Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.
Boss, to je tko kot roke. Bolj jih pere? slab?e je.
Pomoje je podobno tudi tukaj. On pomoje ne bi nalagal. Vidi pa najbr? marsikaj. Od takih, ki so obsedeni s pranjem, do takih ki perejo parkrat na leto.
Hja glej... to je njegov biznis, od tega ?ivi. A misli?, da bi si pljunil sebi v skledo in rekel, da se da ?iveti brez rje tudi brez te svinjarije napacane na podvozju? Ne vem na zadnje sem imel dinitrol gor ?e v ?asu Yugota pa je glih tko zgnil spodaj, kjer je bilo za??iteno. Na Wartburgu sem imel tisto elektronsko za??ito pa ni bilo dosti bolje... rja se je pojavila.
Tko, da sam kej dosti ne dam na te za??ite, ker do zdaj sem imel edino mir takrat, ko sem bil sam lastnik avta od novega in sem ga redno pral, ko se je soljenje nehalo.
Ja tale majster pa se spozna na kemijo in kemi?ne procese... se pravi je bolje imet avto fajhten in celga od soli kot pa da to spere?... noro, kaj bom ?e prebral.
Lepo vas prosim no, dejmo mal resnosti... jaz sem svoj prej?njo Mazdo pral celega skupaj s podvozjem po vsakem soljenju in do prodaje na njej ni bilo nobene rje po robovih. Nikjer. Avto pa tudi ne pozna gara?e in toplih prostorov pozimi, ki skupaj z vlago in soljo idealno vplivajo na razvoj rje.
Pri tem, ki bo letos napolnil 5 let pa se mi je pojavila rja na notranjem robu pokrova motorja (havbe) na delu, ki je najbli?je steklu spodaj, kjer sta sestavljena zgornji in spodnji del pokrova motorja. Se pravi niso krivi ne kamen?ki ne druge po?kodbe ampak gre za napako pri izdelavi, dodatno pomo? pri rjavenju pa je seveda sol, ker gre za mesto, kjer se te?ko ?isti in seveda je ves ?as ogrevano s strani motorja.
Ali se da napajanje dobiti iz vzvratnega samozatemnitvenega ogledala?
Jaz se bom tega spomlad lotu in ?edalje bolj se nagibam to?no v tej smeri, da bi z ogledala potegnu napajanje. Morebiti bo treba iz 12V na 5V spravt sam to bo najmanj jebe pa kabla?e.
Preveri specifikacije Skyactiv za navor in benz, mene je skor na rit vrglo.
kaj te je na rit vrglo? Jaz ne vidim ni? posebnega... ob normalnih razmerah vo?nje se bo povpre?je porabe gibalo v ?tevilkah, ki jih ozna?ujejo za mestno vo?njo, da ne bo kdo pri?akoval kakih ?ude?ev.
Imam bencinarja 2.0 in mi je zakon, prevozim 10.000-13.000km letno, ?e bi delal 20.000-30.000km letno, bi se verjetno odlo?il za dizlerja. Tko pa sploh ni upravi?en nakup novga avta, glede na potrebe, v bistvu samo lokalna vo?nja in se ve?krat vpra?am a mi je treba tega.
po?ten in tehten odgovor - vse je odvisno glede na potrebe.
A dj ne bluzi, bi vsaj delalo. Pa ravnote?je je overrated, tut ?e dobi par kg se ziher zato ?e zmeri bolje pelje kot katerakoli FWD Mazda.
Ne vem zakaj se pa pol tolk trudjo pri RWD - jih, da se i??e ?imbolj?i balance... eni grejo celo tako dale?, da za uravnote?enje dajo spredaj karbonske dele zadaj pa kovino vklju?no s spojlerjem, da ja pride 50:50 obte?itev - recimo Corvette ZR1.
Prelahek zadek namre? tudi ni OK ampak res za par procentov razlike verjetno ne bo glih konec sveta. :ne vem:
Ah no pretirava? - jaz pa res nisem zagovornik diesla v taki meri, da bi pljuval po bencinarji kolk so zani?. Me pa vseeno malce po?ge?ka, da eni pa se res konstantno prav matrajo kako bi o?rnili diesle. Ampak ker vem, da ?e bi bil bencinar tolk bolj? ne bi nih?e rabil pljuvat ?ez diesle tako pa je pa? potrebno tudi pred samim sabo nekako opravi?iti uporabo bolj potro?nih motorjev na ra?un tega, da diesel naj bi se pa kvaril nonstop. Da je recimo na forumi 4/5 ?estk dieselskih z bistveno ve? kilometri v povpre?ju in polovica od teh uvo?enih od bohvedi kje je nekako logi?no, da je ve? napak zabele?enih pri dieslu kot pri benzu.
Druga? pa ra?unica je ?ist enostavna - govorimo samo o novih avtomobilih pa dajmo eno bolj logi?no obdobje 200.000km:
Diesel je dra?ji 2000?
na 100.000km pri porabi 6,7 (vir www.spritmonitor.de) pride po dana?njih cenah stro?ek goriva za to obdobje je 18.900?... Bencinar porabi 8,6 kar znese 26.600? --- razlika 7.700? v prid diesla
Servisi pridejo za diesla cca 100? dra?je kot za bencinarja in jih je v tem obdobju 10 - se pravi 1000? v prid bencinarju
Na koncu pri prodaji za diesla iztr?i? 1000? ve? - vsaj nekje je taka razlika na avto.netu
Na koncu je diesel v prednosti za cca 5.700?
Da ne bo zdaj ognja v strehi in prpri?evanja, kaj pa ?e crkne ne vem to in ono - lahko ali pa tudi ne in je irelevantno za grob izra?un. Tudi vgradnja plina ni v tem izra?unu - ker je to aftermarket poseg, ki lahko vpliva na garancijo in vsaj lastnik novega avtomobila na to ne pristane prav z lahkim srcem.
sej tud, ce ves kera vrata so, moras it ven pa jih zapret pa to...ne vidim kako je drugace
To je ista zgodba kot z indikatorjem tlaka v gumah. Va?no je, da ti sporo?i, da je v eni gumi tlak prenizek, itak mora? it na pumpo pa preverit vse gume, ?e pa je ?e tolk nizek, da je kriti?no bo? pa tud s prostim o?esom videl katera je prazna.
Druga?e pa Jures sprobaj ?e rainX... sam nimam te?av z zaro?enimi ogledali pa je avto tudi skos zunaj pod milim nebom.
Danes sem bil na servisu ( Selmar) glede te zra?ne rje in po doma?e povedano so mi rekli da naj se znajdem, seveda niso oni krivi, ne Mazda ne Jan?a, ?e Gombo?eva ne....In zdaj naj dajem NOV avto polirat na lastne stro?ke, pa ?e potem ne bom nikol vedu kdaj jo spet fa?em. Me ma da jim jo porinem v salon pa naj se jebejo oni in Mazda .
Zdele me tak dr?i da jo prodam in kupim golfa, tam vsaj rje ne bo
Oprosti, sej vem da si jezen ampak kaj pa je tukaj servis kriv? ?isto ni?, si pa? vozil za nekom, ki je spu??al tele kovinske vro?e opilke, ki so se ti prijeli na lak in obstali tam zdaj pa rjavijo. To se lahko zgodi na kateremkoli avtu in nima veze s kvaliteto laka.
Absolutno bo? to moral sam po?timat, ker tukaj nima? prav in te bo ob morebitnem pravdnem postopku samo ?e bolj bolela glava in ?ebula bo ?e bolj zevala iz denarnice.
Re?itev: vzame? polituro, ter vatko in po?asi cel avto spolira? ter odstreani? te kovinske del?ke na laku. ?e ne gre s fino polituro imej zraven ?e malce bolj grobe paste sam ne pretiravat, da ne bo? preve? zdrgnil laka.
Vse skupaj se da re?iti za cca 10 evrov pa kak?ne tri ure prostega ?asa.
Ali se bo ponovilo: lahko da se bo, ?e bo? spet vozil kakemu takemu za ritjo, ki mu letijo kovisnke oizdarije izpod koles/bremz. Sploh kak?no dirkanje po ridah komu za ritjo je super zadevca za popikan lak. lahko pa se ti ne bo nikoli v ?ivljenju.
Jaz osebno sem imel tak primer 2x s KIO, 1x s prej?njo Mazdo, s tole, ki jo imam zdaj pa v skoraj petih letih ni bilo tega primera.
A imam mogo?e pravico oja?at sprednji odbija? pa takega, ki se vozi 60, kjer je omejitev 90, malo poriniti? Glede na to, da imam plug na BTjki, kar poplu?iti s ceste?
ima? hitro bi bil red
To bi pa Boss moral videt. Mogo?e bo celo dobil nekaj (za)upanja v tebe.
To?no to sem mu poskusil ne?tetokrat dopovedat pa se je vsaki? norca delal, zdej je pa sam provalil isto in je ziher stra?no ponosen na to kako dobro se je spomnil.
to bos ponoci videl tega itak, ker jaz gledam kje ma kaksen passat skrite lucke namest na cesto
aja mene je ustavila provida, ker nisem dal zmigavca = 40 eur al neki tazga
Pa ne da goni? tudi pono?i - te bo LojZi okregal
Pa sej ne buli? v vsak avto, ?e zagleda? novega Passata limuzino si pa pa? malo bolj previden, da ne pade? mimo kot snet kladu. Pa tudi ?e pade? in si ga vmes zagledal ?e ni panike sam va?no je da zmanj?a? hitrost, ker po zakonu mora biti hitrost odmerjena v nekem povpre?ju, ki ima ve?jo toleranco, ?e je kraj?a razdalja merjenja.
Ni prepozno - itak mora? najprej njega prehitet ?ele nato ima zakonsko pokritje, da te lahko nadzira, snema in nato kaznuje. ?e si pa? slepec in ne vidi? tega ko gre? mimo pa pa? je pravilno da si kaznovan, ker je bila hitrost toliko prevelika, da nisi ve? uspl biti pozoren tudi na take zadeve.
Ni to veze z lakom, to so mali opilki oziroma ?elezov prah, ki se prilima na lak in potem za?ne rjavati. Sploh ni veze al je to na plasti?nem delu ali na kovinskem. Lahko pa to odletava iz zavor spredaj voze?ih ali pa pri kak?nem drugem drsanju in kru?enju kovine (plu?enje recimo).
Zato lahko to va?e vsakdo sam pravega "donatorja" je treba najdet in vozit za njim.
Haha... ker precej vozim 140KM Passata lahko samo tole re?em, da je tale ?lanek en navaden BS in hvaljenje nem?kih avtomobilov razen Opla, ki je itak drvarnica, v nebesa.
Passat je korekten avto in ni? ve? od tega, vozna dinamika je za dva razreda slab?a od mazde in tud slu?ajno ni namenjen za kake ovinke polagat. Je avtocestni avto za starej?e ob?ane in verjetno so ga tudi taki ocenjevali.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani