Skoči na vsebino
Tester Mazda/ Poraba mazda 6 G165
Napisano

Imam M6 2.0, 147KM bencin letnik 2008 ze 9 let.Poraba se giba med 7,2 do 7,5l. Ker me vlece da bi jo zamenjal sem odsel na test nove M6 s 165KM. Morem reci da me motor ni impresioniral, ima lepsi zvok, sama voznja in posposevanje pa je na nivoju moje 9 let stare mazde. Tako da sem se odlocil da bom z menjavo pocakal do prihoda nove M6 s precej obetajocim novim motorjem in obliko.

Baje,da naj bi bil v novi 6ki turbo benzinar?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tester Mazda/ Poraba mazda 6 G165
Napisano

Pospe?evanje je enakomerno, mogo?e mora? malce ve? ?altat (v ?esti prestavi zna trajat, da prileze s 60 na 130), v takem primeru pa? prestavi? v ?etrto zavrti? do 5, 6 tiso? in nato prestavi? v peto ali ?esto prestavo.

 

V?asih speljem da se avto premakne in nato prestavim kar v tretjo prestavo, pa ni te?av.

 

Je bil moj lancer 2.0 dizel s 140 PS glede tega dosti bolj pubertetni?ki. Do 2000 obratov ni?, nato pa se mu je, ko je turbo zgrabo spipalo in si ?util v volanu kako trga. Meni to enakomerno, odlo?no pospe?evanje bencinerja bolj ustreza.

 

Sem pa ?ez vikend slu?ajno cijajzaro za traktorjem v klanec, pa sploh nisem opazil, da vozim v tretji prestavi ko sem pospe?il mimo.

Saj jaz se bojim,da bi pri benzinarki pogre?al ta turbo boom, ko zagrabi in te istreli.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tester Mazda/ Poraba mazda 6 G165
Napisano

Hvala vsem za odgovore, sem bil v soboto na dalj?em testu s 6-ko g165 in povpre?je ?ez 230km 6,1 tako da zame je avto top, z eno besedo poezija.

Kako se ti je pa kaj zdelo pospe?evanje, vo?nja v hrib,navor benzinarja?

In kje si si jo sposodil,ker jo nimajo nikjer za probati.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tester Mazda/ Poraba mazda 6 G165
Napisano

Thja, kaj naj re?em? Nisem ravno tip gas/premza (pospe?evanje/zaviranje), nisem pa ravno napoti na cesti.

 

Po avtocesti praviloma vozim na tempomatu med 130 do 140 km/h (v kolikor to dopu??a promet), naselja in magistralke pa se dr?im omejitve +8%.

 

Je pa tako, da je moja relacija MB - Graz, kjer je v primerjavi z relacijo MB-LJ manj razgiban teren, sem pa na isti relaciji s Peugeotom 308 II 1.6 HDI Pa 92 PS imel povpre?je 5.2 litra.

Imam filing in kar sem uspel prebrati po raznih forumih, da ti porabi pribli?no toliko, kot dizelca 1. generacije.

Se pravi,da bi meni pila po mestu okoli 8l/100?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Dajete v kak?ne "vre?e" vsako pnevmatiko posebaj? Najbr? malo kompliciram ampak do sedaj nisem hranil pnevmatik skupaj s plati??i in se ni imelo kaj opraskat ipd. Zdej pri tem cenovnem rangu sem pa oz. bi rad bil bolj previden in nebi rad po?kodoval pnevmatik in / ali plati?? :D

 

No ja, res jih imam jaz vsako v svoji najlonski vre?i glih zaradi tega.

Pa ?e prej jih lepo in temeljito operem in nama?em gume.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Vpra?anje za tiste, ki skladi??ite gume doma in / ali jih imate na plati??ih (torej imate 2 kompleta plati??). Kako pravilno skladi??ite (skladi??iti) pnevmatike? V mojem primeru bodo ostale pnevmatike na plati??ih. Konkretno me zanima ali uporabljate kaj podobnega temu:

 

https://www.enaa.com/oddelki/conrad/izd_13288_co857371_stojalo_za_pnevmatike_82_110

Lepo eno na drugo, v kak?ni kleti ali na podstre?ju in je re?eno.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Alora. ?tartali smo iz KP, ?tirje v mazdi + ful prtlja?nik, smer ?e?ka. poraba solidnih 7l / 100. Gor sem tankal na Omv, cena za liter =26 kron=1?. poraba je ?e takoj padla na 6,8/ 100.Tudi motor je lepo potegnil, skratka bolj?i filing na gasu.

Za domov sem  tankal spet na omv pred Brnom. Ko sem ?e natankal poln rezervar, , sem opazil, da sem prijel za ro?ko diesel+ in je bil liter nekaj dra?ji,27,8 krone za liter. Spet eden od nategov tipa super, extra, mega sem si mislil- kao manj?a poraba, ve?ja mo? motorja, bla,bla...

Pa speljem z mesta in ?zmeden? pomislim, da so mi zamenjali ta ?as avto; ni bilo ve? ?utiti  turbo luknje, vlekel je od 1500 obratov na polno, kot bi bil ?ipan. In takoj sem opazil, da je poraba pri isti hitrosti bistveno manj?a.

In sem naredil 845 km, in nisem se cijazil ampak lepo "mu?ki" po avtocesti. Poraba 6,3. Avto je pospe?eval kot sneta sekira.

In sem v?eraj tankal to na?o brozgo in spet po starem, pritiskaj gas in seeda poraba gor.

Ne vem iz ?esa je narejena ta na?a nafta a ?e?ka je definitivno bolj?a. Da ne govorimo o nafti+, ki je narejena kot za dirke.

 

Zadnji rezervoar, naredil 620 km, tankal 54 litrov, poraba "zmernih" 8,7 l/ 100. Skoraj enako kot z "?e?ko" nafto. :lol::bravo:

Tankal na na?em omv-ju, res ve?inoma mestna vo?nja, ampak razlika ogromna tudi v samih pospe?kih in lahkotnosti vo?nje.

Definitivno imajo bolj?o nafto.Pika.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Pozdravljen.Malo pre?ekiraj forum in bo? na?el vse,kar te zanima.

Na kratko:ni re?eno,da bo? dobil rjasto 6-ko,moja nima niti pike rje(2004).Zamenjaj podlo?ke,?e ?e niso bile in ne bo? imel problemov.?obe sem menjal na 160Kkm preventivno vse,?eprav je bila slaba samo ena.?e je izvedba avta z elektronskim EGR-jem zna zafrkavati-famozne lu?ke se pojavijo na ?tevcu.?e ima xenon lu?i,zna bit problem z nivelizacijo lu?i(lu? ne gre gor-dol,ko avto pri?ge? in ponavadi sveti pod avto).Te Mazde pijejo odvisno od na?ina vo?nje,vsekakor pa niso neki ?parov?ki.?e dobi? varijanto brez DPF filtra(do konca letnika 2004),ne bo? imel tolilo problemov zaradi kratkih relacij...itd,itd...

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Redki so predvsem zaradi tega, ker je tudi kupcev za tak avto bolj malo :) ... Samo dvomim, da bo kdo dal toliko za 4 leta star avto, ki je nov stal slabih 32K? ... 

 

Finder-20170816-085914.jpg

Cenik je od 30.1.2013

Samo eni res nabijejo ceno.Po mojem glih zato,ker je benzinarskih malo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

V resni?nosti (ko se vsede? v avto) izpade nova notranjost precej bolj moderno in elegantno.

Sej glih to ni to-moderno z ?trle?im monitorjem in predvsem elegantno-beri tanko,bogo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 nakup
Napisano

Facelif zadnje sestice je bil v zacetku 2015. Takrat so dodali AWD model pri dizelski karavanski razlicici... vecina sprememb pa je bilo v notranjosti... Infotainment je bil posodobljen in poenoten z ostalimi modeli ... zaslon je bil potem tisti strleci ... rocico rocne zavore je zamenjal gumb (elektricna rocna) 

 

V letu 2017 pa je bila sestica spet delezna prenove... boljsa izoliranost kabine, nov volan, ki je lahko tudi ogrevan, G-vectoring Control... Dobila je tudi novo interno oznako tipa GL (prej je bila GJ)

 

Nov model pa bo verjetno, ce bo tako kot dosedaj (nov model na vsakih 5 let) drugo leto ... :) ... 

 

Tole je notranjost prve GJ sestice (2012 - 2015):

skitched-20170809-082348.jpg

 

Tako imam jaz :) ...

 

 

 

Tole je notranjsot FL 2015 

 

skitched-20170809-082626.jpg

 

 

Tole je pa zadnji FL od letos:

 

skitched-20170809-083024.jpg

 

Tisto glede napak in kaj se je obrabljalo sem pa odgovoril ze tukaj, ko si spraseval >> http://www.mazda-si.net/topic/14374-mazda6-l2014-rabljeno-vozilo-nakup-da-ali-ne/?p=382464 :) ... Gre pa za odmicno gred  :bravo:

 

Bencinsko sestico z avtomatskim menjalnikom bos pomoje v Sloveniji zelo tezko nasel :) ... 

Za moj okus najlep?o notranjost ima tvoja prva. :bravo: ?trle?i monitorji so kr neki-grdo, pa tudi arnaturna izgleda v face-liftani bolj bogo.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Kar se ti?e dolgih relacij jih delam vsako poletje z vklju?eno klimo,tako da to ni to.Moja razlaga je,da je pa? njihova nafta bolj?a.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

?e ?e samo klima pri 25 redkeje obremenjuje motor kot pa pri 35, ko deluje veds ?as na polno, da sfolga ohlajevanje. Zato razlika v porabi.

Samo ?tos je v temu,da jaz s to mazdo ?e nisem naredil preko 800 km.A kje ?e 45 ?ez.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

@alex... ?e temperature povej. Pri 25?C je avto mnogo bolj odziven pa ?e klima ga ne obremenjuje. Pri 35?C ali ve? se pa ?uti da gre slab?e in ?e klima ga bremza.

Temperature mogo?e malenkost ni?je kot pri nas,klima se itak pri meni poleti nikoli ne ugasne.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

A si prepri?an da ni bila samo avtocesta mal nagnjena navzdol? ;)

?e je avtocesta preko avstrije navzdol,potem ja.Ah,ne,so hribi tam.

Kaj pa na obali?

No,no,ne more it navzdol,ker smo na morju.

To bo krivo,ja.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Alora. ?tartali smo iz KP, ?tirje v mazdi + ful prtlja?nik, smer ?e?ka. poraba solidnih 7l / 100. Gor sem tankal na Omv, cena za liter =26 kron=1?. poraba je ?e takoj padla na 6,8/ 100.Tudi motor je lepo potegnil, skratka bolj?i filing na gasu.

Za domov sem  tankal spet na omv pred Brnom. Ko sem ?e natankal poln rezervar, , sem opazil, da sem prijel za ro?ko diesel+ in je bil liter nekaj dra?ji,27,8 krone za liter. Spet eden od nategov tipa super, extra, mega sem si mislil- kao manj?a poraba, ve?ja mo? motorja, bla,bla...

Pa speljem z mesta in ?zmeden? pomislim, da so mi zamenjali ta ?as avto; ni bilo ve? ?utiti  turbo luknje, vlekel je od 1500 obratov na polno, kot bi bil ?ipan. In takoj sem opazil, da je poraba pri isti hitrosti bistveno manj?a.

In sem naredil 845 km, in nisem se cijazil ampak lepo "mu?ki" po avtocesti. Poraba 6,3. Avto je pospe?eval kot sneta sekira.

In sem v?eraj tankal to na?o brozgo in spet po starem, pritiskaj gas in seeda poraba gor.

Ne vem iz ?esa je narejena ta na?a nafta a ?e?ka je definitivno bolj?a. Da ne govorimo o nafti+, ki je narejena kot za dirke.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

No sej to je point. Po moje si zivcen ko glesas kako range upada

...in, ko ?aka? recimo ene ?titi ure v koloni pri 35?C z vklopljeno klimo na ful in se premika? po centimeter naprej, ga lahko  verjetno samo parkira? ob cesti in pokli?e? vle?no, ki gre na nafto, da te re?i iz zagate.In zmaga nafta. :P

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

Kako je, pa kaj s plo?evino. Kak?ne so izku?nje? Verjetno se pojavijo kak?ni baloni po 10-12 letih! Vsaj pri nas doma imamo tak?nje izku?nje ne glede na znamko.

Lp

Moje menje je,da ?e lepo ravna? z avtom,ga redno pere?, za??iti? lak z raznimi voski,ga spere? tudi spodaj in ga crta? mu ne bo slabega.Jaz nisem imel z nobenim avtom do sedaj problemov.

Je pa tudi res,da sem z obale in nimamo pozimi snega.

Kje si pa na?el to vpra?anje v tej temi?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

pokalo je ?e sem imel volan zmotan in hkrati naletel na luknjo. Tudi na le?e?ih policajih je ob?asno pokalo. Znan problem, ki ga re?ujejo tudi v zda. samo na?im je te?ko pogledat v servisne napotke, kjer je vse lepo opisano (po?lje jim mazda), kar morajo zamenjat. sem imel sre?o in naletel na vodjo servisa, ki je brez problema poskrbel za to.. ne vem pa to?no kaj menjajo, sem ?e pozabil..

A niso dol?ni tega re?it v garanciji?

Zato naj bi bila,ne?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

Velikokrat obojim robotiziranim ro?nim in DSG menjalnikom pravijo v sloven??ini "robotizirani" - ker je razlika med njima predvsem v tem da imajo DSG menjalniki dve sklopki (v bistvu dva lo?ena menjalnika) namesto ene same. Deluje druga?e zelo podobno. DSGji postajajo popularni ker ne izgubljajo energije pri sklopki (ker imajo tako kot ro?ni menjalniki) in posledi?no manj povi?ajo porabo kot avtomatski menjalniki drugih tehnologij. Jih je pa tehni?no zelo zajebano dobro narest in ?e v letu 2017 ni redko najti kakega tudi v premium znamkah ki rabi z rikverca v prvo predstavo ve? ?asa kot len ?tudent sred poletja do faksa.

 

Pozabil pa si ?e tretji sistem - t.i. CVT menjalnike, ki imajo namesto zobnikov jermene oz. verige in delajo na podoben princip kot prenosi pri skuterjih. Majo jih predvsem japonci (Toyota, Subaru, Honda), en ?as ga je pa vgrajeval tudi Audi pod imenom Multitronic. Stisnejo precej navora z motorja, lahko pa prenesejo samo omejeno koli?ino mo?i in avto "?udno" brni kar vozniki ne marajo. Honde trenutno baje celo umetno spreminjajo obrate motorja da je bli?je navadnemu menjalniku in se vozniki ne prito?ujejo.

 

Mazde imajo trenutno samo ?e "navadne" menjalnike s pretvornikom navora (torque converterjem, oz. lepo slovensko re?eno "vandler") in zaklepom namesto sklopke. Pretvornik (dokler se ne zaklene) prena?a mo? preko hidravlike in zgublja pri tem kar nekaj energije - s tega potem pride ve?inoma pove?ana poraba.

Lepo razlo?eno.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

DSG ima elektronsko vodeno dvojno sklopko...

Avtomatik ima hidravli?no sklopko...

 

Se motim?

 

Avtomatski oziroma samodejni menjalnik NI enako kot DSG menjalnik...

In kam med ta dva tipa spada mazdin?

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

Pri nas se ne da kupiti avto po ?elji...tudi novega ne more? testirati...

Mazdo 6 bencinarja 192 konji?ev pa avtomatika pa limuzina...GA NI v Sloveniji...

?e 165 konjski benzinarji so eksotika.

Pol pa ?e da izbira? barvo...pa opremo...

?e v tujini jih ni veliko.

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 Nem?ija prvi nakup
Napisano

Ha ha ha ce mislis da nemci ne vrtijo kmje nazaj....

 

Za 200? na 1000km gres v zelo nobel hotel. Jebemti kak ?ofer pa si in kak avto potem rabi? ?e je 1000km problem oziroma trpljenje?

?e moji otroci so lani oddelali 1100 in letos 900km v enem dnevu z velikim u?itkom...

 

 

Ne verjamem, da so to glih nemci. Vem za primer iz prve roke iz Italije, ko je pri?el na? prodajalec z kamionom, kupil 6 avtov in na? mojster je hotel kar na licu mesta zbit kilometre. Pa je rekel italijan?ek, ne tukaj v mojem dvori??u, ker mi zaprejo barako. In je lepo natovoril avte in kar na kamionu opravil "izbolj?avo".

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.