O porabi smo se že kar dosti pogovarjali. Moj zaključek je bil da 2.5l bencinar porabi cca. 1l več kot 2.2l 175km diesel, odvisno od nacina in relacije se to giblje nekje od 7 do 9l. Sedaj pa je samo odvisno kaj komu pase, ampak glede na kratke relacije vzemi 2,5 bencinarja in ne bo ti zal. Poraba je na ravni konkurence oz. se manjsa.
Jaz imam 2,5 M6 porabo 6,8l, ampak se ne vozim v hrib. Vglavnem motor ni pozresen in je meni super, obcutno boljsi kot g165. Svojo sem pripeljal 2 leti staro iz Nemcije in sem pri nas normalno uveljavljal garancijo za ogledalo in volan.
Kaj pa rabljenega 2.5 bencinarja automatica npr. iz Nemcije, 2-3 leta stari se prodajajo za 25k s top opremo. Prisparas denar pa se boljsi motor dobis.
Imam prav tako Mazdo CX-30 po kateri sprašuješ. Kar se tiče AWD velja kar je napisal Bossek, dejansko niti ne veš kdaj deluje AWD, lučka na armaturni plošči za AWD se prižge le ob kontaktu nato pa nič več (vsaj zaenkrat tega nisem opazil, da bi se ob delovanju AWD prižgala). To je sicer moja 3. Mazda (za M323F in M6) in sem bil z njimi zelo zadovoljen. Seveda je bilo pri vsaki nekaj malenkosti za popravit kar sem rešil v garancijskem roku. Tudi pri CX-30 sem imel težave z navigacijo pa smo jo uspešno rešili (sicer po cca. slabem letu). Z vozilom sem zaenkrat zelo zadovoljen kot tudi z motorjem X180. Imel sem že tudi prvi servis v M BTC s ceno 239,00 € (olje, filter, delo..). Mogoče je le poraba, sedaj ko je zima malo večja - trenutno po računalniku 8.2 l.
8,2 l je pa precej porazno glede na napovednike o varcnosti teh novih motorjev.
Hja, zdej jaz načeloam sicer Save ne bi menjal, ampak ok. Na generaliju so ponudili ceno 684€, z enakimi kritji. Tako mi je zatrdila agentka. Kaj je res, ne vem. S tem da generali ima še nekaj okoli pnevmatik zavarovano, ter ključe...to nisem siguren ali pri Savi je ali ne.
Glede na to, da je Generalli cenejsi za 103eur dvomim, da bodo na Savi prisli zraven, ce pa bodo pa se je treba vprasati zakaj so te oz. te hocejo olupiti.
niti ni tak ugodno, majnka ti parkirišče , divjad, svetlobna telesa ali je to kje drugje zavzeto??'
Zadeva je sledeča:
- splošni kasko imam brez odbitne franšize in krije vse kar nimam zavarovano pod dodatno (ključi, kraja, toča), torej parkirišče, divjad, luči, steklo...
- imam tudi odkup prve škode, kar pomeni, da mi prva škoda v primeru moje krivde ne vpliva na bonus
dalje:
- če npr. uveljavljam parkirišče gre prva škoda iz splošnega kaska brez odbitne franšize in mi prav tako ne vpliva na noben bonus ker imam odkup
prve škode
- druga škoda na parkirišču mi zbije PR 1 na PR4, kar zame predstavlja še vedno isti bonus pri popustih, prav tako tukaj ni odbitne franšize
- tretja škoda, ki bi jo uveljavljal pa bi mi vplivala na bonus ampak računam na to, da do tretje ne pridem
Če skrajšam, če dvakrat uveljavljam škodo npr. na parkirišču, steklo.. mi ne vpliva na nič in nič ne doplačam , kljub temu, da nimam posebnih delnih kaskov, zato pa obstaja splošni kasko brez odbitne franšize in odkup prve škode.
Tvoje vozilo, tvoja odlocitev. Sam gledam drugace in zavarujem na vozilu vse mozno, ker vem da bi me glih pobralo da bi mogel za popravilo npr. odkartati 5k al pa da bi naredil totalko in ostal brez vozila ki si ga zelim.
Uff, vidim da vas lupijo tako kot so pred leti mene.
Danes odkartam za ful kasko brez odbitne fransize z odkupom prve skode, asistenco, vsem kar je mogoce cca. 540eur za M6 2,5l top revokution, l2017. Seveda imam top popuste in druzinske vezave.
Zeni placam za novega C3 s full kaskom okoli 370 eur.
Agent je iz Adriatica, ki je sedaj postal Generalli. Do sedaj nisem imel nobenih problemov.
Ce koga zanima moj zavarovalnicar ga lahko vprasam ali ima cas za vec strank, ker ze sedaj diha na skrge.
Ja so kar zanimivi tile trgovci. Ko sem kupoval novega C3 za ženo sem šel do štirih Citroenovih poslovalnic z jasnim sporočilom, da bom vozilo dejansko kupil, da samo iščem najugodnejšo ponudbo. Sam nisem glih neki strašni pogajalec, presenetilo pa me je to, da so ceno oz. neko dodatno ugodnost ponujali (vinjeta, dodatna oprema..) tja do vrednosti popusta 300EUR max in nič več.
Vsi so pihali v isti rog, zato domnevam, da ima npr. Citroen s strani uvoznika jasna naročila po kakšni ceni lahko novo vozilo prodajo in jih očitno tudi preverjajo. Na takšen način si med seboj ne kradejo stranke pa tudi ne zgubijo zaslužka.
Moja po 1 letu uporabe je 6,8l. To vključuje dnevno vožnjo Kr-Domžale, nekaj mestne vožnje za vsakdanja opravila in 1 x tedenska vožnja poleti s polno naloženim avtom do Istre in nazaj po avtocesti cca. 140 km/h.
Kupi 2.5 bencinarja in bos pokril vse, zanesljivost, udobje vožnje, pospeševanje in ugodno porabo, pa še obremenjevati se ne boš rabil z dizelskimi zadevami, regeneracija...Slaba stran tega nakupa je, da 2.5 bencinarja težko dobiš pri nas.
Enkrat sem že povedal, pa bom še enkrat, če hoče kdo pred nakupom M6 sprobat 2.5 G192 AT sem iz Kranja in rade volje omogočim tesno vožnjo.
Ma volane sem ze vidu unicene po tem casu. Tudi barva volana mojega avtomobila je bila po 3 letih malo odrsana in so mi ga pod garacijo zamenjali. Na servisu so mi povedali, da so zarado tega zamenjali ze vec volanov. Kolikor je meni znano ima ta serija obcutljive materiale na volanu, kar se posebej izstopa pri posameznikih ki oddajajo znoj ki temu materialu ne ustreza.
@Janez007 kapo dol, sam mislim da imas sedaj resen problem...vsi te bodo žicali da gres z njimi avte gledat😛
Drugace sem veliko delal z aktivno termografijo za pregled avtomobilom imenovano CarScan s katero se pregleda karoserija vozila. Pri pregledu se ugotovi odstopanja v nanosu barve, torej na kratko, enostavno ugotovis kateri del avtomobila je bil popravljen in pobarvan in kako obsezna je bila poskodba. O tem sem na forumu ze delal reklamo.
Kaj hocem povedat je to, da sem z rocnim merilcem pregledal ogromno avtomobilov in se debelina laka razlikuje glede na modele oz. znamko. Npr. Porsche Panamera za 200k s posebno kovinsko barvo je imel tovarnisko okoli 200 mikronov, serijski avtomobili pa se gibajo nekje od 90 do 150 mikronov, odvisno od modela. Dejstvo je tudi da so mikroni tako majhna enota da tudi serijska linija vozila nima popolno enakega nanosa po celotni karoseriji, ampak to so dejansko majhna odstopanja, kar lahko ugotovis tudi z rocnim merilcem.
Glede te mazde, ki si jo gledal, pa sam stran od nje, ce je bila barvana vsepovsod razen dveh delov, potem sta bila sigurno tudi odbijaca, ce ne drugega da so naredili preliv. Iz tega izhaja da je bila orng potolcena se posebej ce je bil tudi pokrov motorja pobarvan.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O porabi smo se že kar dosti pogovarjali. Moj zaključek je bil da 2.5l bencinar porabi cca. 1l več kot 2.2l 175km diesel, odvisno od nacina in relacije se to giblje nekje od 7 do 9l. Sedaj pa je samo odvisno kaj komu pase, ampak glede na kratke relacije vzemi 2,5 bencinarja in ne bo ti zal. Poraba je na ravni konkurence oz. se manjsa.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani