Zadnjič je Selmar prodajal rdečo G194 Takumi, mislim da letnik 2019/3, okoli 40.000 km, na novo prebarvano za okoli 28.000, pa je izgleda šla tednu ali dveh.
Cena se ve zakaj je bila takšna, zaradi možnosti ponovitve odstopa laka. Facelifta pa nisem hotel imeti zaradi deaktivacije cilindrov, še eno eko sranje ki se neve kako se bo obnesno cez 10+ let. Ta g165 je trotel ziher motor. Vcasih je pri nas ki smo v avto industriji/solanju/vzdrzevanju tezko avto zbrat ker gledamo tehnicni vidik na dolg rok, ko pa izberemo je pa to to. Če bi danes zbiral mazdo se enkrat bi zbral enako opremo, avtomatik in zaradi avtomatika g192 motor (brez deaktivacije cilindrov). Vcasih je bolje vedet manj 🙂 .
Koliko pa bi bila potem tržna vrednost Mazde 6, G165, ročni menjalnik, letnik 9/2018 (facelift), 60.000 prevoženih, oprema Revolution top (črno usnje), vse še prvo, odlično ohranjena?
Glej kupis kar ti pase, pa za koliko ti pase, izbire glih ni med benz mazdami 6, med dizli se lahko igras s cenami koliko hoces pri benzu pac ne. Ce ti pase kupis ce ne pac ne. Eni bi radi imeli avte po eurotaxu pa bog nedaj da bi potem kaj bilo takih jaz ne prenasam, kupi najceneje kar obstaja in ne klici. Jaz vem kaj imam in kako vzdrzujem, za kupce za svoj avto se ne bojim. Drugače pa če želiš imaš pri Ferku novo g165 oprema attraction za 29000€. Kar komu paše 🙂
Še vedno mi ne gre iz glave, da je nisi dal za 24.000€ oziroma ne morem verjet, da bi kdo preplačal 4.000€ ...
Na sliki je umazana in čista. Kdo me pozna ve kaj bi kupil, mislim da bi v nekaterih primerih bil nakup te mazde boljši kot marsikaterega novega avta. Vedno je pa opcija nakupa za 20000€ ali se manj, pol pa jok kaj vse je narobe pa kak se je avto servisiral, da nebo pomote ne pri vseh in ne pri mazdah 😉 . Do sedsj sem vse tri avte ki sem jih imel prodal brez avtoneta, kupili pa so tisti ki me poznajo in niso bili nikoli razocarani, se zraven sem jim dal ves material ki sem ga imel pripravljenegs za avto. Vcasih je najcenejsa opcija na koncu dosti drazja 😉
pred 2 minutama je Alex napisal:
Takih avtov se ne prodaja, če res nimaš kaj boljšega v planu. Trenutno po moje ni nič prepričljivega za kupit. Dam kar prav Scanii. 👍
Se strinjam, 4.12 se grem na krown da bo ziher antirja free 🙂 . Sem pa gledal danes še sesalni kolektor in v notranjosti s strani dušilne lopute ni bil nič črn, tako da tisto peskanje na 120000km dvomim da bo prislo na vrsto. Po ciscenju dusilne lopute so obrati v prostem teku ko je motor topel brez klime 500rpm/min, prej so bili okoli 650-700.
Svetovna 🙂 :-), zdaj bi v notranjosti moral imeti samo še volan od facelifta in barvni potovalni računalnik. Ampak koliko se spomnim volani ne pasejo oziroma potem tempomat ne dela. Lepa 🙂
Scania, priznam, da bi takoj kupil od tebe avto, če bi ga prodajal in bi si želel tako barvo in motor. Ti si še bolj picajzlast in natančen kot sem sam glede avta. 😊 Res, vsaka čast, da tako skrbiš za avto.👍
Hvala, to imam v dnk, imamo doma še hujšega (oče) 😁😁😁😁
Sčistil dušilno loputo že tretjič do 80000km, preveril vse tekočine, dolil tekočino v akumulatorju, pripravil na zimo, sledi samo še menjava gum. Enak postopek ponovil na toyoti.
Ne dvomim in zato je verjetno avto boljši, kot kakšen s pol manj km. 👍
Veš kaj me zanima, kaj od teh menjav je bilo pod garancijskimi (končniki, diski spredaj zadaj, ploščice spredaj zadaj, mikro jermen, napenjalec, vodna črpalka, sklopka komplet)?
Nič od tega, to je samo material ki ga imam doma pripravljenega ce bi bilo treba menjat, material na zalogi. Pod garancijo je bilo menjano ogledalo zunanje levo desno (se ni zapisalo do konca), volan (se je luscil), diski 2x pod garancijo potem sem pa svoje zimmermam z luknjicami dal gor.
Saj toliko stvari na Mazdi 6 dizlu te generacije in pri teh km ni bilo menjanih, tako da me je sedaj postalo kar strah, ker kupujem nekaj podobnega, kot je bila tvoja. 🤪
Od tega kar sem naštel nebi rablo bit nič menjano, ampak pri meni se vse preventivno menja, ce pa je oem slaba znamka se pa menja z boljso (kot zavore) 🙃🙃🙃 jaz sem tisti frik ko mora bit vse v nuli in kot novo
Skoraj ne morem verjet. Zanimivi časi. Tudi sem včeraj videl, da je bilo blizu 300 ogledov oglasa. Lansko leto bi za isto težko dobil 24.000, ker še ni facelift. Jaz bi jo na tvojem mestu za 24.000 takoj prodal. 😁
24000€ se lepo sliši, ampak ko pogledaš čez črto koliko je bilo vloženega (menjava olja na 10000km velikokrat še prej v času korone na 3000km in 6000km) zavore menjane z Zimmerman diski z luknjicami, ploščice menjane spredaj zadaj (ker je bila oem vgrajena znamka trw) filter zraka menjan na 20000km kabinski vsak servis, svečke menjane na 80000km. Olje v menjalniku menjano 2x sedaj do 80000km in sicer z redline ki je top. Gume zimske kupljene nove na platiščih. Doma pripravljeno za menajvo ko bo potrebno, končniki, diski spredaj zadaj, ploščice spredaj zadaj, mikro jermen, napenjalec, vodna črpalka, 3xoljni filter original, 3xsvečke (1xoriginal, 2x NGK), 3xzračni filter, 3x filter kabine, sklopka komplet. V glavnem materiala za ta avto še pa još. Ostaja do nadaljnega pa če tudi bi kdo dal 30000€. Aja pa na krown sem se naročil 4.12 tako da bo tudi korozijsko zaščitena.
Sem bil prav presenečen nad zanimanjem, zgleda so te bencinarke zelo cenjene in iskana roba. @NevLado če bo kadarkoli prišlo do spremembe si pa prvi obveščen preden gre na avtonet. (če bom kaj v okolici Kočevja se pa javim da grema na kavo )
Klicov je bilo 9 od tega 4 resni, eden je danes tudi prišel pogledat, vendar kot sem že omenil se nebo prodala. Med resnimi je tudi bil eden naš član na forumu. Ta najbolj zagret je bil pa z Velenja in je ponudil celo 24000€ ker striktno išče tak avto s takšno opremo in motorjem.
Po premisleku smo se odločili da mazde ne prodamo, saj nam razen mojih občasnih težav s križem služi perfektno, Zaenkrat bomo počakali da pride na trg CX60 in CX80 v istem obdobju bo tudi facelift rava4 pa da sprobamo, takrat bo pa šla v menjavo toyota auris.
PS: enkrat mazda zmeraj mazda (dokler bodo takšni motorji )
Želim ti, da ga dobro prodaš. 😉 Pravi čas za dobro prodajo starih avtov 👍
Zanima pa me še, na osnovi česa si nastavil ceno?
Hvala. Glede cene sem se pogovarjal s servisom in bi jo vzeli za 20000 do 21000€ ce dam zraven se zimske gume na platiscih, potem bi jo pa prodajali za 22500 do 23000€. Pa sem nastavil 23400€ 400€ rezerve. Ni mi sila za prodajo, če do petka negre bo ostala do konca ne glede na moj križ pa če bom po štirih šel not😁😁 ves to je tista prodaja ko prodajaš pa zraven moliš da ne prodaš 😁😁😁
Hernija diska počasi pritiska in sili v suv-ja. Ni mi sila ampak če bi bila priložnost bi nabavil toyoto rav4 hybrid. Cx5 mi nekak ne sede, sem gledal tudi ostale in rav4 mi je nekak najbolj pisan na kožo. Nebom šel z glavo skozi zid če bo bo če nebo nebo, ker mazda je le mazda s takim motorjem in tako vzdrževana s pretiravanjem mislim da je top in mi jo je žal, če bo treba bom stisnil zobe in križ 😁😁😁
Ni glih za temo kaj ste pa danes naredili na svoji Mazdi, ampak da ne odpiram nove teme. Koliko bi bila vredna moja mazda po vaše? Torej mazda 6 karavan g165 2018 revolution oprema 80000km. Servisirana redno, to tak vsi veste intervli na pol 🙂 .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Cena se ve zakaj je bila takšna, zaradi možnosti ponovitve odstopa laka. Facelifta pa nisem hotel imeti zaradi deaktivacije cilindrov, še eno eko sranje ki se neve kako se bo obnesno cez 10+ let. Ta g165 je trotel ziher motor. Vcasih je pri nas ki smo v avto industriji/solanju/vzdrzevanju tezko avto zbrat ker gledamo tehnicni vidik na dolg rok, ko pa izberemo je pa to to. Če bi danes zbiral mazdo se enkrat bi zbral enako opremo, avtomatik in zaradi avtomatika g192 motor (brez deaktivacije cilindrov). Vcasih je bolje vedet manj 🙂 .
Povezava za deljenje
Deli na druge strani