V tehni?nih podatkih, je 6,4 za ta avto povpre?je. Kje ima? kak?en zapis na poraba.com? Za prej?njega si mel za tega pa skriva?. Prej?nji je mel 6,12 pri 86KM a ta ma pa na istih relacijah 5,5 pri 136KM. Kako nej verjamem tem?
Zadnji? sem se ?el malo v makomo v celju pozanimat, im mi pravi prodajalec, da za cX-5 pobirajo naro?ila ?e za maj naslednje leto... pravi gu?va je velika, dobro se prodaja model..
Zima bo kot ka?e izredno huda z velik snega pa ljudje rabijo mal bolj terensko vozilo
Boss, ti ima? to na trahtorju z DelaPrahFini - si kaj opazil, iskal te parametre?
Nisem - jaz imam itak trenutno porabo priklopljeno in vem kolk bi morala kazat, ?e pa je za 2-3 litre vi?ja pa dela regeneracijo. ?e ima? pa zelo prefinjen sluh lahko pa celo sli?i?, da ima motor malce druga?en zvok.
Verjetno si menjal na zimske gume in je zaznal spremembo. Napumpaj gume kot je treba, potem pa ?e ima? gumb ga dr?i pet sekund da se resetira (takjo je v nemcih )
Pri mazdi nimam pojma, moja ima merjenje vrtljajev na kolesih in ni? ve? senzorjev v gumah...
Nobenega gumba ni... vse deluje samodejno samo senzorji morajo delovat oziroma morajo biti v gumah.
KAr se ti?e bluetootha, preko glasovnih ukazov se da nastavljati zadevo - v angle??ino, sicer pa samo 'paira?' telefon preko radia (bluetooth meni) in ne rabi? tiste tete, je samo za glasovno izbiranje, lahko se pa na dolgih vo?njah pogovarja? z njo....
Pri tvoji sicer ne vem, ker je mo?no da je druga?e ampak pri nefejstilftani se enostavno mora? poment s teto, ?e ho?e? uparit telefon.
glej moras imet kot prvo senzorje notri, se pravi tam ko je ventil ni huma ampak je kovinski del (aluminij) to moras imet na vse 4 feltne, potem pa vse 4 gume morajo biti napumpane pod enakim tlakom, ker fora je da se senzorji med sabo spoznajo in ko ma ena nizji tlak kot druge 3 sporoci napako.. to je to..
Malo te popravljam, tlak je lahko razli?en saj ponavadi tudi je za sprednje druga?en kot za zadnje, glavni predpogoj pa je, da ?e tlak v eni gumi pade pod 1,9 ali 1,8 bara. To sem stestiral in deluje BP.
hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...
Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.
Na sodiscu itak dvomim, da to velja kot dokaz... Zna pa pomagati pri razjasnjevanju okoliscin...
Sej kle je fora - ti s posnetkom ne dokazuje? tuje krivde ampak svojo nedol?nost. Ker si snemal si bil tudi seznanjen s tem, da se snema in je to dovolj. Se pravi, ?e pride do te?av pri dokazovanju samo prilo?i? posnetek, kjer se sklicuje? edino in samo na to, da si peljal skozi zeleno. Kaj se je pa pol dogajalo bo pa sodi??e odlo?ilo in si popolnoma krit.
?emu to pravzaprav slu?i za snemanje prometa pred seboj?
Nikoli ne ve? kdaj ti prav pride - kako bo? recimo v primeru karambola dokazal, da si ti ?el ?ez zeleno, drugi pa ?ez rde?o in da ni bilo ravno obratno?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sicer je pa tank 42 litrski pa ?e tanka? notr recimo 39 litrov je to cca 6,5, kar je v bistvu zelo dober rezultat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani