Ja, statistika kaže, da se bistveno pogosteje vžigajo sodobni hibridi kot pa EV.
Hibridi so po mojem mnenju itak slepo črevo razvoja avtoindustrije - čemu bi vozil s seboj dva pogona in ju bolj ali manj posrečeno kombiniral. To, da se prej vžgejo, me pa tudi ne čudi, saj jih razvijajo na silo in na "horuk".
In kot si pravilno ugotovil, sodoben PHEV, npr. Mazda CX-60, ima že vgrajeno večjo baterijo kot električni Smart ... Pa še bencin zraven. 😃
Strah je prisoten, a ne povsem utemljen. Statistično gledano EV-ji gorijo redkeje. Težava je v tem, da ko gorijo, pogorijo temeljito (in še kaj zraven).
Varnostni standardi so - mogoče bi jih še nadgradili. Ne moreš pa reči, da varnostnih standardov ni. Če vozilo prestane vse NCAP teste brez da se užge, potem je precej narejenega na varnosti - se strinjaš?
Koliko ljudi osebno poznaš, da jim je zagorel avtomobil? Jaz točno dva, enega direktorja, ki sem mu še mahal, ko se je njegov Audi A8 začel dimiti, da je pravočasno odvil in izskočil, ter od kolega sodelavca z BMW 2 Tourer. Sem pa pri vseh prevoženih kilometrih po domačih in tujih avtocestah v živo videl goreti še tri avtomobile - v vseh primerih so bili ICE ...
Nobenemu proizvajalcu EV ni v interesu, da ne bi kar se da dobro poskrbel za zaščito pred gorenjem, saj jim je kristalno jasno, da če se kakšnega njihovega modela prime renome bakle, da lahko kar zapre proizvodnjo ...
a) DMV plačaš pri nas, po tem ko ti naredijo homologacijo, ki je podlaga za obračun (izpusti CO2).
b) Če je v DE cena rabljenega vozila z njihovim DDV (Mwst), je to to, pri nas se ne plača še enkrat (prišparaš nekaj denarja, ker je v DE davek nižji 19 vs 22 %).
c) COC-dokument mora biti priložen (vsakemu EU) vozilu, ker ga bo hotel videti na homologaciji. Opomni prodajalca.
2.
Unfallfrei pomeni, da vozilo ni bilo karambolirano - in popravljano.
Tista, ki ima pobarvano prasko, verjetno ni potrebovala večjega posega, zato je "nekarambolirana".
Siva, ki je potrebovala zamenjavo karoserijskih delov, pa ne more biti "nepoškodovana".
Točka 2) odgovor: ne vem, jaz sem to vedno med tednom delal, ko so imeli uradi uradne ure. Zdaj od kovida naprej si se moral celo za termin najaviti - tega je vedno prodajalec uredil, ko sem mu povedal, kdaj pridem. Nazadnje sva vse uredila v manj kot 15 minutah od prihoda na železniško postajo. 😃
Ampak če lahko zrihtajo vse v avtohiši ... To jih boš moral vprašati, če je možen prepis in tablice v soboto ...
Plus v tem konkretnem primeru je tudi to, da imajo tri podobna vozila na zalogi.
Lahko vzameš drugega - in jim pač zatežiš, da ga dajo po ceni, ki si jo plačal, če pri oglaševanem nekaj ne štima.
Čeprav imam občutek, da ste tukaj na forumu izjemno črnogledi in vidite samo ekstremne scenarije, ko lahko gre kaj narobe. Medtem pa vas Mujo iz celjske avtohiše trikrat okrog prinese v 15 minutah in še vedno kupite mačka v žaklju. Ampak on je tukaj, on je "dobar", poštenjak ... 😃
Mislim, da se glede nakazila kupnine nimaš kaj sekirati. Nakažeš in je. Če nakažeš dopoldne, v 99% pride še isti dan (sicer bo Nemec to verjetno videl popoldne).
Jaz fizični osebi ne bi nikoli v tujino nakazoval denarja vnaprej. Edino, če si res za hazardranje. 😉
Kaj pa bi naredil?
Imel 20 jurjev v žepu/denarnici/torbici in šel čez 2 ali 3 države z vlakom? Te lahko za vsakim vogalom kdo počaka in pretrese, če mu zgledaš nekaj več vreden ... ozr. živčen. Verjemi, danes je bolj varno nakazati kot nositi ...
Sicer pa, tudi če nakažeš fizični osebi, imaš dokazilo o nakazilu ... Je pa fino, da se prej identificira s kakim skenom osebnega dokumenta, prometne, homologacije avtomobila itd., da se prepričaš, da je to res človek in njegova imovina, kar prodaja.
Pa še glede stroška nemških preizkusnih tablic in zavarovanja. Iz Nemčije do nas je praktično samo avtocesta. Koliko si zaupaš kot šofer? Po AC peljati je najlažje, ni treba že prvi dan v DE sprobati Vmax vozila. Torej tudi strošek kasko zavarovanja lahko odpade. Sicer pa v avtohiši reči, da želiš najkrajše preizkusne tablice (veljavnost 5 ali 7 dni, ne rabiš cel mesec), več kot dovolj, da se pripelješ domov in urediš formalnosti.
Mene bolj skrbi potem jebanje tukaj z listinami, ko moraš nekaj pošiljat in nevem kaj? To pomeni skakanje okoli sredi dneva, čakanje... Veliko enga časa, ko bi lahko ali delal ali mel proper dopust.
Ni noben bav-bav.
Se pripelješ na lokalni AMZS ali podoben urad za tehnične preglede in rečeš "Tale je za homologacijo."
Predaš nemško prometno in kupoprodajno pogodbo in izploniš svoje podatke na vlogi.
Ta čas mojster pogleda št. šasije, poslika avto in že lahko greš na šalter plačat 96€ za homologacijo. 10-20 minut, odvisno od tega, kako hitro pišeš in kako hitro on pregleda avto in ga poslika.
Vlogo za DMV izpolniš na računalniku in oddaš elektronsko. Večina organov jo zdaj obdela v enem delovnem dne. Plačaš znesek, ki ti ga odmerijo, in s potrdilom o plačanem DMV greš izbrat SLO tablice.
Ja, ampak ne pozabi, da ti "prevoznik" opravi le del vsega naštetega - zgolj pripelje avto na dvorišče - plačilo DMV in homologacija, torej ukvarjanje z lokalnimi organi, je še vedno v tvoji domeni.
Ne vem, no, če ravno vsak dan ne obračaš velikih denarjev, se mi zdi, da z lastno organizacijo kar nekaj prihraniš. Pa še bogatejši si za izlet in izkušnjo. Sploh v dvoje. 😃
Sicer pa malo poglej urnike vlakov, do sredine Nemčije (Fulda ipd.) lahko prideš tudi za okoli 50€ po glavi (nekaj SuperSparPreis ponudba).
Vlake preveri na več straneh, ker imajo za iste poti lahko znatno različne cene (enkrat so cenejši DE, enkrat AT, včasih pa celo agregator):
Dajmo drugače reči. Za uvoz se po pelkovem nasvetu pogovarjam z maticem iz b-mat. Je to ok? Drugo vprašanje je pa, koliko prišparam, če grem sam? Ko sem na hitro računal nekje 500€. Correct?
Ne vem, koliko ti je naračunal, da bi lahko primerjal.
Jaz sem v eni temi na forumu pred kratkim napisal, koliko "na debelo" stane uvoz - poišči in primerjaj.
Ni pa to noben bav-bav, sploh če delaš z večjo avtohišo, saj zelo verjetno že sami uredijo tako prepis kot preizkusne tablice in ti ni treba po uradih skakati, temveč se le še odpelješ ...
Glede na to, da je SkyActiv G motor skoraj nespremenjen od leta 2012, je zelo zanesljiv. Visoka kilometrina ob rednem vzdrževanju ne bi smela biti vprašljiva. Če boš pa menjal sam olje na 10k km, pa jo lahko še dodatno podaljšaš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, statistika kaže, da se bistveno pogosteje vžigajo sodobni hibridi kot pa EV.
Hibridi so po mojem mnenju itak slepo črevo razvoja avtoindustrije - čemu bi vozil s seboj dva pogona in ju bolj ali manj posrečeno kombiniral. To, da se prej vžgejo, me pa tudi ne čudi, saj jih razvijajo na silo in na "horuk".
In kot si pravilno ugotovil, sodoben PHEV, npr. Mazda CX-60, ima že vgrajeno večjo baterijo kot električni Smart ... Pa še bencin zraven. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani