Ja, malce hudo je tole. Zdej, ali niso bili intervali servisa pravi, al je imel mestno vožnjo bolj kot ne....Zanimivo, ker večini se takole mrežica ne zabije..
Ja, sem študiral tudi sam, večinoma delam od doma tko da se malo situacija spremeni. Tamali je že toliko velik oz bo drugo leto da 20col kolesa tako ali tako ne bom mogel dati v prtljažnik šestke (brez da podiram kolo) torej bo šel na streho. Za na morje se znajdeš po svoje ja, bodisi s kakim kufrom ali kaj podobnega. Važno je da ustreza ostalim potrebam 90% časa.
Za vleko je pa mogoče res malo boljj tako tako, moram preveriti.
Ja v večini so pomoje tisti ja, ki kupujejo najcenejše, je pa tudi precej takih , ki bi kupili lokalno, ma ne za vsako ceno seveda.
Jaz zase vem, da rajši kupim lokalno, samo ne da je 2x več denarja, tako je. Glede na to, kam gre vse skupaj, bo pa vedno več ljudi gledalo zgolj samo na ceno
Sam to ni isto. Eno je, da spodbujaš nekoga, ki je iz nule nekaj vzredil , da to potem proda doma. Saj tudi ljudje rajši vidimo, če je lokalnega izvora...
Nafta je pa nafta...itak ni pritekla iz vrtine na slo. ozemlju in je uvožena in se gre zgolj za preprodajo.
:)Aha, maš tudi ti te težave. Ja s kolegom sva šla čez enako kalvarijo, sem mislil da so kaj že uredili..no , sej v bistvu nimajo kaj uredit.
Skratka, to make this story short.
Kolega je šel na Krko ja, in so mu zavrnili v začetku. Jaz sem šel na AMZS, kjer se ob serijske sicer noben ni spotaknil, so se pa spotaknili, češ da za GL model mazde 6, te niso ustrezne. Potem je bilo nekaj klicev na mazdo, na nizozemsko k proizvajalcu, kjer smo ugotovili, da GL kot tak v homologaciji ni vpisan, ampak paše mislim da pod GJ in to je čisto korektno. Potem so mi vpisali, poslal sem jim pa še en dodaten PDF kjer je pisalo, da serijskih ni, se pa vzmet loči po zunanjih karakteristikah (dolžina, širina,...) ter barvi.
In to je bilo potem dovolj. Tudi uvoznik se je pozanima in mi napisal tole takrat:
Sem prišel zadevi sedaj do konca.. Na fedru ni oznak, ker je pretanek, da bi se gor natisnilo
Zato so v TUV navedene dimenzije fedra.
To je razlog, da pa na tistih večjih vedrih za kombije je gor naprintana oznaka, ker so debelejši fedri
nullSem ti priložil še to posebno izjavo, ki govori ravno o tem.
Aha, hvala za pojasnilo. Sem mislil, da če gredo saje še enkrat v valje, da jih bo potem nekaj še zgorelo, in bo potem manj teh šlo naprej. V bistvu je to pol samo sranje in dobiš več saj s tem...in manj nečesa drugega, kar je bolj sporno očitno.
Primerjava odpiranje EGR ventila s starim in novim softwarom.
Čak, vedno se lovim okoli tega EGR, se pravi če je odprt gre nekaj izpušnih plinov v ponovno reciklažo? Se pravi, gre manj saj v DPF..Se pravi če ga blindiraš, da se sploh ne odpre, bo DPF prej poln?
Bom prebral, zadnjič mi je en tip na drugem forumu poslal en link za en software za mazde ,s katerim celo nalaga gor firmware...Je rekel, da sedaj testira, da naj bi se firmware iz leta 2017 drugače obnaša z vidika odpiranja/zapiranja EGR ventila in da ima s tistim softwarom interval regeneracije za okoli 70km daljši. Po grafih sodeč sem videl, da je včasih bil EGR odprt precej manj časa kot v novi verziji - se pravi manj in več, sedaj pa malo manj in dalj časa..Zanimivo
Daj malo več povej o tem reprogramiranju. Enkrat smo imeli neko debato pomoje, v zvezi z avtomatskim zaklepanjem, pa smo potem ugotovili, da modul v avtu sploh ne podpira tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jah drugačni pogoji so, sem pa bil vprašan, če imam svoje olje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani