Seveda, tehnologija napreduje in prav je tako, ampak tu je bisvena razlika. Siljenja v uporabo pametnih telefonov al pa rečmo kar mobilnih telefonov nikoli ni bilo. Sam si se odločil a ga boš imel, nihče te ni strašil, da bodo ukinili klasični telefonski priključek. Če si hotel biti "old fashion" si lahko bil brez razmišljanja. In ko so mobilci ratali prave multiopravilne naprave in je telefoniranje samo ena izmed milijonov različnih funkcionalnosti so ljudje sami se odrekli fiksne telefonije in presedlali na mobilno in danes tipkajo na njih od najmlajših do najstarejših.
In pa seveda ta razvoj je prinesel tudi ustrezno varne baterije, ker si noben proizvajalec ne sme privoščiti, da bodo pa njemu gorele baterije. Pri EV-jih je pa trenutno tako, da več ali manj gorijo vsem in da nihče ni glih boljši ali pa slabši. Imajo pa na svoji strani tudi vso politično zaslombo, da se o tem poskuša čim manj govorit. Jaz osebno sem prepričan, da bo nekje v naslednjih 10 letih bila narejena tudi ustrezna baterija, ki bo tudi v EV-jih naredila zasuk v naših glavah in bomo lahko to skrb pri nakupu dali stran. Ampak ta čas bo šele prišel.
Saj veš kako gre tale "igrica" - bolj ko drezamo v osir in sprašujemo glede neprijetnih resnic, bolj nas bodo obkladali s teoretiki zarot, haterji in podobnimi "prijetnimi" označbami. Prav vidi se tudi pri nas, kako korporacije držijo medije v lastnem lastništvu, da jih lahko ustavijo, če bi kaj hotelo priti na plano.
Že pri nas smo videli s tistim gorenjem šleperja, kjer se je vžgal naložen EV. Iskalo se je ve mogoče obvoze, besedne akrobacije, lovljenje na najbolj nemogoče bilke, da ja ne bi bil vzrok za požar samovžig baterije. Pa kako so bili srečni, ko se je ugotovilo, da v garaži Kongresnega trga se ni vžgal serijski EV ampak "zgolj" električni vlakec Urban.
Način je enak kot smo ga videli pri koroni, kot ga vidimo pri vzrokih za spremembe v klimi - če je najmanjša možnost, da se da ven izmazat jo bodo uporabili.
In ko 1x vidiš vse to, kako dejansko je človek nepomemben v vsem tem in da edino važno so koorporacije, podjetja, bogatenje ozkega kroga elite pač vsak pri zdravi pameti vleče zavoro.
Pa da ne bo kdo od fanboyev tole narobe razumel - elektrifikacija je sigurno prihodnost, ampak se mora zgoditi evolucijsko brez preskakovanja faz oziroma stopnic. Ker če se preskakuje naravni proces je bilo vedno sranje in nikoli ni bilo sranje, če so ljudje sami opazili, da novosti štimajo in da so res ustrezne in boljše. Takrat pa ne rabiš nikogar silit v nekaj, ker bo sam šel tja brez prisile.
Sicer pa kot vidim, je to neka "manjsa" skupnost, kjer so vec kot ocitno bolj "EV haterji" in je ze zato bolj kot ne znano, kaksni bodo rezulati taksne ankete ...
Ja nič, naloga za danes... najti moraš anketo EV fanboys-ev, da bo uravnotržena debata. 😜
5000km od generalne pa prodaja. Kdo pri zdravi pameti se loti generalne, da bo avto nato prodal. Če že, je pa verjetno neki drug problem in se pač poskuša znebit zadeve.
Zato sem pa tudi omenil, da tole je zrelo za nekoga, ki bi se rad malo pozabaval z obnovo in da bo ob tem še imel status starodobnika. Marec je za vogalom.
Jaz pa ne, ker dokler omrežje ni ustrezno je to past katera se počasi a sigurno zapira. Lahko zamahneš z roko, ampak trenutno gre na roko le to, da se še ni toliko EV-jev prodalo, da bi že bil problem. Nismo pa daleč od tega.
Že razmišljajo, kako bi se kurilo toplotne črpalke ponoči, čez dan pa kaj dekce, termoforji, vaje za ogrevanje?
To je drugo, prva generacija, mi govorimo o verziji B2
Ja zdaj so stara jajca, vsaj 25+ let. Prodajal se je v drugi polovici 90-ih kot Oplov flagship a notri si mel ročne motalica za okna, brez klime. Sem mel takrat KIO in Hyundaia pa sta mela vse to skoraj v osnovni verziji.
A italijanski odvetnik se ni pa nič oglasil, da bi razložil zakaj je tako pravilno parkiranje in da si @g.Wankel sam kriv, ker nisi dobro nacentriral parkirplaca.
Moj nasledn avto bo 100% avtomatik. Za tistih parkrat k bi mogoce rabu rocnega, ma pa tudi ta manual mode
Eh no... manual mode je pa res kr neki. To ni niti približek MT.
pred 9 urami je vzupan3 napisal:
Jaz sem imel avtomatika na roadtripu po Švedskem, kjer mi je bilo kar fajn, da se mi s prestavljanjem ni bilo treba ukvarjati (predvsem po mestni vožnji Stockholm/Goteborg, kjer si okupiran z navigacijo in opazovanjem prometa v okolju, ki ga nisi navajen).
Ufff, jaz delam vse tako iz navade, da sploh ne opazim, da bi mi kaj jemalo pozornost. Je pa res, da pri cjazenju v počasni ustavlajjoči se koloni je pa dejansko nenadkriljiv. MT predvsem pa sklopka pri startu je še najslabši del filiinga, ki ga človelk ima pri MT v primerjavi z AT. Edin za burnoute je boljši MT 😂🤣
Ah ne... jaz službeno vozim DSG pa EV-je pol pa svojo Mazdo na MT. Navajen sem na oboje in se mi še ni zgodilo, da bi se zafrknil in poskusil pri AT pritisniti sklopko oziroma pri MT pozabil pritisniti sklopko. Tko, da tole je več ali manj mit, da se ne bi vrnil več na MT. Men sta oba zanimiva, ampak ne glede kaj tule porečejo, jaz osebno z MT bolj uživam... mogoče sem pa samo čuden, kdo bi vedel.
Res je možnost izbire, pri meni je pa AT mel več pluskov
Točno to - če najdeš več plusov je logično da izbereš tisto. Pomembno pa je, da sploh imaš možnost izbrati al eno al drugo ne pa da je zapovedano in če me kaj posebej moti na Mazdi 2.5 je to, da ponujajo zgolj AT menjalnik v stilu vzemi ali pusti.
Ja če mi ne bi pasal AT pač ne bi izbral tega motorja, tako da izbira je bila moja lastna volja.
Res? Alternetiva je pa anemični n/a 2.0 al pa joj prejoj dizel. 😜
Ne narobe razumet, prav si se odločil za ta motor, jaz sem bil tud blizu, da bi ampak ga nisem dobil na test. Sem pa dobil 150KM dizla, ki sem ga nekako že odpisal. A v primerjavi s 165KM bencincem, mi je privlekel na ksiht tako širok nasmeh, da dileme sploh ni bilo več. Sem pa se lahko odločil a bi MT al AT. Zakaj pol MT - čisto enostavno v moji knjigici je imel bistveno več plusov s težo kot AT. Tako, da ja temu se pač reče možnost izbire.
Aha...kot za časa corone-same laži ...sedaj pa celo predstavniki gasilcev spreminjajo izjave,kao "ogenj se je začel na drugi stranivhajte-nasproti garaže z EVje.
A glej ga zlomka...posnetek k ga je zajel sosed pa jasno kaže,ravno nasprotno.
Laže,laži in še več laži,samo da se folk "nategne".
Pa sej se ne čudiš, a ne? Problem ni v oblasteh al pa odgovornih, problem je v navadnih ljudeh, ki so pač naivčine in verjamejo, kar oblast razlaga pa čeprav vidijo na lastne oči in izkušnje, da pač ni tako. Dejansko so s korono dobili nov zalet, ko so videli s kako lahkoto se ljudje uklonijo in sprejmejo njihovo igro. Tako, da je potem nadaljevanje bolj enostavno in če pač potrebujejo neko agendo oziroma smer to pač naredijo in upajo, da bo masa kritičnih tako majhna, da jo bodo vodljivi zlahka preglasili in igrali po njihovih notah.
Kovid je bil lep test in dejansko sila uspešen, pa tale EV zgodba gre tudi v "pravo" smer. Če pa bo zgubila zalet bodo pa našli novo deklico preGreto, ki nam bo razložila, kako si ji upamo uničt otroštvo, čeprav živi z zlato žlico v ustih. Iskanje krivcev, kjer jih ni in kazanje s prstom nanje je tipična zgodba današnjega časa zato, da bodo elite še vedno živele brez omejitev in zbirale nesluteno bogastvo, ki je dejansko v samem postopku največji generator onasneževanja.
Za konec bom samo tole rekel, ko mi je sodelavka lastnica EV-ja (OK njen mož, ki ga je vzel na firmo, da ma manj dajatev in stroškov) mi je v zanosu agende rekla, da ona skrbi za okolje in da smo za podnebne spremembe krivi vsi, ki se vozimo z umazanimi avtomobili na dizel in bencin. Hja nič, kaj sem pa hotel, ko sem prišel domov sem lepo opral avto, da se sveti in da je zdaj čist.
OK, članek je precej nerodno napisan, da preferira, da je avtomatik bolj primeren za ljudi, ki jim pešajo kognitivne funkcije Bolje je, da bi naredili ustrezno primerjavo kdaj in v katerih situacijah je dejasnko boljši. Ni vse črno /belo.
Potem pa v članku kar nekaj buč, ki si jih priznani strokovnjaki ne bi smeli privoščiti. Recimo DSG je načeloma dražji kot klasičen torque converter in ne cenejši kot navajajo. Oboje pa vsaj jurja do jurja in pol več kot ročni menjalnik.
Da majo mladi vozniki probleme s sklopko je logično, saj edino vaja naredi mojstra. In kaj je najbolj bistveno, nauči se ročni menjalnik in boš tudi brez dodatne vaje znal voziti z avtomatikom. Obratno pač ni možno. Ročni menjalnik daje vozniku več povratnih informacij kot avtomatik in je na začetku to dober trening, da se v vožnji z avtom bolj povežeš kot je avtomatika. Tudi to, da lahko s sklopko prekineš pogon je z vidika varnosti prej prednost kot slabost.
Asistenčni sistemi na katere se sklicujejo obstajajo enaki pri obeh tipih menjalnikov. Edino radarski tempomat ima veliko prednost pri AT. Ampak meni osebno je radarski tempomat redko v uporabi, ker ne zna prilagodit vožnje, da bi bila bolj tekoča. Osebno ga zato redko priklapljam.
Cenovna plat je pa pač kiks med kiksi. AT je dražji, rabi dražje vzdrževanje na dolgi rok, v primeru okvare je zahtevnejši za popravilo in posledično seveda bolj obremenjujoč za žep. Da pa nekaj kupiš z mislijo, da boš pol lažje prodal je pa neumnost. Sigurno pa ne boš dražje prodal oziroma ne za tako razliko kot si dal več pri novem. Torej edini argument glede stroškov pade takoj v vodo.
Sem hotel napisat mojih 5 razlogov za MT ampak se mi zdi brez veze, kar naj se vsak sam odloči. Mogoče samo ena zadeva, ki sem jo bral v neki tuji raziskavi, kjer so ugotovili, da vozniki z MT menjalniki so bolj povezani z vožnjo in da reagirajo hitreje. Kot razlog so navedli, da AT "poleni" voznike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Seveda, tehnologija napreduje in prav je tako, ampak tu je bisvena razlika. Siljenja v uporabo pametnih telefonov al pa rečmo kar mobilnih telefonov nikoli ni bilo. Sam si se odločil a ga boš imel, nihče te ni strašil, da bodo ukinili klasični telefonski priključek. Če si hotel biti "old fashion" si lahko bil brez razmišljanja. In ko so mobilci ratali prave multiopravilne naprave in je telefoniranje samo ena izmed milijonov različnih funkcionalnosti so ljudje sami se odrekli fiksne telefonije in presedlali na mobilno in danes tipkajo na njih od najmlajših do najstarejših.
In pa seveda ta razvoj je prinesel tudi ustrezno varne baterije, ker si noben proizvajalec ne sme privoščiti, da bodo pa njemu gorele baterije. Pri EV-jih je pa trenutno tako, da več ali manj gorijo vsem in da nihče ni glih boljši ali pa slabši. Imajo pa na svoji strani tudi vso politično zaslombo, da se o tem poskuša čim manj govorit. Jaz osebno sem prepričan, da bo nekje v naslednjih 10 letih bila narejena tudi ustrezna baterija, ki bo tudi v EV-jih naredila zasuk v naših glavah in bomo lahko to skrb pri nakupu dali stran. Ampak ta čas bo šele prišel.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani