Odvisno od trga... pri nas je res tako... ceprav prefacelift je bila najvisja oprema samo Revolution.... brez Top... po FL pa so dodali se en paket... v Nemciji je recimo najvisja oprema Sports Line se mi zdi, pa je se vedno za usnje doplacilo... vsaj pri CX-5 sem nekje zasledil, da je tako...
Res je, v Nem?iji je najvi?ja oprema sports-line,a so tudi tam variante z in brez usnja.
Od kdaj naprej je faceliftana 6 skyactive, Vem da je bilo to v letu 2015 ampak ne vem od katerega meseca naprej.Ko kli?em so ene z LED lu?mi druge imajo xenon. Govorimo seveda o Revolution opremi.
Naprej.Ene imajo usnje, druge ne. Ene so z Bose ozvo?enjem druge spet ne. A je kak?no pravilo glede opreme ali pa so kupci kar dodajali in odvzemali dolo?eno opremo?
Pri meni je bil liter?ek manj. Zakaj in kako? Ne vem. Se spomni kdo, ko sem napisal, da sem ga tankal na ?e?kem po nesre?i inda sem naredil rekord z enim tankom. Da ne govorim, kako je avto potegnil.Neverjetno.
Jaz sem pokuril skoraj 2 tanka te nafte, in je razlika. Po ob?utku se pozna, da je avto bolj ?iv. Zdej ?e manj porabi, bom pa videl ta tank. Je pa res ,da je bil prej?nji tank prvi, po katerem se mi je zgodila da je potovalni ra?unalnik kazal ve?jo porabo kot je izra?unana. Ponavadi je bilo ravno obratno.
Sedaj pa ne vem, ali je to zaradi webasta, ker ga ne kurim ve?, ali pa je to zaradi nafte Bomo videli.
Si tudi ti opazil, da avto kar nekako bolj leti? Res je podoben efekt kot pri ?ipanju-manj gasa da? za enako hitrost in posledi?no manj?a poraba.
Ne vem, kje dobite razliko en liter na 100 km. Nam Mazda 5 v povpre?ju kuri okoli 5,8 brez kak?ne bistvene razlike, kje tankamo. ?e najbolj se pozna, kje se vozimo. ?e gremo k ta??i in naredimo 200 km po avtocesti v eno smer in nato ?e toliko nazaj, se poraba spusti skoraj na 5 litrov na sto km. ?e pa se pozimi znajdemo v sne?nem mete?u v teh na?ih hribih in vozimo z verigami, se poraba dvigne proti 9 litrom na sto km. Pa ne glede na to, a tankamo na Ravbarkomandi, v Ro?ni dolini pri Novi Gorici ali pa na avtocesti pri Radovljici...
Edina razlika, ki sem jo opazil, je razlika med Petrolovo in OMW nafto pozimi pri hladnih zagonih v resni?no mrzlih jutrih. To je pa tudi vse.
Mi tukaj govorimo o supernafti maxxmotion in ne o nafti iz Petrola ali pa omv navadni.
Navadna je pa? navadna in je verjetno isti
?morn povsod! To je pa special Edition varianta. In ja, se pozna precej pri porabi, mo?i in pospe?kih.
Samo ni na voljo povsod po Sloveniji. Tu na obali je na vsaki pumpi na voljo.
Jaz vem zase, da jo bom ?e tankal. Mogo?e ne vsakokrat ampak ob?asno pa ja.
Zadnji tank sem imel to gorivo.Poraba pribli?no liter/100 km manj?a in performance avta absolutno bolj?e.Opazil sem, da je motor ti?ji, ob pospe?evanju manj kadi. ?e zraven pri?tejemo ?e, da zdr?i do - 40 je to zmaga.Cena je 10 centov dra?ja a se zdi, da z ni?jo porabo to prinese? noter.
Tokrat sem tankal navaden dizel in moram priznati, da sem kar malo razo?aran sedaj in bom naslednji tank spet tankal, "ta bolj?ega', ker itak bi ga zaradi smu?anja in ni?jih temperatur.Po moje zna bit, da tudi dpf manj zabija in je zato manj problemov z njim.
Zravn bi dobil tudi garancijo gsv7... avto ima to digitalno servisno knjigo, izpisano na servisu v MB, bi se tam daalo videti tudi to ?e je bila gred menjana? Zdaj verjetno se to neda videt- ocenit v kakem stanju je , ali pa??
Po moje bi se dalo na servisu ugotoviti, ?e jih lepo vpra?a?.Ali pa ?e bolje vsedi se v ta avto in na Mazda servis z njim.
Mislim, da bi ti povedali vso zgodovino o avtu tam. Probaj.
Kak?en pa je stro?ek menjave? Nekje sem prebral da so do konca leta 2013 to napako odpravili nevem ali to dr?i? Kaj pa moje mi?lenje da bi se do 150k prevo?enih verjetno ?e pojavila napaka ali pa? ne. Ti si menjal preventivno?
p.s. Kdaj se dela tukaj velik servis?
?e je bilo menjalno pod garancijo ok., ?e pa ?e ni bilo, pa no?e? vedeti koliko pride stat-nova gred, menjajo ponavadi zraven tudi turbino, pa delo...
?e ne pozna? zgodovine bi se jaz izogibal letniku 2013.
Da se to prek obdja, jst mam ustimano da mi prikazuje kdaj je aktivna regeneracija, pa koliko je zabasan DPF filter in pred koliko kilometri je bila zaklju?ena zadnja regeneracija, sicer mam ?e tudi druge podatke sam, najbolj me teli zanimajo ko se vozim.
Se pa strinjam da bi lahko to proizvajalci ?e sami naredili vsaj kako lu?ko.
Samo ne vem, koliko jim je v interesu, da bi ljudje to vedeli...izredni obiski servisov, olje, novi dpf filtri... money, money, money...
Ne mi me?at poslu?anja muzike z telefoniranjem... med poslu?anjem glasbe se sprosti? in ni nujno, da si skoncentriran na besedilo. Pa? poslu?a? in ?e vedno vse lahko opazi? okoli sebe. In jaz osebno bom to?no vedel, kje sem vozil in kaj se je dogajalo.
Zadnji? pa sem se prvi? po nesre?i javil na telefon med vo?njo in sem skoraj naredil pizdarijo. Res neodgovorno po?etje
in tega ne mislim ve? po?eti. Si kot drogi ran, ko poslu?a? tistega osebka na drugi strani ?ice.
Zgleda, da je prezakomplicirano leta 2018 narediti eno lu?ko, ki bi svetila kot 'regeneration active' v navodilih pa bi bil nasvet, da se takrat avta ne uga?a....
A se ne bi dalo nekako to naredit preko obd kabla. Bi enostavno pri?galo majhno Led lu?ko nekje na armaturki.
Mislim,da bi bil to kar prodajni hit.
?e lep?e pa bi bilo, da bi bil od?tevalnik koliko ?asa bo ?e trajala regeneracija.
Tudi to bi bila varianta... Oz.oboje bi bilo pa zmaga in re?itev marsikaterega problema.
Vsi novi dizel avti imajo probleme z dpf... ob nepravilni vo?nji oz. uga?anju med regeneracijo. Ravno v?eraj sem se vozil z kolegom z BMW-jem in na ?rpalki je kar ugasnil avto. Pa sem ?e jaz videl oziroma sli?al po zvoku, da dela regeneracijo. To sem mu povedal, pa je skomignil z rameni in dejal, da bo ?e pozneje naredilo do konca. No sicuro.
Ravno v tem je bistvo, telefon je v predalu na kablu. Ti pa mas upravljanje klicev, kontaktov in kljucnih zadev na ekranu. Smsov ne mores posati drugace kot preko glasovnega upravljanja (read incoming sms, reply with...)
Kar je seveda s slovenscino neuporabno, ker pa pri delu delam z anglo dela odlicno. Je pa kar nekaj smeha pri tem...ko pa kontaktom dodas nick kot je my wife, my mom, my first son.....ti klice brez napake (call my wife)
Hmh, pol bi pa res znalo bit da je DPF, pri koncu svoje ?ivljenjske dobe. Je pa res smotano it na pot v skrbi da bo kaj narobe z avtom.
Opciji sta sam 2 nabava novega ali odstranitev.
Zdaj novi neorginalni je dokaj poceni, sam vpra?anje ?e pol res dela vse kot je treba, verjetno ima tudi garancijo.
Mene pr tem DPF sranju moti to da me?a nafto med olje, zato sem razmi?ljal da bi ga dal ven, drga?e mi zaenkrat ?e vredu dela, regeneracije dela na cca180-200km, edino to z nafto in oljem mi je mal mimo, zdaj po cca 6000km od zadnjega servisa mi je olje na ?ipki naraslo za cca 1cm nad oznako F.
Koliko se pa pr tebi dvigne olje na ?ipki med servisnimi intervali?
Aja, glede odstranitve dpfa sem se jst malo zanimal pr temu, vem za ene par bmwjasev ki so tam dali odstranit in je vredu zrihtal, odstrani dpf fizicno in softwarsko. http://www.sbs-tuning.com/index.php
Vpra?anje je, kdaj bodo tudi pri nas na tehni?nem za?eli meritve trdih delcev.
Pol bo pa ?tala in se bo kar naenkrat pove?ala prodaja dizlov.
To pa res. Jaz pa sem presenetil samega sebe da sem sel po nekaj letih nazaj na jabuka samo zaradi tega (android auto in mirrorlink sta piece of shit). Carolay pa spila fenomenalno - muzika, pogovori, podcasti, vsi internetni radiji predvsem pa moje teleconference preko circuita in skaypa
Z jailbeakeom imas pa se ngxplay app ki odpre vse za carplay (jutub, igo primo itd). Samo nimam tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
in bolj?e pospe?ke 0 - 100.
185 =8.3 sek. 175 ro?ni menjalnik 7,9sek.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani