lahko da se motim , a se mi zdi visoko, moja je bila v ceniku tud 27k pa je bla 22 se mi zdi al 24 sej ne vem ve?.
Pa kilometri - moja baba z swiftom naredi 15k letno - slu?ba, 2x na morje pa 2 x koncert colonie...
Ne razumi narobe avto je lahko tip top ampak preveri km in realno ceno - po moje 17-18k....
videti je pa da ?e sami ni?ajo proti tej ceni....oglas je ?e pod 20k
Ampak kakorkoli ?e ste navalili s temi kilometri ja kolk jih pa lahko ima najve? za ta letnik? 30, 40, 50kkm. Kej ve? ?e dvomim kar se pa vse lepo ?teje pod malo kilometrov in sploh, ?e jih ima toliko je verjetno ve?ino vo?en relacijsko kar tudi pomeni zanemarljivo kilometra?o, ker gre za prakti?no skoraj nov avto.
lahko da se motim , a se mi zdi visoko, moja je bila v ceniku tud 27k pa je bla 22 se mi zdi al 24 sej ne vem ve?.
Ne s tem motorjem in opremo, ki je v oglasih. Klele je cca 8-9 jurjev ceneje kot je bil dejansko nov.
Ja a res ni nobenmu tole logi?no... diesle se v ve?ini kupuje za delanje ve?jega ?tevila kilometrov. Tako v povpre?ju imajo isti letnik diesli vsaj za 50% ve? kilometrov kot bencinarji in logi?no tudi temu primerno ve? napak.
?tos je namre?, da se tudi vse statistike vodijo na letnik in ne na ?tevilo prevo?enih kilometrov, kar je v bistvu v ve?ini primerov ve?ji dejavnik za morebitne okvare kot letnik vozila... obraba materialov zaradi delovanja je namre? mnogo bolj intenziven proces kot pa je to zaradi staranja.
V glavnem hiter pregled pove, da razen pri filtru in sklopki ni bistvenih razlik... ve?ino je pa tako, da je logi?no da je pri dieslih ve? okvar saj gre za kompleksnej?e motorje, ki delajo ve? kilometrov in poleg tega jih je vsaj 80% napram 20% bencinarjev. ?e samo zadnji podatek pove, da za pet napak so po statistiki ?tiri dizelske.
Pregled napak, okvar in vpoklicev
Te?ke okvare
Pri prvih dizelskih motorjih, leta 2006, s filtrom trdih delcev (DPF) prihaja do okvar. Te se ka?ejo kot prekomerno zmanj?anje zmogljivosti motorja med regeneracijo filtra. Regeneracija se preve?krat ponavlja in pri?iga se indikacijska lu?ka. Problem so re?evali s preprogramiranjem elektronike motorja ali z menjavo filtra.
-problem pri dieslih
Pri modelih 2002-2003 prihaja do te?av s sklopkami. Ponavadi je krivec za te?ave dvomasni vztrajnik, prihaja pa tudi do mehanskih te?av s sklopko.
- sklopke odletavajo tako pri dieslih kot pri bencinarjih in najve?krat pred?asno zaradi grobosti uporabnika. Je pa logi?no, da gre pri dieslu za ve?jo verjetnost saj je poleg ve? kilometrov tudi motorni navor bistveno vi?ji in bolj obremenjuje sklopko in vstrajnik.
Druge napake in pomanjkljivosti
Pri nekaterih vozilih letnika 2002 je prihajalo do te?av s hlajenjem motorja zaradi napake na hladilniku motorja.
- tako pri dieslu kot pri bencinarju oziroma pri bencinarju ?e bolj saj gre za ve?ja segrevanja kot pri dieslu
Pri modelih, izdelanih do junija 2005, predvsem pa tistih, izdelanih pred novembrom 2003, prihaja do hrupa iz podvozja, ki je intenzivnej?i po 70.000 prevo?enih kilometrih.
-tako diesel kot bencin
Modeli, izdelani do poletja 2003, trpijo za neprijetnim zvokom servo mehanizma volana, predvsem pri dizlih.
- sicer velja za oba je pa spet veliko odvisno od prevo?enih kilometrih
Nekaj prito?b je zaradi okvare pete prestave pri dizlih. Te?ava se pojavlja pri 136KM dizelskih modelih s 5-stopenjskim menjalnikom, predvsem pri tistih, ki se veliko vozijo v tej prestavi ali pa vle?ejo tovor, kar povzro?i kratko ?ivljensko dobo prestave. Pri kasnej?ih 6-stopenjskih menjalnikih teh te?av ni ve?.
Kakor je meni znano diesel sploh nima 5-stopenjskega menjalnika tako, da ne vem od kod ta informacija. 5-stopenjski menjalnik je le pri bencinarjih.
?arnice v prednjih ?arometih velikokrat pregorijo.
-za oba motorja enako
Napake na karoseriji
Pri 2002-2003 modelih prihaja do vibracij v zunanjih ogledalih.
Pri karavanih in 5-vratnih limuzinah, izdelanih do novembra 2003, prihaja do ?kripanja prtlja?nih vrat med vo?njo in tudi cilindri, ki dr?ijo vrata odprta, so ?ibki.
Rjavenje okoli kolesnih obrob pri ve? kot 4 leta starih vozilih je dokaj pogosto, prav tako pa na robovih vrat in prtlja?nih vrat.
- velja za vse motorje
Napake notranjosti
Hrup v notranjsti, ki nastaja na stiku razli?nih materialov skupaj. Ta prihaja iz armaturne plo??e pri vetrobranskem steklu, iz prednjih sede?ev, vrat in vrat prtlja?nika pri 5-vratnem modelu.
Pri vozilih, izdelanih do julija 2002, prihaja do problema z odpiranjem predal?ka na vrhu sredinskega dela armaturne plo??e.
Modeli 2002 letnika imajo te?ave s prednjimi vzglavniki.
Ja, ta izjava tudi meni ni bila ?isto jasna. Verjetno so ?eleli povedati, da oba avtomobila, ki sta zagorela, ?e nista bila prodana oz. predana kon?nim kupcem in sta bila ?e v dilerjevih skladi??ih, kaj so z njima delali, pa....
Sicer pa upam, da bodo ?im ve? teh sranj oz. "poporodnih te?av" ugotovili in po?timali ?im prej, preden moja sivka zapusti Hiro?imo....
Sej te no?em drkat ampak vseeno bi ti priporo?al, da s sabo vozi? kilski gasilni aparat. Oziroma to je itak priporo?ilo za vsa vozila - pri meni je gasilni aparat redno v avtih ?e vsaj zadnjih 15 let.
Boss, no name , crap robo ima? tudi v MC, ima? pa tudi doma?o v Lidlu recimo.
A seveda jo ima? ampak je razlika ali ima? na polici isto?asno noname crap in priznano robo, da lahko izbira? ... sem pa lidel in hofer omenil zato, ker vseeno so jih kupci le toliko prisilili, da imajo zdaj vsaj nekaj slovenske robe. Na za?etku je niso imeli ni? in je bil na policah le crap tako, da nisi mogel niti izbirati - ampak cene pa so bile ugodne.
?e ho?ejo prodajat kvaliteto, kot so jo neko?, naj sami poskrbijo za kvalitetne izdelke, seveda bo potem cena toliko vi?ja, ampak to ne bo motilo nikogar, ki se bo za tak avtomobil odlo?il, ker bo ob?utek tiste originalne zanesljivosti neprecenljiv - ni ga lep?ega kot obiskovati samo predpisane servisne intervale.
E vidi?, tukaj se pa ?al moti?, ?eprav v teoriji ima? absolutno prav. Velika ve?ina ljudi je tako navita, da je cena tisto kar navadno prevlada in zdaj, ?e bo? odstopal za par tiso?akov navzgor bo prodaja drasti?no padla.
Za to, da nam ?edalje ve?je sranje prodajajo smo krivi ljudje ve?inoma sami, ker ?e bi res kupovali kvaliteto kot prvi kriterij za izbiro in ceno nekje med manj pomembnimi kriteriji bi danes imeli ve?inoma kvalitetne izdelke - sicer dra?je v ?tartu ampak na dolgi rok bistveno cenej?e saj bi bilo bistveno manj izrednih popravil.
?al pa s(m)o ljudje ve? ali manj ovce in rinejo v hoferje, lidle, eurospine in kupujejo dobesedno noname robo dvomljive kakovosti samo, da je poceni pa v velikih koli?inah. Namesto, da bi raje manj in to kvalitetno robo priznanih izdelovalcev (po mo?nosti doma?ih) tako, da bi zaradi ve?jega povpra?evanja po kvalitetnih izdelkih, zaradi ve?je prodaje na koncu tudi teli bili lahko bolj ugodni.
Ampak glede na izku?nje in kratkovidnosti ve?ine se to ne bo zgodilo verjetno nikoli, ve?inoma pa posledice nosimo tudi tisti, ki nas kvaliteta ?e kako zanima.
imel sem jo pred leti (dvomim, da se je tako drasti?no spremenila zmes) in bil naslednjo sezono zelo nezadovoljen. Obraba sicer res minimalna, toda v mokrem je bilo drugo leto kot, da imam gor drsalke ( pretiravam ampak res obup). Sam vedno gledam prioritetno lastnosti na mokrem pa naj bo to letna ali zimska. ?e pol metra , ?e se prej ustavi lahko to pomeni, da nisem enem v rit tre??il Tudi sam potrebujem to dimenzijo ( bingec) in sem se odlo?il za Dunlopko (SBR).
Dobro izbiro ti ?elim.
Lp Leon
Se pridru?ujem tvojemu mnenju.. izgleda, da tempirajo gumo tako, da se kot nova res izka?e na testih, kjer dobiva zelo lepe ocene ampak, ko je pa enkrat ve? sezon v uporabi pa to ?al ni to. Imel primer pred leti na enem rentacar avtomobilu (leto dni stare Michelinke), ki je, v mokrem s tretjo prestavo po pritisku na gas (140KM TDI) pri 60km/h skozi cestninsko postajo , zavrtel v prazno kot bi bil led na cesti in to sredi septembra pri temperaturi +20°C.
In kako vam sluzijo letne gume? A kj limajo v tem vremenu?
hihi, humorist... sicer nisem ljubitelj zimakov ampak za tale vreme so pa? edina ustrezna re?itev tako da bodo ?e vsaj kak teden lepo ?epele na avtu potem bomo pa videli kaj pravi Lu?ka KB, ?e bo globalno segrevanje za?elo kaj delovati.
Zanimivo - nova tehnologija pa? in stara modrost, da je pri avtih vedno fino po?akat kak?no leto po predstavitvi modela, da se iskristalizirajo vse mo?ne zadeve.
Ker bom v kratkem postal lastnik nove M6 (vozilo je ?e pri prodajalcu) in sem v zadnjih dneh zasledil na spletu kar nekaj informacij o te?avah z I-Eloop sistemom (v tujini so celo zaustavili predajo avtov kupcem) me zanima kako je oz. kak?ne so va?e izku?nje o seznanitvami o vpoklicu oz. garancijskimi zamenjavami delov.
Kje pa si prebral o kak?nih problemih, ker sam nisem o tem na?el ni? konkretnega pa tudi sistem je ?isto nov tako, da verjetno nekih velikih globalnih izku?enj z njim ni.
Se strinjam ja...sploh ?e vzame registracijo na obroke, ma ga pride max 30-40eur na mesec brez vsega...cestinan pa pa? malo v?ge....jest mislim da s ?voh avtom ne bo lih kej preve? pri?paral.
Hja ?e samo pri cestnini, ki jo ma zdele 135? je lahko z motorjem do 1350ccm na 55?. Pol pa ?e gre ?e recimo na 50-60kW pa je ?e tam cca 100?. Tole je slabih 200? razlike... ni malo ?e si na tesnem z denarjem. PA tudi tale 2.2 diesel ni nek sparov?ek splojh pri te?i avtomobila in zadanjem pogonu. :ne vem:
tako porabo imam jaz s precej visjim povprecjem...
edino vceraj se mi je mudilo, 900km v 8urah, rezerva se je prizgala po ca. 850km (ponavadi se prizge pri 58l-60l)
Sam sem porajtal, da je najbolje takrat, ko "ujamem" regeneracijo direktno pri 130-140km/h na AC. Takrat je prirastek porabe izredno majhen (namesto 5,5 je recimo 6.0 - to ugotavljam, ker sem se malo igral z BC-jem in ga resetiral v takih primerih).
?e pa regeneracija pade nekej med mestno vo?njo ali pa jo celo prekinem in nadaljujem pri naslednjem zagonu pa je razlike lahko tudi dva litra in vse skupaj moćno vpliva na kon?no povpre?je.
Torej najbolje je to?no v takih pogojih kot jih ima? ti Labi... dolge relacije brez ohlajevanja motorja. Takrat je ?ala mala spravit porabo pod 6 litrov seveda, ?e ne ti??i? oziroma vozi? nekje do maks 140km/h.
Preveri, ?e ti kak sosed ne naliva gorivo pono?i. Dose?i povpre?je 81 km/h in tako nizko porabo pa je res umetnost in si zaslu?i? priznanje najbolj u?ikovitega voznika na forumu. Ko si bil na "regionalki" bi se lahko javil, da te peljem na kavo.
Moram povedat, da sem izmeril mo? motorja po nekje 900 km prevo?enih z aditivi in, da bistvene razlike od prej ni, celo za nijanso ni?ja je bila, res pa je, da je take stvari izjemno te?ko izmeriti, brez laboratorijskih testov, ki predpostavljajo vse ostale pogoje prej in pozneje enake, razen dodanega aditiva. Torej gorivo iz istega soda in prav tako mazalno olje, kar pa v tem slu?aju ni bilo.
Druga?e pa se je moja poraba pri zadnjem tanku ustavila nekje na 6,2 l/100km, kar je za moje pojme dober rezultat, glede na to, da mi junior dviga povpre?je.
?e verjame? ali pa ne sploh ne vozim po?asi, ker nikoli nisem. Je pa res vse v okviru omejitev le na AC ali pa pri kak?nem prehitevanju grem ?ez. Zadnji tank 5,79 pri 78km/h povpre?ne hitrosti
Druga?e pa zadnjih 5 tankanj
14.03.2013...58,75...132.580..1.015...5,79 gorivo
05.03.2013...53,99...131.565...825....6,54 gorivo
20.02.2013...58,57...130.740...996....5,88 gorivo
15.02.2013...55,56...129.744...897....6,19 gorivo
11.02.2013...55,40...128.847...896....6,18 gorivo
Tista 6,54 je bila v snegu, k se prebudi otrok v meni
Poleg li?anja in barvanja in dela si spregledal, da so ?e vrata sesuta in bi bila potrebna menjave. Mogo?e tudi prag. Glede na to, da je gor rezerva je mo?no, da je uni?ena tudi ena guma, kar posledi?no pomeni menjava vsaj dveh gum. Vpra?anje je kaj je s feltno - ?e se tazga modela felten ne dobi ve? to pomeni menjava vseh ?tirih.
Stro?ki gredo v bli?ino treh jurjev tako, da tole je vredno maksimalno jurja in pol... ampak res maksimalno, sploh ker se recimo prodaja tale http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6842173&show=1, ki izgleda zelo lepa in cela.
Se zelo strinajm s tabo ?eprav sem bil pred leti zelo velik zagovornik menjave zimakov najkasneje v ?tirih letih. Vse to sem zagovarjal iz lastnih izku?enj pri uporabi razli?nih bolj?ih znamk zimskih gum. O?itno so z zadnjo generacijo gum odpravili tudi to te?avo, da ratajo gume iz leta v leto bolj drse?e in neuporabne ter nenazadnje celo nevarne.
S temi Dunlop 3D, ki jih imam trenutno gor moram re?i, da sploh niso slab?e od leto?nje zime name??enih Continentalk in ?e vedno bolj?e od tudi letos novih Barumk.
Moje gume imajo spredaj trenutno 4,5mm zadaj pa 5,5mm in pri vo?nji v snegu sploh nisem opazil kakr?nih koli pomanjklivosti oziroma nenadzorovanega drsenja. V mokrem tudi ne ka?ejo pomanjklivosti kot so jih prej?nji Dunlopovi modeli M2 in M3, ki so po treh letih uporabe bili na mokrem gladkem asfaltu drse?i tako, kot bi bil na ledu.
Po suhem se pa obna?ajo celo bolje saj zaradi ve?je izrabljenosti prihaja do manj negativnih lastnosti lamel saj je manj zvijanja le teh.
?e bo tako bodo gume dobre ?e za naslednjo sezono, kar je v ?istem kontradiktornost tistemu kajr sem zagovarjal ?e pred nekaj leti. Se vidi, da je napredek dose?en tudi tukaj ?e vedno pa velja, da pri normalnih pogojih letna guma enake starosti deluje bolje.
No, no, a ma? kak?en dokaz za te navedbe al kr takole mal iz glave na pamet? Glej vsi tisti, ki redno bele?imo porabo recimo na www.poraba.com imamo razliko minimalno pri posameznih ponudnikih pa tukaj gre za ve? deset tankanj, da se ja izni?ijo vse mo?nosti napak.
Ti bom dal moj primer, da bo? vedel o ?em govorim
Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,55 l/100km (?t. zapisov: 101)
Poraba Diesel pri dru?bi OMV: 6,45 l/100km (?t. zapisov: 11)
Poraba Diesel pri dru?bi MOL: 6,51 l/100km (?t. zapisov: 38)
Poraba Diesel pri dru?bi Agip: 6,32 l/100km (?t. zapisov: 1)
Poraba Diesel pri dru?bi Logo: 6,39 l/100km (?t. zapisov: 2)
?e gledam samo porabo v zadnji zimi od 1.11.2012 do danes pa je recimo takole
Poraba Diesel pri dru?bi Petrol: 6,35 l/100km (?t. zapisov: 11)
Lohk si pogleda? tudi sam... moj nick je enak kot na forumu
Po tvojih izjavah pa se da izra?unat, da ima? z:
-Molom nekje porabo 5,6 do 6,4
-OMV 6,8 do 7,7
-Petrol pa najni?je 8,9
Oprosti ampak a vidi? tele razlike (celo za 50% vi?je porabe pri Petrolu kot pri MOL-u ) in zakaj ti ne verjamemo kar razlaga?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne s tem motorjem in opremo, ki je v oglasih. Klele je cca 8-9 jurjev ceneje kot je bil dejansko nov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani