Danes družinskega avta pod 30k sploh ni....vse kar ima malo bolj spodobno konjenico in opremo je pa takoj 40-50k eur....čeprav po voznem parku si to lahko privošči kar veliko SLO.....🤔😉, sicer glede na standard to ni ravno povsem normalno....
Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.
Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.
Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
Prodaja pada predvsem zaradi nenormalno visokih cen vseh novih avtov vseh znamk. Še Dacia je postala premium znamka, vsaj kar se tiče cen za novi model.
Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€. In zopet bi se jih malo prodalo. Podobno je z mazdo cx60.
Pa ok, tebi še skoz prste pogledam, ker te preoblečen VW jezi.
@Alex pa ne razumem. Kaj si imel Forda, pa si imel težave, kot @Slivka, al pač na suho udrihaš?
Ne jaz, pač pa kolega. Je imel Ford fiesto. Kolikokrat smo ostali na cesti in kaj vse je zamenjal na njej. Ko jo je končno prodal je kupcu po par mesecih zaribala. In je imel probleme še naprej, ko se ga ni mogel rešit. Skratka, odločitev je padla. Nikoli Forda, prav tako ne nobenega Peugeota, s katerim sem imel pa jaz miljon problemov.
Alex tanka pod kozolcem. Na uradnih pumpah so itak šalabajzerji 😂
Ne, tankam tam, kjer je najcenejše. Preden tankam pogledam na internetu, kje je v bližini najcenejše gorivo in kdo je ponudnik. Je nekaj dražje, a z njihovim shell benzinom naredim več kilometrov kot s kako našo Petrol župco. Sicer pa na Petrolu nisem tankal že jakih deset let. Mogoče parkrat v življenju. Najslabše gorivo prodajajo, definitivno.
Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
A niso to vsako leto za hrvate pravli, ker zaporedoma podražujejo in še kr je vse polno.
Tak bo tu. Al bo prišel kdo, ki bo pripravljen plačati visoko ceno ali pq bojo spuatli in bo polno.
Drugače pa tvoje cene o italjanskem bencinu me skozi fascinirajo.
Center Bologne:
Center Firenz:
To so živi podatki od uporabnikov za RON95.
Rad hodim v Italijo, samo takih cen, kot pri nas, ni bilo tam nikoli. Vedno so med najdražjimi v Evropi.
Saj pravim, da se da tudi dokaj poceni tankat. Nazadnje sem tankal konec aprila po 1,7€/liter v okolici Milana. Sem naletel na eno malo Shell črpalko, sicer si moraš sam tankat, a vseeno. Pa še poraba mi je do Kopra padla. Ne vem, mogoče je pa shell gorivo kaj boljše?
Drugače pa ja, na avtocestah je okoli 2€ ali tudi več. Zato sam nikoli ne tankam na, avtocestah. Ja, se ustavimo na odličnih rogljičkih in še boljšem kapučinu.
Sigurno je pa poceni🤣, bil v IT in sem bil primoran tankat na AC, imajo kar drag bencin (2.30 mislim da...oz.tak nekje).....je pa res da imajo pa večino ostalih zadev bistveno cenejših kot mi....v bistvu je severni del IT krepko pred nami....ne samo cene, tudi ponudba, odnos gostincev, cene v gostilnah, trgovinah (da o raznovrstnosti v neki navadni trgovini supermarketu ne govorim, dvomim da ima kaka aleja v lj na 10x vecji povrsini tako ponudbo)....se vidi da se italijancki znajo it biznis😉🤣
Odvisno, kje tankaš. Na avtocestah je res tudi 2€ in več,na kakih navadnih cestah pa ga dobiš tudi za 1,6€.
Res je kar praviš. Hoteli so tudi do 50% cenejši kot pri nas. Aperol spritz v Veroni 4,5€,v Kopru od 6-8€, pizza v centru Milana od 7-10€, pri nas že krepko nad 10€. Skratka, naši so šli s cenami v nebo. Lep primer je Bovec, kjer so dobili en kup odpovedi. Moj znanec dela tam kot vodnik splavov in je več doma kot gor v Bovcu. Ne ve, kako bo s to sezono.
Nfera SU4 za ta dnar ponuja ogromno, tudi na 6tici nobenih pripomb. Jo pa res res pobira, vsak dan občutno vidno.
Še vedno boljše 4x83 eur na 2 leti, kot enkrat 160 eur za gumo, ki je v četrtem letu trda ko kamen.
Tega pri GY ne boš doživel, da bi postala trda. Drži do konca profila, nikoli os ne ostane trda. Če voziš normalno (ne kot jaz) ti lahko zdrži tudi 50-60 Kkm.
Torej ste večina na Petrolu, al kako? Jaz pa že dolgo na Molu, prišel do VIPa na kartici celo
Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍
Ja ne vem, sem mislil, da mi boš ti povedal, kako se je vozit z 18 colskimi balonarcami v nekoliko višjem avtu. Po moje je cel žur in tak premium občutek v ovinkih.😜
Mal provociram, tako da ne se preveč jezit.
Moram te razočarati, ampak cx30 se vozi popolnoma enako kot navaden avto. Brez nagibanj v ovinkih. Ni to cx5. Enako hitro grem v ovinke z njo kot z 6-ko. 😉
Še vedno mi nisi odgovoril, kakšna je razlika v vožnji z zimskimi gumami (med 17 in 19") če so oboje široke 225, kot je to pri 6-ki.
Ugotavljam, da so največji strokovnjaki za zimske pnevmatike tisti, ki živijo pol metra nad morsko gladino in jim močnejša plima z južnim vetrom soli ceste. Še dobro, da potem oni solijo pamet tistim, do katerih plima in južni veter ne prideta, ker živijo kakšen kilometerček nad morsko gladino...
Zato se pa jaz samo učim od strokovnjakov, berem in se čudim v svoji nevednosti...
Ti imaš svojega fuksvagna, ki niti ne potrebuje zimskih gum. Že brez njih se ne pelje nikamor. 😉 Ti teh skrbi nimaš glede zimskih gum. 😊
Hja, meritve ne potrjujejo tvoje teorije. Zimaki so boljše le v zimskih razmerah in pri većjih količinah stoječe vode na cestišču, ker odvajajo vodo bolje zaradi bolj odprtega profila. Vseh ostalih 95% vožnje je slabše od letnih kar se tiče handlinga, zavorne poti, hitrosti skozi ovinek, itd itd. Ne vem no, klele gor ste sami racerji pa da ne čutite razlik med obnašanjem letnih in zimskih. Hmmm, bom počasi podvomil o dirkaških sposobnostih. 😜
Ampak najbolj me pa preseneča, da govoriš o nizkopresečnih 18-kah na CX-30. Kakšne nizkopresečne neki, če so celo 17-ke na Mazdi 6 z nižjimi bočnicami kot 18-ka na CX-30.
CX-30 215/55R18 imajo visoko bočnico 11,83cm
M6 225/50R17 ima 11,25cm
M6 225/45R19 ima 10,13cm
Zimske 18 ali 19 so zgolj in samo zaradi izgleda in nič boljše od 16 ali 17
Nisi odgovoril, kakšna je razlika pri 6-ki med zimskimi 19" in zimskimi 17" pri športni, zimski vožnji. Če vemo, da zadnje zime snega skoraj ni.
Se pravi, razlika na suhi in mokri cesti z zimskimi 19" in 17".
Kake gume pa ti gor daješ, da te ziba? In pa seveda kolk to pumpaš?
Ne vem no, mene kej dost ne ziba na 17 colarkah, da bi blo must have 19.
Mi daš pa zraven za primerjavo dimenzijo 18 colarc, ki so za zimski komplet 400€ cenejše od 225/40R19. 😂
Drugač pa zimaki niso za divjat v nobeni dimenziji pa če se vsi tuki na glavo postavmo. Struktura, dezen in tehnologija niso namenjeni športni vožnji ampak premagovanju zimskih razmer. Tko, da zimske 17 colarce so za M6 čist dovolj.
Dobro no, Boss, malo pretiravaš. To, da ne moreš z zimskimi gumami tudi športno vozit, je malo smešno.
Nekateri mamo na cx30 tudi zimske 18" in ni neke velike razlike v sami vožnji. Enako hitro vozimo lahko poleti kot tudi pozimi z zimskimi gumami. No, po suhi in mokri cesti. Po snegu seveda z zimskimi po pameti. Ampak to, da imamo tudi zimske 18" in to nizkopresečne, ne pomeni, da so slabše za vožnjo po snegu, kot bi bile kake 16" ali 17". So sicer dražje kot 17", ampak imamo pa celo leto zato lepe avte na 18" felnah. 😊
Sej ne vem a koga to zanima, ampak vseeno se moram kr pohvalit kako dobro ohranjam gume. Trenutno imam za sabo 65.000km in letne še originalne ter zimske kupljene skupaj z avtom. cca 40kkm z letnimi in 25kkm z zimaki.
Sem izmeril v soboto med menjavo:
Letne imajo profila še med 6mm in 6,5mm.
Zimske pa še neverjetnih 7mm do 7,5mm.
Pri tem tempu naredim z letnimi vsaj 80kkm ali celo 90kkm pa bodo verjetno imele še vsaj 3mm profila, kar je 2x več kot zakonski minimum, ko bodo šle dol. Zimaki pa bi zdržali verjetno vsaj 75kkm, ampak jih bo treba zamenjat prej zaradi starosti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Verjetno držijo cesto kot pes ježa. 😊
Mehke so pa najbrž kot prvi dan.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani