Ima zagonskega za motor in pod sovoznikovem baterijo, ki pomaga pri sami vožni. Pojma nimam, če se lahko vžge na kable, poglej navodila, v tem primeru raje pokliči servis!
Edino smiselno je izobraževanje ljudi. In pa zamenjava vrste kemije v baterijah za nekaj manj eksplozivnega. To je vse, kar EV svet rabi.
Elektriko "pridelujemo" sami, čemu bi financirali Arafate, Amere in ostale, če lahko ta denar ostane doma in gre v razvoj Slovenije?! Nafta naj ostane samo tam, kjer je elektrika še ne more "elegantno" nadomestiti, to je pa tudi vse.
Po moje je edino smiselno, da bi imeli vsi proizvajalci EV vozil in to "globalno" že serijsko, brez izjeme in to čimprej, ker je že sedaj skoraj prepozno za to....
Samo kdo bo dal za kaj takega pobudo oziroma zahteve.... . 🤔
Premalo imaš napumpane, meni jih je vulkanizer nabil na 3 bare , sem kar mal čudno gledal. No potem sem jih malce spustil - na 2.8 se mi zdi, ampak ja. On je že vedel zakaj. So pa precej mehkejše, tudi če so XL verzija ja.
Jih imam na 2.7,bom videl za kak dolgo bodo. Savine so bile ponavadi za 75kkm,sezono in pol.
Mislim, da so oboje boljše od Nexsen, ki jih imam na službenem, se ob strani že obrabljajo, ker so bistveno premehke za Pasata a se drugače dobro držijo ceste.... 👍
Tole pomanjkljivost na oblogah poznam že odkar imam novo cx30, ko sem plastiko ptremazoval z zaščito sem to opazil in tudi pri Selmarju sem po enem letu pogledal v salonu in je bilo ISTO!
Lahko, da res ni pri vseh tako... 🤔 Je pa res, da ti pri sivi, ki ima manj kontrasta med plehom in plastiko pozneje pade v oči. Ne vidi se pa enako, včasih nič, včasih pa zelo, odvisno od svetlobe in čistosti avta! Tisto pri vratih so pa tako oblikovali pri Mazdi in nikakor ni napaka pri sestavi avta sem pa to tudi že zdavnaj opazil in ni niti malo moteče!
Vse skupaj je zelo zavajujoče. Mogl bi vsaj napisat koliko je bilo samo potovanja + polnjenje/tankanje.
Zraven napiše tudi da je izračunov da proizvodnja baterije da 1.9kg co2 na 100km, kako je do tega pršu, to je tudi verjetno ob predpostavki, da bo ta baterija imela isto življensko dobo kot mazda. Takoj ko pridemo do menjave baterije, se CO2 podvoji, pa ni več tako optimalno vse skupaj. Zraven pa napiše da je ceno elektrike nastavu na 0.28, ampak da večini uporabnikov tolk nizke cene ne bo uspelo dosečt, se prav, bojo polnili po isti ceni kot nekdo tanka dizel.
Če pa računamo hitrost vožnje, je un pri 180 pot prevozu v 3h 24min, ta drugi, pa če računamo da je skoz vozu 150, čeprov piše v članku da je mogu upočasnit, da je sploh pršu do polnilnce, oz. do naslednje postaje, je pa vozu 4h in 7min, je že tukaj razlika 43min. Končna razlika 50min, je pa glede na potovalni čas to prbilžino 25% poti, se pravi, bi v tem času un z mazdo prevozu še dodatnih 150km.
Pa rečemo da je polnu med "sestanki", če vračunamo še to v pot normalnega človeka, ti gre pa cajta še pa još.
No zj, pa še ena realna od ne dolgo nazaj. V avgustu sem na srbsko-hrvaški meji čakov 4.5h, pri 40 stopinj, brez kakršnekoli sence, jest sem sedel v avtu s klimo, in glede na pogoje, priznam, nobena klima ne ohladi lepo avta v takih primerih, ampak, je bilo znosno. Zraven mene, je čakala ena družina s teslo, okna so mel odprta, švical so tko kt da bi plaval, pa redno so se s hladno vodo zalival, da jih ni fršlok udaru.
En review voznika M6, po narejenih 550k km. Pravi, da ni nikoli naredil servisa avtomatskega menjalnika in da še vedno deluje kot nov. Usnje izgleda odlicno, edino volan ima zjahan. Zanimivo za pogledat.
To vzemimo kot dobra reklama za Mazdo.... Vse potrebno je pa že @scania zapisal😔🫣👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja res so eni-ene boge, imajo enako varnostno razdaljo za vse hitrost pa prvi pri semofoju stojijo še za en avto fore nazaj, za vsak slučaj....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani