Jaz že večkrat-lih špana priporočam👍...imajo enega dečkota,k sam to dela.
In zmeraj,k je mal čohnjeno,dam prec zrihtati.
In pazi to-imam na C-Maxu feltne Mak-Fever5R v mat črni barvi...in to svileno-mat!!!...k če je kera barva zajebana za popravljati,po tem je ta!!!
In sem malce označil na gumi,da bi videl,kje in kako je popravil...in "jaz butelj"-seveda je gumo snel😂🤣...jaz pa pol iskal k blesav...ni šanse,da najdeš kje je popravljeno🧐😲-res tip je neverjetni stručko😊👍
Za povrhu,pa sploh ni bilo drago😀 (glede na to,da tudi guma gor-dol+centriranje)...je pa res,da je zmeraj bil le en "čohec"...cca. 1x2-3 cm...a res čisto do "mesa"...k če je le površinsko-tega ne dam rihtati.
Električnega se da čist enostavno pogasit. Kontejner vode pa cel avto potopit vanjo in pustit nekaj dni.
Pol ga daš pa ven...in se čez nekaj dni spet vžge...
Stvar je pač taka,da že kot nova ni "ziher",če je pa poškodovana pa sploh.
Problem je v tem,ker če se temperatura ne more absorbirati,pol ni poti nazaj...t.i. termični "pobeg" oz. stvar bo tako dolgo gorela,dokler ne zmanjka snovi...za to pa v večini gasilci lahko le kontrolirajo,da se ne razširi,ker baterija bo gorela,dokler ne bo popolnoma zgorela...za to pa požar EVja izgleda drugače kot pa pri ICEjih...ICEja lahko pogasiš,in še od avta nekaj "prepoznavnega" ostane...pri EVjih pa se večji del avtomobila stopi do te mere,da je vse skupaj dokaj neprepoznavno.
Torej gasilci le omejujejo,ker "bazena z vodo" (da bi bateriji odvzeli odvečno temperaturo) nimajo...z odvzemom kisika pa itak brez veze,k ob razkrajanju elektrolita nastaja toliko kisika,da dejansko baterija hrani svoj lastni ogenj,dokler popolnoma ne zgori....tukaj gasilci kot rečeno nimajo kaj,razen "gledati" in paziti,da se požar ne razširi.
Pri kolegu-sodelavcu (sem že pisal o njem),ko se mu je en z strani "zakantal" v Nisana Leaf-a si gasilci niso upali odklopiti glavne baterije (ali pa niso bili poučeni oz. pač niso znali🤔🤨),in je moral kolega odklopiti sam...
pred 3 urami je dvorjan napisal:
Jaz v praksi še nisem videl EV goreti, klasike pa ... Kakšno turbino raznese, zabasan DPF se vžge ... Skoraj vsako leto vidim en avto, ki gori.
Tega je na Youtube-u kolikor hočeš,a ne smemo vsega,kar je tam naloženo verjeti,ker obstajajo tudi posnetki,kot je ta...
TO NI EV-AVTOBUS!!!!
To je avtobus na plin,kjer se z varnostnimi ventili plin spusti na prosto,da kontrolirano zgori brez eksplozije...je pa zadeva nič manj spektakularna🙄
pred 4 minutami je Boss napisal:
DPF se ne vžge, ker to ni isto kot saje v hišnem dimniku, ki se lahko vžgejo. Pred desetletjem je bil vpoklic zaradi grelcev DPF-ja, ki so lahko se samovžgali. Ampak to mislim, da je takrat uporabljal BMW pa VAG. Ampak so z vpoklicem rešili problem.
Turbo na običajnih avtih ne raznese. To se zgodi kvečjemu pri ekstremnem tuningu, sam to ne paše zraven v to zgodbo. Pa tudi, če bi turbo razpadel je možnost vžiga majhna. Navadno pri ICE prihaja do vžiga, če kje gorivo pušča in curlja na razgrete dele, al pa da pride do kratkih stikov na napeljavi pa se ta vname.
Ne vem, samo jaz pa sem videl na cesti goreti avto v vsej svoji vozniški karieri zgolj 1x pa kljub temu vozim gasilni aparat s sabo. Verjetnost je sila majhna, ker če to pri 800.000 prevoženih km v življenju do zdaj bi človek rekel, da ni omembe vredna verjetnost, ampak vsaj je upanje, da pogasiš začetni požar. Večino tega časa, ki ga omenjam, EV-jev sploh še ni bilo in da je malo večji razmah le teh šele zadnjih nekaj let. Ko bo teh večina, takrat gasilnega aparata ne bom več vozil s sabo, ker je brez veze, saj z njim ne narediš absolutno nič, če se vžge EV.
Sem lih pred kratkim v Hoferu kupil en gasilni aparat od Glorie👍...so imeli samo še enega...ne vem več koliko...20-25€🙄 2,5kg z manometrom👍...je skoz v Mazdici😊
Saj ni to samo pr VAGu...tudi drugi bi radi zaslužili tam,kjer se "normalno" ne služi.
Lep primer Hyundai
Za tiste k ne razumejo nemško,si naštimaj (tisti zobnik-nastavitve in izbereš kar pač razumeš.
Na kratko...na koncu mu le rata dobiti ene ležaje....a brez garancije,da so "tapravi",in tudi proizvajalci skrivajo podatke...kaj šele,da bi ti ležaje prodali!!!....ne,ne-to pa ne-samo komplet motor dobiš....če dobiš....prasci na potenco.
Aja...še nekaj se mi poraja...preden je kupil je govoril o 220 komjih...včeraj pa o 2.0L motorju (k sem mu rekel,zakaj ni vzel 2.0 CX-30 je rekel..."saj je 2.0")
In gledam...in vidim,da 2.0 ima več kot 300 konjev🧐
Po moje ni vse čisto res,kar govori....po moje je vsepovsod malo "naložil"...in nima 2.0 motorja,in tudi nima 10L porabe....ampak več😂
Bi ga moral enkrat "ujeti" na parkingu,da mi pokaže🤔
Detajl k bo mogoče še bolj razsvetlil mojo zgodbo-pri sodelavcu gre zmeraj za nove avtomobile!
In kot je Alex napisal...res na koncu ne veš kaj bi...in nakup je itak taka iracionalna in emocionalna odločitev....
Bi pa dodal samo to-moje mnenje je,da če je že "zajebal"...kaj bo sedaj spet menjaval,k bo pri prodaji spet izgubil toliko,da bi se z 10L porabo lahko vozil še leeeeeeta!!!
Plače ima dovolj,da si to lahko privošči🧐...priznaj si in "furaj"...
Samo na koncu mi izpade,kot da ima avto samo za to,da gleda na števec koliko mu "pije"...in če ni tista številka k jo hoče...."gremo zamenjati"...
Je seveda njegova stvar,kam daje cvenk...samo meni to lih ne gre skupaj z njegovo "preračunljivostjo".....pa smo spet pri iracionalnosti in emocijah pri nakupu avtomobila🙄
Bom kar tukaj nadaljeval...ena zgodba,k sem po času spet srečal mlajšega (28 let) sodelavca,k je do pred kratkim imel Nisana Leaf-a (3-4 leta starega🤔).
In ko včasih tako nanese debata,in se o avtih pogovarjamo...bom napisal par dejstev in kaj sem izvedel itd...vi pa si mnenje ustvarite sami.
Skratka,sodelavec je tudi strojevodja na SŽ,živi v bloku (brez možnosti polnjenja avta) in je zaradi preračunljivosti (po mojem mnenju) kupil novega Leaf-a.
Polnil je kjer je pač lahko,ko je lahko...včasih pustil pri Lidl-u na Zaloški in peš domov (slab kilometer)....
Enkrat se mu je en celo z strani zakantal v avto...je bila cela kolobocija,k je EV.....
In kolega seveda skoz,da zanj obstajajo le še EV-ji itd....poznate te debate....
In k je "počen na denar"...sanja,da bi naredil izpite za vleko v Avstriji...in z nastopi na Jesenicah itd....za malenkost boljšo plačo.....
A "hudič"...k Leafa nima na Jesenicah kje polniti...doseg pa je itak premajhen za tja in nazaj...
In sem mu svetoval,da naj kupi enega majhnega šparavnega Dieselčka😀👍
On pa,da bi rad malenkost večji avto...(za eno "rit"...nima niti punce,žene,in otroke tudi ne...in po moje tudi nikoli ne bo imel...)
In mu rečem,da naj ne jemlje avta z turbo-jem...da naj vzame npr. CX-30 z 184 konji...za po mestu super,na relaciji majhna poraba,in čist dovolj velik zanj....
In je rekel,da bo vzel 220konjskega Formentorja (ne me spraševat o tem avtu,k nimam pojma,k me tudi ne zanima)
In od kolegov izvem,da je razočaran itd....
In lih včeraj v nočni ga srečam in povprašam.....in pravi,da je razočaran,k ima 10L porabo po Ljubljani.....
Pa pravim..."kaj sem ti svetoval....?"
In je rekel,da je 2.0L motor.....in da bo zamenjal za enega hibrida.......
Sem Mazdo nazadnje pral 5 tednov nazaj,pa je bil že čas🙄...po PS-u kolesa+koloteki,komplet vse z "štrajfiksom",snow foam,spet pošteno z štrajfiksom,metoda ene kante z 6 rokavicami,spet orng z štrajfiksom in pobrisano-"fertig".
Zaenkrat samo zunaj,k sem pozno začel (z nočne😧)...pa mi je že začelo postajati hladno😬...moker "k cucek"😅...sem pa orng spral tudi podvozje z Karcher podaljškom in majhno kotno šobo...ne vem,če so po Lj. že kaj solili...ma-ziher je ziher🤔
Če je v vidnem polju,morajo zamenjati,ker bi skoz samo to pikico gledal.
Pri meni je tako,da je ko gledam cca.1-2cm nad haubo motorja čisto na levi,in glede na to,da imam skoz vklopljen head-up,kateri je na drugi fokusni dolžini,ta "kao vodna pikica" k je čist vstran niti ne moti.
V petek zvečer v nočno po Zaloški...POK kamen v steklo....so Jankovičevi "pometači" že v "prazničnem stadiju"...
In seveda čez vikend ni bilo nič,včeraj poklical Carglass...dve minute in zmenjen termin za danes...pol ure in "zrihtano"👍
Pač je kar je-kot novo ne bo nikoli več,ma se ne sekiram,k ni v vidnem polju,da bi mi v "oči skakalo".
Je sprva izgledalo slabo...in je tudi pri Carglassu rekel,da je bolj "zajebana sorta",a je lepo izpadlo🧐😀
Jih moram pohvaliti-vse zrihtajo z zavarovalnico...pri naročilu na osnovi registrske vse pripravijo...samo en podpis za pooblastilo in to je to...so hitri in organizirani-nič "morate to,in morate ono..."...res TOP👍
Sem bil zraven in malce poslikal...sem tudi vprašal,koliko bi to stalo,če nebi imel zavarovano...?...točno 100€
Evo-par slik prej in po tem.
Prva slika-poškodba
Druga slika-pred vakuumom
Tretja-že vbrizgana masa-se vidi,da je lepo zapolnilo😀
Četrta-trdilec in UV-trditev
Peta-končni rezultat
Se pa na zadnji sliki vidijo neke črne pikice-v resnici tega ni videti...tudi od znotraj se opazi le,kot da bi ena majhna kapljica vode pustila vodni flekec.
Meni je sumljivo… da ima v dveh letih samo toliko km …
Vsak rabljen je sumljiv,k vse se da ponarediti...so ljudje k živijo od tega,samo da avto in elektroniko zmanipulirajo,listine ponaredijo itd...
Celo prek OBDja moraš biti res stručko,da znaš v globinah raziskati,če se so bili amaterji,in so zajebali oz. so kje pozabili spremeniti.
Sem se nekdaj o tem pogovarjal z stricom iz Stuttgarta-je prodajal rabljene avte in imal delavnico za popravila...je rekel-vse se da,in je v veliko primerih tudi za strokovnjaka nemogoče pogruntati kako in kaj.
Dober link-tip je legenda in ima dejansko res veliko pojma o avtih👍
Čeprav se ne navezuje striktno na CX-30,zna pa biti za koga vseeno zanimivo,k sem doživel na lastne oči-pri 2004 letniku Corolla Verso od brata-vsakič ko si potegnil ključ iz ključavnice za vžig motorja,se je povprečna resetirala🧐...kaj tako blesavega še nisem videl,k je tako dejansko bolj kazalo trenutno kot pa povprečno porabo🤪👎
Se je brat hvalil,kako malo mu avto pije,a do mene je vozil praktično le po AC cca. 120km/h...in gremo v avto pogledati...0,0L/100km🧐🙄...pol se pa gremo nekaj po Lj voziti,in poraba "v nebo"😁🤣...in pridemo k meni domov,potegne ključ ven,in spet 0,0🤨
Sem bratu svetoval,da je še najbolje,da eno leto zbira listke od tankanja,in preračuna na letno prevožene kilometre,in dobi neko realno povprečno porabo v enem letu....se mi zdi še najboljša metoda,k kolikor si natankal,toliko si porabil🤔...pa zajameš poletje z porabo klime,vmesna obdobja in zimo👍
Glede na naveden problem pri CX-30 pa-natoči do daske,vzami sabo 10L kanister z gorivom,k boš težko čez točno 100km najahal na črpalko🙄....,in kot so ti že svetovali-pri prevoženih 100km ustavi,natoči spet do konca,in izmeri,koliko goriva je še ostalo v kanistru.
Seveda lahko zadevo raztegneš na več kilometrov in preračunaš,k več boš prevozil,bolj točno bo.
Glej-na treningih...vsak dobi svojo žogo...a na tekmi,k pride polno folka,in ti celo plačajo za to...pa jim vržejo samo eno žogo😲
In odrasli dedci,da bi se vsaj zmenili,na kateri gol bi igrali...a ne-eni bi na enega,drugi na drugega-k v cirkusu....pa toliko sodnikov je,pa da bi naredili red-ne,in se anarhija nadaljuje,se mečejo,spotikajo....ma še majhni otroci bi se prej zmenili..."odrasli" k se pehajo za eno žogo😂🤣
Cx30 pije malo in gre bolje kot 2,5 motor, dizel pa gre bolje v klance kot zastareli 2,5 motor.
Kot prvo-ti mešaš hruške in Jabolka-primerjaš turbodiesel-a z bencinarjem,kateri turba zaradi vzdržljivosti,zanesljivosti in odzivnosti namenoma nima!...pa smo že o tem-dejstvo je tudi,da če bi primerjal enake kubature in oba z ali brez turba...se diesel lahko samo skrije.
Pa argumentiraj trditev "zastareli 2,5 motor"...prosim bodi specifičen!...ker glede na tvoje mnenje morajo biti pri Mazdi prav neumni,da v svetovnem merilu vedno bolj uporabljajo ravno 2,5L motor...še bolj pa v kombiniranih hibridnih pogonih.
Dejstva so dejstva. To smo na tem forumu že zdavnaj razčistili.
Dokler so ravnine, no ja, takrat benzinarji lahko parirajo dizlom, ko pa pride kaj dolg klanec, pa še da moraš zmanjšati sredi klanca in nato pospešiti, pa-pa benzinar. 😊
...pol pa svizec zavije čokolado...😁
Drugače pa-se še nikogar nisem ustrašil-se lahko zmeniva...magari na Vrhniškem klancu-ni problem...samo ne vem če si boš upal....,da ti ne bo pokvarilo porabe🤔
Še malo. In me boš prepričal, da poje manj kot moja 6-ka. 😊
Pri moji dizelci je pozimi poraba 7,5.😊
Pa bi bilo zanimivo, kako bi izgledala ta tvoja "hitra" vožnja v vrhniški klanec. 😊
Boss lahko potrdi, da smo lahko z našimi dizli med najhitrejšimi..kar pa nikakor ne velja za benzinarje. 😉
Nič ne rabim prepričevati...glej video zgoraj-6,4 je 6,4!....in 7,5 je 1,1L več🧐😂🤣
Ti kar bodi najhitrejši....in hkrati najmanjšo porabo tudi imaš...pol pa svizec...
Glej...,ko bova enkrat "vštric"...ti z tvojim diesel-om,jaz z bencinarjem,pa bova videla...do sedaj se že z mojo staro "škrpeto"-1,6tiVCT C-Maxom nisem nikogar ustrašil😋
@Alex...odvisno kaj je zate ula la...meni je 2-3€ več za 100km uživanja v vožnji,kjer ga res zelo "pokam" zelo nizka cena.
Prosim vzdržuj se posploševanja,ker to tvoje komentarje postavlja v subjektivno luč...ne moreš trditi,da je avto oz. motor požrešen,le za to,če je pri meni takšna poraba.
Je sin mojo mazdo peljal res "živalsko" in je porabila nekaj čez 13L...a jaz kot športni voznik je najbrž nikoli ne bom tako vozil (ker me zraven sedeča žena takoj "zadavi"🙄😂🤣)...
Ali pa...daj mi "v roke" tvojo CX-30,in lahko ti obljubim,da se boš zeloooo dolgo trudil spet popraviti povprečno-skupno porabo oz. ti dokažem,da pije orng več kot 10L
Če ne razumeš nemščine-od 55:46 naprej grafi in razpredelnice analize..
Pri suhem vremenu,10°C 1h44min vožnje,povprečna hitrost 43,75km/h,
Za marsikoga zelo zanimivo....ima pa že "izklop valjev".
2,5L bencinarja se očitno da voziti zelo varčno...kdo bo pa bral moje rezultate naj pa seveda upošteva,da jaz nisem tak tip voznika,torej za "šparavčke" nisem reprezentativen....zmeraj vozim najmanj po omejitvah ali vsaj malenkost več...pod omejitvijo le če moram (da se sprednjemu ne zaletim v "rit"😂🤣)...redko zvezno pospešujem-pri npr. vključevanju na avtocesto preklopim v Sport-modus in do daske....torej,pri meni ne boš doživel "cincanja"....izjema je seveda približevanje oviri,rdeči ipd.,kar je pa seveda logično-ne bom tiščal,če vem,da bom po tem moral za to bolj zavirati.
Po mojem mnenju...če bi se namensko potrudil izpeljati čim varčnejšo vožnjo,bi ga JAZ komot lahko spravil na 8L ali manj...a mi -užitek ne pusti😁.
Ok, jaz sem za, me pa zelo zanima kaka bo sploh udeležba pri toliko km za samo vožnjo brez kakega zanimivega ogleda- izleta Eni imamo-jo že do Lj.100km ali več.Mislim, da bi se morali držati bolj osrednje Slovenije, razmisli in predlagaj še kako drugo traso pa povprašamo za mnenja ali daš na glasovanje in gremo tja kjer bo več zanimanja..... 👍
Na koncu koncev je pa pri srečanju to fino, da se malo podružimo med seboj Mazdaši pa še kakšen s kapelco pa BMW zmajčki in še kdo....
Če bi bilo v osrednji SLO,bi mogoče še mene zanimalo🤔👍...odvisno seveda kdaj,k imam tak raznoliki turnus in ni šanse od danes na jutri dobiti fraj😧
Za BMWje pa sploh ne rabiš vabiti,k jih bo ob cesti dost parkiranih z palcem navzgor👍😂🤣
pred 2 urama je NevLado napisal:
Jaz se bojim poraba izziva ker mi bo zjebalo povprečno porabo, potem bo padla pod 8.5
Midva pa bova tekmovala "izven konkurence",in se bova šla kdo porabi več😉...k ta moja poraba...skoz pod 10L...ne vem,če bo tako še dolgo šlo,da ne bo rezervoar eksplodiral od viška bencina...😬
Mi je ful dobra tema...celo tako,da sem nehal prebirati temo z vici😂
No bom pa tukaj en vic napisal,ker se mi zdi,da bolj paše tukaj kot pa v temo vicev...aja-pa v bistvu ni vic,ampak zna biti "po resničnih dogodkih"
Se pogovarjata dva lastnika Mazde CX-30...in en pravi:..."mater se zadnjič furam po slo...in cel dan taka gužva,da so bile skoz kilometerske kolone...samo sem imel še srečo,k sem bil zmeraj prvi v koloni"😃👍
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Jaz že večkrat-lih špana priporočam👍...imajo enega dečkota,k sam to dela.
In zmeraj,k je mal čohnjeno,dam prec zrihtati.
In pazi to-imam na C-Maxu feltne Mak-Fever5R v mat črni barvi...in to svileno-mat!!!...k če je kera barva zajebana za popravljati,po tem je ta!!!
In sem malce označil na gumi,da bi videl,kje in kako je popravil...in "jaz butelj"-seveda je gumo snel😂🤣...jaz pa pol iskal k blesav...ni šanse,da najdeš kje je popravljeno🧐😲-res tip je neverjetni stručko😊👍
Za povrhu,pa sploh ni bilo drago😀 (glede na to,da tudi guma gor-dol+centriranje)...je pa res,da je zmeraj bil le en "čohec"...cca. 1x2-3 cm...a res čisto do "mesa"...k če je le površinsko-tega ne dam rihtati.
Res-priporočam Špana če ti je do felten👍
Popravljeno od skritikrt
Povezava za deljenje
Deli na druge strani