Jaz sem imel 2 mazdi 6 z ročnim, sedaj pa še tretjo z avtomatskim menjalnikom. Ja, za nekatere stvari je avtomatika res boljša. Na primer pri vleki prikolice je definitivno bolj 'smooth' z avtomatiko. Speljevanje v klanec je druga kljukica. Speljevanje na kaki spolzki podlagi je ravno tako bolj smooth z avtomatiko.
Je pa res, da je spet odvisno kakšen menjalnik je. Mazdin aisinov je namreč, za normalne potrebe čisto zadovoljiv, ni pa to nek dirkaško nastrojen izdelek. Ok, lahko ga butneš v manual pa je malce boljše, še vedno pa ni taka odzivnost kot pri kakšnem drugem. Ampak, saj v bistvu tudi ne rabi biti.
Bolj je problem v tem, ker ne moreš prosto izbirati kaj bi imel, ampak je to pogojeno z neko kombinacijo opreme avtomobila. To je pomoje še največja težava.
Zanimivo razmišljanje - žal je takih veliko. Kot da šolstvo, zdravstvo, sociala, ceste, ... niso naše. Kot da se "naše" konča pri vhodnih vratih v stanovanje. Pa vsi bi radi živeli v urejeni/pošlihtani soseski, deželi, z lepimi cestami itd. 😔
No ja no. Za ceste plačujemo še preveč, pa kljub temu niso bogvekaj. Glede goriv pa, to je pač tržna dejavnost, približno kot ostale. Če dobiš kje ceneje isto kvaliteto (ali še boljšo), zakaj pa ne.
Jaz sem dobil enkrat ene fulda gume mislim da so bile še manj kot 1 mesec stare. In jih ni pobralo nič. Kar sem opazil po 2 letih uporabe je bilo to, da so v dežju precej drsele. Ne vem pa ali je bila to fora same gume, ali zato ker so bile sveže. Fuldo po tem nisem več kupil
Pri skoraj 87000km očiščen kolektor, oba egr in vse kar paše zraven. Ni bilo še neke panike, se je pa lih dobro začelo nabirat ...no na koncu je bilo za skoraj pol litra saj. Bomo videli kako bo, se mi pa zdi, da je mogoče bolj miren tek, za glasnost težko rečem, čeprav se mi je ravno tako zdel za odtenek bolj uglajeno.
Seveda, tukaj je pribitek kar velik in potem imajo precej maneverskega prostora da se pribitek zmanjša. Kot si povedal, odvisno od osebe. Recimo pri VW je zgodba precej drugačna, kot sem videl na lastne oči
Bodi pozoren, da na servisu menjaš prvih 5 let vse, kar oni predlagajo glede na zahteve Mazde. Na ta način si zagotoviš garancijo!
Filter pa lahko menjaš sam - tisto leto, ko ga po knjigi ne rabiš.
Ja, čeprav on ima filter notranjega zraka. Za olje pa filter olja bi se strinjal ja, da bi nekako lahko kdo kompliciral. Čeprav pa, tisti ki prinesejo svoje olje na servis, a so potem upravičeni do garancije ali ne? Pa recimo, da je to od Mazde olje, ali pa pač olje identičnih specifikacij. Pomoje je odvisno na koga naletiš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, kar strašno zgleda.. Cena mislim. In pol naj dam 60 jurjev, da se bom zajebaval z zapiranjem stranskih ogledal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani