Te plasti?ne obrobe so ob?utno prevelike, me mal spominja na ono Citronko k je imela plasti?ne bumpere na vratih. Pa ?e kolesa zgledajo ultra majhna ker je okrog tolk ?rne plastike, no gooo!
Druga?e bi bil v?e?en avto, ampak s temi plastikami pa
Kot sem ?e zgoraj napisal, pri obremenitvi kolo ne ostane v isti liniji(ravno) ampak se zgornji rob kolesa nagne proti noter. Tudi sam sem malo cvikal, ko sem montiral ET40 in 7,5 zimske a je bilo, ko so bile polno obremenjene ?e kak cm lufta med gumo in blatnikom.
To dr?i da se ob obremenitvi spremeni nagib koles, ampak do ene mere. ?e je plati??e in guma pre?iroko in ET prenizek, te drugo ne re?i kot ?irjenje blatnikov.
Sem mel tak problem na M3 17x8col ?iroko plati??e ET35 (oem plati??e je 7col et52) pa ni bilo varijante da ne bi drsalo, tudi z valjanjem robov ne ker bi moral robe ven prevarit, zato sem raje tista plati??a prodal.
Z ta drugimi plati??i na M3 17x7col et42 pa gre glih za glih da ne drsa tudi ob nalo?enem avtu.
Glej sliko kje je felga in rob blatnika, stem da je nagib zadnjih koles ?e max nagnjen kok je ?lo
Aless glede distancnikov predvidevam, da voznja ni nic manj udobna, ampak vrjetno malo bolj trpi podvozje (pesto, lezaj...). V kombinaciji z vecjimi platisci pa sploh.
Ne distan?niki ni? ne vplivajo na udobje, pesto je minimalno bolj obremenjeno, ?e ne gre? v extreme z distan?niki. V bistvu z distan?niki raz?iri? kolotek in posledi?no je lega v ovinkih bolj?a, enako kot z plati??i z ni?jim ET(pridejo bolj ven), samo tega ne bo? opazil.
Prednost distan?nikov je individualno prilagajanje ETja OEM plati??, meni je lep?e ?e pride plati??e poravnano z robom blatnika.
Vendar ima M6 zadaj velik notranji rob blatnika, ki onemogo?a poravnavo gume z blatnikom oziroma ni varno, ?e bi dal ?ist na rob in pri polno nalo?enem avtu se recimo pelje? na AC preko grbine ti lahko ta notranji rob prere?e gumo.
Kako ne gleda ven, ?e pa ?e na sliki vidim da plati??e stoji izven blatnika, daj eno ravno deskico zraven plati?? pa bo? videl da ti zihr 1cm ven ?trlijo.
Zadaj pa ?e nima? povaljanih robov blatnika ti bo ob nalo?enem avtu zihr drsa, verjetno se vozi? sam ali?
Saj na tehni?nem ponavadi ne te?ijo, bolj so policaji problemati?ni, vsaj pri nas.
Original plati??a imajo ET52, drga? pa mam jst gor plati??a 7x17 ET42 z gumami 205/50/17 in ?e glih gre skoz, z ?ir?imi gumami pri tem ET-ju bi drsalo po blatniku, je pa M3 zni?an.
Ales mogoce kaksna slikca. ker se mi zdi da po vseh telih komentarjih bom kar na 18 ostal ja
Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
Poglej v mojo temo tam mam slike ali pa v mojo gara?o.
ti sment mazda je pa res neki posebnega ja. vse kar gleda. je res et 40
?e no?e? valjat in vle?t zadnjih blatnikov je minimalen ET na 2gen M6 je ET50 in plati??a ?iroka 7.5cola, z gumami 225/45/18. Pa ?e to zna biti na tesno pri polno nalo?enem ali zni?anem avtu.
Jst sem na svoji M6 prebarval OEM Gta plati??a v Bmw grafitno metalik barvo in dal distan?nike spredaj 5mm zadaj 7mm da pride plati??e malo bolj ven, tako pride Et na 55 spredaj in 53 zadaj. Meni zgleda ful lepo, je pa stvar okusa kak komu sede.
dobro zgleda sam ne bi si pa nikol mislu da si mogu blatnike povaljat
Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk
Blatnike mora? valjat ker ima M6 tak ?uden ET in 99% aftermarket plati?? ima manj?i ET kar pomeni da pride plati??e bolj ven. Poleg tega je ?e zadaj cca 1cm debel rob znotraj blatnika.
Jst sem tudi mel idejo o 19tkah, ampak sen jo hitro opustil, razlog ze 18tkami je M6 trda + zelo omejena izbira plati??. 2gen M6 ima smotan ET (original 18tke so ET60) in ?e ne ?iri? roba blatnikov bo drsalo.
Moje mnenje, nabavi originalne M6 18tke in je to to.
To foro z povi?anim prostim tekom ko je mrzel imajo bencinarji ?e odkar je ein?pric, pa? kot si prej ro?no zaug potegnil zdaj pa? automatsko povi?a prosti tek, to ni zdaj neki novega, razen ?e si v?eraj naredo izpit
Drga? pa nevem kje je problem tega da je povi?an prosti tek in je posledi?no kao 2.prestava prehitra, daj v prvo!
Ja saj sem napisal da je dostikrat tako, ?e pa so namazana in cvilijo je pa problem v materialu plo??ice, ?e je plo??ica tr?a bolj cvili. So pa recimo Bosch in Delphi rade cvilile.
Izku?enj z njo nimam, sem pa glih za vikend gledal test letnih pnevmatik in je bila KUMHO PS71 na drugem mestu za Falken. So pa Kumho cenovni rang Save, tko za razmislek.
Ker to pomlad tudi mene ?aka menjava letnih 18tk, gledal sem Bridgestone S002, RE050A, Dunlop Sportmax TT ki so cenovno v istem rangu (cca130?), no po tem testu pa mi je postala zanimiva tudi Kumho PS71 (cca85?). Rabim pa dimenzije 225/45/18.
Ima kdo kaj izku?enj s PS71??
Saj verjetno bo ?e kak test letnih gum da vidimo kaj kupit.
To nima veze kak?ne dimenzije dopu??ajo plati??a, pomembno je kaj je homologirano oz. katere dimenzije so dovoljene z Tuv papirji za tvoj model avta pri aftermarket plati??ih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Te plasti?ne obrobe so ob?utno prevelike, me mal spominja na ono Citronko k je imela plasti?ne bumpere na vratih. Pa ?e kolesa zgledajo ultra majhna ker je okrog tolk ?rne plastike, no gooo!
Druga?e bi bil v?e?en avto, ampak s temi plastikami pa
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani