Edino, če so tako vgrajeni, igrajo prav, oziroma ne pride do popačenja zvoka do potnikovih glav zadaj. Če bi jih vgradil v obstoječo luknjo, bi se zvok odbijal od strehe in deformirano (popačeno) prišel do zadnjih sedežev. Enako je spredaj. Obstoječi tweeterji in srednjetonci so vgrajeni v armaturko, a se zvok odbija od sprednje šipe in pod pravim kotom proti vozniku in sovozniku. Zvok s tem "pridobi" neželene, moteče visoke frekvence. Zvok je s tem tudi preveč razpršen. Tudi spredaj sem vgradil visokotonce, ki "gledajo" proti vozniku in potniku.
@g.Wankel jp to mislim. No sj je pa mogoče vsaj za vidljivost boljše, vsaj nekaj Tele dolge svetleče linije ... še meglenk ne bo več treba, tolk bo svetl
Res je, sam žal bodo pa avtomobili izgubili identiteto. Že prednje luči je bilo par Mercedesov in Peugeot 308 podobnih, da ponoči nisi lih ločeval
Drugač velik gledam TheSketchMonkey na youtubu, pa ogromno pove na temo dizajna
Kako se zdej s temi kvazi povezanimi lučmi navalili ... mene to spominja na 90 ko so to eni avti že mel takrat kot odsevnike (pa se ne spomnem a je biu golf al audi). u glavnem bruh, bom rabu par let da se navadim na te "futuristične" fore
A misliš zadnje luči?
To je trend in žal bomo počasi to gledali pri vseh.
Če Mazda pravi najmanj 95 oktanov, potem je 95 dovolj in enako dobro kot 100 oktanov. To pomeni, da bo bencin eksplodiral (če je 95 ali več oktanov) šele ob iskri in ne prej. To je tudi edina fora oktanskega števila glede delovanja motorja.
Je pa na srečo prodajalcev goriv veliko ljudi, ki tega ne razume in s tega naslova ustvarjajo dodatne dobičke. 😃
Jaz imam tudi gor Bosch in sem na začetku mislil, da so zanič, ker so puščali lise pa tudi škripali so. Odkar pa sem dobro očistil šipo delujejo fenomenalno. Kdor vozi avto v avtopralnico ima verjetno podoben problem. Veliko avtopralnic namreč dodaja tekoči vosek v zadnje spiranje. Posledično pristane vosek tudi na šipah. Jaz sem tudi uporabljal prej avtošampon z dodanim voskom za pranje celega avta. Sedaj pa z njim perem le, kar je od šip dol. Ostalo pa z navadnim. In problem je rešen. 😊
Od kar je vse prosto po Prešernu je občutek ko prideš na pumpo in šele zveš ceno ko začneš točit, kot kinder jajček al pa tista izjava Foresta Gumpa: "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"
Dejansko sem bil v jeseni že parkrat ''uff a že al kaj, jah kaj čem, zdej že tankam...''
Danes sva z sinom na sivki, (stari 6-ki), zamenjala gume z zimskimi. Ker študira v Ljubljani nikoli ne veš, kdaj bo tam začelo snežiti. Tako da mislim, da sem prvi to postoril. 😊
Lih tko razlagaš k, da smo na Švedskem Drug teden bo do 18 stopinj 😮
Ta s Priusom je klasika na temu križišču. ''Domačini'' se zato vedno postavimo na levi pas. Je pa tole območje dolgega mostu kot nek Bermudski trikotnik. Poka tu na videu od @Bossa in križišče prej, kjer me je že ena izsilila in sem totalkal rumeno.
Ubistvu ga je razvila Mazda, s pomočjo Forda, kar se pri enih stvareh vidi. Veliko ljudi načeloma misli, da je Fordov motor. Z njihove strani se imenuje Duratec.
Začetni 1.8 motorji z leta 2006 imajo hibe z oljnimi obročki k se radi zabašejo. Verjetno, če ga pridno steraš čemur je avto tudi namenjen ne bo toliko problemov. Če so pa prejšni lastniki babice ali pa specialisti za extra-gosto olje, potem pa znajo biti problemi 🙂
Overall je super avto in mi ni žal, da sem šel iz NB na NC
LOL, sezona za tole se niti začela še ni, ti bi jo pa zaprl v garažo???
Nališpaj, naslednji teden bo menda temperatura šla krepko gor, potem bo pa samo uživanje v vožnji, punce že malo manj oblečene, prvomajski prazniki,...
Zgolj za impregnacijo. Zdej bo neki časa dež, pa je pravi cajt, da se streho pravilno zaščiti
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja @FuManchu kako nisi videl tega bordo lepotca??? Prav seka ven ta lepota 😍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani