Tako je... Seveda pa moras izpolnjevati nekaj pogojev... V bloku je moje resitev v vecini primerov neizvedljiva ... oz. resitve niso ravno enostavne ... Pa doma ne smes biti v kaksnih krajih, kjer je bolj svoh strom ...
Saj imajo Mazde tudi menda 10l rezerve…. Opozoril se prikaze, ko je nekje manj kot 50 km… pa kolikor sem bral, so nekateri se kar nekaj km, ko je “range” kazal ze 0 km…
Pri meni pa leva ... Tankam enkrat na mesec... ali pa se manj ...
Prej sem s CX-5 tankal vsaj dvakrat na mesec... vcasih celo trikrat... Pa ima pomoje CX-60 PHEV manjsi rezervoar... Tankam ponavadi kmalu po tem, ko se prizge lucka in pri CX-60 gre notri v povprecju slabih 40 litrov ... Pri CX-5 sem tankal ponavadi med 45 in 48 litrov ...
V tehnicnih specifikacijah pise, da ima CX-60 PHEV 50 litrov velik rezervoar ... CX-5 G194 pa ima menda 58 litrov ...
Ali pa imajo Mazde po novem odprtino za tankanje kar na obeh straneh?
Tako je... PHEV (prikljucni hibrid) ima na desni strani vratica za priklop kabla za polnjenje z elektriko, na levi strani pa odprtino za tocenje bencina ...
Nimate samo lastniki X186 mild hybrid sistema ... Je vgrajen ze tudi v najsibkejsem modelu CX-30 e-SkyActive-G 122 in tudi ostali, cenejsi modeli kot so Mazda2, Mazda3 ...
In tudi, ko si kupil tako Mazdo, ne ves tega, kar je @Boss spraseval... kako velika je baterija ...
Pomoje e-Skyactive-X Mild hybrid elektromotorja nima… Rekuperirana energija se menda uporablja za napajanje elektricnih sistemov… Nekako tako, kot pri starejsih sistem i-Eloop … le da je tam bil samo kondenzator, tukaj je pa ena majckena dodatna baterija…
Pred nekaj dnevi, ko sva se vracala iz dopusta ... nekje pri Rijeki je zozenje v en pas zaradi del na cesti... in omejitev 60 km/h ... Avto pred mano je vozil nekje okoli omejitve... torej cisto OK... kamionar za mano je pa nekajkrat blendal, ko zmesan ...
Ampak bistvena informacija pa je, da navigacijski sistem ni enak v novejsih Mazdah… in ravno softver je tisti, ki deluje tako ali drugace… Samo kartografijo itak upravlja samo nekaj podjetji in to potem prodajajo naprej softverskim podjetjem, ki to implementirajo v svoje resitve…
pred 39 minutami je NevLado napisal:
Jaz mislim da ta sistem prepoznavanja znaka deluje na navigacijo pri kenslanju, sepravi ko navigacija zacahna da so šli mimo omejitve potem kensla omejitev.
Deluje kot kombinacija obeh sistemov… torej preko kamere in iz podatkov v kartografiji… Prednost ima razpozani znak iz kamere…
Težko... Vse novejše mazde imajo to enako narejeno.
V bistvu nimajo vse enako kartografijo oz infotainment, samo izgled je podoben… V moji sestici 2013 je bil se TomTom…. Potem v moji CX-5 so bile karte od NNG (iGo)… Sedaj pri CX-60 pa je ponudnik kartografije Here …
Znake sicer s pomocjo kamere zna brati dokaj dobro... problem je, ker so v kartografiji kot kaze marsikje napacni podatki... TO je bil problem ze pri prejsnji CX-5, ki ima prakticno enak infotainment, kot CX-30... Je pa problem podoben tudi sedaj pri CX-60, ki ima drug infotainment ... Pa sistem ne razume znaka za konec omejitev oz. ga prakticno nikoli ne uposteva ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Do naslednjic, ko bom moral spet tankat, bo slo mogoce spet dol
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani