Kako pa veš, da ni struktura poškodovana? Če je takole zdelano je bil kar lep juriš na robnike. Jaz osebno ne bi niti sekunde čakal in bi menjal - ni vredno reskirat in se tolažit, da je nek XY vulkanizer rekel, da so v redu. On ne bo nosil odgovornosti, voznik/voznica jo bo.
Zato, ker poškodovan gumijast odebeljen rob nič ne nosi, ampak le ščiti platišče. Pomembna je nepoškodovanost armature pod gumo.
Lahko pa staviva, kdo ima prav, ker je že naporno dokazovat, ker bolj verjameš kvazi strokovnjakom, kot pravim strokovnjakom. V tehniki je malo prostora za blefiranje.
Guma res izgledajo mestoma poškodovane, vendar zaradi teh poškodb menda niso nevarne (ni poškodovana stranska mreža-konstrukcija pod gumo). 2 x sem bil pri vulkanizerju zaradi podobnih poškodb pa je dejal, da je poškodba lepotne narave.
Če so Michelin Pilot, ob zmerni vožnji komot zdržijo še eno sezono, ker se nadpovprečno dobro držijo ceste v mokrem. Kolk mm je to profila, ker slabo vidim? Če samo 3 mm, potem je pa res počasi potrebno razmišljat o novih.
Super hvala. A tale Mazda6 2.0 bencinar za 12500€ bi bil boljši nakup pol? Malo mi edino letnik ne diši 2014. Iščem pa nekje do 14000€.
Meni se zdi oglas OK (sicer na koncu napisano malo osladno).. sem klical, pa se ne javi. Raje bi imel tega bencinarja 2014, kot dizla 2017. Jaz.
Pri nakupu kateregakoli avta, pa previdnost ni odveč.
ChatGPT:
Na kaj moram pazit pri nakupu rabljenega avta?
Pri nakupu rabljenega avta je pomembno, da se osredotočite na nekaj ključnih stvari, da se izognete nakupu vozila, ki bi lahko imelo skrite težave ali da bi plačali preveč za avto. Tukaj je nekaj nasvetov, na kaj morate biti pozorni pri nakupu rabljenega avta:
Preglejte vozilo: Pred nakupom si avto natančno oglejte in preverite morebitne znake obrabe ali poškodbe. Bodite pozorni na morebitne znake popravil ali nadgradenj, ki bi lahko vplivale na ceno vozila.
Preverite zgodovino vozila: Preverite zgodovino vozila, da se izognete nakupu vozila, ki je bilo ukradeno, poškodovano v prometni nesreči ali ima dolgove. Lahko uporabite spletne strani, kot je Carfax ali VinAudit.
Preizkusite vozilo: Pred nakupom avta se prepričajte, da ste ga preizkusili na cesti in preverite delovanje vseh funkcij in sistemov, vključno z zavorami, menjalnikom, klimatsko napravo, lučmi in avdio sistemom.
Preverite dokumentacijo: Preverite dokumentacijo vozila, vključno z zavarovalno polico, registracijskimi dokumenti in servisnimi zapisi. S tem se izognete nakupu avta, ki nima potrebnih dokumentov ali ima dokumentacijo, ki ne ustreza dejanskemu stanju vozila.
Pridobite neodvisno mnenje: Pred nakupom lahko pridobite neodvisno mnenje mehanika ali avtomobilskega strokovnjaka, ki bo pregledal vozilo in vam povedal, kakšno je dejansko stanje vozila.
Pogajajte se o ceni: Ne pozabite, da je cena vedno predmet pogajanj. Preglejte cene podobnih vozil in se prepričajte, da ste pripravljeni pogajati se o ceni vozila.
Z upoštevanjem teh nasvetov boste lahko bolj samozavestno in uspešno kupili rabljeno vozilo.
Mislim da. Ja res. Od kamenčkov na strani Blatnika, kaj bi bilo če bi se ful vozil, in to po avtocesti. Če bi imel novo Mazdo, gre definitivno na zaščito, all keramika al pa folija..
A na tisti stani, na kateri sta prebarvani platišči? 😄
Zato je pa fina bela, ker se skoraj ne opazi površinskih prask.
Se pa opazi sive poškodbe od kamenčkov, ko odletijo stran veliki (udi nekaj mm2) kosi laka.
Kaj pa naredite z "zimskimi" rjastimi pikicami, ki se pripopajo na lak? Spolirate ali pustite? Na beli barve se takoj opazijo.
Sam imaš pa na AC precej precej višjo hitrost, in že malenkostni premik volana zna bit za gumo bolj zahtevno opravilo kot nek ovinek pri 30kmh.
Se 100% strinjam. Pri tako velikih energijah ima lahko že manjša razlika v oprijemljivosti-vodljivosti-stabilnosti gum velike učinke-posledice (se obdržiš na cesti, ali pa zletiš s ceste).
Blizu ste. Izpušni cevi sta tik ob levi strani odprtine plastičnega odbijača in ne simetrično na sredini, kot je to na primer pri moji stari trojki ali na sliki najdeni na internetu.
Matjaž Vidmar (eden večjih slovenskih genijev elektrotehnike) je imel pred leti predavanje o svojih izkušnjah z električnim avtom. Med drugim je poudaril, da je za življenjsko dobo baterije najbolje, da se polni čim bolj počasi.
Kar dober približek, 2 smo zrihtal, ostali dve pa mogoče kasneje, ko gdo spet zaruži odtenek je malenkost temnejši, ampak gresta obe na eno stran tako da ne bo težav.
Majstr je bil ta wheel art z Domžal, priporočam
Mene bi različna odtenka barve, čeprav na drugi strani, motila. Verjetno bolj, kot oškrbjena feltna. Torej vse 4, ali pa nič.
Negativno. Ni ne radia ne televizije nikjer: ne v hiši, ne v kleti, ne v garaži, ne v drvarnici, ne v čebelnjaku. Nikjer.
In pogoj za plačilo ni lastništvo naprave ampak priklop na elektriko. Če imaš števec za elektriko, plačuješ RTV prispevek. Ja, in če nisi ravno socialno ogrožen, plačaš tudi električno energijo... Ampak mislim, da smo malo zašli s teme...
Morali so se spomnit enega kriterija, pri katerem iznajdljivi Slovenec ne bo našel "luknje v zakonu". Kako bo kdo preveril, ali imaš TV ali ne, če je stanovanje nedotakljivo? V stanovanje lahko neka uradna oseba vstopi samo v določenih res nujnih primerih, recimo z odredbo sodišča (sum kaznivega dejanja), ali za zavarovanje javne koristi (recimo gasilec v primeru požara v bloku), ... V nobenem primeru ne more ugotavljati obstoja TV v stanovanju nekdo iz RTV Slovenije, razen posredno, preko naročniškega razmerja pri operaterju, vendar bi tudi za tako preverjanje morali imeti zakonsko podlago.
Pa si ti finomehanik al pa elektrotehnik, serviser biciklov da smeš to delat? Da ne boš hud, ker te mal drezam glede tvojih prvotnih izjav, da kdor ni šolan oziroma celo diplomiran na določenem področju, ne da samo ne sme se tega področja dotikat ampak ga ne sme niti komentirat. 🤪🤣
Saj veš, najbolj te pri drugih motijo enake napake, ki jih delaš tudi sam. 😃
Hja, jaz sem v BTCju imel stik tudi z mehanikom, sedajle na Interclassu pa tudi, še več, dobil sem celo neko pobudo za odkup , ko bom prodajal
Super, na tvojem mestu bi to priložnost čimprej izkoristil. 😃
Od malega me zanima, kako stvari delujejo. Kot otrok sem razšraufal (uničil) šivalni stroj, kolo, razne ure,..... Ko smo kupili nov TV sem ga po 2 tednih že odprl, da sem videl, kako izgleda od znotraj ... 😂 Zato bi mi bilo všeč, da lahko gledam, kaj in kako mehanik šraufa. Ni pa to všeč vsem servisom, da vidiš, da menjava olja in filtra, za katerega ti računajo 1,5 ure dela, traja efektivnih 10 minut + 20 minut birokracije + 10 minut za pranje vozila.
Mene pri pooblaščencih moti, ker komunikacija poteka preko posrednika, ne pa direktno z mehanikom, ki bo avto šraufal. Vemo, da se veliko tudi pomembnih informacij izgubi.
Ne predstavljam si, da bi prišel bolnik na operacijo, na sprejemnem okencu povedal, kaj ga teži, oni bi to zapisali na delovni nalog, bolnika uspavali in poslali na operacijsko mizo. Zdravnik bi prebral delovni nalog in začel operirati. 🙃😂
Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?
Lažje ga boš prodal. (še vedno težko 😃). Digitalna servisna knjižica je neka garancija, da ima avto realne km in da je bil redno, recimo solidno servisiran. Pa da se je v avto na servisih vložilo že kar nekaj €. 😂
Pa to kar je @NevLado rekel je tudi izredno pomembno - če imaš srečo v nesreči, na pooblaščencu opazijo še kakšno stvar, ki je za to znamko tipična in lahko njena pozna diagnoza povzroči veliko večje stroške.
Zanimivo. Za ta denar na saabu zamenjam 4x olje in vse filtre 😇
Zanimivo. Jaz tudi. Samo ne morem vpisat v digitalno knjižico, ne morem nudit Mazda asistence, plačat najemnine na dobri lokaciji, .... Pri lokalnem univerzalnem s.p. mehaniku pa bi me tole z mojim materialom (olje, filter) prišlo cca 100€.
Evo kontra, lansko leto za enak tip Mazde, z enakim motorjem ... v mojega je šlo 1 dl več olja "DPF" 5W30, pa več dela (ker sem filter menjal sam) ... 😂 Ampak na koncu OK številka. Po servisu sem preveril nivo in dolil še sam cca 2 dl do zgornje črtice. 🙃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Zato, ker poškodovan gumijast odebeljen rob nič ne nosi, ampak le ščiti platišče. Pomembna je nepoškodovanost armature pod gumo.
Lahko pa staviva, kdo ima prav, ker je že naporno dokazovat, ker bolj verjameš kvazi strokovnjakom, kot pravim strokovnjakom. V tehniki je malo prostora za blefiranje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani