To?no to - vi?ina je va?na. V prvi gen. 6ke (ki poseka zadnjo ?estico v vseh pogledih) sem imel odstranjen del podna prtlja?nika, da je bila balanca pripeta na poseben nosilec na pomo?no rez. kolo, se pravi, vsaj 10cm pod nivojem dna, pa je vilica glih za glih centimeter ali dva pod ?ipo. Pri ?estki zadnje generacije bi zmanjkal ene 25cm vi?ine.
Kar danes prodajajo pod nazivom karavan, ni vse karavan. Spljoh.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za na trajekt za Korziko so eni delal tudi tako, da so do trajekta pripeljali bicikle na strehi, nato so se potniki izkrcali iz avta in pe? ?li na trajekt, bicikle pa sneli s strehe in z njimi nabasali avto tako, da je moral ?e ?ofer stati.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?ez 160 je en sam nosilec bicikla za na streho kakr?nega si ?elim (thruride)
Obstajajo testi in rezultati ka?ejo na to, da ni glih vse kar prodajajo, varno. Verjamem da nekomu ni ?koda koles ?e niso prav draga, mogo?e mu ni ?koda lastnega avta, moralo bi mu biti pa ?koda vsaj drugih avtov. Sodelavec je na avtocesti nabasal na pokrov ene ?ip truge. Pri tem je imel zanesljivo bistveno ve? ?kode kot jo je imel lastnik truge zaradi izgube pokrova.
BTW, danes sem pri Potokarju videl Thuleja za 3 kolesa - takega ki se ga da zlo?it da gre v prtlja?nik za 430? (velocompact)
Edit: na mimokrste je ?e 10 ojrov cenej?i. To pa res ni nek dnar.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na strehi pomeni vi?je te?i??e avta, dale? za zadnjo osjo pa neugodna razporeditev te?e (fajn je imet mase med obema osema). Ne ena ne druga varianta nista za?eleni.
Ma pa Slivka prav, ?e se zadaj naba?eta dva odrasla, pa poln kufr prtljage za na morje, pa potem ?e na meter dolgi ro?ici vsaj ene 75kg (nosilec in 4 odrasla konvencionalna kolesa) potem avto zanesljivo glisira.
Jaz obremenitve za zadno osjo za na morje balansiram z razporeditvijo 6packov po kabini avta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e en popravek moje la?i. En moj MTB bicikel ima res 43cm ?irine v pedalih, ima pa zato moj drug MTB bajk z XTR SPD-ji 34cm.
Drugi minus pri teh nosilcih zadaj je tudi rikverc parkiranje in senzorji (ce imas take da se ne izklapljajo)
Pomoje ?e je original zmontirana kljuka da se morajo izklopit.
Za rikverc se je treba mal navadit, precej ?kilim na kamero ki je sicer brez koles bolj malokrat uporabljam. Imam pa v mal ve? dela ker mi bicikli levo desno ?trlijo izza avta v ?irini zunanjih bo?nih ogledal
?e en vidik pri investiciji v nosilec je ta, da te zadeve kupujemo za ve? let, verjetno za dlje kot avtomobile. Dejstvo je, da v tujini kolesarske ?tacune uspejo najti samo ?e ene 10% ?udakov ki kupijo bicikel na poganjanje, vse ostalo je ?e elektri?no. Pa naj Nejc ?e tako benti, ta trend gre k nam. Pri odlo?itvi kje in kako se bo bicikel vozil, je dobro razmislit tudi to, kaj ko bo elektri?en.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ima? res. Se opravi?ujem za ?irjenje la?i na internetu - narobe sem ra?unal . Meter je pokazal 43cm ?irine kadar imam tahuda CB Stamp pedala. S flati, ki jih sicer uporabljam za dru?insko kolesarjenje, je malo manj.
Pri nagibanju celotnega nosilca skupaj s kolesi, je ?e pri treh kolesih te?a kar konkretna, zato je dobro stati zadaj za kolesi, da jih pri nagibanju nazaj podpira?, sicer precej grdo padejo nazaj. Iz tega stali??a je pri thuleju pozicija stopalke za omogo?anje nagiba zadaj idealna.
Pri 3 kolesih je zlaganje pravi tetris-brez da ro?ice za pritrjevanje gi?telov na lok nosilca ne odpne? dol, sploh ne gre. Potem pa? najde? nekje v okvirjih koles ko??ek prostora med nosilci bidonov, amortizerji... , da ro?ico za naslednje kolo nekako pritrdi? na lok. ?e ti 3 kolesa rata v pol ure, si ?e kar dober. Zato je pomembno kako se ro?ice enostavno pritrdijo nazaj na lok - za thuleta ne bom rekel da sem navdu?en, nisem pa preizkusil drugih tako da so pa lahko celo dobri.
Thule Velo Compact 926 rabi za shranjevanje v avtu 1m ?irok prtlja?nik in nekaj manj dol?ine, pri tem da loka ni treba polo?iti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Na strehi imam pa obvezno thule, in to tiste legendarne nosilce na 'klesce' ki jih ne delajo vec
Zadeva zgleda zelo nerodna s tim opornim lokom na sredini med kolesoma. (Thule ga ima nad vle?no kljuko med avtom in bicikli). Vsaj jaz, ki sem bolj nerodne sorte, bi zagotovo rabil edigs korekturo za popravilo laka na odbija?u ker bi ga zagotovo podrgnil ko bi tja zadaj tla?il bicikel. Mojega je 35cm ?irine v pedalih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes so bicikli ?ir?i kot so bili 10 let nazaj. Kar je zadnje ?ase zelo pomembno, je razmak med kolesi - nimajo vsi enakih. Moj thule ima 19cm pa bi kak?en mm ve? prav pri?el. Kar je dobro pri thuleju je to, da lahko kupi? komplet klju?avnic, pa ima? lahko isti klju? za trugo, stre?ne pre?ke pa ?e za nosilec koles na kljuki.
Pametno je tudi kupiti nosilec koles ki se zlo?i na dimenzijo da gre v prtlja?nik avta.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Nekaj let nazaj, v nedeljo pred prazniki, sem ob 3 zjutraj bil kak?no uro in pol parkiran na primorski avtocesti. Do zastoja je bila avtocesta skoraj prazna, tako da edini mo?en razlog nesre?a. Ne, ni bila nesre?a. Ene 1000 makaronarjev se je isto?asno spravilo tankat na prvi ?rpalki na avtocesti. Za tankanje so se zgledno organizirali - stali so lepo disciplinirano v treh enako dolgih kolonah - ena na odstavnem, ena na voznem in ena na prehitevalnem pasu . Sam ne mi re?t da makaronarji znajo vozit.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e ?e. ?e se bosta ponila doma 2 avta pri vsaki hi?i, potem k temu stro?ku pri?tej povsem novo izgradnjo sekundarnega omre?ja, pa nadgradnjo in rekonstrukcijo primarnega pa (vsaj) ?e eno JE Kr?ko, pa potem ?e tro?arino pa cestni tolar, pardon, evro, pa ?e kaj. Uglavnem cena vsaj x10 ali 20. Ker tega zanesljivo ne bodo pla?ali proizvajalci avtomobilov, ampak mi.
Tako poceni, kot se vozimo sedaj, se ne bomo. Spljoh.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se vedno je veliko bolje, kot precej razsirjeni ?xenon kiti? In na cesti ne opazim, da bi me nasproti vozeci z LED lucmi kaj bolj slepili kot tisti s standardnimi ali xenon lucmi...
Xenon kitov, ki slepijo, je na cesti vse manj. Nadome??ajo jih led lu?i ki slepijo, pa imajo certifkat.
Edit:
Niso dobre tiste lu?i ki spravijo iz sebe veliko lumnov, pa? pa tiste ki imajo cut off line tako kot se zagre. Lu?i ki sipljejo svetlobo v tri krasne niso mote?e samo za preostale prisotne, sipanje svetlobe povzro?a slab?o vidljivost tudi uporabniku takih lu?i.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Am... Ok,boss,te razumem,ampak nekaj me zmoti .. prehitevanje enoslednega vozila je dovoljeno tudi v dolo?enih situacijah, kjer dvoslednega vozila ne sme? prehitevati.
Nejc, kot zagrizen kolesar dobro ve?, da je dovoljenje prehitevanja v dolo?enih situacijah ena najbolj glupa stvar, ker je na cesti vsaj ene 85% glupih voznikov ki ne znajo oceniti situacije. Posledica je da se kajlajo med nasproti voze?e 4sledno vozilo in kolesarja. Je pa? ?koda hitrosti in je blazno te?ko mal prbremzat za kolesarjem. Tako da ve?ina tistih ki pizdijo nad kolesarji, ima precej dela s pometanjem pred svojim lastnim pragom
Boss, kokorkoli moral si pa? zavreti. Veliko je situacij, ko je manevr bolje izpeljati do konca, kot pa ga prekinjati.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mazdo boli k..va?no da proda, saj v preteklosti so ?e delali razne cvetke: rja se je vlekla leta in leta, wankel tudi niso porihtali, dizli z dpf nafta v olju so tudi rabli dolgo da so kolikortolko po?timal... Tako da ne bi bil prepri?an da bodo porihtali SkyX
Pozabil si na ene k...ve podlo?ke zarad katerih so ma?ine ribale, pa se pri mazdi niso kaj dosti sekiral.
Saj imajo tudi druge firme pri revolucionarnih bencinarjih, ki bodo porabili pol manj kot dizli, tudi te?ave. Pri teh re?eh je res dobro mal po?akat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se mi zdi, da je bolj problem prostor med gumo in blatnikom oz. kolotekom ... ...
Odvisno od avta in felten.
Po navodilih o verigah ki si jih prilo?il je zanimivo, da Mazda ne predpisuje najve?je vi?ine ?lenov verig - za osebna vozila ponavadi vse firme predpi?ejo veri?ice od 9mm, ?e sploh dovolijo uporabo verig.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sem gledal konfigurator, moje gare itak nimajo bencinske izvedbe. Pa ?e dizlska izvedba je samo 150konska tako da je fino da sem ?e tapravi ?as kupil. ?e bo ?lo tako naprej z ispusti bomo lahko kupovali samo ?e izvedbe na pogon na pedala.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To?no to - vi?ina je va?na. V prvi gen. 6ke (ki poseka zadnjo ?estico v vseh pogledih) sem imel odstranjen del podna prtlja?nika, da je bila balanca pripeta na poseben nosilec na pomo?no rez. kolo, se pravi, vsaj 10cm pod nivojem dna, pa je vilica glih za glih centimeter ali dva pod ?ipo. Pri ?estki zadnje generacije bi zmanjkal ene 25cm vi?ine.
Kar danes prodajajo pod nazivom karavan, ni vse karavan. Spljoh.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani