Si upa kdo napovedati naslednjo spremembo cene goriv na na?ih ?rpalkah?
Tudi s kurilnim oljem kockam kdaj ga naro?it, ker se mi o?itno letos ?e ne bo izpla?alo investirati v toplotno ?rpalko ob teh cenah kurilca, ki ?e padajo.
Tisto je kr neki. Jaz sem ga tako priredil, da imam povpre?je 6,32,kar pa sploh ne dr?i. Pa? vpi?em samo lepe relacije, dalj?e vo?nje, manj mesta, v rubriko mesto, pode?elske, avtocesta da? 33%,33%,33% in je zavajajo? podatek tu, oziroma nerealen Oz. ne to?en. Sem siguren, da par prvih modelov prireja rezultate, samo, da so na vrhu. Eni pa? ne morejo mimo tega. Meni tiste razpredelnice Oz. vpi?i ne pomenijo ni?, prav tako ne, kot razni testi gum.
Pri vsem tem je zanimiv, da strosek giriva innfinancna racunica je se vedno ista, tako da ce lazejo, v bistvu sebi
Se povsem strinjam... tudi meni se je enkrat zgodilo, da je 6ka na polno bremzala za bv, situacija verjetno skoraj identi?na tvoji. Hitrost sicer kakih 30 km/h, a tisti ki je vozil za menoj, je komaj ustavil. Jaz v taki situaciji ne bi pomislil na bremzo, ampak po potrebi malenkost obvil zavijujo? avto, ?e bi se ta nenadoma ustavil. Avto pa pisk, sporo?ilo "brake", desetinko kasneje pa skoraj stol?ena rit. Kriv bi bil verjetno itak vedno zadaj voze?i, varnostna razdalja pa to, ampak ?e bi oni zadaj imel kamero ali pri?o, bi bila te?ka, saj bi lahko od zadaj izgledalo kot namerni brake-check.
Kaj pa tista varianta, da ti je pred avto sko?il ma?ek ali kak?na druga ?ival in si nagonsko reagiral ter na polno po ?lajfu?
Karavanska verzija, osnovni bencinar 1,4 16v z 95konji, osnovna oprema...
Ubiatvu ?e ko sem ob predstavitvi par let nazaj sedel v tipu, me je pozitivno presenetil. Seveda, je nizkocenovnik, ampak vseeno; takrat sem ga lahko neposredno primerjal z Rapidom za enaki denar in mi je bil Fiat mnogo bolj simpati?en, sploh ob?utek v notranjosti. Da o c-elyseju in dacii ne govorim.
Pa? to je za moje pojme konkurenca tipu, sploh ko govorimo o osnovnih opremah.
Pol urna vo?nja je obrodila naslednja opa?anja:
Osnovna oprema je, logi?no, namenjena manj zahtevnim kupcem in ob katerikoli minusu imam hkrati v mislih ceno...
Pozitivne stvari:
prostornost, preglednost, polo?aj za volanom, sama ergonomija, izolacija, dvojno dno v prtlja?niku, ravno prav trdi sede?i, ogromna ogledala, dvosmerni potovalni ra?unalnik (ki med drugim ka?e temperaturo olja, napetost akumulatorja, tlak v gumah),izdatna nastavljivost volana, 6prestav, poraba 6,2l kombinirane vo?nje, presenetljivo posko?no se da voziti...
Minusi: v ve?ji meri letijo na stopnjo opreme... Torej: klima je ro?na (jbg), komand za radio na volanu ni (ups), ogledala niso ogrevana (?akamo prvi de?, da vidimo kam letijo kapljice med vo?njo, na meganu 3 je bil manjko ogrevanja velik ups, na nekaterih avtih me ne moti), volan je plasti?en, v predalu pred sopotnikom ni lu?ke (jbg), tempomata ni (velik ups), ?ipe zadaj na roko (jbg),manjko ogledala v sencniku (jbg)...
Minusi ne vezani na opremo ; naslon za roke je pomaknjen precej nazaj, plastika je trda (ampak li?na), cd predvajalnika ni (zgolj usb), ob rikverc prestavi se ne sli?i piska kljub senzorjem...
Presenetljivo: Hill Holder serijsko (tudi ?e ga nebi bilo), meglenke ki se pri?igajo v ovinkih prav tako, ?e omenjen merilnik temperature olja. Najve?je presene?enje je ,da ob dnevnih luceh svetijo tudi zadnje lu?i (velik plus).
Skratka; simpati?en , preprost , prostoren avto,ki ima skoraj vse kar potrebujem , deluje preprosto ,ampak ne ceneno.
Hkrati pa je prav zanimiva popestritev v ?asu,ko proizvajalci kar tekmujejo kdo bo dal ve?ji Touch screen na sredo armature, kater avto bo bolj nepregleden in predvsem v ?asu, ko je ve?ina poceni avtomobilov majhnih jajckov namenjenih zenski populaciji...
Skratka, avto kakr?ni so bili avti 15let nazaj, pred poplavo modnih suvov, ki so izrnili preproste in prostorne avtomobile.. Konec koncev ima rezervno gumo normalne velikosti,kar sploh ni ve? samoumevno.
Imam pa 1 vpra?anje; spiram ?ipo, brisalci lepo obri?ejo in ?ez 10sekund naredijo ?e 1poteg.... Zakaj??? A predvidevajo da bo na AC kaj vitrexa steklo ?e mimo brisalcev v tem ?asu? Izven AC bodo pa zaruzuli po suhem... Stestiral 3x in vedno je tako. Senzorja za de? seveda nima.
Zagotovo bi ?e kaj opazil ob dalj?em druzenju, ampak jebemu,da je tole cedalji ve?ji favorit za moj naslednji avto. To?no tak; bel (ker je to edina barva brez dopla?ila), z osnovnim motorjem, le da bi jaz doplacal ?e slabih 200eur za usnjen volan in tempomat. Manjko komand na volanu bi pa? pre?ivel. Saj je Radio dovolj blizu,da ga dose?em...
Cena (skupaj z doplacljivim naslonom za roke) 12400eur...
Pogre?am ve? takih avtov...
Zdaj pa.. haters gonna hate,vem...
Nejc, ?e bi napisal, da si ?el danes na izlet z novim tipom (z malo za?etnico), bi mislili da si postal rito-pik.
Kakorkoli, Fiat Tipo je kot ka?e res veliko avtomobila za precej ugodno ceno.
Ne... mogo?e zato, ker se jih proda 80% proti 20 benzinark.
Posledi?no je na netu 20 dizelc in ena benzinarka. In ?e ta je gor, ker se model zajebe in ni zadovoljen z njo in jo prodaja, da jo zamenja za dizel.
Potem ?e tale odstotek "ne ?tima" oz. jih dizlerji hitreje prodajajo kot bencinerje, ker sicer bi bilo na Avtonet 20 dizelc in 4 x manj bencink; torej 5.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kurckej
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani