In sedaj sem se spet odlocil za podoben motor v CX-60 (G192 AWD AT), le da je PHEV ... S tem pa sem do sedaj prevozil slabih 5000 km in je povprecna poraba bencina po spritmonitorju trenutno 3,22l/100 km in poraba elektrike 21,04kW/100 km ...
Nekako tako ja ... Sam sem imel prej sestico CD175 AT in sem v cca. 5 letih z njo prevozil okoli 100.000 km in povprecna poraba v tem obdobju je bila 7,36l/100 km ... Za njo sem ime CX-5 G194 AWD AT in tudi po cca 5 letih in prevozenih dobrih 80.000 km je bila povprecna poraba 8,69l/100 km ... Avta sicer nista direktno primerljiva, ker je eden karavan, drugi SUV, pa se CX-5 je bila AWD ... ampak za neko orientacijo je OK ... Je bil pa rezim voznje podoben, ker sem bil edini voznik ...
Sem na brzino zbral podatke ... je pa treba vedeti, da so tukaj steta prvic registrirana vozila v Sloveniji... kar pomeni, da je lahko kaksna tudi rabljena iz uvoza in je prvic registrirana v SLO, kar recimo pri CX-60 ni bil problem, ker ni nobene rabljene iz uvoza ... pri ostalih pa je gotovo kaksna iz uvoza ... vendar pa je s tem kar precej dela, ker je podatkov ogromno ... ...
Koliko je bilo pa še drugih modelov Mazd prodanih v enakem obdobju.. 🤔
Je kar nekaj dela s filtriranjem tega... ... Tukaj sem vzel celotno obdobje, odkar se prodaja CX-60 (od konca avgusta lani) ... Po modelih sem pa ze enkrat naredil do konca leta 2022 ...
Pomoje so v teh stevilkah tudi tisti salonski ali testni, ki jih imajo trgovci registrirane … in ce ima vsak trgovec po enega, je to ze polovica teh avtov … Dva ali trije so verjetno uvoznikovi namenjeni novinarjem… In mislim, da je se vedno vec takih, ki ne marajo elektrifikacije… in dizli imajo res odlicne lastnosti, kar se porabe tice… Se ena vecja runda bo verjetno proti koncu leta, ko pride se inline6 bencinar…
Sem se danes malo "poigral" s podatki iz podatkovne zbirke "Prvič registrirana vozila" in sfiltriral stevilo prodanih CX-60 v Sloveniji ... Od konca avgusta lani, ko se je začela Mazda CX-60 prodajati v Sloveniji je bilo prodanih oz. prvič registriranih 52 Mazd CX-60:
Po modelu oz. motorni različici:
CX-60 / e-Skyactiv PHEV / AWD AT ... 35
CX-60 / D254 / AT / AWD ............ 15
CX-60 / D200 / AT .................. 2
Skupaj: ............................ 52
Po barvi:
Kovinska bela - svetla ............. 14 (9xPHEV327, 5xD254)
Se je prizgala lucka in sem sel tankat, ker sem se peljal mimo v Medvodah in ni bilo se neke pretirane guzve … 37 litrov je slo not… torej sem “prisparal” slaba dva evra
Novejsih res ni potrebno vozit k Pelkotu… Vsaj ne prvih pet ali sedaj celo sest let… dokler so v garanciji… Je veliko manj problemov, ce je kdaj treba kaj garancijsko urejat…
Fino si je prej pogledat kaksna navodila, kako se zadeve razdirajo ... in si potem vcasmes cas ... Ce nimas ravno dveh levih rok in si vsaj malo tehnicnega tipa... potem ne bi smelo biti problema ... Youtube je za to odlicen vir ...
Jaz sem tudi v CX-5 sam zmontiral CarPlay modul... pa recimo DashCam... Slednjo sem zmotnrial tudi v CX-60, kjer pa je bilo malo tezje, ker je se prevec nov avto in ni prav veliko vodicev, kako se kaj razdre ... Ampak je vseeno slo ...
Sicer sem "natankal" samo za ene 10 km... ravno toliko, da sem se domov peljal prakticno zastonj... Sem bil premalo casa v stacuni, ker sem bil sam ... Ce bi bila zena zraven, bi verjetno natankal vec... sicer bi tudi racun pri blagajni stacune bil verjetno visji...
Tako je... Seveda pa moras izpolnjevati nekaj pogojev... V bloku je moje resitev v vecini primerov neizvedljiva ... oz. resitve niso ravno enostavne ... Pa doma ne smes biti v kaksnih krajih, kjer je bolj svoh strom ...
Saj imajo Mazde tudi menda 10l rezerve…. Opozoril se prikaze, ko je nekje manj kot 50 km… pa kolikor sem bral, so nekateri se kar nekaj km, ko je “range” kazal ze 0 km…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Besedilo na koncu oglasa ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani