Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
pred 7 urami je ignacij napisal:

Ja Kitajci so zelo agresivni pri gospodarski politiki, tukaj ne izbirajo sredstev, vse za dobiček. Potem imajo pa še komunistični sistem, ki daje na prvo mesto gospodarsko rast, kar pomeni, da se tam ne rabijo pogovarjati 2 leti o nekem drugem tiru ampak pade komanda v 1 uri, zagotovijo finance in se stvar uredi. Tam ni klasičnih političnih razprtij in dolgorocnih razprav in pogajanj, zato imajo ogromno prednost pred drugimi državami.

Ne naglas govort, da imajo v komunistični kitajski agresivno politiko in jim gre samo za dobiček... da ne sliši moj prijatelj zgoraj nad mano. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 4 minutami je NevLado napisal:

Mazda6 dizl na avtonet trenutno:

- diesel 83 komadou

- bencin 17 komadou

 

Da bomo loh primerjali

Dobro, dizlov so  prodali nekje  80%, benzinarjev 20%. Normalno, da se prodaja več dizlov. Tudi v Nemčiji se dobi veliko več benzinskih 6-k  kot pred letom dbi. Dejstvo je, da ljudje menjujejo 6-ke, vseh sort, zaradi nakupov novejših, drugih modelov. Ali pa gredo enostavno  k drugi znamki. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Tej benzinarji se bodo sedaj ful prodajali. Jih bo veliko na izbiro.

Če bi bili res tako superiorni in oh in sploh, ga ne bi model prodajal. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Emisijski kuponi
Napisano
pred 2 urama je Boss napisal:

Ti se kar deli norca, ker v kar nas zdajle poskušajo porint ti bo verjetno res samo še bicikel ostal.

 

Svetovne znamenitosti boš pa samo še doma v sobi na VR-ju občudoval - zato ne rabiš letala.  To ni šala, že digitalizirajo praktično največje znamenitosti in turistične destinacije s točno tem namenom. Seveda pa tudi to ne bo zastonj, da ne bo kdo mislil.

Ni tako hudo.🙂 Ti si bil itak vedno pesimist. Še bomo potovali z letali in vozili dizle. Nekaj me je mikalo, da bi 6-ko prodal a sem si premislil in jo bom gulil do konca. Ko se bodo valjali električarji po cesti bomo mi hrabri smradili še vednon z dizli. 😄

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Emisijski kuponi
Napisano
pred 8 urami je Boss napisal:

Poglej tole... mi gramčke preštevamo, pizduni od novinarjev in politike ter razni ekoteroristi nam poskušajo slabo vest vzbujat, ker si drznemo tistih 30km vsak dan narest za to, da kurcem plačujemo davke in da imajo NVO-ji denar za delovanje politiki in novinarji pa lepe plače.

 

Pool pa vidiš tako sliko ti ni pa nič več jasno - do kdaj se bomo pustili jebat?

 

image.png

Ja, kako bomo pa mi ostali potovali na dopuste po svetu, če ne bo letal? A bomo šli z pecikli, ki so ostali v lopah, ko jih sedaj janulčki ne rabijo več? 🤔

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je akla napisal:

Izkušnja voznika, ki sem pred nakupom CX-30 eSkyactive X 186 AT 12 let vozil VW Golf 2.0 TDI 104 kW z ročnim menjalnikom:
Sem umirjen voznik, vendar relativno hiter; vozim "s tokom", ko se mi tok zdi prepočasen, energično in varno prehitim.
Rad imam udobno in solidno hitro najbrž precejbpenzionistično. vožnjo, recimo nekje v smislu omejitev + 5 km/h (slednji pribitek ne v naseljih).
...
Trenutno vozim CX-30 X186 AT (lastnik) in CX-5 G194 AT, obe stari nekaj mesecev.
Vmes včasih vozim CX-30 G150 in X186, obe ročni menjalnik.
Lani sem bil 3 mesece lastnik CX-30 G150 AT.
Nisem niti prodajalec niti serviser, je pa tako naneslo, da imam možnost po nekaj dni skupaj poleg moje CX-30 X186 AT vozit tudi kaj od naštetega.
...
Voznik sem 34 let, v tem času sem prevozil  cca 600.000 kilometrov.
...
Avta z ročnim menjalnikom ne nameravam več kupiti, jih pa občasno vozim.
Od naštetih vozil mi je najboljši CX-5 G194 AT: najbolj udobna in hkrati solidno hitra vožnja.
V kabini je med vožnjo relativno tiho (da se solidno poslušat akustično muziko in jazz).

CX-30 X186 AT je občutno glasnejši in slabše odziven. Kombinacija G194 in AT je za moje pojme zmagovita.
In ja, oba CX-30 ne-avtomatika dajeta napram X186-AT in G150-AT vtis opazno odzivnejšega vozila, napram CX-5 G194 AT pa že skoraj ne.
...
Morda še moja poraba v avtih, kjer/če jo spremljam; prevoženih vsaj 400 km v nekaj zaporednih dneh, l/100 km:
- CX-30 X-186 AT: 5,9
- CX-5   G-194 AT: 7
- CX-30 G-150 AT: 5,6
- CX-30 G-150: 5,4

 

Malce čudno se to bere, da nisi ne prodajalec ne šušmar z avtomobili. 

Deluje mi, kot da imaš veselje  hodit mimo mazda trgovin in preizkušaš vse modele mazd. 😉

Nadalje, zdi se mi, da si z vsakim avtom prevozil zelo malo kilometrov oziroma, da si dobil vsak avto le za par ur na preizkus. 

Tako, da to pisanje nima glih neke strašne teže... Edino, kar si približno prav ugotovil je poraba pri cx 30, ročni menjalnik. Zastareli 2.5 motor si pa najverjetneje vozil zelo desus varianta, kot bi rekel zmaj. 😊

Že samo dejstvo, da si prej vozil golfa pove, da nisi glih nek "nagel" voznik. 

X 30 spada med tišje avte v svojem razredu (je veliko tišji kot 6-ka).Tudi muziko se da pri 130/ uro poslušati lepo na glasnosti 12 (kar je zelo potiho) 

Cx5 sem vozil od Gelipterja,... No ja, sem ga vozil. Tako, da je ta  zapis precej subjektiven oziroma le osebna preferenca.😊

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 minutami je Volume napisal:

Uhh kera žolčna debata.....🤣🤣🤣 sam nisem tako dolgo v Mazda svetu, sem pa zato, ker želim bencinarja in da ni neki mlinček (s turbom). Ampak vseeno imam izkušnje in sem si ustvaril svoje mnenje. Kot tuki veste sem imel CX-30,  X186, MT...super avto, lepo se vozi za bencinarja in brez turbine. Pa sem menjal za CX-5, G194, AT. Super vesel, v štartu nameraval kupiti ta avto ampak ok, nisem na izgubi, ker sem vmes vzel CX-30😁

Ročni menjalnik na testih pohvalijo, pravijo, da je zelo natančen in Mazdo hvalijo zaradi tega. Sam sem bil generalno tudi zadovoljen ampak se je meni zatikal. Ne vedno ampak se je. Mene je motilo. Ste mi svetovali menjavo olja ampak to sem delal leta 1997 na Fiat Puntotu... z avtomatikom sem sedaj zadovoljen in mislim, da je zelo primeren za obliko in velikost CX-5. Kateri menjalnik je boljši je stvar okusa ampak za mene in veliko mestne vožnje in speljevanja je primernejši. 

Ja, z nakupom AT na CX-5 sem šel na boljše 😄😄😄 in sem super zadovoljen in vesel....

Moje skromno in nepristransko mnenje!!!

Lepo, da si zadovoljen. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 14 minutami je ignacij napisal:

 

Raje ne načnimo spet debate bencin - dizel, osredotoči se na bencin, ker očitno je mazda ugotovila, da je tvoj 150km dizel premočen za CX30 in ponuja samo bencinarje.

 

Kot sem rekel, vozil sem 186x z avtomatikom, pa ne pride blizu 2,5l M6 avtomatiku, kljub temu, da je slednji težji za 300 kg.

 

186x motor je len, zato me čudi tvoje navdušenje nad tem motorjem, ker si pred tem vozil močan dizelski agregat, ki je svetlobna leta pred zastarelim 2,5l motorjem, torej posledično pa še par let nad 186x. Kako si lahko sprejel takšen kompromis? O porabi ne bom pametoval ker ne vem kakšna je na 186x.

Še enkrat, x 186 je biser tehnologije, to niso moje besede ampak  strokovnjakov, medtem ko je 2.5 zgolj eden izmed mnogih  benzinskih motorjev, ki ni niti prožen, niti hiter, niti varčen. Takih motorjev je malo morje na tržišču. X186 je unikaten, ko je potrebno - bolj poskočen kot 2.5 motor.

Ugotovili smo že, da ima cx30 boljše pospeške, manjšo porabo, je bolj tih. 

Je skratka speči tiger, ki se predrami, ko je potrebno. Dizelco imam, kot verjetno veš, še vedno in je za občasne vožnje, ko rabim velik prtljažnik. Imam pa veliko raje vožnjo s tem motorjem, kakor vožnjo z M6. Če bi bil prepričan, da je ta tvoj 2.5 motor tako superioren bi ga, verjemi, že kupil. Ampak ne. Ni me prepričal niti v eni sami stvari. 

Edino, kar cenim pri njem je to, da je Mazdin motor. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 23 minutami je Jest napisal:


In ti to pravis nekomu, ki je odgovoren za nastanek tega foruma? 🤪

 

Ravno tako, kot si ti ENKRAT probal STARI 2,5 motor, sem jaz tudi probal X186… Zakaj imas ti potem po tvoje pravico komentirat o teh motorjih, ostali pa naj ne bi smeli pisati, ce si takega avta ne lastimo? 
 

Pa tako lep mir je bil nekaj casa… ;) 

Saj tudi v domu upokojencev je lep mir. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je ignacij napisal:

Pomoje imam pravico komentirat, kljub temu da nisem lastnik CX30, pa sem ga npr. vozil na testni vožnji in nad avtomatikom nisem imel nobenih pripomb, sem pa imel pripombe nad precej lenim X186 motorjem, amapk to je verjetno stvar okusa.

 

Drugače si pa res želim videti to dinamično vožnjo, ko desna roka kar švica na menjalniku od adrenalina ob športni vožnji s CX30.

Sem imel na preizkušnji ta stari 2.5 motor. In to avtomatik. Precej lena zadevščina. In potem sem se normalno  odločil za 150 konjski dizel motor, ki je svetlobna leta boljši kot  ta 2.5 motor.

Da ne govorimo o občutku med samo vožnjo. Ta 2,5 res ni nek presežek od motorja in trdim, pa,l sem vozil oba, da je 186 motor veliko boljši motor. 

Da ne govorimo o porabi, kjer ga pelje 186 z lahkoto scat. Ko temu zastarelemu  motorju dodaš še avtomatski menjalnik je paket za upokojence kompleten. 

pred 38 minutami je ignacij napisal:

 

 

pred 7 minutami je Bosti napisal:

Heh, nisem hotel sprožit kake vojne. :) V petek grem preizkusit avto, X186 motor, oprema GT Plus, edino menjalnik ne vem kateri bo. Pa potem vidimo dalje. :) 

Kar navadi se. Tu gor so najbolj glasni pri komentiranju recimo o Mazdinih dizel motorji tisto, ki dizel motorja niti od daleč niso videli. Pa so pravi "strokovnjaki" o njih. Vse ti bodo našteli. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Nekje sem prebral, da so na začetku izumili avtomatske menjalnike za invalide, da so jim olajšali vožnjo. 

Nato so to čudo  množično vgrajevali v ameriške cestne križarke, kjer so bile hitrosti majhne, vožnja pa kot na balonu... in nato je prišla na vrsto še Evropa in ostali. 😉

pred 2 urama je dvorjan napisal:

X186 in plastičen karter? Ja, recept za stroške - verjetno čez desetletje, ampak, saj vemo, kako je s plastiko. Sploh tako, ki je podvržena številnim ciklom segrevanja in ohlajanja.

 

Za vse novince na formu: Alex-a jemljite z dobro mero rezerve. Po tednu/mesecu prebiranja teh strani boste ugotovili, da je najboljše le tisto, kar ima in vozi on. Vse ostalo pa krš.

 

In še moja dva centa: najboljši CX-30 je tisti, ki ga v Evropi ni. Z 2,5 bencinarjem, avtomatikom in AWD.

Preberi si malo nemške, angleške pa tudi slovenske teste o cx30. Še nihče ni pohvalil kombinacije z avtomatskim menjalnikom, medtem pa so vsi po vrsti hvalili odličen (med najboljšimi nasploh) ročni menjalnik. Da je edino ta kombinacija zanimiva za dinamično vožnjo. Z avtomatskim je bolj kot ne anemična vožnja. 

P. S. Naj prosim komentirajo lastniki cx30, drugi naj se oglašajo, ko bo govora o njihovih avtih in menjalnikih. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

G150 je stara zasnova motorja, klasičen atmosferc.

 

X186 je nova zasnova motorja, ekstra svečke za nizke obrate pri izgorevanju in kompresorček za dodaten navor.

 

G150 nima praktično nobenih težav in ga lahko voziš do ogromno kilometrov, X186 je pa na trgu sedaj par let in je druga generacija X motorja, prvi je bil 180. Ta 186 zaenkrat še nima problemov. Bodo pa servisi malo dražji, ker moraš menjat te svečke na 60k, pa tukaj imaš še filter ki je podoben DPF, pa te vse novodobne ekološke fore.

 

G150 sploh ni slab v kombinaciji z ročnim menjalnikom, če pa hočeš AT pa ne razmišljaj sploh o G150, razen če si res umirjen voznik.

Ko pa jaz omenim, da je 2.5 star motor pa vsi v luft. 😉

Itak se bo na koncu sam odločil... za ročni menjalnik. 😉

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Najprej, poslušaj nas, ki imamo tak avto.😉 Obvezno 186 motor z Ročnim menjalnikom,če imaš rad, da ti voziš avto. Če ti je vseeno za dinamično vožnjo in ti bo le prevozno sredstvo od točke a do točke b, potem lahko tudi avtomatski. A zavedati se moraš, da je ročni Mazdin menjalnik ta, ki ga vsi novinarji (in mi uporabniki) hvalimo. 

Ni ga lepšega občutka kot je ta, da lahko SAM določiš pod kakimi vrtljaji in v kateri prestavi boš zapeljal v ovinek ali pa se boš priključil na avtocesto. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis Selmar
Napisano
pred 40 minutami je toto89 napisal:

Kar se tiče rednih servisov - vse OK, razen da se je bilo treba potruditi, da sem lahko prinesel "svoje" original olje.

Ko je bilo treba kaj uveljavljat v garanciji pa nisem bil zadovoljen.

Ko je hreščal zvočnik (Bose v armaturki) tega niso slišali, pa sem se kregal dokler ga niso menjali.

Ko je pokalo v pedalu sklopke so zadevo rešili z "WD40". Seveda sem se vrnil čez en teden, pa čez 14 dni spet. Dokler le niso menjali (ne vem več točno česa).

Zatikanje prestav (na obeh trojkah) so zaznali, ker so dobili oba avta za par dni. Rešili pa niso nič, izgovor je bil celo, da se more menjalnik še "ulaufat" - JA SEVEDA! Avto je imel že 115 000km. Smo potem po nasvetu strokovnjakov na tem forumu (še 1x hvala :) ) v obeh menjali z Redline oljem (tem, ki ga baje zadnje čase ni za dobit v SLO) in so se zadeve čudežno popravile. Že par let ne pomnim, da bi bilo zatikanje pri prestavljanju.

 

Uvertura pa je bila, ko sem se prijavil na testno vožnjo (v živo v salonu), ampak do testne vožnje sploh ni prišlo. Zato sm pač kupil rabljeno trojko

Še en dokaz, da je večina uradnih servisov totalen polom. Še dobro, da ne rabimo vozit mazd k njim po pretečeni garanciji. Takrat se ponavadi začnejo kaki resni problemi (če se sploh pojavijo) in bog ne daj, da bi moral vozit avto k tem kekcem na popravilo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Servis Selmar
Napisano
pred 39 minutami je MazdaBoy napisal:

Mislim, da ima uporabnik @Bini zelo dobre odnose z Selmarjem. Kar na ZS ga zvrcni 😉

Mislim, da bo bolje, da ga tukaj javno. 

 

 

 

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ta mazdina  aplikacija nima veze z realnostjo. Mene so poklicali, da imam vpoklic, nato sem šel preverit še na to aplikacijo in je lepo, elegantno bilo zapisano, da za moje vozilo ni vpoklica. 

A ne bi raje zaprli tega, da ne zavajajo ljudi? 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

Marsikaj sem že videl take bedarije še pa ne..... :nevem:

Enako. V vseh teh letih, odkar imam izpit, kaj takega še nisem  videl. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 13 minutami je ignacij napisal:

S servisom "pod kozolcem" je problem samo ena stvar....nima digitalnega zapisa. Taksen servis pride v postev za starejsa vozila.

 

Osebno ko kupujem rabljeno Mazdo hočem digitalno mazdino servisno zgodovino, v nasprotnem primeru vozila raje ne kupim. Z digitalno zgodovino se vozilo tudi lazje in drazje proda, tko da za novejsa vozila jaz ne vidim kozolec kot prednost ampak slabost.

Jaz pa najbolj zaupam svojim očem in občutku. Kaj mi pomaga štempelj od uradnega servisa, ko pa tam delajo sami vajenci, napol usposobljeni. Lahko ti naredijo več škode na avtu kot koristi. Več je vreden en dober popoldanski mojster kot ducat pacientov na uradnem. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Tudi, ko je izve garancije ti to velja.... 👍😉

Vidiš, tako se skrbi za premium mazdine avtomobile, kot je cx 30 . Za ostale pa... Hja, kakor se kdo znajde. Eni ne vedo za vpoklic pa gre lahko kaj v maloro. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pred dnevi sem prvič videl v Nemčiji, kako izgleda, ko Tesli zmanjka štroma na avtocesti. Izza ograje družina, Tesla priklopljena na kamionček adaca in to kar precej časa. Smo stali celo uro na avtocesti, pa ni še šel naprej. Lahko, da je bilo še kaj drugega krivo. 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Bini napisal:

Ko sem ravno govoril s servisoerjem sem vprašal za ceno drugega rednega servisa in se je podražil iz 230€ na 280€.... 😔

Tudi mojega olja nočejo več po direktivi direktorja.... :nevem:

Se pravi, da so se prelevili iz amaterskih nategunov v profi nategune. 🤔 Ne bodo me videli po tem, ko cx30 ne bo več v garanciji. 

Saj je podobno tudi pri drugih znamkah. Svaku je hunday zaribal pri 170000 km. 

In ravno je bil iz garancije. Se je hotel kaj zglihati zaradi tega in so mu šli toliko na roko, da so ceno iz 3850€ znižali na 3500€.🙄

In zopet  je tu avtoplus, kjer vedri tudi hunday servis. Prodal ga je takšnega zaribanega za par jurjev. In glej ga zlomka. Zopet je kupil hundaya, 1.0, benzinarja, 120 konjev. Nepremičnina, sem bil z njim na testni vožnji. Prej je imel dizla in mu ni šlo v glavo, kako to nikamor ne gre. To bo še smeha, ko bo šel prvič natovorjen v Ljubljano. 😊

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.