Kako nima veze s povodnjo? Seveda ima. Sodoben avto, ko je CX-5 ima ene 30 računalnikov in 100+ senzorjev. Že brez konektorjev, ki jih povezujejo, je tu ogromno točk, ki ne marajo vode. Potem je pa še blato. Poplavljen avto je totalka, oziroma bi vsaj moral biti.
Čeprav se to morebiti sliši čudno, največ šanse za reševanje poplavljenega avta imaš pri električnih ... Tudi lažje stvari zamenjaš, baterija se načeloma pravočasno izklopi, ko zazna vodo, v motor tudi težko kaj udre ... So pa spet, ABS in parking senzorji, radar itd. na udaru.
Počakat, da se posuši, odšlepat do mehanika, da pogleda, kam vse je prišla voda in potem držati fige, da je čim manj škode.
Sicer pa čim prej kak razvlaževalnik vanj ...
Se pa bojim, da ima FuManchu povsem prav - pri namočenih ali potopljenih avtih, tudi če oživijo, so stalno težave s kakimi lučkami, oksidiranimi konektorji napeljave itd.
@ignacij Ko bo obstajalo uradno merilo za iskrenost in poštenost, bomo to vedeli. Do takrat pa so to zgolj ugibanja. Lahko je v Albaniji zelo pošten prodajalec vozil, pa na Norveškem največji lopov, ne moreš tako posploševati. V Nemčiji je med prodajalci rabljenih vozil itak največ Turkov, tako da ... Pa Poljaki so zelo veren narod ... Če bi samo po tem sodil ...
Sicer pa je tako - ko meni kak znanec ali prijatelj začne s tem, da bi mu našla ali šla po kak avto, mu lepo povem, da če sortira oglase po najnižji ceni, naj prvo stran na mobile.de in podobnih oglasnikih, še raje pa dve, kar preskoči ...
Poleg tega jaz najraje kupim od fizične osebe in ne avtohiše (ki itak nima pojma, kaj se je z avtom dogajalo, če ga je dobila v menjavi staro za novo).
Jaz mislim, da 2.5 I4 bencinar bistveno lažje nakleplje 500.000 km v primerjavi z 2.2 dizlom (pa sem ga imel - zdaj ga ima sosed in se bliža 300k km). In to zgolj z rednim vzdrževanjem. Zato pa jih imajo Američani in Avstralci, pri katerih so razdalje bistveno daljše kot pri nas, tako zelo radi.
Jaz imam sicer 2.5 bencinarja G194 v trojki ... In po 20.000 prevoženih km porabo 6,6l/100km po računalniku (v praksi deci več). Ampak je manjši in lažji avto.
Tako da z relacijsko vožnjo, kot jo opisuješ, bi verjetno šestica karavan shajala s kakih 7,5l/100km, mogoče celo manj, če ne žgeš 130+ po AC.
Poraba 2.5 bencinarja bo verjetno nekje med 8 in 9l/100km, odvisno od tega, kakšne vožnje imaš. Na "lepih" relacijah pa tudi 7 ne bi smela biti težava. Najbolje, da se s kakim forumašem dogovoriš za eno pivo in en krog. 😃
2.) EV-ji se vžgejo manjkrat zgolj numerično. To pa zato, ker jih je na cesta še vedno bistveno manj kot ICE vozil, ki so med drugimi tudi v povprečju že mnogo starejše in posledično tudi manj vzdrževana in temu podvržena nekoliko večji možnosti, da zagorijo. Ampak kljub temu dejstvu, če se gleda samo procentualno koliko se vžge EV-jev od skupnega števila EV-jev napram ICE so pa EV-ji z naskokom spredaj.
Sorry, Boss, statistika te žal ne podpre. Evo, evropske, švedske številke, če Američanom in Kitajcem ne verjameš:
@dvorjan, odštej D davek in prištej naš davek, vse naše dajatve, papirologijo, prevoz domov (če sam uvažaš), seštej in verjetno nisi daleč od teh 23k€ (razen ni zaslužka prodajalca);
Res pa je, da ima vsak prodajalec svoje apetite po nabiti marži.
Pred kratkim, FIAT 500C, ne vem točno letnika, kupljen za dobrih 4000€, uvožen, prodaja se pa za 9900€ (kar je več kot 2x nakupne cene) in v primeru menjave cena še za 10% višja; CX-5 je pa avto, ki povsod drži svojo vrednost.
Mojster, to te "švercerji" učijo, da je drago. Pa ni.
Evo stroškov (vse na debelo računano, da ne boste jamrali glede centkov):
- gre za rabljen avto, ni nobenih mahinacij glede DDV (beri: doplačila razlike)
- vlak do gor cca. 80-100€
- prepis in preizkusne tablice 150-200€
- pot domov 200€
- homologacija 100€
- DMV 111€
In že si pripravljen na registracijo pri nas ...
Torej - kje je teh par jurjev?! Ti povem: v žepu "šverota", ki ti maha s prešernim nasmeškom, ko se ti odpelješ s parkirišča. 😃
Ja, tile "modeli" bi lahko doživeli tudi kako "Darvinistično" izkušnjo ... a bi obstajala velika verjetnost, da še koga (nedolžnega) odpeljejo s seboj na oni svet.
Pri današnjih cenah novih avtov, je EV čedalje očitnejša izbira za vse, ki ga lahko polnijo doma - nima veze ali podnevi ali ponoči, elektrika je za večkratnik cenejša od fosilnih goriv. Ne rabiš nobene sončne elektrarne, to je preseravanje.
In ja, kot za vsak avto - najbolje je, da se vozi, ne pa stoji na parkirišču ali v garaži.
Kar pa se tiče karambolov in poškodb - to pa drži, da je priporočljivo imeti kasko zavarovanje. Ampak do poškodb baterije ali motorja ne pride pri poškodbah na parkirišču ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno še najboljši nasvet. V vsakem primeru boš dlje časa brez avta (ali pa večkrat na servisu).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani