Problem v Sloveniji je, da prodajalci mislijo, da je njihov avto oh in sploh in ho?ejo tak denar kot za perfektno ohranjen avto.
Ampak ej: ?e avto ni bil redno servisiran, streha ni bila mazana s preparti, usnje ni bilo ustrezno negovano, avto je ves obutan, potem avto NI perfektno ohranjen. Poleg tega recimo prodajalci velikokrat poudarjajo neko malenkost, kako so po?timali a kak?no glavno stvar spustijo. Npr. ravnokar menjano olje, ga vpra?a? kaj pa velik servis, ja glej ra?un, sem ravnokar menjal olje. Ej, me ne zanima olje, a si po?timal velik servis? Nisi, ja sranje ne, potem NI perfektno vzdr?evan avto. Oz. je celo zanemarjan, ker olje ti ni? ne pomaga, ?e jermen utrga.
Bo ?e... Sej cajta je dovolj, nekaj bo se bo ?e na?lo...
malo si zamudu, ker poplava mx5k je konec leta...jih je bilo kar nekaj gor
P.S. sicer je pa na? labiGT nekaj na glas razmi?ljal da je s svojo mx5 naredil kar je mislil (upam sicer da je samo na glas razmi?ljal)
jo ima? pod predstavitev + jo je po?timal po za?etnih ka?ljajih, vklju?no z velikim S.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Bom probal kaj takega poiskat. ?e ne bo ni? ustreznega potem ?al ne bo ni? z MX-5-ko.
Se pa zavedam, da je tak?en tip avtov magnet za ''?udne'' kupce; torej kupijo d?eki v za?etku poletja avto, ga sterajo do konca sezone, da so ''jeba?i'' in potem zadeva gre naprej. Vmes pa nobenih servisov, itd. Recimo zgolj primer: nega usnja in platnene strehe. Dejansko te stanejo preparati morda 20 EUR na leto in bo oboje kot novo ?e ?ez 10 let. ?al se takim ''jeba?em'' to zdi preve? in potem dobi? v roke zlorabljen avto, kateri ti potegne ?e in ?e denarja, da je zadeva perfektna. Pa ?e takrat bo? vedel, da kaj le ni perfektno.
Tako da, glede na to, da je to avto za gu?t, ho?em da je perfekten. Ni problem kak?no praskico po?timat, kak?no gumico zamenjat (se zavedam, da kupujem rabljen avto in ne novega), vsekakor pa ne rabim avta z x lastniki, kateri so ga zgolj zlorabljali. Tako da, potem raje po?akam ali pa kupim kaj drugega.
Zgornji avto z Ebaya je imel ?e absolutno preve? lastnikov, hkrati pa ima ?e kar nekaj napak. ?e bi bil pravi lastnik potem bi bilo ?e to vse po?timano, ker bi ga bolelo, ?e to ne dela. Moje mnenje, mo?no tudi napa?no...
Ne saj prav razmi?lja?.
Vse kar si napisal je res, ima pa tudi drugo slabo stran, ?e avto stoji....marsikdo ga kupi pa se ne vozi. Moj na primer je stal 3 leta - ima 44000km in je letnik 2002.
K sre?i ves ?as v gara?i in je bilo takoj opazno - nikjer prahu v vogalih in luknjah okoli strehe, le rja na diskih, stare trde gume s celim profilom in podobno. ?e bi pa zunaj stal.... :ne vem: + servis (2 celo v teh km od leta 2002) zabele?ena - zabele?ena na servisu AC Cosmos, ne v kaki knjigi lastnika
No - je pa italijanska, sem vedel ob nakupu - 2 lastnik slovenec jo je kupil ker jo je hypo leasing zasegel v ITA in uvozil, pol mu je pa stala
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Se ne bi strinjal. 4 lastnik ?e, barvan, steklo nekaj heca in to sem samo na hitro preletel. Kako je ?ele realno.
Nekako ciljam najraje 1 lastnik, potencialno ?e drugi vendar z vso dokumentacijo (katero bom preveril).
Veliko sre?e pri tem!!!!!!
Popolne NB ne bo? na?el, vsak od nas je moral postoriti ?e nekaj zadev, jaz sem sam lahko vse zrihtal, medtem ko drugi so rabili ?e zunanjo pomo? (ala auspuh in to)
ne pri?akuj preve?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Aha, torej po?re?na zadeva... No ja, saj kilometrov ne bo veliko .
A mi lahko kdo napi?e vse tri deklarirane porabe pri tem motorju (izven mesta, mestno in skupno?) Potem zelo hitro precej natan?no vem koliko bo zadeva ?rla pri meni.
saj sem ti dal link na dokumente + google (ne vem to?no9
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zanimam se za to zadevo in sicer 1.6 motor in imam nekaj vpra?anj:
1. So kak?ne serijske napake? Na kaj je konkretno treba pazit pei tem avtu? Je rja kaj problemati?na? Se pojavlja kaj lufta v kardanu?
2. Kdaj je velik servis? Pije motor kaj olja? Kak?na je kaj poraba?
3. Je streha kaj problemati?na? Koliko piha veter v notranjost. Se da dobit kak?en nachbau vetrolov, da se umiri pi? vetra?
Kak?ne so kaj realne prodajne cene? Namre? gledam ?e par mesecev in vedno ene in iste gor neprodane.
?e ima ?e kdo kak?en nasvet se priporo?am.
veliki servis 96.000
servisni interval je malo sme?en ker je 12.000 ali eno leto - tezko da naredis toliko v enem letu, tako da je najbolj?i odgovor 1x letno - olje pa je pomembno pri tej ma?ini
Lep pozdrav ima kir kaksno informacijo kaj je to za en diesel z oznako blue na ina tankstelah po hrvaski to sem zasledil na otoku rabu nasproti marine za smesnih 5,29kune! :ne vem:
Sam to ni kurilc ker je bil posebi kurilc je celo mal drazi!
RSR pravi da nimajo programa za to. Avtoelektronika je predraga. SkN ?e nisem vpra?al. Name tuning pa pravi k je Densova elektronika da morajo vse razkopati in skoraj cel dan rabijo za to(ali nekaj podobnega).lp.
pozabi na RSR za 250 dobi? box z nastavitvami, odstrani? za tehni?ni - servis v 1 min....zmaga
P.S. Chip tuning ti na servisu lahko povozijo z nadgradnjo pa ti gre 400? v smeti.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani