Če je napumpana na pravi tlak, je za vožnjo po avtocesti. Če se voziš po ovinkastih hribovskih cestah, je treba polnit vsaj pol bara več. Včasih so Lade Nive imele normalne gume. Stoenke in katre tudi. Zdaj so začeli pa proizvajalci nekaj bloditi pa gor montirajo gume, ki so široke 1/4 metra. V ovinkih se pa sprednje gume nagnejo. In ker so tako široke, voziš takrat po robu gume. In če imaš veliko ovinkov...
Kot prvo, s kakšnimi pnevmatikami se prevažajo po cesti...
Kot drugo pa varnostna razdalja: "Policisti so med petkovim poostrenim nadzorom na avtocesti A1 zaznali 27 kršitev vožnje na prekratki varnostni razdalji, 21 kršitev pri voznikih osebnih vozil in šest kršitev pri voznikih tovornih vozil." Pa sem pričakoval, da bo več tovornih vozil, ker velikokrat vozijo en za drugim skoraj kot vagoni pri vlaku... A je očitno še vedno več takih, ki se z osebnim nabije sprednjemu na rit...
- Telefoniranje ni prepovedano, če uporabljaš sistem za prostoročno uporabo.
- ogromna razlika je, če spremeniš na avto tablici temperaturo, kjer porabiš 5 sekund al pa le kako več, al pa jo uporabljaš uru in ure za surfat pa filme gledat.
- za bosonogega se sicer strinjam, da nikjer ne piše izrecno, da ne sme biti bos al pa v štiklih, coklah ipd, ki so še bolj nevarne kot biti bos.
- nepomembno je kaj je za njim v tovornem prostoru, varnostni pas je obvezen za vsa dvosledna vozila in če ga ne uporabljaš pač kazen. Tukaj ni debate, Manjši karambol pri 50km/h pa bo letel skozi šipo oziroma že pri naglem zaviranju ga lahko vrže na volan, sploh če zraven z eno roko uporablja telefon, z drugo je sendvič, v goflji valja čik, na tablici se vrtijo filmi pa vozi v štiklih.
pravilno je da se te stvari nadzirajo, ker vse preveč je masakra na cestah sploh pri kamionarjih.
Torej, za začetek: se popolnoma strinjam, da je telefoniranje med vožnjo - če ni prostoročnega sistema - nevarno. Pa gledanje filma na tablici tudi. Ali pa "surfanje" po internetu. Ja. In temu sploh ne mislim oporekati.
Vseeno pa...
Mislim, da je bolj nevarno nastavljati temperaturo na ekranu v vozilu (kar ti, mimogrede, vzame kar dvakrat po 5 sekund), s katerim se voziš po ovinkasti cesti, ki ima cestišče široko 3,2 metra, dvosmerni promet in omejitev hitrosti 90 km/h (čeprav jih je izredno malo, ki sploh poskušajo s tako hitrostjo zvozit. Velika večina jih vozi med 60 in 70 km/h, ker je cesta preveč ovinkasta in preozka) kot pa srfat po internetu na avtocesti, kjer je (praviloma) enosmerni promet (če ti kakšen cepec ne pripelje nasproti) in širina cestišča preko 8 metrov... Tako da, ja, se strinjam s teboj: je ogromna razlika, če spremeniš na 'avto-tablici' temperaturo ali pa na tablici srfaš po internetu. Res je. Spreminjanje temperature je bolj nevarno... Pa ne, da opravičujem srfanje po internetu med vožnjo, da se razumemo. Kar hočem povedati, je tole: 'avto-tablico' so tovarniško vgradili v vozilo, pa ravno tako močno odvrača pogled s ceste, kot tablica z internetom, ki pa ni tovarniško montirana v vozilo. Če torej zadeva ('avto-tablica') odvrača voznikov pogled s ceste - kako je zadeva šla skozi homologacijo in vse ostale varnostne preglede?
Kar se pa varnostnega pasu tiče... Ja, varnostni pas je obvezen in če ga ne uporabljaš je kazen. Samo realno, če se zaletita 40-tonski vlačilec in 2,5 tonski SUV, lahko tudi pri hitrosti, večji od 50 km/h... Lahko si v SUVu pripet z dvema varnostnima pasovoma, pa boš v slabšem zdravstvenem stanju kot voznik vlačilca, če sploh ni pripet...
Po eni strani je prepovedano gledanje v tablice in uporaba mobitelov, po drugi strani imajo pa avti (pa tudi tovornjaki) sami vgrajene ekrane in so narejeni tako, da se voznik ukvarja z vozilom in ne z vožnjo. Na našem FucksWagnu je še ventilacija na ekranu in če hočem pojačat pihanje, moram ustavit, ker po teh naših ovinkih si hitro čez bankino, če ne gledaš na cesto. A telefoniranje je pa prepovedano, pa pri telefoniranju ves čas gledan na cesto... Pa tudi bosonoga vožnja - možakar je v kabini cel dan, zakaj je pa tak problem, če je bos? Kaj mora biti cel dan v teniskah? Pa saj mu noge zgnijejo, sploh, če je nekaj dni skupaj na kakšni daljši vožnji. In neuporaba varnostnega pasu pri tovorjnaku? Za ritjo 25 ton tovora, ki v primeru nesreče mendra vse pred seboj, tebe bo pa rešil varnostni pas? Mislim, da pretiravajo oz. so malo nedosledni - ekran na armaturi je v redu, ekran na tablici pa prekršek (kako pa vejo, da ni bila na tablici navigacija?)...
Dobro, tisti, ki je pa med vožnjo stal v kabini in vozniku pripravljal kavo... Tisto je pa res malo preveč celo zame...
To pa se nisem opazil, da bi kdo rekel, da so mu v salonu vsiljevali EV… Konec koncev je tako… tisti, ki je orisel kupit EV, ima lahko problem, ker jih za testne voznje enostavno ni za dobit… Bi rekel, da je pri nas to vpse vseeno exotika… in tisti, ki kupuje EV, to jasno pove ob vstopu v salon… Je pa odvisno od prodajlca oz. verjetno tudi od same stranke… Ko sem enkrat cakal na Interclassu, da bo moj avto poservisiran, je prodajalec paru, ki je prisel kupovat avto, EV (in tudi PHEV) dobesedno odsvetoval … Pa se ne spomnim, ali je bilo v salonu Hyundai, Volvo ali Mazda… ker imajo tam vse to…
Buff! Ej, a ti to resno? Nisi slišal še nikogar!
Smo vplačali dizla, pa kadarkoli sem povprašal, če je novi avto kje blizu, so mi razložili, da če se mi mudi, imajo električne na zalogi ma tudi po naročilu je čakalna doba samo en mesec! Na dizla smo čakali pa skoraj 8 mesecev! Tiščijo električne na veliko!
Zakaj je tako malo dizlov? Pojdi pa poskusi kakšnega novega kupit, ti bo hitro jasno. Začneš lahko kar pri Suzukiju, nadaljuj pri Mitsubishiju. Pa poročaj, koliko dizlov imaš na razpolago in koliko ne-dizlov...
Če bom tole še dolgo bral bom celo začel verjeti, da so polno naloženi šleperji najboljši za dirkanje po ovinkih, če le imajo seveda naloženo jeklo ali železo čimbolj pri tleh.
Za vlačilce s polpriklopnikom oz. šleperje po slovensko ravno ne vem, vem pa, da je kiper-tovornjak, polno naložen z gramozom, šel skozi ovinke na gradbišču boljše, kot pa prazen.
Recimo, da je mož vozil s hitrostjo 110 km/h. to pomeni 30 m/s.
Upoštevajmo, da je reakcijski čas človeka sekunda, mogoče sekunda in pol.
Ženska je bila v dveh sekundah na prehitevalnem pasu. Če je bil možakar 60 metrov daleč, ko je ona zavila na avtocesto, je možakar komaj zavoro stisnil, pa je že počilo (še enkrat poglej posnetek: v trenutku, ko je ženska s sprednjim levim kolesom prevozila črto in je bil kljun vozila na voznem pasu, se že vidi tudi kljun vozila, ki vozi po avtocesti. Zna biti, da ni imel niti 60 metrov za odločitev in manever). Je pa možakar reagiral povsem refleksno. Kajti vsak bi pričakoval "pacienta", ki bo iz pospeševalnega pasu takoj zavil na vozni pas, pa čeprav s 40 km/h, namesto da bi po pospeševalnem pospešil in nato zavil na vozni pas. In se je možakar enostavno prestavil na prehitevalni pas. Ko je ugotovil, da ženska polkrožno obrača, ni bilo več ne časa ne prostora za "umik"...
Ker če kličeš 113, je dobro prej vedeti, za kaj jih kličeš oz. po kakšne poškodovance naj bi prišli. Če so samo polomljene kosti ali manjše buške ne bodo šli s tako ihto kot če je prerezana aorta in kri brizga naokoli...
Mislim, to, da je voznik tovornjaka potreboval dobrih 20 sekund, da je sploh odprl vrata in se spravil pogledat, kaj je s ponesrečenci in da so prvi štirje, ki so pripeljali na kraj dogodka, odpeljali mimo brez da bi pomagali ponesrečencem...
Vozil sem C in E kategorijo (prevoz nevarnega blaga 2. razreda) in vem, da si lahko zunaj v desetih sekundah - ne glede na to, kaj se zgodi. Ta je rabil dvajset sekund samo, da je vrata odprl...
Zna pa biti, da so mimo vozili tudi ostali, le posnetka je prej konec...
Kot družba smo totalno zavozili. Glavno, da se protestira proti splavu in da se zavzema za pravice pedrov in lezbijk, vse ostalo je postranska stvar...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A pa imate res čas za vse to? Mislim, ker jaz raje pumpam katero drugo, ne pa gumo od avta...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani