Kak?en konkreten hribovc, ne rabi?. Moja ima ima 44kg pa kadar je zelo jezna so blatniki zagotovo v ve?ji nevarnosti. Ve?kratne posledice vidne na vseh ?tirih.
Dober ali slab glas se dr?i neke firme ?e vsaj generacijo ?e ne dve, pa ?eprav ni neke realne osnove. Tako se je dober glas xedosk dr?al mazde 6. Tudi opelica baje da je sedaj zelo dober avto, pa mi ni do tega da bi ga imel, zaradi predkov do oplov. Pa pred ?kodo sem tudi imel predsodke...
Isto glede oplov...lahko so sedaj dobri avti a meni so grdi in nekako glomazni. Ni ?ans, da bi ga imel. Imam pa predsodke do pe?ojev in lahko so sedaj najbolj?i avti, v moji gara?i ne bo ve? stal.
Za ?kodo pa druga?e misim, da je najbolj?i avto iz nem?ke familije in po?asi bodo njihovi avti tudi najlep?i iz te skupine. Imel pa ga ne bi.
Meni od spredaj trapasto zgleda s to veliko masko od lu?i do lu?i in znakcem mazde na sredini. Izgleda mi, kot da se trapasto smeje.
Zadnji del s temi krivuljami je tudi kr neki.Pri tem "terencu" me tudi pri prvi izvedbi moti predvsem to, da mi izgleda nekako preozka in nasajena. Morala bi bit bolj podobna cx 3, bolj ?portna z dolgim nosom.
moja groba ocena, da bo do januarja dizel na AC okoli 1,4?, bencin pa blizu 1,6?.
pa prebere? tole in ti je takoj jasno, da nimajo pojma kaj je to ekonomija in da so se odlo?ili takole malo ?ez palec.
Mar?o imajo zdaj 6 odstotkov, z liberalizacijo si jo pa lahko dvignejo tudi na 20 ali pa 30 odstotkov, ?e se bo distributer tako odlo?il. Nih?e mu to ne more ve? prepre?it in ker sta na AC kri?u zastopana ve? ali manj samo Petrol in OMV (mislim, da je celo en ali dva MOL-a) je tole recept za pohlep in stanovsko dogovarjanje. NA AC kri?u sploh ni zdrave konkurence, ki bi prepre?ila ogromen dvig mar?.
Bomo pa sko?ili ?ez mejo v hrva?ko, ?e bodo na?i pretiravali.Jaz imam ?isto blizu ?ez pumpo od omv.
FL1 so glede na prefaceliftano 6ko dodatno izoliral, vendar ?e vedno ni ?isto zadovoljivo. To govorim iz lastnih izku?enj. Zato pa so FL2 ?e dodatno izolirali.
Sicer debelej?ih sprednjih stranskih stekel verjetno ne bom uspel vgraditi, kak?no drugo stvar npr. dodarno izolacijo vrat ali kolotekov bi pa ?lo.
Sej je najve?ji problem ravno v izolaciji kolotekov.To bi se dalo dodatno izolirat.
Debelej?ih ?ip res ne more? vgradit,lahko pa izolira? notranjost vseh vrat.Sicer nekaj pridobi? na te?i avta a bo vsaj bolj
Je ?e zunaj facelift 2 - sicer ni ravno "face"lift, saj je zunanjost ostala prakti?no nespremenjena (razen zunanjih ogledal), znotraj pa so spremenili samo volan. Je pa zato ve? elektronskih izbolj?av.
?koda, da ni prenova pri?la par mesecev prej, takrat ko sem sam kupoval avto. Najbolj me zanima, kaj so storili z zvo?no izoliranostjo, predvsem s "pihanjem vetra" pri ve?jih hitrostih. Ta je malenkost mote?a, seveda skupaj z glasnimi pnevmatikami. Sam upam, da bom lahko podobno izoliral tud svojo 6ko.
Je pa res enkrat damci (pa ?e nekdo drug) v eni drugi temi govoril, da bo dodatno izoliral svojo ?estico. Me zanima, ?e mu je uspelo?
Pri facelift 2 so baje re?ili tudi hrupnost z dodatno izolacijo. Koliko je to sli?no v praksi bi najbolje ocenili lastniki pre-faceliftane tako, da bi se vozili po isti relaciji z enako hitrostjo.
Saj moja skrb je glih tu - ne vem ?e si lahko "privo??i?" tak avto ?e ima? te?ave s 50% nabavno ceno. ?e posebej zna biti problemati?en tisti "?e" s servisi - menjavanje DPFov in turbin je drago ?e je stvar prej?nji lastnik pojebal.
Odlo?itev je na koncu ?ist njegova.
Ne vem, ?e je pri ta novih ?e problem z DPF filtri, vsaj nisem zasledil do sedaj. Turbine pa tudi vsaj pri mazdah niso nikoli bile nek problem (razen pri prvem modelu, ?e nisi pravo?asno zamenjal bakrenih podlo?k na injektorjih). Potem si vozil brez olja in posledi?no je ?lo lahko marsikaj.
Mislim, da je problem pri ta novih 6-kah bolj "zabavna elektronika" v avtu.?e bi bilo po mojem, bi ?e vedno vgrajeval klasi?ne avtoradije, brez "balasta". Takoj bi bilo manj zajebancije.
Je pa ?e opcija, da kupi? avto v Nem?iji; za ta denar dobi? avto z manj kilometri in bolj?o opremo.?e malo je treba po?akat, da jih pride ?e ve? na tr?i??e, ker bodo menjavali za face-liftano in bodo cene ?e padle.
Hrmf, a si prepri?an da ?eli? kupiti avto, ki je nov stal preko 30k, ?e komaj napraska? 15 jurjev? Karkoli crkne na avtih tega razreda nikakor ni poceni in tudi prvi servis ne bo (rabljeni avti se ne prodajajo brezhibni).
A ne bi raje razmislil o enem rangu ni?je, ki bo bistveno cenej?i za vzdr?evanje in zavarovanje?
Zakaj pa avto ne bi bil o.k??e so bili redno delani servisi eventuelno zamenja? olje in vse filtre in je mir.
Kar se pa ti?e rez.delov je pa tako,da so za vse avte dan-danes pribli?no isto dragi.
Jaz pravim,da ?e ti je kak avto v?e?,ga kupi in u?ivaj v vo?nji,?e si ga lahko privo??i?.
?e pa ti rabi za prevoz od to?ke A do to?ke B,potem vzame? lahko tudi novo Dacio.
Jaz sem tudi kupil 2 leti staro pred desetimi leti pa se ?e danes veselo vozim z njo z minimalnimi stro?ki za popravila.
Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.
Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.
Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.
?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-
Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.
Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.
Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?
Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi drug cetrtek ker grem na daljso pot
A bo res treba zavorno celjust menjat?
Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,
ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.
Mene pa zanima, ali je v ta novih ?e problem z tem DPF filtrom kot pri prej?njih modelih?Zato, ker sem malo iskal po internetu in folk se ni? kaj ne prito?uje glede tega.
Ker so bile takrat took opevane kok oh in sploh naj bi mazda imela top avte... V 12 letih kar sm jo imel je bilo izrednih popravil za cca 15.000 eur mogo?e ?e kej ve? pa je bil avto redno vzdr?evan (na dva servisa spucana vsaki? gobica v karterju) in lepo vo?en, prvi? je zaribala pri cca 140.000, drugi? pri 260.000, umees je ?e crknu ra?unalnik! Pri starosti 5 let so bila menjana vsa 4 vrata, prtla?nik in zadnji blatniki (novo je zdr?alo isto prb 5 let predn se avto spet ni za?el razpadat zard rje)! Vglavnem ta polizdelek ki je bil nov nekaj ?ez 23.000 eur se je reci pi?i pri starosti 12 let razpadu zaradi rje, kar je zame totalna sramota za tako znamko in potem, da ti na servisu ?e re?ejo da se avto razpada zaradi premo?ne muzke pa ne me jeeeeebat....
Ni mi jasno, kako ti more zaribat in to kar 2x :ne vem: ??Ajde enkrat, pa ?e to je bilo pri ve?ini mazd 6 1.generacije ve?inoma zaradi ne-menjave podlo?k in nekontroliranja olja.Kar se ti?e rje lahko pogleda?, ko bo prilika, mojo staro 12 let, ?e nikoli ni bila barvana ali bilo kak?en blatnik krpan pa izgleda ,kot da je pravkar pri?la iz tovarne.Vsi se ?udijo, koliko let ima na grbi.
Mislim, da je veliko odvisno od odnosa do samega avta.Jaz vedno pravim-poka?i mi avto in povem ti, kak?en si.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni pa z zimaki in Webasto vsak dan -zadnji tank okroglo 8.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani