No, jaz 20 let vozim samo dizle, sploh se ne spomnim več kako je vozit bencin, ampak mam pa par dejstev, ki so argument za benz - ali pač ne?? Pogosto vozim zelo kratke razdalje, 5km do službe, seveda tudi pogosto daljše, tiste s 100km in več v enem šusu so pa zelo redke, na leto naberem od 12-15.000 km. Zadnjih 10 let vozim megana dizel, ampak je zadnja verzija motorja brez DPF, kakih težav z vodo v olju zaradi kondenza ali karkoli drugega z motorjem nisem imel. Morda se bo moj profil vožnje v prihodnje spremenil, je pa dejstvo da to kar trenutno prevozim definitivno ne govori v prid dizlu. Za naslednji avto sem že 95% odločen da bo 194KM CX-5 (5% je zaradi boljših voznih lastnosti namenjeno 6 karavan, ampak hočem višjo pozicijo sedenja, pa plus CX-5 je, ker je krajši), sicer mislim cca 3 leta starega iz Nemčije - kako pomembni so tu kilometri? Zelo mi je všeč, da je brez GPF, atmosferski. Edino kar me malo skrbi je, da jih zelo radi kradejo...
Čaki čaki. 4 km v eno stran se vozi žena že ohoho let. Mazda5 diesel je imela probleme z regeneracijo in bila poraba 8 litrov. Mazda6 bencinar 2.0 letnik 08 na isti relaciji poraba 8 litrov, problemov z regeneracijo ni. Ne moreš tople vode odkrit in ne vem kako vozit, da ne prekinjaš regeneracijo.
09 letnik diesel problem z regeneracijo. 6 km v eno stran. Iščem pol varjanto, da vsakih par dni en krog naredim 30 km v eno stran...
Previdno tudi tu, menda so pri novejših precejšne težave s pokanjem blokov motorja. Kitajci preveč šparali in so pretanke stene...nevem pa točno povedat kateri motorji.
Kolega, ki ureja uvoze, pravi da jih je cela evropa polna s to napako in se jim posledično raje izogiba..če nima kdo res izrecne želje.
Odvisno, kakšnega vulkanizerja imaš. Če imaš takega, ki te rad vidi v delavnici ali za šankom. Vedi, da je dober vulkanizer tisti, ki dela zase in za stranko. Tisti, ki dela za šefa in plačo NI pravi vulkanizer.
Če ti hrani gume je vesel, ker ima korist od tega. Večkrat montira, več kasira.
Zdaj če se ti vidiš kot butca ker imaš dva kompleta......ne vem zakaj tu zraven mešaš zdaj gume . Moj point je bil v tem ,da za ceno 2 seta feln , ki te pridejo 800€ kot si sam zapisal 5 let pri vulkanizerju menjuješ gume. Če si dobro prebral vso debato si lahko ugotovil da sem tudi pripisal v kolikor nimaš avta 10 let potem se strošek nakupa 2 seta ob nakupu avta ne splača. Absolutno se vse to spremeni če kupiš rabljen avto in vse to dobiš zraven ali pa imaš avto dalj časa potem vse vse to vsekakor splača. Samo to je bila moja teza , ti si pa vse spet obrnil tako da bo itak tebi odgovarjalo.
Vedi, da je guma narejena za čim manjkrat montirat. Jaz 5x montirane nočem. Gumo enkrat montiraš na platišče in to je to. Zimsko gumo vozim 5 do 7 let. Jo ne znucam. To je 5 do 7x montaža in centriranje zimske gume. Pol pa še letna guma...
@Bosskdo je kaj govoril o gumah , gume itak moraš vedno kupovat govora je samo o nakupu 2 seta fel ob nakupu novega avta. Za tak set daš sigurno 500€ pa je to zelo nizka cena sploh če imaš TPMS .
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne vem, zakaj 4x4, če ga ne rabiš.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani