Cesta na Orle z 10+ cm steptanega snega ni bila ovira; avto skoraj kot po tracnicah (brez esp-ja ali asr-ja)
Zdaj bi lahko modroval,kako so boljše od Michelink (ki so bile prejšnje zime gor),ampak primerjati gume med seboj je bv... Nikoli niso iste razmere, počutje in opažanja voznika tudi ne...
Naj zdržijo 4sezone in to je to.
Aja,letne pirelli so radirke... Noro,kaksna obraba ob tako malo kilometrih.
Jaz dam pa za kontra XXX program na repeat in na glas, ta čas pa na bajk. Da so fouš...
Ceprav.... So me začeli čudno gledati sosedje... Sploh odkar so se začeli predvajati čudni prizori, ko se moški glas dere "Hans, fafn sie meine grosse vitamin stange..."
Po možnosti s štrajfiksom, da je ropotalo po celi vasi ... Kolk to mene moti, če sosedje v nedeljo ropotajo s štrajfiksi, sesalci ... Nedelja bi morala biti dan za počitek
Hja... Jeba pa je če človek dela cel teden in je samo v nedeljo frei. Ampak ja... Jaz se takih stvari izogibam v casu kosila in pred 10h in po 18h...
Meni so Hyundai top; i40 par let nazaj je bil všečen avto, Zdajšnja i30 je super, prejšnji Tucson sploh... Par dni nazaj videl 7sedeznega Santa Fe, i20 ki se je sedaj poslovila je fajn...
Ampak rit na čisto Novem i20 ali pa čisto nov Tucson... No,ja...
Danes videl novega Hyundai-ja i20... Ogabmo. Še huje kot na fotkah. Kot kaže so spremenili oblikovni jezik, saj je tudi novi Tucson v nekem svojem svetu.
Škoda, pa ravno Hyundai je delal meni simpatične avte zadnje čase (i30, tudi prejšnji i20, kona..).
vem, opla ma fotr in ma tud gretje volana...superca.. sam mi ne diši opel... js če/ko bom menju bom vzel cx 30 cx 3 tiguan kamiq .... neki v tem stilu
sam sem imel prej ko nisem imel gretih sedežev tisto podlogo iz lidla... greje sam morš skoz uklaplat v cigaretno vtičnico, on of stikal se je zataknu hit oz sfuku...čez kšn let je nehal gret oz skor nič, vse se premika neki po zicu... pač, je za kar je
To imam tudi jaz. V rit in noge ne zebe, ampak prevleka je pa res nikakva za pogledat.
Malce smo zašli... imamo pa tud mal premal podatkov, kakšen vsekolesni pogon bi rabil, ker dejansko pravi 4x4 z blokado diferencialov in pravimi offroad zmogljivostmi sigurno ne bomo našli v šminkastih SUV-ih in kvazi offroad karavanih.
Saj vedno zaidemo.
Če rabi 4x4 zgolj za po snegu in za dostop do kake vikendice , jih bo 90% 4x4suvov ok, ob pogoju,da bodo gume ok.
Po mojem je mislil, da lahko na škodo še kljuko montiraš, priklopiš prikolico in imaš v njej potujočo delavnico. Celo šraufštok imaš lahko noter. Pa kake dolge deske tudi tovoriš lahko okoli. Tako, da tudi za mizarje pride v poštev.
Pa na desko , ki gleda iz prikolice je treba dati rdeco cunjo ali pa kar odsevni brezrokavnik .
Tkole. 5ka gre stran. Iscem nekaj med 17 in 23k €, 4x4, karavan, SUV, enoprostorec. Rad bi dokaj velik prtljažnik, vsaj kot 5ka, pa da se po terenu da se prpelem po kakem spelabem snegu na Krvavc gor. Any ideas?
Tudi sam sem imel še najboljše izkušnje z valeo brisalci.
Trenutno imam gor neke najcenejše iz leclerca (mislim da so bili 5eur po komadu), ki sem jih kupil , ker me je matral firbec. Pa so presenetljivo ok.. Niso tako slabi,kot so poceni; 1leto so zdržali.
Brisalce vedno zamenjam spomladi in se ne sekiram kaj dosti , če mi po enem letu začnejo praskati po šipi. Potrošna roba.
Tekočino imam neko no-name iz Lidla. Opravlja svojo funkcijo,kaj naj rečem
Sem eden tistih,ki ima pozimi pokrito prednjo šipo, ostale pa odmrzne s sprejem. Tako je daleč najmanj zmrzovanja.
Se pa izogibam dvigovanja brisalcev pozimi. Raje vidim,da mi metlice primrznejo na karton,kot pa da zmrzne feder na roki brisalca v raztegnjeni pozi in potem ne tišči brisalca več tesno k šipi.
Pri robotiziranem je tako,da če na mestu spustiš zavoro, se bo začel prosto premikati (kot da bi imel v leru ali pa stisnjeno sklopko), pri avtomatiku pa se seveda začne premikati naprej. Je tako,ce se ne motim,ne?
No,recimo moja xsara je letnik 09. Spomladi je prvič vsekala rja ven na prednjih pragovih. Zrihtano za 300eur. Lonec je rjav,ampak ne pregnit; vsak TP naredi brez težav. Rjast flek (2cm X 1cm) na prtljažnih vratih je moja krivda,ker sem pomotoma odlomil plasticno kljuko in je popraskala po plehu.
Bivša octavia tour od očeta (1.generacija) je prav tako letnik 09. Površinska rja na podvozju, sicer bp.
Oba avta vožena po snegu,soli; povsod. Nikoli nista bili deležni pranja podvozja, naknadne zaščite podvozja ali garaže. Pač; ko avto služi lastniku in ne obratno. Xsara ima 170t km, octavia čez 300t km; oba kupljena nova in vožena samo s strani 1osebe.
Prejšnji avti: kia pride letnik 99 je veselo rjavela po 6ih letih, Lancia Lybra in 15let star Volvo nista poznala rje, miata letnik 01 je rjavela pri zadnjih pragovih (so pa to bili vsi kupljeni kot rabljeni).
To so moje izkušnje..
Nekateri so slabši kar se tice rje,nekateri pri elektroniki,tretji pri mašini... Avtu ki je star 12let in je nov stal 12jurjev pa zlahka oprostim rjo zaradi katere me ne pusti na cesti.
Tudi sam sem že v parih navodilih za uporabo zasledil,da naj bi rezerva zadoščala za cca 100km. Na xsari je rezerva mislimda 8litrov,na službenem kombiju 15L.
Sam sem opazil,da doseg dokaj enakomerno pada in ko pade na recimo 60km, začne na1x kazati doseg 0km. Rekord imam , ko sem natankal 76l v 80l tank. Ni bil lušten filing.
Sicer pa ni to za prakticirati, saj zna benz pumpa delati na pol na suho.
Jaz naredim s privat avtom manj kot 10000/leto. Poleti vozim letne , pozimi zimske. Vsaj srednji rang, zdaj imam letne pirelli, zimske gy.
Menjam po četrti sezoni. En kpl pride max 200eur, torej v štirih letih 400eur+8x premontaza po 25eur= 600eur. Meni se dobrih 10eur na mesec ne zdi preveč, da bi se ne vozil varno okoli. Že tako je preveč dejavnikov na katere ne morem vplivati v primeru, na gume pa lahko in zato ne šparam.
Je pa jeba,ko si ljudje kupijo velike feltne in potem ni za gume,ja...
Plus to,da če malo pogledaš okoli, lahko dobiš gume kar ceneje. Jaz sem dal za letne pirelli z prevoženimi 30km celih 25eur/komadu, nerabljene GY pa 45eur/komad. Seveda svež DOT.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prvic od jeseni 19 zapeljal Goodyear-ke na sneg.
Cesta na Orle z 10+ cm steptanega snega ni bila ovira; avto skoraj kot po tracnicah (brez esp-ja ali asr-ja)
Zdaj bi lahko modroval,kako so boljše od Michelink (ki so bile prejšnje zime gor),ampak primerjati gume med seboj je bv... Nikoli niso iste razmere, počutje in opažanja voznika tudi ne...
Naj zdržijo 4sezone in to je to.
Aja,letne pirelli so radirke... Noro,kaksna obraba ob tako malo kilometrih.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani