Men je bilo zanimivo to, da sem v soboto na AC od Lj-do Sl. konjic in del AC nazaj videl zgolj in samo 4 EV, od tega en ZOE od Avant2GO, pa dve Tesli in Ioniq. Le ena Tesla je bila Poljskih registrskih ostali trije SLO tablic pri tem, da sem v eni drugi temi napisal, da sva jih s tamalo štela in je bilo 22% Slovencev takrat na tej relaciji in 78% tujcev.
Ne vem, če bi gledal tko na povprek bi rekel, ali da lastniki EV-jev nimajo za dopust al pa bolj verjetno si za dopust omislijo ICE avto. Al majo svojega, al si sposodijo od kolegov al pa rent-a-car ni niti tolk bistveno. Bi pa rekel, da sem dve leti nazaj videl na takih relacijah bistveno več EV-jev kot danes. Zakaj?
Vidiš, jaz sem pa na poti v Verono in nazaj videl res veliko Tesel in ostalih električarjev. Bolj bo verjetno dejstvo, da se turisti z zahoda vse bolj izogibajo (pre) dragi Sloveniji in hrčkom.
Prav tako je na Danskem, kjer je vsak drugi avto električen.
Imam občutek, da bo tale 140KM 2.5 lahko celo presenetil z ugodno porabo. Je NA, zaradi kubature bogat z navorom v nižjih obratih, da se ga bo dalo peljat brez teranja v obrate. Zna bit filing podoben kot pri 150KM dizlu, ko zelo hitro doseže te konje potem jih pa ima čez cel spekter obratov. Bomo videli ko pride.
Nemogoče, da se ga bo vozilo kot dizla. Dizel ima ves navor že takoj, najprej dela prva turbina, nato od 1700 obratov gor druga. Ta bo zaživel in vlekel šele od 2500-3000 obratov gor. Imam občutek, da bo bolj podoben v vožnji X motorju, le da bo bolj len, mrtev, ker nima kompresorja in požrešen.
Sicer pa pride en primerek cx30 s tem motorjem v septembru v KP, pa ga bomo preizkusili v direktnem duelu z cx30 X motorjem.
Sedaj, ko sem bil na dopustu na Danskem, sem se veliko prevozil v električnih taxijih. (dejansko so tam vsi taxiji električni). Moram priznati, da sem bil impresioniran z samo vožnjo, pospeški in tišino med vožnjo. Bi imel električni avto z lahkoto, če bi ga imel kje polniti (stanovanje-problem električarjev press). 😊
Point od NevLado je, citiram: "ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasn".
Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat.
.
pred 1 uro je NevLado napisal:
Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC
Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše
Očitno se da te dizle vozit z gasom
"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉
Res je, vsak se sam odloči, kaj bo na koncu kupil.
Če bi sam kupoval ponovno 6-ko, bi zopet kupil dizelco. Karavana. Škoda le, da je 175 konjska le v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Z ročnim jih je bilo prodano le za vzorec.
se na forum obračam še z drugačnim vprašanjem. Sicer sem nedavno objavil, da iščem bencinsko Mazdo, pa me je situacija malenkost prisilila k razmisleku o tej odločitvi. 😅
Me pa zatorej zanima sledeče: katere so najpogostejše napake/tegnobe/nepravilnosti, ki se jih lahko pričakuje pri Mazdinih avtomobilih z dizelskim motorjem? Trenutno imam nagledana dva modela: Mazda 6 2.2 CD (2014) z blizu 250.000 prevoženimi kilometri ter Mazda CX-5 2.2 (2012) z 230.000 prevoženimi kilometri. Sta omenjena dizelska modela nagnjena k kakšnim težavam?
Najlepša hvala že vnaprej za vsako informacijo!
Če imata toliko kilometrov, pomeni, da sta "pridrsala" do lepega števila kilometrov. Ne poslušati nekaterih članov foruma, ki niso niti sedeli v dizelcah. Tej ti bodo vsiljevali požrešne, dinozavrske, zastarele 2.5 motorje
Glej, da menja# olje na vsakih 10-12 tisoč kilometrov, pustiš, da se regeneracije končajo in pri tem ne vgašašmotorja. Ostalo imaš pa v temi "vzdrževanje skayactiv motorjev".
To je najbrž kak osamljen primer. Ni to za posploševati. Kot pri prvi generaciji 6-k, ko so zaribaval motorji. Dokler nismo ugotovili, da je potrebno menjavati bakrene podložke.
Kako pa si to občutil. Jaz tankam na MOLu, Petrolu in Shellu, pa ne opazim nobene razlike. Mogoce si bom pa vzel čas pa spremljal porabo različnih ponudnikov.
Še kako se občuti. Ne dajejo vsi v goriva istih dodatkov in aditivov.
Mogoče je osnova podobna a razlike so v malenkostih.
Kako sem opazil razliko? Avto je bolj poskočen,z enim tankom sem naredil veliko več kilometrov ( 802 km),pri avtocestni hitrostih do Bologne, okolica in nazaj). Najbrž v dinozavrih tega efekta ne bo. 😉 Na žalost. 😊
Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊
Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.
Potenje rok zna biti resna težava. Pot vsebuje različne soli in aminokisline, ki povzročajo razpadanje usnja. Nekateri npr. primejo revijo v roke in praktično v trenutku stopijo tisk na mestu, kjer držijo s prsti.
Rešitev? Vozniške rokavice (za avto, ne za revije). 😉
Enako je s strunami in kovinskimi deli na kitara. Eni zamenjajo strune z novimi in že naslednji dan so rahlo zarjavele. Po par dnevih so že neuporabne. Podobno je z kromiranimi sli nikljanimi deli. Povsod se pozna pri nekaterih prstne odtise, ki ne gredo dol. Meni večinoma zdržijo strune tudi do mesec dni, brez da bi trohico spremenile barvo. Res mora bit nekaj na tem z močnejšo kislino na rokah. 🤔
Večini. 😉 Samo veliko lastnikov mazd je pusijev pa jih ne preklapljajo nikoli. Če že imajo funkcijo prejlapljanja naj se preklapljajo.😊... ali naj crknejo.
Evo-zrihtal nakup,premontažo na feltne itd...na avto bom pa sam...je treba malce zavore popucati,pregledati,in rad to sam naredim...lepo počasi in v miru,da je narejeno,kot je treba.
DOT je 0524...lih prav,k baje jih začnejo sredi Decembra delati...spet Made in Germany😃👍...to pa danes že zelooo težko najdeš.
333€ gume,montaža na feltne,centriranje in stare pustil pri njih...mi je vseeno,kaj bodo z 6-let starimi...dve sta pa itak že flikane,tako da...boli me pimpek.
Najbrž v Soboto zrihtam na fordeka🙄...bo draga vesela😊
Aja,ima Vulco eno promocijsko akcijo imenovano "TireGuard365"...skeniraš račun,in registriraš,pa dobiš 1-leto "kasko" na gume (največ 4x popravilo itd...)...je zastonj,torej fino...pač samo k dobijo tvoj email...samo,jaz k skoz šraufe gazim🙄,zna prav priti😅
V redu nakup😃
Aja-pri Grošu...gužva nenormalna...enih 10 avtov v vrsti...jim laufa na polno,tako da tiste dve ženski na kasi ne vesta kje imata glave...se mi ni dalo čakati,sem kar pri njih pustil,in šel danes mimogrede iz nočne iskati...
Si jim pustil 6 let stare gume??
Pa kaj si jih drugače hotel prodati na bolhi, ali kako? 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vidiš, jaz sem pa na poti v Verono in nazaj videl res veliko Tesel in ostalih električarjev. Bolj bo verjetno dejstvo, da se turisti z zahoda vse bolj izogibajo (pre) dragi Sloveniji in hrčkom.
Prav tako je na Danskem, kjer je vsak drugi avto električen.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani