Na Roglo sem šel zvečer z Alfo na 10cm nespluženega snega.
ESP-ja ni bilo mogoče ugasnit, sem pa ga dal na Dinamique, drugače mi je avto ustavljal.
Torej sem vozil gor med 2.5-4k obrati. Ker je bila tema, bi videl nasprotne luči, za to sem ovinke sekal, potem pa spet na hitrosti pridobival do naslednjega.
Ni mi jasno kako bi to zmogel z AT. Možno tudi da se motim 🙂
Ampak to je bilo 1x v 20 letih vožnje. Torej zelo redek in ekstrmen primer.
Sem pa olje v menjalniki zavrel. Bil je mehak kot puter. Kasneje smo opazli, da ga je nekaj kot višek ven vrgel. Dokončno pa mi je postalo jasno, ko je novi lastnik menjal olje in je bilo črno kot noč. Pa bi naj bilo lebenslang olje.
Ford ima na srečo v plastiki zajem zraka, ki piha direkt na menjalnik.
Meni so bili ročni menjalniki dobri samo od japonskih avt. Vse ostalo, kar sem vozil in imel je bilo en kup solz več ali manj. Reno ima obupne ročne. VW ravno tako. Fiat je imel hode skoraj metrske.
Ford ima spodobne. Morda mercedes še in Volvo. Vse ostalo je brezveze.
Japonci zmagajo pri ročnih. Avtomat (japonski aisin) je pa itak klasa zase.
Aisin = Toyota.
Na Mazdinem se mi je redno rikver zatikal.
Isto se je na Hyundai 1996 1. predstava.
Renault: R4, je šel gladko. Clio 2 groza, mehko, 3-4 diagonalno, kr nekaj.
i20n kratek, z dobrim občutkom, mogoče moraš bit malo možat, ima pa dosti povratne informacije.
Fiat, Punteki, kot si napisal, kot da bi stari avtobus vozil.
Alfa top menjalnik.
Focus malo boljši kot Alfa. Če bi lahko dal hode od i20n na Focusa, bi bil sanjski.
Ford PSA dizli. Jooj. Za počasne menjave ok. Pri hitrem pospeševanju pa je trmast, moraš res zabit v predstavo.
Moje dam za probat, če bo kdo kdaj imel željo.
Je pa dober MT težko naredit. Po vseh teh letih razvoja.
Na miati itak da ne. Drugače pa je fajn itak prej provat, pa narediti na kakem naučenem avtomatiku nekaj kilometorv pa se odločit.
Mene pa je ravno to odvrnilo.
Prebral sem, da ima Ford težave z GM-ovim AT, ki je v Focusu.
Sem ga šel peljat in je bil naučen kontra dinamičnemu.
Zdaj sem videl na mamini i20, da sem rabil 2-3 tedne agresije, da se je vdal in začel sodelovati.
Meni bi bil ok, ne bi ga pa plačal, naj bo serijsko ali pa gratis izbira. S tem, da mora bit sam menjalnik vredu. Tisti na Focusu je polom. Isto kot Slivkin avto. Pač sposojena roba.
i20n pa ga nima, ker bi mu preveč dvignilo težo in bi vplivalo na vozno dinamiko. Uradni razlog šef-a n programa.
Pišete, kot da je izdelava ICE vozila brez izpustov CO2?! Pa ni, očitno.
Tudi to, da nafta pride iz globine tal v arabskem svetu ali ZDA do slovenskih črpalk in v vaša vozila, ustvari ohoho CO2, pravzaprav bistveno več kot npr. elektrika iz nuklearke.
Nič od tega ni zeleno, lahko se le pogovarjamo o tem, kaj je bolj in kaj manj zeleno.
Če je dokazano, da se izpust CO2 pri izdelavi EV pokrije z izpustom ICE pri izdelavi in vožnji 90k km.
Pa še to, samo na nuklearko, veter in sonce.
Saj pa smo to povedali. Večkrat!
Če si se vpiknil v prevoz goriva. Kaj izdelava sončnih panelov ne naredi nič CO2? Prevoz Litija iz J Amerike, proizvodnja panelov, transport panelov.
Posobno za veterne elektrarne, ki se jih ne da reciklirat in jih zložijo kot hlode in pustijo.....
Hmmm jederska energija. Proizvodnja goriva, rudniki, bogatenje, transport, skladiščenje odpadkov.
Evo in spet si nas napadel kak je naše gorivo zamazano, svojega pa spregledal.
pred 5 minutami je dvorjan napisal:
Pod črto je degradacija baterij v naših elektronskih napravah (telefoni, tablice, računalniki) bistveno večja, pa nikogar od vas ne slišim, da bi se čez to pritoževal.
A lahko imam telefon na bencin?
Prosim usmeri me na njega.
Žal pri telefonih ni alternative. In je preprosto dejstvo, maš al nimaš.
In se pač sprijaznimo, da na 3-4 leta kupimo novega.
99,99 % voznikov nikoli ne gre na 3.000 km potovanje. S katerimkoli avtom.
In ja, lahko greš tudi z EV, saj ne narediš 3.000 kilometrov v kosu.
In na potovanjih se ti ne mudi toliko, da ne bi vsake par ur naredil polurni postanek - ozr. se ti vsaj ne bi smelo, sicer nekaj delaš narobe v življenju.
Če smo že pri dotičnem primeru Sardinije, lahko na telefon namestiš aplikacijo Enel X Way, ki ima pokrite skoraj vse e-polnilnice po Italiji in vneseš svojo kreditno kartico. Ko stojiš pred polnilnico, te le še vpraša, s katere "ročke boš tankal" - ali pa poskeniraš kodo QR. Simpl.
In kaj je bil predmet debate?
Če mogoče nisi prebral!
Ponovno si pri "namestim aplikacijo". A ni ravno bilo o tem govora, da bencin tega ne rabi, da lahko s kešom v žepu greš.
Saj vem, da imaš nenormalno rad električarje, ampak vsako debato zlorabiš, da električarje kuješ v nebo.
Tu pri moji alternativi za i20n, sem dal preproste pogoje in si v vsakem postu jih presegel, ampak ne, jaz sem tisti zloben ki pljuva po vsem.
Štrom bo ok, ko bo porihtan. Zdaj je pač subcencioniran, potem bomo dobli trošarine in vse, pa ne bo nič ceneje. Saj to ti tudi @skritikrt skozi pravi. Pa je že obupal. Pa mene tudi počasi mineva.
Danes moja najdražja iz službe v Lj po Šlajmerjevi v smeri od Zavoda za transfuzijo proti Malenškovi, ta del je dvosmeren promet.
Pa pripelje nasproti po njenem pasu očitno dezorientiran gospod, se ustavi pred njo, izstopi, odpre vrata njenega avta in jo nadere: "baba blesova, v enosmerno voziš"
Bo treba mogoče upoštevat ivanov nasvet, da se je treba legalno oborožit. Pa ne zaradi izbeglic, bolj so grožnja domači kreteni.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Spravim svojega ven. Mu skeglam ogledalo in grem pomirjem naprej.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani