Opažam da vse več voznikov ki delajo 15000-20000 km letno imajo samo zimske ali celoletne pnevmatike.Gume ne zastarajo,ventili se ne poškodujejo, greš k vulkanizerju vsaka 3 leta in je problem rešen
Jaz vidim sicer malo celoletnih ,ampak ja... Marsikdo dela tako,da celo leto vozi zimske. Ampak po 45000-60000km bodo hudo plastične in zlizane.
A cena ob prodaji starih jajc z 250Kkm je pa nek faktor
Saj je napisal , da bo šla kia prej od hiše. 5let stara kia z recimo 1000t km proti mazdi z enakimi številkami je tisto kar je Alex (če se ne motim( hotel izpostaviti.
Hoj,o njemu sem že nekje pisal,ko je bila neka debata o disel motorjih se mi zdi. Ta je bolj ko ne nov (Januarc) imam pa 80k, km in je dizel 1.6, 100konjev. Poraba ista kot na prejšnjem,to pa je 4.2 lit. Merjeno na 10k,km. Drugače pa do sedaj nobenih problemov samo redni servisi,ki so 170€. S prejšnjim sem v 4 letih naredil 430k,km in res ni bilo druga kot menjava prednjih amortizerjev,enkrat zav.diski in trikrat zav ploščice in nekaj žarnic in 4 pare gum. Na enakem avtu a pri sodelavcu je bilo vse isto le da je menjal pri 300k,km kuplango komplet,porabo pa ima 4.8lit. Naredil je 390k,km ko je šel od firme. Sedaj ima enakega kot jaz in ima 130k,km.Na teh sedanjih ne crkujejo več amortizerji.Prej so šli u maloro pri 80-100k,km a so jih potem izboljšali tako,da ni problemov. Imamo še enega,ki je star 6let in se malo manj vozi in ima 320k,km in tudi pri njemu ni nobenih problemov,tudi kuplanga ni bila menjana le končnik in desni ležaj in tisto kot pri prvih dveh in to je to. Pri teh dveh novih se poleg nafte še kuri AdBloe.Če te še kaj zanima samo vprašaj.
Ja, je eden od kandidatov za naslednji avto (ima tisto kar rabim), škoda le da nima petih vrat. So pa po FL tudi malo popravili izgled notranjosti ,ne? Pa končno dali na zadnjo klop vzglavnike
Glej to nebi imelo nobene vloge, ker bi ga tako porinalo nazaj do stop črte😁 Drugače pa je on vsega kriv, ker je tako ali tako vozil po tvojem pasu in ti si lahko stal že pvič pri stop pa nadaljeval svojo pot, nakar se je zapeljal v tebe in to je to.
Ja,upam da bi bilo res tako in da nebi našel kdo kakšne luknje z deljen o krivdo.
Pred parimi dnevi sem vozil za enim kolesarjem, ki ocitno misli, da je sam na cesti in semaforji in znaki zanj ne veljajo
Na zacetku videa je se v daljavi a se vidi, da se pelje cisto cez rdeco... kasneje proti koncu videa, pa me je spet ujel in sel mimo vseh, ki smo cakali pri semaforju in seveda spet kar cez rdeco... skoraj povozil enega pesca, ki je preckal cesto in kar malo slalomiral po kriziscu ...
Tale višek energije bi lahko ta kolesar uporabil tako,da bi na začetku zavil levo na Jošta in potem še na Šmarjetno...
Sodelavc je pa s tem picasojem mel kr jajc...z bencinarjem. Tko da na koncu je obupal in prodal..in kupil novega picasoja
S xsaro piccaso? Kaj je pa blo? Ker do zdaj razen rjavenja pragov in počasnega sesedanja zadnjega mostu, nisem zasledil nekih klasičnih napak... mogoče še občutljiv kondenzator klime.
Se mi zdi,da za ta denar in v času, ko imajo bolj premium znamke večje težave že po parih letih, ni tragedija če začnejo pragovi cveteti po 11ih letih
Ja pri Citoenih so res cvilili jermeni, menjaš ga in to je to. Jaz imam v službi zaenkrat DOBRE izkušnje z Citrončki. Smo jih imeli in vmes vse živo....... pa jih spet imamo, ampak ni to pravilo, lahko je tudi malo sreče.
Se strinjam, vsak avto ima svoje hibe. Čeprav načeloma s temi Picassoji ni bilo nikoli težav.
Točno tako. Recimo trgovski potniki delajo tudi 50-60Kkm na leto. V tem primeru je Michelinka prava guma. Drugače pa po mojem ne. Jaz recimo sem bil izredno zadovoljen z Dunlop, boljša guma zame kot Conti in Pirelli. Trenutne vredstein pa so vsaj zame najboljše do sedaj(najtišje, mala poraba, za dež so bomba). Itak za sneg so tudi super a za sam sneg je precej dobrih gum, ki pa drugje šepajo.
Jp, jaz imam zdaj letne pirelli... Radirka. Vprašanje če bodo zdržale 35t km...
Sem bil precej zadovoljen s savo eskimo s3+. Raje imam Savo 3leta, kot Conti 5let. Letne Sava intensa hp tudi niso bile švoh. Michelin energy katastrofa (itak, Eco guma).
Lani nabavil zimske GY UG8. Še niso videle snega.
Itak je pa pri gumah tako; na koncu so vse slabe. In ko se nabavi nove katerekoli znamke, je takoj "uau efekt", saj so katerekoli nove (pustimo čang šlang zadeve ob strani) boljše od 5let starih...
Je ima oz ima kdo Michelin Alpin A4 ? Po reviews so kar vredu gume in če jih mimovrste dobi nazaj na zalogo so 42% znižane.
Jaz sem jih imel. Minimalna obraba (primerna za nekoga ki dela recimo 30t km na leto), prvi dve leti ok, potem kljub obilici profila katastrofa na mokrem in snegu. Pa nisem zahteven / hiter voznik.
Koliko te pridejo? S temi popusti pri gumah je itak tako,da polne cene najbrž noben nikjer ne plača; MPC je nekaj, cena pri vulkanizerju pa nekaj drugega... Al jih dejansko dobiš 42% ceneje kot bi jih drugje uspel dobiti?
DOT pa je? Zdaj je zunaj že alpin6 , saj sicer je možno da se proizvajajo v določenih dimenzijah tudi prejšnji modeli, ampak...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz vidim sicer malo celoletnih ,ampak ja... Marsikdo dela tako,da celo leto vozi zimske. Ampak po 45000-60000km bodo hudo plastične in zlizane.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani