Pa ne samo fordu, skoraj vse firme preobla?ijo te mal?ke v plenicah v neke dvignjene, s plastiko obdane zmazke. E, pa iz inata ne bom nikoli kupil teh ?udes.
Kar se pa ti?e kie, te ceed karavan, ki ima kao zadek kot porsche, sem jih zadnje dni v tujini videl ogromno in v ?ivo ni tako lepa, kot na slikah. Izgleda nekako majhna in nizka.
Razred manj?a kot mazda 6 pa?, verjamem, da znotraj nima ni? kaj manj prostora. Ni pa res tako ?irok avto, kot je panamera.
Komotar pa?...ne ravno nekdo, ki je lahko referenca, ko gre za avtomobilizem.
Zdravo! Aprila sem postal lastnik nove Mazde 3 G122 comfort+ in bi rad z vami delil svoje izku?nje. Od aprila sem ?e uspe?no prevozil skoraj 6000km. Do zdaj sem imel povpre?no porabo pribli?no 6,3 L/100km. Ve?inoma se vozim po avtocesti. Eni ste pisali, da se vam zdi motor podhranjen. Jaz tega nisem ?util. Res pa, da ponavadi vozim mirno in po predpisih. Na volanu se res ?uti malo vibracij zaradi izklopa valjev pri ni?ji hitrosti in pri ni?jem vrtljaju motorja. Tipi?en primer je, ko se vozi? s 50 km/h in je motor v 4. prestavi. Ampak jaz v takem primeru dam v 3. prestavo in je problem re?en. Iskreno povedano tega sploh ne bi opazil, ?e ne bi tu na forum o tem bral. Pri izklopu/vklopu valjev se v?asih za?uti, da avto zelo malo zacuka. Tudi v tem primeru, ?e na to nisi pozoren, tega sploh ne opazi?. Ponavadi sploh ne za?uti?, ko izklopi ali vklopi valje. Radarski tempomat deluje super. Le na avtocesti v ovinkih, ?e je kak?en avto/kamion na drugem pasu, potem malo zavira po nepotrebnem. Avto je zelo tih. Tudi pri ve?ji hitrosti. Pomo? pri ohranjanju voznega pasu je malenkost preve? ob?utljiva. Po mojem se za?ne kar hitro javljat in popravljati smer. Pogled nazaj skozi okno je res bogi, ampak sem se hitro navadil. Za parkiranje ima? kamero. Na avtocesti pa ti je v veliko pomo? sistem za nadzor mrtvih kotov. Na parkiri??ih je zelo uporaben ?e sistem za opozarjanje na pre?ni promet za vozilo in tudi kamera ti ful pomaga. Iskreno povedano la?je parkiram z mazdo 3, kot s prej?njim avtom, ki je bil dosti manj?i in je imel super pogled skozi zadnje okno. Tudi na temen strop sem se zelo hitro navadil. Na za?etku ti da res ob?utek utesnjenosti. Tudi velikost prtlja?nika me ne moti. Head up display je tudi super zadeva, ?e posebej ker projicira direktno na steklo. Med vo?njo redkokdaj gledam na merilnike, ker mi vse kar potrebujem head up display projecira na steklo. Edino, kar me res moti pri avtu je to, da ko se vozim po slab?ih cestah (kar je pri nas kar pogosto - Prekmurje) na armaturi sli?im rahlo ropotanje plastike. Nisem ?e na?el to?nega izvora ropotanja, ker se pojavi samo ob?asno. Po mojem se ropotanje v notranjosti avta toliko bolj sli?i, ker je avto res dobro zvo?no izoliran. Verjetno tudi zaradi velikih plati??, avto slab?e bla?i napake na cesti. Mogo?e imate kake izku?nje glede tega pri drugih modelih? Upam, da je to normalno in so samo moja u?esa preve? ob?utljiva.
Ne glede na to sem z avto zaenkrat zelo zadovoljen. Avto res zelo lepo gre. ?e posebej v ovinkih. Jaz priporo?am vsakemu, ki razmi?lja o nakupu novega avte, da gre na testno vo?njo in dobi ob?utek, ?e je avto res za njega.
Hvala za tole poro?ilo. Izklapljanje valjev je bilo tudi meni res mote?e in res ?koda, da se ga ne da izklopiti...verjetno se bo dalo kaj pohekati. Da pa bi zato vozil v 3. namesto v 4. ali 5. prestavi (indikator po spominu predlaga 5 ?e je ravno in vozi? s tempomatom).... beden trade-off, samo zato, da prihrani? tisti eur ali dva goriva na leto.
Po mojem mnenju so asisten?ni sistemi, vgrajeni v trenutne mazde bolj igra?ka, ki jo izklopi? po nekaj dneh igranja, ko ugotovi? da je neu?inkovito. ?al velja tudi za sistem samodejnega zaviranja v sili, ki deluje nezanesljivo. Nimam pa oz. imam premalo izku?enj z ACC, sploh v kombinaciji z AT. V gne?i menda zna povsem ustaviti avto in speljati? Se da uporabljati samo navaden tempomat?
Jest: si opazil tresenje motorja ob deaktivaciji dveh cilindrov? Zelo ob?utno pri 50 km/h v ?etrti prestavi, enakomerna vo?nja, lahko seveda s tempomatom.
Majhni avtomobili se bodo zagotovo prodajali, bodo pa? ve?je ?e bolj podra?ili. To, da bodo avti samo ?e ranga golf megane, mazda 3 in ve?ji, so nebuloze SIOL.net.
Kaj pa pravijo SLO trgovci glede cene, koliko bo dopla?ila glede na G122? V Nem?iji je cca. 2.500 EUR pri podobni opremi, kar se zdi super deal. ?e se ne motim, je bilo med G120 in G165 pribli?no toliko razlike, pa je bilo manj razlike v mo?i motorji. Torej nova tehnologija "za ni? dopla?ila", sli?i se (pre)lepo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala.
To bo "raketa" s 122 konji in AWD ter po mo?nosti avtomatik.
?alo na stran, cene so to?no za 3.000 EUR vi?je od 3. Torej po tej logiki pri nas od 22.990 naprej.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani