Zdi se mi, da ti tu predvsem gleda?, kaj dobi? za primerljivo ceno. Po takem kriteriju M6 premaga vso premium konkurenco, BMW3, Mercedes C,... va?en da ma velik kufer pa notranjost, po kateri lahko frocovje veselo ri?e in packa z blatnimi ?evlji. Dacia Logan pa Kia Pride sta pa sploh best buy.
Lej, ti si se spra?eval, zakaj je Audi premium znamka. Zato ker ima avtomobile, in to dobre, v premium razredu, torej vi?ji (A6) in luksuzni razred (A8). Da bi pa iskal neke premium kvalitete recimo v Audiju A3 z 1.6 ma?ino je pa malodane sme?no.
Pa tudi A4 in A5 lahko kupi? v "premium" izvedbi - kar seveda stane, ampak vsak luksuz je drag (S, RS, recimo 3.0 dizel, aktivno zra?no nastavljivo bla?enje, 4 razli?ni menjalniki na izbiro, and the list goes on...). Mazda 6 tega pa? ne more ponudit.
Ne pravim, da je Mazda 6 slab avto, samo Mazda pa? ni premium znamka... v?asih je bila vsaj kvalitetna z malo okvarami in si vedel, pri ?em si, ?e si kupil Mazdo, zdaj pa ?e po zanesljivosti tone v povpre?je
Me prav zanima, koliko foruma?ev ima zakonske te?ave, ker so ?ene ljubosumne na pleh, ki je parkiran pred bajto.
Ni nujno :) P.S. ne morem da ne bi
Me prav zanima, koliko foruma?ev ima zakonske te?ave, ker so ?ene ljubosumne na pleh, ki je parkiran pred bajto
?e ena na to temo: na?a bere romane v postelji in prebere: pripeljal se je ves mo?at v svoji rde?i miati....
Na?a: a to je ta avto k ga ma? ti?
Jaz: ja...in ?akam
Na?a: pol mora bit pa res jeba?ki....
Jaz: a se gre? peljat?
Na?a: nehi je ful napet.....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mene pa zanima, koliko v povpre?ju pride redni servis pri novi Mazdi 6 2.2 dizel (lahko napi?ete tudi za motor 2.0 CD140) na uradnem servisu? So res servisi tako dragi kot nekateri govorijo, da so tudi po 2x dra?ji od VAG grupe?
jaz lahko re?em da ja - CD143 se je za?el od 150 pa potem do 290 (pri 50.000), vag pri 30.000 me pride pol manj - uradni servisi
Pa pazi spet kam pelje?!!! Boh ne daj porsche verov?kova....jaz hodim Kamnik Cerar li kranj Vrta? pa je 30% ceneje...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mazda 6 letnik 2007 (stara) 2.0 120 KM poraba 6,5 l
Passat letnik 2005 (stara oblika) 1.9 TDI 100 KM 6,7l
Vectra letnik 2007 1.9CDTI 120 KM 7,0l
Honda Accord letnik 2007 2.2CDTI 140 KM 6,2l
Astra letnik 2005 1.7CDTI 90KM 6,4l
Pe?o 5008 1.6 dizel 115 KM 6,8l
Kaj naj re?em, najbolj?o porabo je imela Honda. Seveda, z mo?nej?em avtomobilom sem lahko vozil hitreje kot z manj mo?nim. Vsi avotmobili so bili oz so moji oz od ?ene razen Mazde 6, ki je od prijatelja. Sicer on ima manj te?ko nogo od mene, torej je mogo?e res kaj na tem.
?e kupim obsotje?o Mazdo 6 poro?am.
Priajtelj Mazdo ful hvali. pri 120.000 km mu je ?el le?aj od napenjalca od klime. Niti ?arnice ni menjal. No ?la ej ana stvar preve?! Tudi mazde niso ve? take kot so v?asih bile.
Meni na Vectri 67.000 km pa je ?lo:
1. zlo?ljivo ogledalo
2. EGR ventil
3. 3x sprednja ?arnica
Skupaj stor?ki cca 600?, servisi so pa res poceni, smao on se tudi ne prito?uje z kosmosom v BTCju.
Tako da sem se potemlejitme premisleku odlo?il za nakup 6, ker rabimo karavan.
?akam na odobritev lizinga.
Mi pa cakamo predstavitev. Dobrodosel
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sicer ne vem kaj ti dela? v avtu ampak imel tako notranjost, pa je bila ista kot prvi dan. In to z otroci noter. Je pa res, da froci v avtu ne jedo in se ne igrajo v njem. Za to so bolj?e povr?ine.
Avta pa tudi nisem uporabljal za gradnjo hi?e ali pa prevoz mesa v njem.
3/4 pogojem imam pa jaz izpolnjenih
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Registriral sem se zato ker sem tudi jaz pred podobno dilemo.
Ali Mazda 6 ali nov Passat.
Prvo kot prvo, Mazda 6 spada v razred Superba, Passata ipd. Medtem ko Octavia je Golf razred. Tisti, ki trdi druga?e se ne spozna kaj preve?. Octavia je narejena na osnovi Golfa (podalj?ana osnova). Sedaj tukaj lahko debatiramo o medrazredih ipd Octavia ima podalj?ano rit itd. Zaradi kraj?e medosne razdalje je v notranjkosti manj prostora ipd. Zaradi teh marketin?kih medrazredov sili Octavia vi?e od Golfa ampak v resnicvi je tam kjer je.
Cena Octavie je enostavno previsoka. Octavio smo gledali, ko smo se odlo?ali za nakup Pe?oja 5008. Sedaj ko gledamo za nakup Passata pa gledamo Mazdo 6.
O zanesljivosti ne vem. Vendar ti novi Passati so ?e kar nezanelsjivi (so novi). Kako je kaj z zanesljivostjo Mazdo 6?
Prvo ime, ki ob dru??ini znanih avtomobilskih imen pade v oko, je azijski Brilliance. Vsa Evropa je za njihovo limuzino BS6 izvedela po katastrofalnih rezultatih preizkusnih tr?enj, kjer se je pokazalo veliko pomanjkljivosti na podro?ju varnosti velike limuzine, katere glavni adut je nizka cena. Nekateri prodajalci te kitajske limuzine v Evropi so ?e prenehali prodajati ta, po mnenju organizacij, ki izvajajo preizkusne trke, zelo nevaren avtomobil. V vi?jem razredu je BMW v leto?njem letu prenovil serijo 5, oblikovno sicer zelo malenkostno, a zato je ve? novosti na tehni?nem podro?ju. Poleg Brilliancea pa so ?isto novi kar trije avtomobili. Ameri?ani ?elijo v Evropi ve? tr?nega dele?a s Cadillacom CTS, (mimogrede, kar zadeva Cadillac se popravlja tudi njihova prisotnost v Sloveniji), Jaguar ?eli s privla?nim XF-om pozabiti na stare ?ase neuspe?nega S-Typa in za?eti novo obdobje, pri Volvu pa so aktualna V70 in XC70 zamenjali z novima modeloma, ?e bolj luksuznima in ve?jima ter ?e bolj zalo?enima s tehniko, ki prepre?uje prometne nesre?e ali bla?i njihove posledice. V tem razredu po pravilu kraljujejo po obliki klasi?no limuzinsko zasnovani Audi A6, BMW Serije 5 in Mercedes-Benz razreda E. Tudi letos je v vi?jem razredu 22 predstavnikov, ki tekmujejo za va?o naklonjenost. Izbira je pestra - tu so tako klasi?ni nem?ki predstavniki (BMW, Mercedes-Benz, Audi), cenej?i Chevrolet Epica, Citroën C6, Kia Opirus kot tudi posebne?i, kot sta Renaultov Vel Satis in Lancia Thesis. Precej poseben je tudi Lexus GS. Lani ste bralci Avto magazina, ki ste sodelovali v akciji Najbolj?i avtomobili 2006, na vrh razreda postavili BMW-ja serije 5, Audija A6 in Mercedes-Benza CLS ter tako ponovili izbor iz leta 2005 in potrdili, da v tem razredu Slovenci ?e vedno stavimo na nem?ke predstavnike.
Audi A6/Allroad
BMW serije 5
Brilliance BS6
Cadillac CTS
Chevrolet Epica
Chrysler Sebring
Chrysler 300 C
Citroën C6
Honda Legend
Hyundai Grandeur
Jaguar XF
Kia Opirus
Lancia Thesis
Lexus GS
Mercedes-Benz E
Mercedes-Benz CLS
Peugeot 607
Renault Vel Satis
Saab 9-5
?koda Superb
Volvo V70 / XC70
Volvo S80
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko bi pa letno dajal pol manj za registracijo, pa tankal 2 litra ali ve? pri istem stilu vo?nje manj (da ne govorim o alternativnih gorivih, ki jih okti prenese M pa bojda bolj ne kot ja), pa ko bi na uradnem servisu (da ne govorim o ?alabajzerjih) pla?al pol ali ?e ve? manj, se pa ?lovek zamisli. Jaz bi takoj pre?altal a izguba na ceni mi je prevelika na moji M6 da bi se jo spla?al nekomu podarjat, ki bo jokal da je star model ?prav je FL in kaj jaz vem kaj ?e vse.
Imel smo pri hi?i 1.9 tdi 110 KM. Ne vem kako je z 2.0 verjetn ?re ve?. No pri na?i OKTI sem ji delal risanke in ni ?lo prek 5,8. Mazdura ravno v?eraj Linz in nazaj, AC tempomat na 150 ve?ino ?asa - 7,8, ko sem zjutri tankal je blo pa dejanskih 7,6.
Od tod meni fama da 1,9 tdi ?re manj.
Moral bi naredit en Linz z Oktavijo ... Bo Madmax dal en krog. Pa da vidmo.
madmax ima alternativno gorivo
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hvala za zdaj vsem, ki ste povedali svoje mnenje in sem kar pozitivno presene?en na va? odziv. ?e enkrat hvala vsem in ?e ?e gdo kaj ima na to temo naj kar veselo napi?e.
Ker ste me ?e upra?ali za kak?no obliko avta se odlo?am in sicer ?KODA bi bila LIMUZINA 5 vratna, MAZDA pa vsekakor KARAVAN ker limuzina je zadaj precej nizka in res ni primerna za dru?inski avto.
?eprav smo divjaki smo odprti in po?teni....
Ne pozabi pa da ima Mazda tudi 5 vratno limuzino - ni zanemarljivo za dru?ine - se odpre s steklom vred.
to sm js reku, da je bolj primerno primerjat oktavijo in M3 sedan...
btw tud Exeo je druga zgodba ker je visji razred
Exeo je ?alabajzarski razred..., ker vsako nova zasnova ?e skoraj ospre nove meje razreda, Exeo je pa ?e platforma dedkov :)jaz govorim o ma?ini nasploh.
Saj ?e isto ma?ino da? v nekaj 'ni?jega' bi morala delati ?e bolje (manj te?e itd)
V bistvu imajo pa octavio, mazdo 6 in A4 v istem razredu leta 2007
moja sestra - slu?ben karavan!!! To je un famozni golf ki mu vsak teden kaj zmanjka od gum do meglenk itd...
1.6TDI je kao blue motion al kaj ze nabasan s filtri za eco in ne vem kaj ?e vse....ko pa se jih 5 vsede not (svak >100kg..) pa sem jih ?akal ?ez passo do Nassfelda na klan?kih....
Matra se pa ?e zadu?en je
Sicer pa naj Madmax pove
iz Mazde na Octavio
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
?e bi se odlo?al ponovno... definitivno oktavija. Ve? kosov na trgu je na voljo, cenej?i so, skratka vse. Pa tud bistveno manj ?re, predvsem 1,9 TDI 81 KW, ki jih scer ni ve? ?e kupuje? novo.....
Mazda je pa res bolj dinami?na, ?portnej?a, nedvomno lep?a in enormno dra?ja. V vseh pogledih.
Kolega ima sicer 103 KW A4 in mu ?re kot nor olje, ?e od novega. Res pa je avto bil prva serija 2.0 tdijev in so gotovo ?e kaj popravili v tem ?asu.
100% strinjam, VAG je cenej?i in ?parovnej?i medtem ko je Mazda ?portnej?a (res da so moji seati skoraj enakovredno ?portnej?i) a je mazda ?e malo tr?a.
Poleg tega pa ni zanemarljivo, ?e hodi? kaj po biv?i Jugi je ?koda 'privla?na' za izposojo delov
glede na to da se odlo?a? za novo mazdo, je ?al tudi dejstvo da kvaliteta pada z leti - predvsem pa je va?no tudi to, ?e ima? veliko mestnih ali kratkih vo?enj TDI!!! Ker ima pasivno in aktivno regeneracijo DPF, medtem ko se mazda rada zaba?e - govorim o dizlih na kratke proge
Mazda dizel ima rada da se jo pritisne, s tem pa tudi bolj ?re, medtem ko se TDI lahko tudi na 1000rpm vozi brez problema
Tvoja odlo?itev mora pretehtati image proti racionalnosti (predvsem emocijsko)
aja trenutno vozim TDI 143, ki ima servis na 15000 in stane cca 110? redni servis, olja ne ?re razen kot je v navodilih pisalo 0,2L pri vpeljevanju ma?ine - in res
do sedaj pa sem se vozil Mazda CD143, TDI110 toledo, TDI 130 Toledo, TDI150 Leon, pa tudi Pe?o HDI 136
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ni to ista, ki sem jo jaz 14 dni nazaj prpopu
kaj je pa tale avstrijec delal....
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4623781&show=1
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani