Tist, ko zna cenit vlozen trud (ceprav je tole bolj riz) ampak dober
Ma tuki ni nobenega truda ker se vidi da je na hitr spacano. ?e H znakec na volanu ni naravnost, stikalo tam na armaturi ni v vinkl, mre?ice tut ne izgledajo neki lepo vpete... Da ne bom sam kritiziral, volan sicer izgleda kul.
Dr?i, celo od NSUja je bil motor! Fora je, da, ko je Wankel predstavil svoj rotacijski motor je bilo te nekaj bolj?ega in je kar dosti proizvajalcev delalo rotacijski motor. Med drugim neke Ruske znamke izklju?no za policijske avtomobile. Problem sodobnega wankla je pa mislim da v tem, da ima Mazda par patentov, ki so izbolj?ali dizajn (porabo olja, bencina, dalj?o delovno dobo bla bla bla) in se drugim to niti ne spla?a ampak razvijajo klasi?ne motorje.
V letala so motorje vgrajevali zaradi tega ker ponavadi, ko kaj crkne naj ne bi crknilo kot klasi?ni motor ampak postopoma izgublja mo?. Samo ne vem pa, ?e je ?e kaj proizvajalcev, ki to delajo. Sem pa zadnji? na
"It is the first 4-rotor since the 787b to use triple spark plugs per rotor. It is also the first since the 787 to feature telescoping intake manifold. Custom made slide throttle body system. A world first however is the use of a center main bearing and 4-piece eccentric shaft." od tele firme.
No ja... vseeno pa ni dost dale? od resnice s tem da z MPS-ko dobi? zraven ?e udobje in vsakodnevno uporabnost. Je pa res da to pomeni ve? kil in posledi?no slab?e performance. ?e bi imel tedva na izbiro bi vzel MPS-ko, ker so mi bolj v?e? sleeper look cars kot pa neke na?i?kane s spojlerji opremljene kit car look zadeve. Ampak to sem jaz - za dirkali??e je pa definitivno Impreza bolj?a izbira.
Saj to sem napisal. Je udobnej?a ampak je pa hecno pisati, da je avto konkuren?en omenjenim dirkalcem ker gre v resnici za ?isto drug tip avta in ciljno publiko, ?e se ?lovek le malo poglobi v te zadeve.
Ma MPSjka je usaj vredna 10000? (napram drugim kistam), no vredna :ne vem: , pac tle dobis velik avta (udobnost, sportnost, uporabnost), sam folk je brez dnarja in ne kupuje vec tako zmoglive avtomobile,...
V ravni ?rti ali kje? Na progi je na tesno verjetno ampak v osnovi so pa vsi trije (Fiesta, Clio in 208) bistveno uporabnej?i in var?nej?i to pa definitivno. Na progi gre pa za relativno majhno razliko, ampak razlika v medpospe?kih je brutalna. Iz nule v obratih gre RX8 pa? bolje, ko pride do pospe?evanja v prestavah je pa 1,6t konkretno v prednosti pa?, da ne omenjam da imajo ?e nekaj rezerve se jih da hitro narediti ?e hitrej?e. V glavnem so vsi hitri, vsak na svojem teritoriju.
Pa mogo?e sem ?e omenil ampak kar se mene ti?e v tej selekciji je v vseh testih Fiesta najbolj?a izbira. Ja je malenkost po?asnej?a ampak ?e ?isto na vseh testi re?ejo da je v njej najbolj?i ob?utek (bolj?i kot v Peugeotu in 208) potem ?e more biti tako. Pa najcenej?a (pa? najmanj luksuza, ?minke, high-end elektronike ker so se osredoto?ili na bistvo v tem segmentu).
Po mojem skromnem mnenju (lahko se seveda motim): Prakti?nost, kak deci manj?a poraba, la?je parkiranje, ve?inoma so manj?i avti ?ibkej?i kar pomeni cenej?e zavarovanje. Za tiste 2x letno za na dopust se pa? malo bolj organizira? pa je. Malo je naprimer takih kot je Jures, ki dejansko izkoristi svojega karavana skoraj vsak vikend do fula. Ve?ina se jih vozi 95% vo?enj brez kakega tovora, pa ?e v ostalih 5% sem skoraj prepri?an, da bi lahko spravili vse v trojko in mogo?e trugo na strehi.
Glede na to da je fuuuul prodajalcev... Od razli?nih. Itak pa? pregleda? kak rating ima, preko ?esa po?ilja itd.. Ponavadi probam dobiti iz UK pa preko royal mail (pride v enem tednu max). Preko kakih ?udnih vez (kurirske slu?be, ki so samo v UK) potuje pa ful dolgo, se je ?e zgodilo, da sem ?akal na bedarijo iz UK skor en mesec.
Pri 7500 obratih olje nekam mora zbutat. Se ti ne zdi?
Ne!
Kaj pa vem, za Hondo da popije 5 deci na 6000 km se mi zdi ?e zelo zdravo. Izmed vseh avtov ki sem jih mel je najve? pila ravno Mazda, Z5 motor je ?ejen olja ko pijanec alkota.
Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.
+ kako me nasmejijo izjave butastih "testnih voznikov"
Avtorji oddaje tako ?e ugotavljajo, da se za?ne dru?inski c-max vesti skoraj kot kak?en majhen dirkalnik, ?e voznik odlo?neje pohodi stopalko za plin.
Isti kot moj bratranec, vsak avto ki ga je peljal je bilo "to je tooolk ?lo, to je res ?lo k svinja, ne more? mislit kolk" vozil je pa Clia 1,4, Civica 1,4, VW Toruan 1,9 tdi in podobna jajca. Potem mu kar re?em, da si res ne predstavljam koliko ti avti grejo.
Ne vem kdaj si zresetiral potovalni ra?unalnik ampak do sobote zve?er nisem mogel dvigniti porabe nad prej?njih 6,2. Potem sem natankal, resetiral, ?el po AC domov, v nedeljo sestrojeba?a peljal malo hitreje, in kasneje vrnil avto in smeh spet je bilo 6,2 popolnoma me?anega cikla (AC, mestna vo?nja, regionalka in ovinkasta regionalka malo hitreje ). To me je najbolj presenetilo, nasploh med normalno vo?njo ko gleda? trenutno porabo ne pride sploh do 7.
Na ringu pa nisem resetiral ampak, ko sem vrnil je bila nekaj ?ez 13 poraba. Itak je to avto, ki je vo?en do ringa in poln gas gor tako, da je to zelo ugodna poraba.
Cliota naprimer nisem na ringu resetiral (sem meril od doma do tja in nazaj porabo) ampak na RLju in Grobniku je bila povpre?na poraba ?ez 20.
Ja to je od tega prijatelja s katerim smo ?li na ring biv?i avto. On ga je zrihtal v tako stanje ?e nekaj let nazaj, ga prodal avgusta 2009 za mislim da ene toliko denarja. Potem ga je kupil zegler (vem ker sem mu prodal par delov), kupil nove gume pa fedre, nato pa ?e trenuten lastnik Funkl (vem, ker sem mu prodal par delov ), ki ga je vmes malo butnil (prebil IC, sicer ni? huj?ega, ni panike), pa menjalnik je tudi zrihtal (dobra investicija, itak zdr?i stage 3 serijski BP ampak vseeno). Koliko je zdaj konkretno rjav pa ne vem (bolezen teh avtov). Bi pa absolutno rabil po?asi 300ZX big brake kit vsaj, pa ?e bolj?e podvozje. Je pa stage 3 tako, da kdorkoli ga bo nabavil upam, da bo znal uporabljati glavo. Nasploh, ?e je ?e pleh porihtan bi mogel biti OK avto.
Glede na ceno bolj kot ne tipa teren. ?e koga ?e kaj ve? zanima lohk tut na ZS vpra?a.
Kaj pa vem, tule se ne pustim prodati, ni samo motor, nasploh mi avto ni v?e?. Za plus jim dam, da so se odlo?ili avte testirati na polno na Nurburgringu s pravimi dirka?i (postavili so svoj center), se bojo mogo?e kon?no dobro peljali. No pa plus je tudi zanesljivost in cena ampak tu se ?e spreminja.
Kolega ima coupeja 2.0 navdnega s 136KM, V6 ima pa samo 30KM ve?... upo?tevat treba tut da je V6 tudi kak kg te?ji
Tako da tale hayundai je o?itno tako faljen kot 323f 2.0 V6. Eni pravijo da jo nese navdna 1.8. Tako da canyon, ke si da se pomeriva?! Zna bit kar zanimivo 323f 1.8 vs. 323f 1.8 V6
Tole bi znalo biti zanimivo ampak pomoje je njegov avto kak kg la?ji? ?e prav razumem bi se pomerila 2.0 Coupe vs 1.8 323F in 323f 1,8 v6? V teoriji sta vsaj mx3 v6 in coupe 2.0 identi?na 323f pa ne vem koliko je te?ja od MX3?
Ja pa bi blo. 2,7 pa sam tolk konjev? Sori ampak korejci naj proceede delajo pa i30 ?e neki ?asa, njihovih "?portnih" avtov pa zaenkrat ?e ni za kupovati. Ne morem da ne bi ampak 2.0 ga pelje scat brez te?av. (pa glej medpospe?ek min, ne v prestavah ker un ima 6 prestav, ne more? primerjati direkt prestave.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tule je pa huda odlo?itev
Turbo japonc z zadnjim pogonom
Al turbo quattro
Povezava za deljenje
Deli na druge strani