Te sem dejansko gledal na autocommerce kjer bi mel na njih 42% popusta kot clan mazda kluba kar bi uredil preden bi gume kupil, sam malo sm bremzal glede njih zaradi porabe goriva ki je ocenjeno na C ampak priznam pa tudi da se ne spoznam tolko na to, zato ce se lahko poda se kaka dodatna razlaga bi bil hvalezen
Dan danes je toliko ponudbe, da pa? gre? drugam, ?e se ti zdi, da nisi dosegel prave cene. Edino, ?e je res nek unikaten in iskan avto je bolj malo manevra glede cene.
Vprasanje ni kje se zacnejo, ampak za koliko se prodajo.
To?no tako, ker tudi z nemci se da pogajati o ceni.Meni so recimo 500? spustili kar sami pa ?e smo se potem pogajali. Skratka, cene na mobile. de v ve?ini primerov niso zadnje in fiksne.
Na ?vedskem sem opazil, da ima ve?ina ?eblje na gumah... pa cest, ?e res ne zapade 20 cm in gor ne plu?ijo ampak folk vozi po zglajenem snegu in to kar hitro. V mestu, kjer sem bil pa so itak imeli v cestah talno gretje.
Vsakdo ve zase, kaj bo montiral gor na avto. Zato pa se prodajajo tudi razne ?unga lunga gume, da lahko tudi tisti, ki nima za ene ornk gume vozi kolikor toliko avto okoli.
Zmagovalna kombinacija pa je ?unga lunga zimske gume celo leto. Kaj pomaga nam ostalim, ?e pravo?asno zabremza?, ?e te lahko kdo od zadaj nabije z 30/uro,ko ti ?e stoji?. Potem pa razni "strokovnjaki" pi?ejo o prevelikih hitrostih, neupo?tevanje varnostne razdalje in podobne umotvore. Tak?ni bi morali imeti varnostno razdaljo 250m.
Tudi meni ni jasno, zakaj se ravno pri gumah var?uje.Vidi? bmw-je in podobno gor pa xy gume.A to pomeni, da mora? bit frajer tudi ?e nima? za burek ali ti je vseeno za tvojo varnost.Ko je govora o starih gumah sem ?e videl, kako so parkirali v jarku ali ograji.
Pa so imele gume ?e ful profila a trde kot ?ve?ilni prilepljen pod mizo.Sej z normalnimi kilometri na leto jih itak spili? pravo?asno in jih mora? zamenjati. No, nekateri si pa privo??ijo luksus in kupijo stare ?e rabljene. Tej so ?ele pravi pacienti.
Alex, a ti to resno? Pa ne more? mo? motorja primerjat s fer?terkerijo, k nima ni? skupnega. Ljudje ti posku?ajo razlo?it, da je 122KM motor samo softwersko zadu?en 165KM in tukaj ne gre za klasi?ni turbo tuning ampak zgolj za odstranitev SW blokade. In ja motor je po tem bistveno bolj pro?en in posko?en.
... kot pije manj avto z magnetki. :)Saj sem vozil benzinarja in sem videl, koliko je bil "posko?en".Ko sem zapeljal potem gelipterja z mojo staro 6 ko je mislil, da imam ?ipano, ko ga je prilepilo na sede?. To je posko?en avto.
V Avstraliji jim tudi o?itno bolj kot ne dol visi za ekologijo, oz. zagotovo niso taki ekoteroristi, kot v Evropi. 114 kW namre? sploh ni mild hibrid, torej so enostavno star motor porabili za nov avto.
Glede ?ipanja: dr?i, motor se v bistvu samo odpre na toliko, kot sicer iz tovarne zmore, preden ga s SW zamorijo. Ne gre za prirastek 5 konjev, kot je to pri "obi?ajnih" NA bencincih. Tako kot tudi ni? ne pridobi?, ?e da? ?ipat tovarni?ko povsem odprto skyactiv G165 verzijo. Za 5 konjev se zadeva zagotovo ne izpla?a, vsaj dokler ne menja? ?e nekaj komponent, kar pa je finan?no mucho ???.
Alex: 30 konjev dokazanega prirastka verjetno ni placebo efekt, ?e je zadeva ?rno na belem.
Meni sami konji ne povedo ni?. Edino ob?utek je pravi in tam verjetno povpre?ni voznik ne bo opazil ni?.To je podobno kot pri zvo?nikih in watih. Sami wati meni ne pomenijo ni?, va?en je izkoristek (decibeli). Tukaj pri avtih pa navor.
?e tole: v Avstraliji ima osnovni 2.0 114 kW, torej 155 PS, verjetno odgovarja evropski verziji 165 PS, ki je bila do zdaj na voljo v mo?nej?i razli?ici trojke oz. se povsem odprt motor dobi tudi v 6 in CX-5. Zakaj te verzije ni v Evropi? Avto kar kli?e k mo?nej?emu motorju, chip tunerji pa se ?e veselijo, enako kot pri zdaj?nji razli?ici.
Samo to ?ipanje teh benzinarjev je bolj bla?ev ?egen ali po doma?e placebo efekt.
Haha, pri ceni tega kvazi premium goriva bi moral imeti 10% ni?jo porabo, da se splojh spla?a. Realnost je pa taka, da ni nobenega prihranka pri porabi in pomeni samo dodaten udarec za ?ep - pri 60litrih je reci in pi?i 9 EUR. To je pa pa?tet za cel teden.
Jebe? pa?tete iz hoferja... je pa kul ob?utek, ko pride? na blagajno in pla?a? to goeivo... si kar nekako pomemben.Druga?e pa sem tankal to gorivo zato,ker je v dolomitih pono?i - 30.
Eno zanimivo stvar sem v?eraj ugotovil ko sem se vozil z Garminovo navigcijo,da mi hitrost po avt.?tevcu isto ka?e kot Garmin! Ponavadi vsi ?tevci la?ejo od 3-5 km. Lp
Jaz sem jeseni tudi testiral in mi je z 19" kazalo tudi do kilometra enako na ?tevcu. Pohvalno za Mazdo.
Francoz prijetno presenetil. Polna obremenjenost, zimske gune, truga, s kontra vetrom (bura jo? pu?e), preko Reke po magistrali do Zadra 5,9L naprej do Makarske po AC kon?na 6,2L
Meni se je pri ogledu nove trojke utrnila misel ?e nebi bilo bolj smiselno kupit MX5. Po dru?inski uporabnosti bi bila tam tam.
Sej po eni strani ima? prav.Dan danes delajo avte, da so v?e?ni o?em. Enako je z suvi. Nimajo veze z pravimi suvi, so le oble?eni ve?inoma majhni in slabi avtki. Prav tako je z dvignjenimi in z plasti?nimi blatniki ozalj?animi karavani.
Tej pa niti lepi niso niti uporabni za tisto, za kar mislijo, da so.
Ha ha ha - to je 12L nafte, da prisparas 0,5 na 100. Sva?ta res.
To je bolj, da ti ??istiinjektorje. Osledica je zato manj?a poraba. A ni lepo, da ti pije manj?... cena ni va?na, va?en je filing, ko koga vozi? in stalno gleda na ra?unalnik in se ?udi porabi.
Zgleda kot da ne. Takole mi je pri?lo na misel ve? teorij. Ena je tista o razli?nih kvalitetah za razli?na tr?i??a. druga je da je glih moja serija bila slaba - bila je ?isto prva serija karavanskih ?estic v Slo. Teorija o tem, da na primorskem pozimi manj posipajo ceste zagotovo dr?i, ne pojasni pa dejstva da se pri meni bilo potrebno zato, da je barva ratala ?mirgel v samo 14 dneh, medtem ko tebi v mnogih letih ni. O?itno sem imel jaz "sre?o".
No, kon?no se strinjava. Avti za razli?na tr?i??a SO razli?ni in ja, nisi imel pa? sre?e z avtom.
Da ne bo pomote, tudi kolega, ki ima prvo serijo M6 in jo je kupil novo, je v precej klavrnem stanju... ker jo po mojem ni opral v ?ivljenju oz. v celi dobi avtomobila. Zadnji?, ko sem "razvajal" mojo ta novo 6-ko,je pri?el mimo in za foro sem mu malo spoliral havbo. ?ele takrat je ugotovil, da je njegova v bistvu sive barve in ne temno siva kot moja.
Njegova je ?e face lift a izgleda kot o?ka moji, ki vsa sije in je mladostna.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mene full kasko ?e manj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani