Novi asqai je odlicen. Tudi vizuelno je korak naprej. Je dalec od spake, ki je bila (je pomanjsan xtrail v bistvu sedaj).
Sam sem bil blizu xtraila ko sem razmisjal o menjavi mazde. No potem sem koncno nasel gajbo (iskl sem jo ze ko sem mazdo5 kupoval) pa je taka z avtomatikom in malimi kmji bila loterija
tisti, ki spremljate porabo z raznimi programi na mobitelih, ali vam pride do velikega odstopanja glede na potovalni ra?unalnik? meni recimo sedaj pri letnih 17 col. gumah ka?e 4,5 l/100 km (za vsak tank resetiram), a ko vna?am podatke v program (GarageOnNet), mi prera?una, da porabim 5,3 l/100 km...
pa ?e, ali ko tankate, nehate tankat takoj, ko prvi? ven vr?e (tako jaz po?nem) ali tankate do fula - pa? dokler gre, gre? mogo?e pa? dost na random vn vr?e zati? in mi zarad tega prihaja do odstopanj... ne vem no. prosim za va?a mnenja.
hvala.
Jaz vedno tankam, ko se pri?ge lu?ka takoj in to do fula in ne do takrat, ko prvi? izklopi. Sem ?e ugotovil, da je to vedno 54 litrov (+/-) 2 dc.Tako ne more? falit in je najbolj to?no ( in ne razne aplikacije in ne BC).
zanima me, ?e ima kdo za prodat okrasne pokrov?ke za mazdine feltne, kot so vidni na sliki?
hvala
Tak?nih ne bo? na?el nikjer. Sem jih tudi sam iskal, ker mi je manjkal eden. tej na linku spodaj niso enaki, so obrnjeni navzgor
tvoji so obrnjeni navznoter. Edino, kar ti preostane je, da nabavi? ?tiri nove iz ali exspress ( obrnjene navzgor) in pogrunta? sistem, kako jih peitrditi na feltno, ker original se jih ne da. Jaz pravkar to tuhtam...
Kolikor jaz vem, se najprej s sirkovo krta?o pomete kamen?ke, zemljo, drobtine,... Potem se s sesalcem na hitro posesa od znotraj po tleh in po sede?ih. ?e je ?e kaj ?asa, se pomije ?ipe od znotraj (predvsem prstne odtise drobnih ro?ic). In enkrat, ko je ravno pet minut ?asa, se odpelje ?e nekam na krta?e, da na tehni?nem ne re?ejo, da se ne vidi barve...
Edino pravo pranje avta je - ro?no pranje. Zakaj? Poglejte pod son?no svetlobo barvo avta, ki se je ve?inoma pral v avtomatskih avtopralnicah; eni sami reliefi. Saj umetni?ki vtis je neverjeten a s strani "puristov" pravega avto-pranja -nedopustno.
Kako poteka "pravo li?panje"?
Najprej ga spere? pod pritiskom ( paziti mora?, da ti ne pobere dol barve z odbija?ev), pa ga namili?, pa zopet spere?, pa o?isti? mu?ice, pa ga dobro prebri?e? in posu?i?, pa vzame? klay, pa v drugo roko ?prico, pa ga poplastelini?, pa ga spolira?, pa ga povoska?...
Pa fajn obri?e? ?ipe, pa ?rn kokpit z vinylexom nama?e?, pa usnjene sede?e najprej o?isti?, nato naolji?, pa ga noter posesa?, pa prtlja?nik posesa?, pa feltne dobro o?isti?, pa gume nama?e?, pa ?rno plastiko zunaj in zgoraj nama?e?, pa krom spolira?, ?e ga ma?, pa tepihe da? ven, pa jih posesa?, pa jih mokro o?isti?, da so lepi, kot novi, pa plastiko od lu?i spolira?...
...In si fertik.
In v tem ?asu , ko nese? vso kramo ?vi?gajo? v klet, prikrili mimo po zraku poredni ti? in se lepo in bogato podela na sredo havbe.
Je res da po 8 letih dizelski motorji za?nejo nagajati? Sli?al sem, da to velja splo?no za vse dizle, vendar spra?ujem tukaj, ker se zanimam za nakup starej?e mazde 6. Kilometrov pa imajo tam nekaj ?ez 100k.
To je mogo?e kak?na splo?na statistika za vse znamke nasplo?no. Na?eloma so sami diesel motorji trpe?ni in vzdr?ljivi.
?e si pa mislil na stvari, ki so povezane z motorjem je pa res, da ti po toliko letih in precej?njem ?tevilu kilometrov kak?ne ?obe lahko za?nejo nagajati, pa kak egr ventil, imv ventil in podobne drobne nev?e?nosti. To zamenja? in vozi? naprej.
Pri teh kilometrih, ki si jih ti napisal, pa za?nejo motorji ?ele prav delati oz so prav "ulaufani".
Po zadnjih informacijah... seveda neuradnih... naj bi bil predstavljen sele 29.3. In potem v prodaji od konca aprila dalje ... kar bo dokaj veliko razocaranje za tiste, ki ga pricakujejo na dogodku v okviru MWC v Barceloni... najprej nedobavljivost Note 7 v nasih koncih... potem fiasko z baterijami.... sedaj ko bi pricakoval nek mega dogodek v Barceloni, pa nic... pomoje imajo kar velike probleme zaradi Note 7...
Vsak novej?i telefon ki ga naredijo, je ve?je sranje. Od kar se ne da ve? menjati baterij v novej?ih so tej telefoni samo za delat ?abice na morju.Jaz vstrajam na S3. Zakon od telefona.
Hmmm.. jaz sem imel tud prvo ?estko pred FL pa je bla skoz zuni, brez gara?e naredla 140kkm v dobrih ?tirih letih pa ni bilo niti sledu o rji. Tko da ne vem - prej bi rekel, da so bile slabe serije al pa slabo barvanje.
Moja tudi ni vidla nikoli gara?e, pa vo?ena po snegu veliko in res ni sledu o kak?ni rji-(gor so ?e original zadnji blatniki, nikoli barvani).
Res je, da je moja iz Italije in tudi na njihovem Mazda forumu nisem zasledil, da bi bilo govora o kak?nem pretiranem rjavenju- tu pa tam jamrajo o lupljenju felten in to je to. No, tvoja Boss je bila kupljena pri nas tako da to ne more bit vzrok, kje je nabavljena oz. za kateri trg je delana. Mislim, da je tu bolj odvisno od samega vzdr?evanja avta in nege le-tega; tudi ?e zase ne skrbi? dovolj,zboli?.
Sicer pa jaz, ko se vrnem iz smu?anja recimo, prvo operem koloteke in cel avto spodaj. Imam pa barvo vedno za??iteno z voskom Collinite 476S, ki je res bomba ?e posebej za pozimi(naredi tak sloj na barvi in odbija vodo, sneg in ne?isto?e).
Sicer so pa bili vsi moji prej?nji avti, ko so imeli ?e kar nekaj let na grbi, vedno vsi kot novi in marsikdo ni mogel verjeti, koliko so v resnici stari.
Je treba se kaj drugega probat... zal Mazda nima nobenega hibrida... EV pa se manj... vsaj ne za nas trg... zato je treba probat kaj iz konkurencnega tabora...
Pelje se fajn... igrack ima pa vec kot Mazda... vsaj kar se tice infotainmenta... zasloncka... HUD... za kaj vec pa bi ga moral imeti se kaksen dan... zal ga moram jutri vrniti...
Upam pa, da kasneje enkrat dobim se tanovo Toyoto C-HR za kaksen dan...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zunanjost je ?e kar notranjost je pa kr neki.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani