a tole vse skupaj ?tima...3/2010 je bil ?e FL model, ane? notr je pa ?e ta star volan? mal me bega...nism pa ?ist zihr....bo kdo povedal, ?e stvari ?timajo? pa kukr vem, je mela samo FL 2.2 motor, ali se motim? prosim, popravi naj me kdo...
To kar je na sliki ?e ni FL model in zato je ?e stari volan. So pa prve 2.2 ma?ine pr?le v prodajo v za?etku leta 2009, ko so iz proizvodnje tudi umaknili 2.0 motor, ki se je prodajal do takrat. Z motorjem 2.2 so malo zamujali zato je bil v za?etku prodaje Mazde 6 serije 2 ?e vedno stari preizku?eni motor 2.0 vendar, ker so vedeli, da bo bil v roku leta in pol zamenjan je obstajal samo v eni izvedenki 140KM.
V glavnem da bo la?je razumljivo za Mazde 6 serija II diesel:
Hja, ?istit masko, da ne bo zabita s snegom... To lahko po?nem vsakih 5 metrov. Je bilo toliko snega, da mi je ?ez plug rinilo na pokrov motorja. In v prvi in v reduktorju. Je pa res, da sem ga na?igal v blazne obrate. Je bilo kar okoli 3000 obratov na minuto.
Je pa zunaj kar mrzlo: -4 stopinj Celzija. Se kljub temu ne hladi?
Pri nizkih hitrostih in veliko obremenitvijo se motor lahko hladi le preko ventilatorja, ki piha ?ez hladilnik. ?e ma ta ventilator zabasano pot in ne vle?e normalno zraka skozi se ti dogaja to?no to kar opisuje?.
Ne vem kako tole zadevo re?it razen, da uporabi? namenski stroj za plu?enje (traktor, bager) kadar je toliko snega ali pa nekako za??itit pot do hladilnika in omogo?it nemoteno hlajenje. Druge po moje ni. :ne vem:
Zabit maska s snegom do ventilatorja in je logi?no, da ga ne hladi, sploh ?e so te?avni pogoji za vozit in velike obremenitve kar vo?nja v snegu definitivno je. Pre?isti masko in odprtine ter preveri ali ni slu?ajno tudi ventilator zabasan - pa bodi pozoren na vse to, da ne bo res kaj zaribalo zaradi pregrevanja.
62 litrov porabe v takih razmerah ni ni? posebnega.
?e ima? bencinarja pol ga ziher nima ?e je pa dizel ga pa ima, naslednji? pa prodajalca vpra?i, kaj pa ima namesto tega, da lahko dosega standarde EURO5 in celo EURO6.
V sivki imam 143km 2.0 ma?ino pa je poraba od 5,8 pa do 7.5, ampak v glavnem pa okol 6,5. V belki pa je 2.2 130km pa mam zaenkrat kr isto porabo, zdj pa ne vem, al je to zarad nove ma?ine k se more ?e ute?t al kaj? Na?eloma bi mogla bit mal ni?ja, ane?
Poraba je pri meni tudi do decilitra enaka pri stari kot pri novi s tem, da stara ni imela DPF nova pa ga ima poleg tega, da pri novi so gor ?e bistveno ve?ji valarji.
?e ne dam odpravljanja tresenja je popolnoma negledljivo
Jebemu sem en bizgec - kon?no pogruntal zakaj tako trese.
Problem je bil sam v tem, da sem imel odprt ekran?ek in je stal 90 stopinj na kamero in je ob vsakem rahlem tresenju zarad svoje te?e rukal celo kamero. ?e zlo?im ekran?ek ob kamero je tresenje minimalno in s funkcijo na youtube se ga da v celoti odpravit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Motorji so enaki, mislim pa da je le razlika v turbinah in seveda nastavitvi ECU-ja glede na turbino.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani