Imam M6 2.0, 147KM bencin letnik 2008 ze 9 let.Poraba se giba med 7,2 do 7,5l. Ker me vlece da bi jo zamenjal sem odsel na test nove M6 s 165KM. Morem reci da me motor ni impresioniral, ima lepsi zvok, sama voznja in posposevanje pa je na nivoju moje 9 let stare mazde. Tako da sem se odlocil da bom z menjavo pocakal do prihoda nove M6 s precej obetajocim novim motorjem in obliko.
Pospe?evanje je enakomerno, mogo?e mora? malce ve? ?altat (v ?esti prestavi zna trajat, da prileze s 60 na 130), v takem primeru pa? prestavi? v ?etrto zavrti? do 5, 6 tiso? in nato prestavi? v peto ali ?esto prestavo.
V?asih speljem da se avto premakne in nato prestavim kar v tretjo prestavo, pa ni te?av.
Je bil moj lancer 2.0 dizel s 140 PS glede tega dosti bolj pubertetni?ki. Do 2000 obratov ni?, nato pa se mu je, ko je turbo zgrabo spipalo in si ?util v volanu kako trga. Meni to enakomerno, odlo?no pospe?evanje bencinerja bolj ustreza.
Sem pa ?ez vikend slu?ajno cijajzaro za traktorjem v klanec, pa sploh nisem opazil, da vozim v tretji prestavi ko sem pospe?il mimo.
Saj jaz se bojim,da bi pri benzinarki pogre?al ta turbo boom, ko zagrabi in te istreli.
Thja, kaj naj re?em? Nisem ravno tip gas/premza (pospe?evanje/zaviranje), nisem pa ravno napoti na cesti.
Po avtocesti praviloma vozim na tempomatu med 130 do 140 km/h (v kolikor to dopu??a promet), naselja in magistralke pa se dr?im omejitve +8%.
Je pa tako, da je moja relacija MB - Graz, kjer je v primerjavi z relacijo MB-LJ manj razgiban teren, sem pa na isti relaciji s Peugeotom 308 II 1.6 HDI Pa 92 PS imel povpre?je 5.2 litra.
Imam filing in kar sem uspel prebrati po raznih forumih, da ti porabi pribli?no toliko, kot dizelca 1. generacije.
Dajete v kak?ne "vre?e" vsako pnevmatiko posebaj? Najbr? malo kompliciram ampak do sedaj nisem hranil pnevmatik skupaj s plati??i in se ni imelo kaj opraskat ipd. Zdej pri tem cenovnem rangu sem pa oz. bi rad bil bolj previden in nebi rad po?kodoval pnevmatik in / ali plati??
No ja, res jih imam jaz vsako v svoji najlonski vre?i glih zaradi tega.
Pa ?e prej jih lepo in temeljito operem in nama?em gume.
Vpra?anje za tiste, ki skladi??ite gume doma in / ali jih imate na plati??ih (torej imate 2 kompleta plati??). Kako pravilno skladi??ite (skladi??iti) pnevmatike? V mojem primeru bodo ostale pnevmatike na plati??ih. Konkretno me zanima ali uporabljate kaj podobnega temu:
Alora. ?tartali smo iz KP, ?tirje v mazdi + ful prtlja?nik, smer ?e?ka. poraba solidnih 7l / 100. Gor sem tankal na Omv, cena za liter =26 kron=1?. poraba je ?e takoj padla na 6,8/ 100.Tudi motor je lepo potegnil, skratka bolj?i filing na gasu.
Za domov sem tankal spet na omv pred Brnom. Ko sem ?e natankal poln rezervar, , sem opazil, da sem prijel za ro?ko diesel+ in je bil liter nekaj dra?ji,27,8 krone za liter. Spet eden od nategov tipa super, extra, mega sem si mislil- kao manj?a poraba, ve?ja mo? motorja, bla,bla...
Pa speljem z mesta in pomislim, da so mi zamenjali ta ?as avto; ni bilo ve? ?utiti turbo luknje, vlekel je od 1500 obratov na polno, kot bi bil ?ipan. In takoj sem opazil, da je poraba pri isti hitrosti bistveno manj?a.
In sem naredil 845 km, in nisem se cijazil ampak lepo "mu?ki" po avtocesti. Poraba 6,3. Avto je pospe?eval kot sneta sekira.
In sem v?eraj tankal to na?o brozgo in spet po starem, pritiskaj gas in seeda poraba gor.
Ne vem iz ?esa je narejena ta na?a nafta a ?e?ka je definitivno bolj?a. Da ne govorimo o nafti+, ki je narejena kot za dirke.
Zadnji rezervoar, naredil 620 km, tankal 54 litrov, poraba "zmernih" 8,7 l/ 100. Skoraj enako kot z "?e?ko" nafto.
Tankal na na?em omv-ju, res ve?inoma mestna vo?nja, ampak razlika ogromna tudi v samih pospe?kih in lahkotnosti vo?nje.
Pozdravljen.Malo pre?ekiraj forum in bo? na?el vse,kar te zanima.
Na kratko:ni re?eno,da bo? dobil rjasto 6-ko,moja nima niti pike rje(2004).Zamenjaj podlo?ke,?e ?e niso bile in ne bo? imel problemov.?obe sem menjal na 160Kkm preventivno vse,?eprav je bila slaba samo ena.?e je izvedba avta z elektronskim EGR-jem zna zafrkavati-famozne lu?ke se pojavijo na ?tevcu.?e ima xenon lu?i,zna bit problem z nivelizacijo lu?i(lu? ne gre gor-dol,ko avto pri?ge? in ponavadi sveti pod avto).Te Mazde pijejo odvisno od na?ina vo?nje,vsekakor pa niso neki ?parov?ki.?e dobi? varijanto brez DPF filtra(do konca letnika 2004),ne bo? imel tolilo problemov zaradi kratkih relacij...itd,itd...
Redki so predvsem zaradi tega, ker je tudi kupcev za tak avto bolj malo ... Samo dvomim, da bo kdo dal toliko za 4 leta star avto, ki je nov stal slabih 32K? ...
Cenik je od 30.1.2013
Samo eni res nabijejo ceno.Po mojem glih zato,ker je benzinarskih malo.
Facelif zadnje sestice je bil v zacetku 2015. Takrat so dodali AWD model pri dizelski karavanski razlicici... vecina sprememb pa je bilo v notranjosti... Infotainment je bil posodobljen in poenoten z ostalimi modeli ... zaslon je bil potem tisti strleci ... rocico rocne zavore je zamenjal gumb (elektricna rocna)
V letu 2017 pa je bila sestica spet delezna prenove... boljsa izoliranost kabine, nov volan, ki je lahko tudi ogrevan, G-vectoring Control... Dobila je tudi novo interno oznako tipa GL (prej je bila GJ)
Nov model pa bo verjetno, ce bo tako kot dosedaj (nov model na vsakih 5 let) drugo leto ... ...
@alex... ?e temperature povej. Pri 25?C je avto mnogo bolj odziven pa ?e klima ga ne obremenjuje. Pri 35?C ali ve? se pa ?uti da gre slab?e in ?e klima ga bremza.
Temperature mogo?e malenkost ni?je kot pri nas,klima se itak pri meni poleti nikoli ne ugasne.
Alora. ?tartali smo iz KP, ?tirje v mazdi + ful prtlja?nik, smer ?e?ka. poraba solidnih 7l / 100. Gor sem tankal na Omv, cena za liter =26 kron=1?. poraba je ?e takoj padla na 6,8/ 100.Tudi motor je lepo potegnil, skratka bolj?i filing na gasu.
Za domov sem tankal spet na omv pred Brnom. Ko sem ?e natankal poln rezervar, , sem opazil, da sem prijel za ro?ko diesel+ in je bil liter nekaj dra?ji,27,8 krone za liter. Spet eden od nategov tipa super, extra, mega sem si mislil- kao manj?a poraba, ve?ja mo? motorja, bla,bla...
Pa speljem z mesta in pomislim, da so mi zamenjali ta ?as avto; ni bilo ve? ?utiti turbo luknje, vlekel je od 1500 obratov na polno, kot bi bil ?ipan. In takoj sem opazil, da je poraba pri isti hitrosti bistveno manj?a.
In sem naredil 845 km, in nisem se cijazil ampak lepo "mu?ki" po avtocesti. Poraba 6,3. Avto je pospe?eval kot sneta sekira.
In sem v?eraj tankal to na?o brozgo in spet po starem, pritiskaj gas in seeda poraba gor.
Ne vem iz ?esa je narejena ta na?a nafta a ?e?ka je definitivno bolj?a. Da ne govorimo o nafti+, ki je narejena kot za dirke.
No sej to je point. Po moje si zivcen ko glesas kako range upada
...in, ko ?aka? recimo ene ?titi ure v koloni pri 35?C z vklopljeno klimo na ful in se premika? po centimeter naprej, ga lahko verjetno samo parkira? ob cesti in pokli?e? vle?no, ki gre na nafto, da te re?i iz zagate.In zmaga nafta.
Kako je, pa kaj s plo?evino. Kak?ne so izku?nje? Verjetno se pojavijo kak?ni baloni po 10-12 letih! Vsaj pri nas doma imamo tak?nje izku?nje ne glede na znamko.
Lp
Moje menje je,da ?e lepo ravna? z avtom,ga redno pere?, za??iti? lak z raznimi voski,ga spere? tudi spodaj in ga crta? mu ne bo slabega.Jaz nisem imel z nobenim avtom do sedaj problemov.
Je pa tudi res,da sem z obale in nimamo pozimi snega.
pokalo je ?e sem imel volan zmotan in hkrati naletel na luknjo. Tudi na le?e?ih policajih je ob?asno pokalo. Znan problem, ki ga re?ujejo tudi v zda. samo na?im je te?ko pogledat v servisne napotke, kjer je vse lepo opisano (po?lje jim mazda), kar morajo zamenjat. sem imel sre?o in naletel na vodjo servisa, ki je brez problema poskrbel za to.. ne vem pa to?no kaj menjajo, sem ?e pozabil..
Velikokrat obojim robotiziranim ro?nim in DSG menjalnikom pravijo v sloven??ini "robotizirani" - ker je razlika med njima predvsem v tem da imajo DSG menjalniki dve sklopki (v bistvu dva lo?ena menjalnika) namesto ene same. Deluje druga?e zelo podobno. DSGji postajajo popularni ker ne izgubljajo energije pri sklopki (ker imajo tako kot ro?ni menjalniki) in posledi?no manj povi?ajo porabo kot avtomatski menjalniki drugih tehnologij. Jih je pa tehni?no zelo zajebano dobro narest in ?e v letu 2017 ni redko najti kakega tudi v premium znamkah ki rabi z rikverca v prvo predstavo ve? ?asa kot len ?tudent sred poletja do faksa.
Pozabil pa si ?e tretji sistem - t.i. CVT menjalnike, ki imajo namesto zobnikov jermene oz. verige in delajo na podoben princip kot prenosi pri skuterjih. Majo jih predvsem japonci (Toyota, Subaru, Honda), en ?as ga je pa vgrajeval tudi Audi pod imenom Multitronic. Stisnejo precej navora z motorja, lahko pa prenesejo samo omejeno koli?ino mo?i in avto "?udno" brni kar vozniki ne marajo. Honde trenutno baje celo umetno spreminjajo obrate motorja da je bli?je navadnemu menjalniku in se vozniki ne prito?ujejo.
Mazde imajo trenutno samo ?e "navadne" menjalnike s pretvornikom navora (torque converterjem, oz. lepo slovensko re?eno "vandler") in zaklepom namesto sklopke. Pretvornik (dokler se ne zaklene) prena?a mo? preko hidravlike in zgublja pri tem kar nekaj energije - s tega potem pride ve?inoma pove?ana poraba.
Ha ha ha ce mislis da nemci ne vrtijo kmje nazaj....
Za 200? na 1000km gres v zelo nobel hotel. Jebemti kak ?ofer pa si in kak avto potem rabi? ?e je 1000km problem oziroma trpljenje?
?e moji otroci so lani oddelali 1100 in letos 900km v enem dnevu z velikim u?itkom...
Ne verjamem, da so to glih nemci. Vem za primer iz prve roke iz Italije, ko je pri?el na? prodajalec z kamionom, kupil 6 avtov in na? mojster je hotel kar na licu mesta zbit kilometre. Pa je rekel italijan?ek, ne tukaj v mojem dvori??u, ker mi zaprejo barako. In je lepo natovoril avte in kar na kamionu opravil "izbolj?avo".
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Baje,da naj bi bil v novi 6ki turbo benzinar?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani