Kupuje avto za 40.000 eur in potem sprašuje koliko pije? Ali je to 6 ali pa 8, dva litra razlike... To je 200 litrov na 10.000 km, ali pa 400 litrov na povprečno sezono 20.000 km, oziroma 600 eur na leto. Ni malo, ali pa je, odvisno kako gledaš. V primerjavi z vrednostjo avta, zanemarljivo.
Če ne pa glej avto za 20.000 eur (dizel 2.0 ali 1.6), pa ti bo pil 4-5 litrov in boš 600 eur prihranil pri porabi goriva, pa še dodatnih 600 pri registraciji. Da seveda ne omenjam da ti 20.000 eur ostane.
Pa še to ne, ker je cestninski razred in taksa za 2.0 dizel ali 2.5 bencin ista (od 1.6 do 2.5)
Ta digitalna servisna knjiga je ena invalidna evidenca. Vanjo so vpisani le redni servisi narejeni pri pooblaščenem serviserju. Nobenih izrednih dogodkov - okvar, nobenih popravil v okviru vpoklicov. Skratka, šminkersko in dokaj neuporabno za drugega lastnika, ki ga zanima zgodovina vozila.
Še enkrat bom napisal v tej temi, ker je bila govora o garanciji. Do letošnjega leta je imela mazda samo 3 leta garancije + 2 PROTI PLAČILU. In tako skupaj 5 let....
Ko dobiš izpisek iz digitalne servisne knjige ki ga omenja Janez, ti gor piše, če je garancija še veljavna in do kdaj - tako boš najlažje preveril, če je bila ob nakupu doplačana. V slo je bilo to kar samoumevno, bolj na severu pa pač ne.
Potem pa pejdi z VIN na en pooblaščen servis in jim daj za kavo, pa ti bodo pogledali, če je bilo kaj izven garancijsko popravljeno.
Poročali smo že o včerajšnji prometni nesreči v Ivančni Gorici, ko je avtomobil s polno hitrostjo zapeljal med goste lokala na tamkajšnjem bencinskemu servisu. Zdaj so se na družbenih omrežjih pojavile še...
V cetrtek sem s CX-30 naredil pot do Mb in nazaj, vceraj pa 750km na jug. Skoraj pol poti mi na avtocesti kaze nizjo hitrost kot je dovoljena (130). Sumim, da kamera pobere kake hitrostne nalepke s kamionov (60, 80...) ali pa ugotavljam da vcasih ne prepozna konec nizje omejitve in potem se kar nekaj casa kaze npr 100km/h ceprav je ze zdavnaj ni vec...
Težko, ker sem imel pokrov sam mal dvignjen ,ampak saj se vidi zgornji rob ima naneseno extra neko plastiko, tam se potem tudi malo ruka. Zdej, lahko da bo to držalo, dvomim pa da je fabrško tko.
Znake sicer s pomocjo kamere zna brati dokaj dobro... problem je, ker so v kartografiji kot kaze marsikje napacni podatki... TO je bil problem ze pri prejsnji CX-5, ki ima prakticno enak infotainment, kot CX-30... Je pa problem podoben tudi sedaj pri CX-60, ki ima drug infotainment ... Pa sistem ne razume znaka za konec omejitev oz. ga prakticno nikoli ne uposteva ...
Jaz mislim da ta sistem prepoznavanja znaka deluje na navigacijo pri kenslanju, sepravi ko navigacija zacahna da so šli mimo omejitve potem kensla omejitev.
Pa me zanima vaš komentar, so to OK motorji, menjalniki? Je pri Mazdi teh letnikov problem rja? Kolikor sem gledal porabo, se mi za tako velik motor in avtomatika ne zdi velika...
Vsak komentar dobrodošel.
LP oldijp
Ej tole bom pustil tukaj iz ene druge teme
dne 11. 2. 2023 ob 9:48 je NevLado napisal:
Odločitev med G165 in G192/G194 pogojuje predvsem odločitev o menjalniku. G165 ima opcijo ročni/AT, G192/194 pa samo AT. Torej če hočeš ročnega, imaš na razpolago samo G165.
Nekaj meni pomembnih nasvetov zate:
- letniki 2013-2017 imajo motor G192, letniki 2018 naprej pa G194 - motor ima nekaj izboljšav iz vidika porabe, dodan ima sistem izklapljanja cilidrov (in nekaj komponent več, ki grejo lahko v maloro)
- če se odločiš za G192 glej letnik 2017, ker ima novejši design volana in par izboljšav v notranjosti, če gledaš G194 je karkoli od 2018 ok, ker so vse iste + tukaj dobiš facelift zunanjosti, dodano 360 kamero okoli vozila in android/apple auto
- če kupuješ avto do 100kkm prevoženih, obvezno redni servisi do 20k prevoženih ali 1 leto
- če kupuješ avto od 100kkm do 150kkm prevoženih, preveri ali so menjalni svečke, mikrojermen, zavore,..
- če kupuješ avto od 150kkm prevoženih naprej, preveri stanje zavor in morebitno menjavo AT olja (ta po mazdini specifikaciji ni nujna, je pa priporočena), menjavo hladilne tekočine, vodne pumpe,...
- rak in rana teh mazd6 so poddimenzionirane zavore, motorčni mehanizma za poklapljanje zunanjih ogledal (ob zaklepu vozila) in prekomerna obraba volana pri letnikih do 2017; set sprednjih zavor če se zvijejo na pooblaščencu pride 400 eur, motorčki z menjavo 100 eur
Iz vidika registracije je isti biks, ali kupiš G165 ali G192/194, ker je pri obeh cestnine 153 eur. Zavarovanje je malenkost dražje ampak odvisno od opreme. Gume imata obe enaki. Servisi na pooblaščencu so od 250 eur dalje (odvisno kater interval in katero leto servisa je in seveda katere filtre je potrebno zamenjat, nima pa glih veze kater motor imaš, ker imata oba enake komponente za redni servis).
Jaz sem se zaradi ogromno AC vožnje odločil za G192 (trotl ziher). Na relaciji mi pije 7-7,5, na AC od 8-9 (vožnja do 160kmh). Povprečje zadnjih 20 tisoč med servisoma od 01.06.22 do 31.01.23 sem imel 8.3 po računalniku, 50/50 relacija/AC. Sem med tistimi z bolj težko nogo na forumu. Po mestu naredim mogoče 2-3 km na dan, tako da za takšno vožnjo nisem ravno relevanten. Če imaš ogromno mestnih voženj, ti zna poraba narast, ker dokler je motor hladen spije malenkost več. Razlika v ceni med motorjema je minimalna.
Od aktivnih forumašev ti lahko z@Liuch dava nasvet glede 2017 G192 in uvažanja iz Nemčije. Za G194 imaš@SeekK in@50keda. Za G165@Janez007 in@scania. Za začetne letnike pa@Shrek.
Kaj ti bolj leži, boš pa žal moral probat na lastno roko.
2 tedna ze vozim CX-30 G150 in se po 8 letih voznje M6 z enako mocnim dizlom nikakor ne morem navaditi na to prav anemicno masino. Pricakoval sem malo slabso odzivnost, ampak ocitno bom rabil se malo vec casa...
Ko na avtocesti zelim prehiteti koga, ki pred mano vozi 120 rabim celo vecnost, da pospesim na npr. 130 in peljem mimo.
V kakih obratih vozite to masino? Prej sem bil navajen na 2000+ obratih na AC ali pa se manj na regionalki, pa sem imel vedno na voljo se zalogo moci in odzivnost avta. Zdaj moram prav studirati, ampak mi je zal priganjati v visoke obrate in ga drzati na njih.
Prav tako se mi zdi, da pri nizjih hitrostih slabo pozira luknje in neravnine na cesti, pa ne morem reci, da je sportno trdo podvozje.
Drugace pa je , kot bi rekel Alex, kar "premium" od znotraj, posebej na infotainmentu in sredinski konzoli je viden napredek napram M6. Edino sedezi mi se zdijo malo ozji oz slabsi(?), ne morem tocno reci kaj mi v starem avtu bolj "sede".
A je X186 res toliko boljsa masina od G150?
Minimalno. Fora je sam ta, da je G150 zaklenjen do 4 tisoč obratov in je isto, kot da bi vozil G122...če hočeš pospešek, ga moraš nabit v obrate. V četrto in gasa
Tudi jaz se nagibam malo k CX5-ki ampak cenejšim različicam, tam okoli 10-11k€ letnik 2013-2016
Berem da mnogi priporočate menjavo keten,... nikjer pa nisem zasledil kakšen je strošek menjave?
Tudi Mazda6 me matra,... pa se vendar bolj nagibam k CX5
Hvala za odgovor
Zelo pomembno je vedeti, a gledaš benz al dizel. Če gledaš benz nekateri pravijo da je večna. Če gledaš dizl, se pomeri s testerjem. Tam okoli 1000 odvisno ali greš privat/pooblaščenec, nazadnje mislim da je bil @vzupan3 na menjavi?
CX-5 diesel ima mislim da 2t, tam nekje. Ja, sam Nemci lahko z B kategorijo tudi vozijo potem to z neko srednje težko prikolico. Pri nas je treba še izpit delat, kar se mi pa trenutno res ne da. Je pa nekaj avtov ,ki imajo dobro razmerje med lastno maksimalno težo, ter maksimalno vleko recimo.
Ja Jures je že prodal, tudi njegova Japonka ga že čaka, samo še prevzet jo mora
Kok rabiš ti za prikolico teže? A dejansko prevažaš vsako zimo domov-krk?
Za vikend sem snel airbox in prvič preveril olje v menjalniku, glede na to, da sem prebil 100kkm in ga imam namen menjat
Ni ravno plavo, kot je nov, ne zgleda pa tudi neki rjav? Mnenje @scania?
Pa sem rekel, da bom kar zamenjal, pa imajo starši tako ozko garažo, da je nemogoče z mazdo6 manevrirat nad kanalom. Tako da bom moral al kupit klocne, al pa pelat nekam zamenjat.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa še to ne, ker je cestninski razred in taksa za 2.0 dizel ali 2.5 bencin ista (od 1.6 do 2.5)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani