Puf, Mazdica je plačana. Moj bančni račun je definitivno prej zgledal lepše . Avto je bil včeraj naložen na kamion in bo tu prvi teden januarja. Barvo bi sicer vzel polymetal, ampak bi moral za X186 počakat cca. 5 mesecev, za kar pa nimam volje. Malo sem spremnil odločitve in šel iz rdeče na Machine grey in iz AT na MT. Sem malo testiral in sem ugotovil, da res rad prestavljam in mi je pri malo daljši vožnji z avtomatikom po lokalnih cestah kar nekaj manjkalo. Vsekakor mi ni in mi ne bo žal. Machine grey zgleda fenomenalno, rahlo na bronasto potegne pri določeni svetlobi.
Happy kiddo
Morda kakšen nasvet, kako poskrbite da vaša tridesetka izgleda lepa kot nova? Trim detailer sem zasledil na tem forumu, kaj pa priporočate za notranjost?
Večja poraba - da, vendar en za veliko Dražje vzdrževanje - ne, razen če pride do okvare potem vsekakor
pretikanje pri starejših-počasno - pri mojem letniku tega že ni več, hitro menja neodločno -ne, kar ve kam menjat
pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo - ne, pa sm veliko po snegu prevozil
prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo - ne, gre kar do nanižjih obratov potem pa lepo menja
Povem iz lastnih izkušenj pri mojem avtu,.. zdej pa zgleda kot, da si nekaj na pamet pisal @Bini(to bi veljalo za avtomatike 15-20let nazaj)
Ti je @Slivka že večino odgovoril. Mazdini so razen tega ki ga ima Mazda cx 60 zelo počasni in neodločni a vsaj vdržljivi pa 1-1.5 lit bolj potratni😉
AT so v večini primerni za ležerno kruzanje po mestu in nikakor ne za športno vožnjo, taka so dejstva. Vsak se sam odloča kaj mu najbolj paše in jaz bom pri tem ostal dokler ne preizkusim novega AT menalnika v CX 60....😉
Je bilo že povedano, večja poraba, dražji avto, dražje vzdrževanje in popravilo, pretikanje pri starejših-počasno, neodločno, pozimi v snegu problematična vožnja zaradi poznega pres.v nižjo prestavo, prav tako v hrib prehitro v nižjo prestavo in še kaj bi se našlo🤔
Res pa je, da ne poznam novejših AT od 2018 naprej....
Zvozil sem nekaj službenih AT menjalnikov še več MT in še vedno rajši vozim MT🤗 je pa res,da se vsakega hitro navadiš.....😊@Boss je po zgoraj napisanem zadel bistvo teh menjalnikov...
Ker nisem nek dinamičen voznik, sem se odločil za udobje in vzel X186 s samodejnim menjalnikom in design paketom. Danes sem pred nakupom še enkrat zapeljal ročnega in avtomatika. Verjetno bom ročnega pogrešal, ker se je res fino vozil, po drugi strani pa se mi tudi avtomatik ni zdel tako napačen in nisem dobil občutka, da je zmeden. V klance je čist okej prestavil eno niže in potegnil, po ravnem pa prestavljanja skoraj čutil nisem. Upam, da je odločitev pravilna.
Hvala vsem za nasvete.
Tudi vredo, se boš kamot privadil na njega pa poročaj kako boš zadovoljen z avtom.... 😉 Pa srečno vožnjo.....
Sm kmet an s hribu doma, pei se ne zastopm lih tanartabl na te stvari. Sm gruntu an gruntu, ma ne zastopm. Ki mi lohko kdo taku, po kmečko, razloži to meščansko logiko?
Če prou zastopm, so problem podivjani kolesarji.
Da bi jih umirili, so postavili ovire in znake, ki zmanjšajo hitrost osebnih vozil.
To je nekako tako, kot da bi te bolel zob, pa bi šel k urologu na pregled...
Promet mora biti urejen tako, da je najbolj logičen in smotern ter da upošteva obremenitev posameznih cest in preglednost križišč oziroma bolje povedano točk srečanja. Torej spremembe se ne delajo samo zato, da je treba nekaj spremenit ampak, da bomo nekaj izboljšali. Se pravi ne sprememb za vsako ceno oziroma da so seme sebi namen ampak, da bo promet bolj varen in tekoč. Sploh pa če zajebeš je treba odločitev vrnit nazaj na prvotno ne pa si zmišljat novih ukrepov kako boš popravil katastrofalno stanje slabe odločitve.
Bom za primer vzel začetek videa, kjer je omenjeno križišče kjer imajo ceste kar štiri različna imena in sicer Rožna dolina c. II, Rožna dolina c. III, Cesta v Rožno dolino in Šestova ulica:
ž
In kaj je tu tako sporno. To križišče je nekoč bilo čisto običajno križišče prednostne dvosmerne ceste in neprednostne enosmerne s kolesarsko v obe smeri. Pri tem, da je gostota prometa na dvosmerni glavni cesti bila vsaj 10x tolikšna kot na neprednostni in zato taka ureditev popolnoma štima.
No in pol so se pojavili mestni brihtoli, ki so ugotovili, da če kolesarji ne upoštevajo prednosti je tole zelo nevarno križišče in so zaradi podivjanih kolesarjev brez trohice samoohranitvenega nagona naredili objekte na cesti, ki speljejo kolesarja v ovinek, da ne bi pičil direkt naravnost, voznikom pa so s to odločitvijo bistveno otežili vklapljanje na glavno cesto, saj je zaradi nerodnosti, kar naenkrat skoraj nemogoče zaviti desno brez, da bi prevozil sredinsko črto. V glavnem kaos.
Zgleda pa zdaj takole, slikane s strani ceste, ki jo vidite na prvi sliki desno - to je tista, ki gre mimo bivše gostilne Marn, zdaj gostilna Rožna hiša.
No, ker so ugotovili, da so z ožanjem ceste in temi blesavimi dodatki in neustrezno postavljenimi znaki (STOP stoji čisto preveč nazaj in ne služi ničemur, tudi če se tam dejansko ustaviš je to pač oslarija, ker od tam vidiš kurckej. Kolesarjem pa tudi niso preprečili, da bi udarili direkt naravnost.
Ko so ugotovili, da so s tem samo poslabšali situacijo in bohnedej, da bi priznali drago napako, so jo poskušali rešit tako, da so zdaj postavili še stop znaka na glavni cesti. Tako so zaščitili zgolj neprilagojene kolesarje, da jih ne bo kdo nabasal na polno, ko ne bodo upoštevali CPP a istočasno naredili cesto z zastoji, kjer jih nikoli v zgodovini ni bilo. Prometa na dvosmerni je preveč, da bi dovolil uporabo stop znaka.
Tole so pač butale na oddelku za promet MOL-a, ki ga glede na odločitve verjetno vodi neka zafnana blondinka. Namreč to ni edina taka odločitev, kjer se ljudje držimo za glavo.
Joj,joj,tole je videt kot ka poligon za avtošolo......🥺
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V večini kurimo na podeželju že kar eko, so pa izjeme.....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani