avti 30 let nazaj vlekli prikolice na morje, ko ?e ni dizlov blo? Zdaj bo pa samo na dizla dovoljeno priklop za prikolico montirat al kaj?
Po predpisih se bo ?ist komot peljat s tem avtom in prikolico, pa sklopka ne bo ni? trpela...
Pred leti so pa? benzinarji delali kolone proti Kozini, ko so sopihali in kuhali...in kamioni so jih prehitevali.
Sej pravim, da bo ?lo za silo, a dizelska m6 bi mu samo pomahala v slovo in ?e je ne bi bilo ve? na spregled. In ja, dana?nji tovornjaki z 560 konji in ve? gredo enako hitro po ravnem in v klanec... in ja, taki blendajo benzinarjem, ki sopihajo v klance. Razen, ?e ni to kak benzinar tipa porsche cayenne, ki ima tudi navora za izvoz... to je to.
Avto ima zelo dolgo prera?unane prestave in malo navora. Za vleko po?itni?ke prikolice bi bil bistveno primernej?i dizel, a bo ?lo tudi s tem. Seveda pa bo sklopka bolj trpela ob speljevanju na strmih klancih oz. prelazih.
Za vleko je pomemben navor, ko ga pa ta benzinarka nima v izobilju. Verjetno za silo bo ?lo a najbr? v kak ve?ji klanec ti bodo kamionarji blendali, da se jim odmakne?. Pa sklopka ne bo najbolj vesela...
Kar se ti?e bencina in dizla smo kar vredu,za plin pa ne vem. Lp
To?no tako. Veliko italijanov tanka dizel pri nas in na njihovem mazda forumu izredno hvalijo na? omv dizel.Pa ne zaradi ni?je cene. Nekateri pravijo, da je celo bolj?i od njihovega agipa.Tako, da mislim, da ni ?tos v slabem gorivu.
Bo kr dr?alo. Pri nas na ?ihtu imamo 2 plinska generatorja, ki jih servidirajo Avstrijci in pravijo, da imamo zelo slabo kvaliteto plina, kot ostala juga.
Tudi, ko pridejo avstrijsci kaj servisirati, montirati k nam se vedno nekaj prepucavajo in va?ijo, na koncu pa naredijo slab?e kot na?i in morajo re?evati reklamacije na delo +material. Drugi?, ko pridejo, pridejo z uhi dol in potiho.
Alexov naslednji avto bo CX-30. Tudi za skyactiv dizle je enkrat zapisal, da ga ne bi nikoli kupil.
Malo za ?alo malo zares.
Nikoli. Mogo?e edino, ko ne bo nih?e ve? kupoval teh t. i. suvov, mogo?e, mogo?e... pa ?e takrat verjetno ne.
Dizla sem pa kupil ravno zato, ker sem probal benzinarja in ugotovil sem, da nisem ?e v penziji in rabim bolj ?ivahen avto. In pa tudi zaradi tega, ker so vsi sedaj postali kao ozave??eni in kupujejo razne mlin?ke in baterijske avtomobil?ke in sem si rekel, zakaj pa ne dizel? V bistvu sem tudi sam eko ozave??en saj vozim euro 6 in s tem ?uvam naravo bolj kot nekateri, ki to samo mislijo,da delajo.
Alex berem tvoje komentarje (poleg seveda tudi ostalih) in imam komentar na le-te - ?isto dobronamerno, enkrat si proti plastiki, drugi? si za plastiko, zanima pa me kak?no je dejansko tvoje mnenje - pa brez zamere.
Moje mnenje je-avto naj bo avto. Zdej, nekateri ?portni avti imajo tudi karoserijo iz poliestra, alu karoserijo ali iz oglikovih vlaken. To je ok, to je zaradi ni?je te?e avta. Ko pa za?nejo natikat poceni abs plastiko gor na avto, je pa to grdo, ceneno in neestetsko. Je pa tudi ?aljivo do kupca, ki da en kup denarja za tako zlo?enko
Tako je moje mnenje. ?e je komu to v v?e? naj kupi tak avto, pri meni ga sigurno ne boste videli.
jaz bom takole rekel, v mestu in podobno kjer se sedaj najve? kupuje teh avtov (?e po sebi nesmisel) je to nepotrebna ?minka. Za nekoga ki pa je na blatu in gnojnici - kot sem jaz pa tole prav pride. Velikokrat moram zasu?en blat in gnoj mo?no in dolgo prati z wapom...verjetno gre s plastike la?je.
Ampak spet namen nakupa, ne ?minkerija.
P.S. Pa ?e malo ?rnega humorja in zbadanja mazda?ev. Mogo?e so pa re?ili rjavenje pragov :)
Pa spet bodo oni iz notranjosti bentili, da jim je plastika ?e ?isto razpadla in jo bodo menjali po treh letih, pri nas na obali bo pa ?e po desetih letih kot nova.
S to plastiko so re?ili tudi pri te?i avtomobila.Kaj ho?ete lep?ega?
Saj ?e koga moti si pa naj prebarva te ?rne plastike v barvo avta in je stvar re?ena.
Zgleda so za?eli delati avte, ki pa?ejo mno?icam, zato se jim pa re?e presti?ni.
aja mene ne moti ?rna plastika ker niso celi odbija?i ?rni.
A resno to o barvanju?To pride takoj preko 1K ? pa ?e je vpra?anje, ?e bi pitor zadel to?en odtenek barve(abs plastika je hudi? za barvat- najprej plastic primer, primer, barva in ?ez prozoren lak. In na koncu povle?e kak odtenek druga?e. Kot sem ?e zgoraj napisal, to gre vse v smeri racionalizacije proizvodnje (beri ?paranje pri stro?kih).
Kdor je kdaj imel kak avto z ?rnimi odbija?i ve, da z leti izgubijo ?rni lesk, nato postajajo vse bolj sivi in na koncu ?e razpokajo.
Enostavno kot pasulj. Pove?ana mo? je na vi?jih obratih, avto gre na teh obratih res malo bolj?e, navor ostane enak. Poraba-naraste. Mislim, da je ?tos teh motorjev nizka poraba, ne?
To imam jaz vse ?en ?tuk ni?je? ... torej pod dnom prtljaznika.... Edino raznih cistil in vitrexa pa res ne vozim stalno s seboj... to je v garazai ... nekaj orodja pa je v plasticnem zaboju...
Tudi jaz imam to spravljeno ni?je. Pa ?e zlo?ljivo lopatko za sneg imam tam.Druga?e pa so pozimi v prtlja?niku verige a imajo je?ke, tako, da se prilepijo na podlago in ne ska?ejo okoli.
Z vre?kami nimam problemov, ker jih je ponavadi kar nekaj v prtlja?niku, malo jih zadelam z odejicami, ki so vedno tam in je lepo vse pri miru. Pa ?e bolj po?asi vozim in je.Ko pa gre? kam na dopust pa je prtlja?nik itak nabito poln, tako, da je vse fiksno in eno ob drugem.
Natan?no tako... recimo v novem Proceedu GT je ta organizator del seriijske opreme.
... in to je to.
Kljukic je v CX-5 kar nekaj... tako da imam jaz tisto elasticno vrv s kavlji, da lahko pritrdim kaksno stvar... Na hrbtiscu zadnjih sedezev in ob straneh pa imam mrezice pritrjene z jezki za kaksne drobnjarije... nekaj podobnega temu >> https://goo.gl/AYUs5v
Sej tudi v novi 6 ki je toliko teh nekih kljukic, da niti ne vem to?no koliko jih je. Ampak, saj ima? vre?ke, ko gre? iz trgovine, to nalo?i? v prtlja?nik in gre?. Zakaj sploh potrebujete te razne mre?e, mre?ice in trakove?
Da bi plastika zbledela v parih letih v to ne verjamem, saj je bila verjetno podvr?ena testiranjem. Je bilo pa re?eno na sejmu da bo tudi sedanja CX-5 v roku 2-3 let (ali ?e prej) pre?la na obliko CX-30.
Seveda jo testirajo in zdr?i res par let, nato uv ?arki naredijo svoje. Plasti?ne dele se izdeluje iz recikliranega abs, ki se mu vsake toliko doda sve?e granule. Seveda obstaja tudi abs, ki ne bledi, a ta je rezerviran za kake potovalne kov?ke in podobno. Bodo pa tejle plasti?ni deli z leti postali sivkasti, ?e se ne bo pravo?asno skrbelo za njih(za??ita za abs plastiko).?e bodo naslednji modeli res podobni temu, sledijo ?e ?rni abs odbija?i in smo zopet pet korakov nazaj. Pri tej plastiki odpadejo stro?ki barvanja in firme kar nekaj denarja pri?parajo. Pol pa nakladajo o tem, da je to bolj?a varianta zaradi odrgnin na parkiri??ih... ja, seveda da ja.
Pri mazdi so najbr? dobro premislili, kaj je pomembno in kaj ne. Recimo jaz sem se tako navadil na gumb na konzoli za jakost zvoka, da ga ma volanu skoraj ne uporabljam ve?.
Moti pa me recimo navigacija, ko se pri vodenju izklopi zvo?nik pri vozniku. Zato imam volume vodenja na 0.In je v redu tako.
Ja...mogo?e ?e bi ta ?rna plastika bla o?ja na obrobih blatnikov..bi zgledalo lep?e..dajmo po?akat jo videt v ?ivo in vozit..to mazdo cx 30.pustimo se presenetit..lp
Nima? kaj. Ko je gor en kup plastike je gor. Ali na sliki ali v ?ivo vedno bo izgledalo grdo in ceneno.
Evo sem poslikal kolk prostora je zadaj med gumo in notranjim robom blatnika.
To je z z zimskimi gumami 215/50/17 in OEM plati??i 7x17 ET55.
Vidi se da je prostora max 2,5cm od roba do tekalne povr?ine gume, od zunanjega roba gume pa samo 0,5cm.
Kot sem ?e zgoraj napisal, pri obremenitvi kolo ne ostane v isti liniji(ravno) ampak se zgornji rob kolesa nagne proti noter. Tudi sam sem malo cvikal, ko sem montiral ET40 in 7,5 zimske a je bilo, ko so bile polno obremenjene ?e kak cm lufta med gumo in blatnikom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
In spet smo tam, da ti bodo kamionarji blendali na dolgoh klancih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani