In tole enako js pri?akujem za dizel letnike 2015+, enostavno ?e ve?ina teh nima dost poti za sabo, da bi se kazalo probleme pri zadnjih letnikih. Glede na to, da pa so ti motorji zej ?e "dozoreli" upam, da se motim in bodo Alex in ostali vozili bp do konca svojih dni
?e misli? M Hybrid 0.0kWh, je po mojem 2 minuti ?e premalo, da bi ti pri?paral kake kilovatne ure (ne me zej lin?at, nism elektri?ar sam ena kilovatna ura ni tak malo elektrike)
Iz mojih izku?enj je bolj pomembno, kako dolge relacije ma?, jst sm meu 21 km relacije (sicer ne AC) in je blo premalo za dizla, da bi se ogrel in mu omogo?il normalno delovanje.
Kar se pa ti?e porabe 2.5AT, zadnji kesl 8.1 l/100km s tem, da imam pred domom pol kilometra makedama v hrib (kar nabije porabe vsaj za pol litra). Vo?nja po AC z 130-150 pa mi je znesla okoli 7.2 l/100km (celotna pot na ?e?ko je prinesla porabo 6.8 l/100km).
Jap tudi js potrjujem ignacijeve trditve, ?e nisi poraba guru pol priporo?am tut sam 2.5 AT. Po dvomese?nem lastni?tvu omenjene motorizacije sem bolj navdu?en, kot pred tem nad enim letom CD150 letnika 2015. Je pa seveda res, da bo rabljeno te?ko najti pri nas.
Priporo?am pa zgolj za to, ker se pa? ne bo? ubadal z stanjem DPF in mo?nosti problemati?ne turbine.
Ja, sem pri?akoval da bojo na?li enga zgorelega, za vse je kriv D-I-E-S-E-L, tule je pa res te?ko fake rezultate objavit, k je 100 auto zagorelo. Pa? grejo po vrsti: elektri?ni -ne, elektri?ni - ne, u tale ni elektri?ni, aja sam je bencin - tut ne, elektri?ni - ne, o ka pa tale? ja ta pa je, diezel, ta je zagorel prvi
Aja pa ?e povpra?aj, ?e se mu nivo olja kaj dviguje. Je lahko posledica veliko nedokon?anih regeneracij. ?e ga bo? pa ?el pogledat, pa le potegni ?ibko ven, ?e je olje med MAX in X oznako, je to lahko znak veliko regeneracij in posledi?no problema z DPF.
So pozabili na novej?e dizelske tehnologije ... kak se lahko to pozabi? Enostavno smo kot krave, gremo za tistim, kar nam prodajajo, konec Kot ka?e pa bomo do 2030 postali kremen?kovi ...
Drga? pa za tiste ki mate tak?ne probleme z mazdino navigacijo, mal preverite kak mate nastavlene kriterije iskanja poti. Lahko da mate kak avoid vklju?en al pa na?in iskanja tak?en, da izbira ?udno.
Drga? pa jst sm v prej?nji M6 mel navigacijo iz leta 2015, na za?etku sem razmi?ljal, da bi posodobil. Pa sem kmalu ugotovil, da ni potrebe, sj ti pridajo kak?no kro?no al pa kako AC v tujini, ampak se mi ni zdelo prehudo, pa zmeri sem na?el cilj.
Aja pa zakaj ne google maps, no eni ?e ?ivimo brez mobilnih podatkov, tam pa se zadeva zakomplicira.
@Jest & @Boss: auto-hold mogo?e dela drga? na ro?nem menjalniku, js mam podobne opazke kot jest, dela takoj.
@PASSENGER AIRBAG: ta beli napis res ne vem za kaj sploh je .. pri najnovej?i M6, kot pravi @Boss, itak gori rumen indikator za airbag off, ?e sopotnika ni. tak da ne vem zakaj ta napis sploh.
Ka ESPja pa opreme va?ih mazd nepremorejo? Al vsi najprej k zalufate pritiskate vseh ?est knoflikov levo od volana? No dobr ... ?e grem iz te teme vn, sm ?e preve off-topic
Ponudba vs. povpra?evanje, pa? cene so tak?ne kot so za bencinarje.
Druga?e pa glede na ?tevilo prevo?enih meni nit ne pride tako velika cena, ?e seveda podvozje ni na?eto z rjo in je nekarambolirana. Kar bi me motilo pa je premali G145 motor.
@Alex: Pogleda? DPF PIDe z forscannom ali pa torque, pa vidi? kaj se dogaja (moje razlage pidov: PM_ACC - koli?ina akumuliranih delcev, PM_ACC_DSD - predvidevana koli?ina akumuliranih delcev, PM_GEN - tovarni?ko programirana zgornja meja akumuliranih delcev za trenutno prevo?ene kilometre od regeneracije).
Regeneracija se spro?i, ko je ali PM_GEN ali PM_ACC nekaj nad 6. Zej ?e je vse okay, potem mora biti indikator za spro?enje regeneracije PM_GEN, PIDa PM_ACC in PM_ACC_DSD pa morata v tem trenutku biti ?im ni?je. Na kratko, v vsakem trenutku pred/po regeneraciji, morata vrednosti PM_ACC in PM_ACC_DSD biti krepko pod PM_GEN, kar pomeni da se filter zadeluje manj kot je predpisana vrednost in to posledi?no pomeni, da je DPF ?e v finem stanju. Ve? o tem je v tejle temi (ja, je dolga ampak se spla?a prebrat): http://www.mazda-si.net/topic/14953-kraj%C5%A1i-interval-regeneracije/page-2
?e pa ne pusti na obd prklopit, potem pa brez prevo?enih 300-400 km bolj te?ko.
1. Definitivno bi preveru v kakem stanju je DPF, na koliko km dela regeneracije, ?e ?e obd scannerja nebi pustil priklju?it.
2. Bluetooth modul, nekateri so imeli probleme z priklju?itvijo telefonov, drugi pa smo imeli probleme z za?etkom predvajanja iz USB naprav. Zmeraj ti je za?el predvajat od za?etka in ne kjer si ostal. Da tole preveri?, mora? avto izklopit vsaj za 2 minute potem pa ponovno zagnat, pa vidi? al gre od prvega komada al ne.
@Nejc: KIA ma baje profesionalni odnos, prodajo ti lanski Sportage v AT za 36k ... kup?ija nima? kej Tucson ... jap, sem tudi predlagal ta ma primerljiv 1.6 T-GDi z ostalimi 1.5 zadevami. Kuga pa spet ma sam dizla po njihovem ceniku.
EDIT: Kar sm pa ugotovil po hitrem preletu paketov, sem pa resni?no presene?en kaj se v mazdi prodaja. Dejansko ma najbolj uporabne zadeve v srednjih paketih, revolution ma vse varnostne zadeve .. mrtve kote, pre?ni promet ... ki jih za zdaj pri ostalih znamkah sre?ujem zgolj v najvi?jih opremah ... zanimivo
Aja, sm mislu, da so kak?ne druge problematike okol tega motorja. Jah tole mamo ?al na izbiro: 1.5 VTEC, 1.5 TSI ... pol se pa kon?a, aja opel ma ?e nekega 1.6 z 180 konji Je ?e kaj drugega pametnega v rangu Kodiaqa, Tarracota, CR-V za pametno ceno?
Ko stopi? v hondin salon dejansko ne ve? kaj bi sploh lahko kupil. Nimajo nobenega pametnega karavana, bencinskega CRV si pa tud nebi ?elel. Accord je avto v priomerjavi s tistimi ?udi od civicov, ne vem zakaj ga ne prodajajo. Honda je naredila tudi kiks ko je ukinila proizvodnjo najbolj?ega dizel motorja. Ni ?udno da jim ?epa prodaja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Js bi pa reku da je, ker se kilometri kr fajn prodajajo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani