Glede svetlosti jim ne manjka ni?. Razlika je v tem, da sem imel pri prej?njem avtu avtomatski vklop in izklop dolgih lu?i + obra?anje lu?i v ovinku. To pa res pogre?am.
Imam Mazdo 3 Revolution (2018) in me zanima, ?e kdo ve ali je mo?no nadgraditi iz navadnih led ?arometov v aktivne (razen da bi kupil Revolution Top opremo).
Hvala za odgovor.
Kaj pa manjka tem, ki jih ima?? Saj svetijo kot reflektorji na nogometnem igri??u.
Saj ni "narobe" ?e se motor med regeneracijo ugasne. Ob naslednjem zagonu ko se motor ogreje se regeneracija spet nadaljuje.
"Narobe" pri tak?nem po?etju je to da za vsako regeneracijo se v motor vbrizga ve?jo koli?ino nafte, da se dvigne temperatura v izpuhu na cca 600C, ?e pri tem ugasne? motor ta odve?na nafta ne zgoreva in ne gre v izpuh, ampak ostane v valjih in ste?e v oljno korito, ?e to dostikrat ponavlja? se ti dviga nivo olja. Stem je pome?ano olje z nafto in posledi?no olje nima ve? takih mazalnih lastnosti, se pravi ni glih najbolj?e za motor, ?e je preve? nafte zme?ano z oljem.
Tudi to ja. Saj lahko v vsakem trenutku vidi? na displayu v %,koliko je olje ?e v redu.Moje je trenutno na 90%.Na ?ipki za olje je zaenkrat v redu nivo.
Kaj pa ?e to, da se motor ugasne med samo regeneracijo, sploh ni ni? narobe??
Ob naslednjem zagonu motorja , se postopek nadaljuje oz. pri?ne znova od za?etka?
Pa zato ni nikakr?nih lu?k, opozoril...ker dejansko niso potrebne in so povsem odve?!??
Samo razmi?ljam naglas
Kaj pa, ?e se saje, ki bi morale zgoreti ob regeneraciji nalagajo v dpf filtru in naslednji?, ko pri?ge? avto in gre? kratko furo na 1800 obratih in se ne segreje dovolj, in naslednji? zopet isto madaljuje z regeneracijo...
Sodelavec se je na svojem bmw-ju tako ?tiri dni zafrkaval, dokler mu nisem svetoval, da ga razpi?i do Kozine po avtocesti in je bil potem mir.
Tudi za tak?no kot je moja imajo na sprintmonitor nekateri porabo 5, 14, 5,17...verjetno se vozijo brez gasa v zavetrju kamionov in gredo malo hitrej?i kamioni z lahkoto mimo njih. So skratka ovire na cesti.
Sam podatek o porabi je pa smeh ... 192KM pa avtomatik in naj bi bila povpre?na 6,4 izven mestna pa 5,1. Kljub temu, da je Skyactiv motor res napredek v porabi pa vseeno si lahko zelo sre?en, ?e gre pod 8 litrov/100km.
Realno tej motorji pokurijo od 9 pa vse do 10 litr?kov.Kar je pod je cijazenje po magistralkah.
Zadnji? sem sre?al enega tak?nega patrona na italijanski avtocesti, ko je z novo 6ko rintal 120.
Po?asi bo tega poletja z temp. do 25?C konec in bo pri?la zima. Kaj menite o teh zimskih gumah Vredestein Wintrac Pro (100 V)-(zmagovalec testa) v reviji auto build.Je dokaj nova guma in mislim, da je adac ni imel ?e na razpolago. Res je, da je bila testirana dim. 235/18 a vseeno.
Kerami?na za??ita ti ne bo ?isto ni? pomagala kar se ti?e po?kodb kamen?kov, pa tudi ne kaj dosti pri praskah. Verjami, jo imam od prvega dne.
Skratka barva pri Mazdah je popolna katastrofa. Moj je ?e pri?el v takem stanju, da je bilo potrebno poliranje predno se je nanesla kerami?na za??ita.
Pomaga edino, da se ne sekira? in sproti kak?no zadevo popravi?. Moj prej?nji avto je bil po 5 letih v veliko boilj?em stanju kot Mazda po 1 letu.
LP
PS. Pa tudi z avtom sem bil v letu in pol skoraj ve?krat na servisu, kot s prej?njim v 5 letih.
No, no, ne pretiravajmo. Moja "ta nova" bo kmalu stara dve leti in je kot, da je pri?la direkt iz razstave(ne iz trgovine).Vse je odvisno od odnosa do stvari in to ?isto do vsake.Mojo so predhodniki o?itno lepo cartali.
Mater Alex kolk me ti ko?ta? od kar si tako razlagal razliko med Maxxmotion in klasi?nim dizlom. Sem v?eraj tankal v Kopru in si nisem upal klasi?nega dat notri, ker si napisal, da je pri OMV tolk razlike v kvaliteti med tema vrstama dizla. Ampak cena je pa ?e res zlatarska 1.509 EUR/liter
To je razlike 8,25 EUR na tank - kot v "zlatih" Jan?evih ?asih
Heh, meni ga ni treba ve? tankat, ker zadnji tank je v redu tudi brez tega maxx turbo super maxi motion dizla. Samo drugi avto in je re?eno.
?e je barva tak problem pri tem avtu, oziroma Mazdah nasploh, a pozna kdo mogo?e kak na?in, izvajalca, bilokaj, da bi se lak oziroma barvo dodatno za??itilo? O tem razmi?ljam zadnje ?ase, ko berem o slabi kakovosti Mazdinih barv.
Kaj pore?ete na to? - www.poliglob.si (link ne deluje, vpi?ite poliglob v google)
Ta izvajalec ponuja kerami?no za??ito laka.
Kerami?na za??ita je super, a ob skrbnem vzdr?evanju, (redno pranje avta z nevtralnimi ?amponi, za??itami z posebnimi detailerji za kerami?no za??ito) zdr?i nekje do 3 leta. Nato mora? stvar ponoviti. Glede na to,da te stvari niso poceni je kar drago dolgoro?no.Cenej?a varianta je za??ita laka z kakim tr?im, odpornim waxom, ki zdr?i tudi pol leta.Nato vajo pponovi?.Je mukotrpno delo a vsekakor cenej?e.
Moja "stara" mazda ima 14 let,a je lak v vrhunski kondiciji zaradi rednega vzdr?evanja(nikoli avtomatska pralnica, redno voskanje, ob?asno ?i??enje s plastelinom, da odstrani? trde delce iz barve in razne ne?isto?e.Obvezno pranje z kakovostnimi avto?amponi in re?eno.
Res pa je, da se na sprednji havbi poznajo pikice od kamen?kov. To pa je v novej?em ?asu itak pri vseh znamkah.
Avtomatski menjalniki nikakor niso za tiste, ki so prepri?ani, da znajo sami najbolj?e in neprimerno bolje od drugih - takim bo prestava, ki jo izbere glupi ra?unalnik, vedno napa?na. Sam osebo se ne ?tejem med te res ?udne osebke, meni je pri ?kodilakovem DSG napa?na prestava samo ob?asno.
To?no tako. Ne more ra?unalnik bolj?e menjavat kot ?lovek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa tudi ?lovek z leti izgublja vid...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani