Po dokaj ugodni ceni bi lahko dobil Michelin Alpin 5 205/55 R16 91H, 82? po komadu. Po testih so odli?ne na snegu, dobre na mokrem in nekaj slab?e v suhem. Labi, kak?no mnenje?
Po vsej verjetnosti bom sam kar Conti TS850 vzel, prevladuje na vseh testih v mokrem in suhem, razen na snegu ni ?isto top, ?e vedno pa je med vodilnimi, obraba je pa tudi majhna.
Mene pa zanima, ali so ta novi modeli mazd 6 tudi z navadnimi zvo?niki?
Ko jo nabavim (kdaj, ne vem) upam, da v njej ne bo bose-a in bom prvo zamenjal vse zvo?nike z norve?kimi Seas -vrhunski hi-end zvo?niki za zmerno ceno. Spet ho?em imeti dobro glasbo v avtu kot se ?ika.
Jaz sem pred leti tudi pomagal pri predelavi kombijev v hladilne komore (za vozit ribe in podobno).
Sirius je zelo lepo opisal postopek.Je pa ?e ena zelo va?na stvar pri tem.
Ko se zme?a smola z katalizatorjem se zna zgodit, da ?e ga damo preve? , pride do tak?ne reakcije,da stvar lahko sama zagori.In ker imamo v delavnici kjer to delamo ponavadi ?e veliko acetona iza ?i??enje (ne nitra) in dodatne smole je lahko katastrofa tu.
Se pravi, nikoli ne pustit smole,ki katalizira brez nadzora.
Mi smo delali takole; za kalupe smo ponavadi uporabljali epoxy smolo, ker je izdelek veliko trdnej?i, nima topil in predvsem je odpornej?i pri razkalupljenju proti pokanju.
Dobi se ga v razli?nih barvah oz. lahko prime?amo posebne pigmente za ?eljeno barvo.Ponavadi izgleda izdelek bolj gladek kot navadna smola in se ga da izredno lepo spolirat.Pred nana?anjem smole v kalup moramo kalup obvezno namazati z posebnimi "odvajalci" oz. voski, da izdelek lepo smukne iz kalupa.
Steklena vlakna pa se meri v gramih;bolj fina za preciznej?a dela in groba za ve?je povr?ine.
Za delo z enim ali drugim je potrebno nekaj vaje in potem je vse skupaj igra?kanje.
Je pa res, da ?e potrebuje? ravne povr?ine obstajajo ?e narejene poliesterske plo??e razli?nih debelin in dimenzij.
Z smolo in vlakni jih samo spoji? skupaj.Tako si prihrani? veliko dela.
In potem je woofer kon?no nekaj dal od sebe, tudi malce ni?je se je spustil. V trenutni ?estki je pa amp na zadnjem zicu plus custom sub...to pa je tako kot se zagre
To stvar imam tudi jaz vgrajeno in je res malo bolj?e vse skupaj.
Pa ?e ena cvetka je v teh ?tacunah.Najprej ogla?ujejo na veliko kak tehni?ni izdelek ali cunjice.In ?e nisi v nizkem ?tartu takoj, ko odprejo trgovino se lahko obri?e? pod nosom, ker imajo par komadov in ponavadi stvari zmanjka ?e dopoldan.
Vsaj parkrat, ko sem kaj iskal po dveji uri izdelka, ki bi ga rabil ni bilo ve?.
Pa ?e reklame;en diskont blati vse ostale trgovce.Znano je, da imajo negativno reklamo nemo?ni in nezadovoljni.
OK avto pa hrane pa res ne more? primerjati. Lahko seveda naredi? razliko kaj dobi? pri Dacii za par jurjev in kaj dobi? pri BMW M5 za 30x ve? razlike. Povej mi kaj ve? dobi? pa pri zobni pasti ki je 10x dra?ja pa izberi katerokoli znamko (lidlova je itak nascala vse po vrsti na testu) in kaj dobi? npr. pri ribah v konzervi (spinove in hoferjeve so top, kjer vidi? celo vidi? strukturo ribe, pri rio je struktura samo na sliki ko pa konzervo odpre? pa notri fa?irana tuna,hehe, da ne govorim o tisti mercatorjevi trgovski), in kaj je razlika v kvaliteti za 1/3 cene pri tistemu siru kjer je gor fotka? ...diskonti so cenej?i tudi zato, ker so vsi narejeni po istem ?imlu, manj prodajalcev pa teli delajo kot je treba in ?e bolj so pla?ani kot v teh megancentrih, asortiman lih prav ?irok, niso zapufani vsepovprek ter niso na 5000m2, oprema preprosta-regal je regal.
Jest nimi malo ne ob?utim da so izdelki v teh diskontih ?e tako re?em kaj manj kakovostni.
Seveda lahko primerja? avto in hrano.
Pri zobni pasti je predvsem pomembno to, da ni ?kodljivih snovi v njej (kot npr. v Colgate).So pa druga?e vse ostale bolj sredstvo za osve?itev ust kot karkoli drugega.Par centov gor ali dol...
Ribe (tune recimo)v konzervi skoraj za vse firme pakirajo v ?paniji (tudi za delamaris).Vsak prodajalec samo pove, kaj ho?e noter(kvaliteto olja in embala?e) in se potem prerekajo, katere so bolj?e in pametujejo na testih, katere so bolj kvalitetne.Tudi pri prehrambenih izdelkih prihaja do razli?nih kvalitet za razli?ne prodajalne verige;kar naro?i? in pla?a? to dobi?.
Manj prodajalcev ne pomeni nujno,da delajo bolj?e (le lastnikom ostane ve? v denarnicah).Kdo pravi, da so bolj?e pla?ani v teh diskontih?
Plus, vsaj bilo je tako, da niso sprejemali active oz. mastercart. To jaz razumem, da so se pa? zadovoljili le z manj?imi nakupi.
Pa kje v tej debati, je govora o "neodvisnih" testih. Govora je o tem, da smo nekateri pri?li do spoznanja, da se da dobit bolj?o kvaliteto, oz isto ceneje, kot pa jo je mo? kupit v me?kator?parih. Pa ?e kupovanje je manj stresno, ker ga lahko opravi? hitreje (kar je slabost za tiste, ki jim je kupovanje v u?itek)
To, da ste nekateri pri?li "do spoznanja" o bolj?i kvaliteti je zgolj va?e mnenje.Nih?e vam ne prepoveduje, da tja zahajate.
Drugi primer.Nekateri pravijo :"sej pri nas imamo tudi sneg in lahko smu?a?" ali pa gre? v Italijo in Avstrijo in tudi tam smu?a?.
Torej govoris o sramovanju. Nic drugega....verjetno nosis tudi samo blagovne znamke a ne
Ne,jaz govorim o kvaliteti. In ja, kupujem posebej v zadnjem ?asu dobre znamke (predvsem ?evlje, obleke ,tehniko ter ?porte izdelke), ker nisem tako bogat, da bi kupoval poceni in dvakrat.
Kar se pa ti?e teh "neodvisnih" testov izdelkov pa imam svoje mnenje;ni? ni tako neodvisno, da ni vsaj malo pristransko oz.
Jaz pravim, da naj gre vsak tja, kjer ga nakup veseli...Nekateri pa? pri hrani stiskajo in hodijo v te diskonte.Sem malo primerjal cene v enem diskontu takoj ?ez mejo in ugotovil,da nekatere stvari (govorim o priznanih znamkah in ne o nekih ?udnih) so res cenej?e, druge so pa dra?je.In,ko potegne? ?rto si na istem le da kupuje? v nabasanih in prnatrpanih ni? kaj lepih skladi??ih.
To je podobno kot pri avtomobilih;nekaterim pa? je avto pomemben za vo?njo od to?ke a do to?ke b in tako kupijo dacio.
Sej kot sem rekel ne pricakujem da bo popolnoma prekrilo,ker je kr kr posteno pristisnil kljuc in potegnil ampak lih da pokrije tolko da ne jokam vsakic ko grem mimo
Odvisno, kak?na je barva.?e je metalna lahko samo spolira? in upa?, da se vidi ?im manj. ?e je pa navadna se pa da lepo popravit; kupi? isto barvo v stekleni?ki na servisu in lepo z ?opi?em popravi?.Nato z zelo finim papirjem na rahlo pobrusi? in spolira?.Sej pravim, ?e je metalna barva nima? kaj, ker je ?ez prozoren lak.
Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.
Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Raj?i, da te ustavljajo brez veze kot da te ustavijo in pla?a? kazen zaradi prehitre vo?nje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani